2 T MANIJA

da male kubikaze jer 4t je preslab i mora ga se konstantno forsirat, a kod vecih nije potrebno...  problem 2t motora je nepobitna cinjenica (i draz) da su sve te performanse ¨zgurane¨ u mali raspon okretaja jer jedino na tim okretajima je moguce dobit odgovoarajucu iskoristivost... zasto svi znate (ja se nadam  :mrgreen: ) sto nije slucaj kod 4t...

znaci, kad je potrebno dobit relativno veliku snagu i moment iz kompaktne i male, lagane masine kojoj nije presudno imat veliki raspon okretaja 2t su prednost ( i opet ce mrvu vise trosit od 4t ekvivalenta )

trajnost ovisi ponovo govorim o kvaliteti materijala, kvalitetnoj konstrukciji itd..... i uvijetima izgaranja... ako gledamo cisto trosenje termo grupe, oboje se brzo uniste sa prevelikom temperaturom, detonacijama ili evenutalnom zakazivanju podmazivanja.... tu su skoro identicni, evenutalna razlika moze bit nekakvim spojevima koji uzrokuje izgaranje ulja u gorivu, u to se necu mjesat nisam kemicar  :mrgreen:

a sa se tice viska pokretnih djelova, najosjetljiviji su ventili koj opet ovise o istim uzrocima kao i klip/cil./prstenovi ostalo ce nadzivit termo grupu.... kod 4t su osjetljivi klizni lezajevi koji opet ovise o sustavu podmazivanja, iako dok nema greske nadzivit ce bilo koji kuglicni lezaj....

koliko kvalitetno osigurate pravilne uvijete izgaranja toliko ce dugo trajat.... e sad, koliko je lako odrzat pravilne uvijete rada na 2t ili 4t, ovisno o upotrebi, toliko ce dugo i trajat....  :jesus:

 
tkubasa said:
nije uopce u tome stvar.... i btw u zabludi si moze se izvuc....  :wink:    jer ne govorimo o ektremima...

Znaći iz 125 4t motora... koji ima cca 15ks  bez povećanja kubikaže  se može dobit... da ima 30ks?
 
danijel044 said:
Znaći iz 125 4t motora... koji ima cca 15ks  bez povećanja kubikaže  se može dobit... da ima 30ks?

naravno....


pa odi malo proguglaj trkace honde od 50cc 4t  :jesus:


a nije ni 30 ks max od 2t.... 

zato i govorim da ne govorimo o ekstremima  :wink:
 
danijel044 said:
Znaći iz 125 4t motora... koji ima cca 15ks  bez povećanja kubikaže  se može dobit... da ima 30ks?

Naravno da da,ali tu nas cekaju ovi 2T sa tvrdnjom da kad bi 4T imali snagu kao 2T iz iste zapremine trajnost bi bila na strani 2T... S ovim se moram sloziti. 125 4T imaju cca 15ks,a 2T 30-tak,cross cak i do 45... Sto bi bilo kad bi se 4T 125 nasvirao na 30-tak konja,koliko bi to trajalo neznam,ali ne vise od 2T istih performansi...
 
opet mozda da mozda ne... ovisi koliko kvalitetno je konstruirana ta masina... jasni su uvijeti koji se moraju zadovoljit  :jesus:
 
Odlično...znaći sad uspoređujete trajnost .... nabrijane 4t mašine...i serijske 2t... iste zapremnine ...  :LOL: :LOL:
 
danijel044 said:
Odlično...znaći sad uspoređujete trajnost .... nabrijane 4t mašine...i serijske 2t... iste zapremnine ...  :LOL: :LOL:
    Naravno kada 4T  MORAJU biti nabrijane da bi dostigle snagu serijskih 2T iste zapremine...  Sta tu nije jasno?
 
tumblr_lhk530rT1z1qafrh6.jpg


(Ne odnosi se na nikog određeno već na grupicu svadljivih  :mrgreen:)
A sad se prekinite prepirat i idemo ovaj topic bacit natrag na temu.


Nije motor,ali je ukusno  (y)
DKW 1000ccm 2-stroke car racing

 
isuse ali se covijek moze nacitati gluposti u ovoj temi, u biti meni dobro taman da ubijem dosadu na poslu xD a ko je rekao da cvaja mora imat bas tu vecu snagu :p zasto nebi imala 15ks? naravno ne govorim o limitiranim verzijama, to je nesto drugo... 
 
tkubasa said:
isuse ali se covijek moze nacitati gluposti u ovoj temi, u biti meni dobro taman da ubijem dosadu na poslu xD a ko je rekao da cvaja mora imat bas tu vecu snagu :p zasto nebi imala 15ks? naravno ne govorim o limitiranim verzijama, to je nesto drugo...

