2 T MANIJA

e jesi ga lupio sada, nhf, al cak ni na tim motoru nisu isti cilindri, tj prenji i zadnji,
pogledaj ebay najboje pa se moze rijesiti
 
razlika je jedino u tome da 250 ima izlaz vise za antifriz(koji spaja 2 cilindra) a 125 ima to zatvoreno šarafom...port map je isti..
ebay tražio i nisam bas nesto nasao..

kod koga poslati na nikalsiranje i po kojoj cijeni?

 
-TekMa_46- said:
razlika je jedino u tome da 250 ima izlaz vise za antifriz(koji spaja 2 cilindra) a 125 ima to zatvoreno šarafom...port map je isti..
ebay tražio i nisam bas nesto nasao..

kod koga poslati na nikalsiranje i po kojoj cijeni?

Nikasiliranje*
http://www.motostartrieste.com/

Oni su prije to radili, pošalji mail i vidi.
 
jedan od cilindara ima usis kroz blok dok drugi ima kroz cilindar. sad koji tebi treba?
 
E Miloše teoretičaru  :mrgreen:

Vype je u pravu

215637_10150166076594726_1908542_n.jpg


Plus "zguglal" sam i sheme.
Oba na blok.
 
sjecanje me ocito jako lose sluzi, al neki od 250ica ima tako, razlicito  :misli: :misli:
 
meni je isto bilo čudno za usis kroz cilindar ali nisam imal vremena guglati...
znaci cilindar od rg 125 je isti u storu kao i bilo koji na rs 250 ili rg250
e sad di naci rs250/rg250 rabljeni cilindar u dobrom stanju??
poslao sam mail u motostars ali odgovora jos nema...
tko jos radili nikalsiranje ili kvalitetno piksiranje u hr(trkulja,jakopec,andro svi su cca 1000 kn)?
 
a sto je s tvojim cilindrom ? jakopec mislim da je piksiranje oko 700-800 kn  a imas i kod njih nikasiliranje, tj oni ga posalu u motostar
od rs ili rgv sam gledo na bayu i nema ga
 
cilindar je cviknuo zbog "pravih" majstora.. :?
klipovi su riješeni od rgva 250 2 komada sa teflonskom presvlakom...glavu bude tokar sredio jer nije puno dobila sad jedino cilindar ostaje..jakopec piksiranje 1000 kn i piksiranje mu radi onaj andro iz zg na maksimirskoj..kod andre isto 1000 kn  :D i jakopec nije spomenuo nista nikalsiranje tak da sad neznam... :?

 
Ja ti sad govorim iz čiste pretpostavke,tako da me nemoj držati za riječ,ali premda RS250 ima svojih 20-ak ks više od RGV-a ja bih rekao da je i porting drukčiji.

Tako da,pazi na štelanje ako je to istina i uzmeš cilindar od rs250...
 
salje i jakopec na nikasiliranje , pitaj ga.
sta si s radilicom ? posto je sigurno i ona dobila (klipnjaca makar) pri cvikanju, ne mora biti vidljivo al nesto sigurno stradalo je
 
mbalunovic said:
salje i jakopec na nikasiliranje , pitaj ga.
sta si s radilicom ? posto je sigurno i ona dobila (klipnjaca makar) pri cvikanju, ne mora biti vidljivo al nesto sigurno stradalo je

motor je od kolege ja mu trazim djelove...klipnjača ide nova ako bude potrebno
iduci tjedan ide mašina u proste faktore pa budemo ispitali radilicu..novi lageri,semeringi,dihtunzi svakako i ostalo kaj treba u masini..
budemo zvali jakopca da cujemo ali najvjerojatnije ide piksa unutra.. :wink:
 
moj vam je savjet ako je doslo do blokiranja masine da u svakom slucaju promjenite klipnjacu, a ne sve da rijesite pa da vrisne igicasti i onda jovo nanovo
 
-TekMa_46- said:
meni je isto bilo čudno za usis kroz cilindar ali nisam imal vremena guglati...
znaci cilindar od rg 125 je isti u storu kao i bilo koji na rs 250 ili rg250
e sad di naci rs250/rg250 rabljeni cilindar u dobrom stanju??
poslao sam mail u motostars ali odgovora jos nema...
tko jos radili nikalsiranje ili kvalitetno piksiranje u hr(trkulja,jakopec,andro svi su cca 1000 kn)?

Ne želin ispast grammar nazi, ali za tvoje dobro te moran upozorit da RG 250 i RGV 250 nisu isti motori. RGV je onaj šta ti tražiš (šta je mašinon sličan RS-u), pa ako budeš ikome sla mail ili nekakav upit, nemoj napisat RG.


Angie said:
Ja ti sad govorim iz čiste pretpostavke,tako da me nemoj držati za riječ,ali premda RS250 ima svojih 20-ak ks više od RGV-a ja bih rekao da je i porting drukčiji.

Tako da,pazi na štelanje ako je to istina i uzmeš cilindar od rs250...

U pravu si, ali djelomično.
RS ti u originalu ima 55-60 konja na kolu i on ima iste cilindre ka i VJ22 i VJ23 RGV (s tin da je VJ23 neka "restricted" verzija, koju triba odblokirat), dok je VJ21 RGV drugačiji u kanalima.


-TekMa_46- said:
motor je od kolege ja mu trazim djelove...klipnjača ide nova ako bude potrebno
iduci tjedan ide mašina u proste faktore pa budemo ispitali radilicu..novi lageri,semeringi,dihtunzi svakako i ostalo kaj treba u masini..
budemo zvali jakopca da cujemo ali najvjerojatnije ide piksa unutra.. :wink:

Piksiranje cilindra ti smanjuje trajnost karika i klipa i uzrokuje slabije prenošenje topline na ostatak cilindra šta znači da će se motor više grijat.
Nisan pobornik te solucije, ali ako se ne može drugačije riješit (financije, ovo, ono) onda ajde na to, ali provaj da ti bude zadnja solucija.
Šta se radilice tj. klipnjače tiće, kad budeš rastavija motor samo je provjeri standardnin teston "zvonjave". Uvati rukon za klipnjaču dok radilica visi i udri šakon na vrh klipnjače i vidi je li se čuje "tin" (metalni zvuk). Ako ne zvoni, ne minjaj ništa.
 
VypeRS said:
Ne želin ispast grammar nazi, ali za tvoje dobro te moran upozorit da RG 250 i RGV 250 nisu isti motori. RGV je onaj šta ti tražiš (šta je mašinon sličan RS-u), pa ako budeš ikome sla mail ili nekakav upit, nemoj napisat RG.


Piksiranje cilindra ti smanjuje trajnost karika i klipa i uzrokuje slabije prenošenje topline na ostatak cilindra šta znači da će se motor više grijat.
Nisan pobornik te solucije, ali ako se ne može drugačije riješit (financije, ovo, ono) onda ajde na to, ali provaj da ti bude zadnja solucija.
Šta se radilice tj. klipnjače tiće, kad budeš rastavija motor samo je provjeri standardnin teston "zvonjave". Uvati rukon za klipnjaču dok radilica visi i udri šakon na vrh klipnjače i vidi je li se čuje "tin" (metalni zvuk). Ako ne zvoni, ne minjaj ništa.

Vype sve jasno..znam da trebam od rgv-a(vj22) i on je potpuno identičan.. :wink:
piksa i je zadnja solucija ali mislim da bude ipak morala ici..em financijski,em sto nikalsiranje treba cekati dosta dugo.  :?

radilica ide na provjeru naravno i tvojom metodom i jos na komparator da vidimo da li mozda nije izasla iz centra..
(y)
 
Evo u zadnje vrime san se bacija na istraživanje (čitaj: googleanje i čitanje foruma) šta se da napravit na RS/RGV mašini. Dosta ljudi govori kako je već u startu ona podosta tunirana.
O glavama, karburatorima, auspusima i elektronici ne bi jer se to sve da kupit (ali i ne naštelat  :mrgreen: ). Najviše me zanimalo šta se na RSu/RGVu da napravit s kanalima, pa san ipak doša do odgovora.
U prvon privitku je dobra shema original kanala s RS cilindra (VJ22 na RGVu), dok je na drugon shema SP KIT RGV cilindara. Primjetit ćete da su svi brojevi (širine, visine, udaljenosti) iste. Primjetite razliku na ispušnin kanalima! Na slici se vidi ka linija olovke izvan crvenih crta original kanala. To je jedina razlika.

Dolazi pitanje: je li to previše? Ispušni kanali su onda još 1-2mm širi šta dovodi u pitanje karike na klipu? Hoće li zapet kad se rašire od zagrijavanja?
Na RGV forumu je jedan tip raširija do ove mire i kaže da nema problema, tj. da mu karika nikad nije zapela.
008.jpg
 
Doduše ne bi zna koji je ovo cilindar jer RS/RGV cilindri nemaju booster ispušne.
:misli: :misli: :misli:
Bilo kako bilo, izgleda hardcore!  :mrgreen:

EDIT: Zapravo je RS/RGV cilindar, tip je sam napravija boostere koje je poveza s glavnin ispušnima (koji su još prošireni).