I meni je ovo glavna zabava dok sam na poslu  :mrgreen:  I onda kazemo drzava je losa...  Mislim da nisam pogrjesio s ovim sto sam napisao sto se tice snage i izdrzljivosti... Evo uzet cu starije motorine za primjer: Tomos: neznam ni za jedan 50ccm 4T motor koji bi i prismrdio izdrzljivosti tih slabih 2T motora,ako ces 125ccm+ Ja bih uzeo starog dobrog MZ-a... koji iz 150ccm razvija 15 ks. Nemoz ove stare pokidati,a zamisli da ga mozes kupit novog. Tvrdim da bi novi MZ 150 daleko nadzivio svaki 125 4T. Ovo sto cvaje rikavaju,rikavaju zato sto su plodno tlo za kojekakva povecanja snage i svako ko ga uzme odmah pocne razmisljati o nekom auspuhu,kojekakvim kitovima itd... I onda ga ganja ko vrag svoju mater. Naravno da ce brzo riknuti... Po meni je sve na strani 2T osim naravno potrosnje... Jedna RS 125 ce potrositi citavo cudo goriva... Jos nesto: 90% cvaji koje ja znam da su riknule,riknule su zbog zatajenja mjesalice za ulje... Ja sam sve svoje cvaje odmah iskljucio i sam pravio mjesavinu i nikad nista... Pocne drkarit,stavis novi klip i karike i teraj dalje... Nedam na cvaje mada sam ih davno ostavio.
 
confusedbikefan said:
I meni je ovo glavna zabava dok sam na poslu  :mrgreen:  I onda kazemo drzava je losa...  Mislim da nisam pogrjesio s ovim sto sam napisao sto se tice snage i izdrzljivosti... Evo uzet cu starije motorine za primjer: Tomos: neznam ni za jedan 50ccm 4T motor koji bi i prismrdio izdrzljivosti tih slabih 2T motora,ako ces 125ccm+ Ja bih uzeo starog dobrog MZ-a... koji iz 150ccm razvija 15 ks. Nemoz ove stare pokidati,a zamisli da ga mozes kupit novog. Tvrdim da bi novi MZ 150 daleko nadzivio svaki 125 4T. Ovo sto cvaje rikavaju,rikavaju zato sto su plodno tlo za kojekakva povecanja snage i svako ko ga uzme odmah pocne razmisljati o nekom auspuhu,kojekakvim kitovima itd... I onda ga ganja ko vrag svoju mater. Naravno da ce brzo riknuti... Po meni je sve na strani 2T osim naravno potrosnje... Jedna RS 125 ce potrositi citavo cudo goriva... Jos nesto: 90% cvaji koje ja znam da su riknule,riknule su zbog zatajenja mjesalice za ulje... Ja sam sve svoje cvaje odmah iskljucio i sam pravio mjesavinu i nikad nista... Pocne drkarit,stavis novi klip i karike i teraj dalje... Nedam na cvaje mada sam ih davno ostavio.
hm čudno ti zboriš , kao na 4 t se ne rade preinake , hm , a turbo a kompresori sa 300 konja , kao ne ganjaju se ,ma ne samo do 300 km , kao auspusi se ne stavljaju , možda ti ne ,ja imam remus i sve klapa ,da sam mješam benzin u 21 stoljeću ,  :misli:i naravno dolazimo do bitne stavke POTROŠNJA  ,i tak nedaš cvaje a davno si ih ostavio  :misli: nego prodaj motor i kupi cvaju , imaš ih sad na oglasnicima nekolko i uživaj ,  (y) :LOL:
 
evo ja bih da se proizvodi i sada, odma kupio novi rgv 500 ili rd 500  (y)
i ako volim izgled F4 ke ili L12 gsxr 1000, vise bih voleo da u njima kucaju 2 a ne 4 takta
 
merlin68 said:
hm čudno ti zboriš , kao na 4 t se ne rade preinake , hm , a turbo a kompresori sa 300 konja , kao ne ganjaju se ,ma ne samo do 300 km , kao auspusi se ne stavljaju , možda ti ne ,ja imam remus i sve klapa ,da sam mješam benzin u 21 stoljeću ,  :misli:i naravno dolazimo do bitne stavke POTROŠNJA  ,i tak nedaš cvaje a davno si ih ostavio  :misli: nego prodaj motor i kupi cvaju , imaš ih sad na oglasnicima nekolko i uživaj ,  (y) :LOL:
hm, osnovni problem zasto ljudi ne kupuju starije 2T jurilice, jer im je ciklistika jako losa, (tek nakoh 92, 3 su dosle usd vilice i malo jace kocenje)
a treba u njih uloziti itd sve skupa tolko da se moze kupit gsxr1000 k5 ili 600 jurilice, i onda je izbor ocit,

a kad se ide u preinake idemo u ilegalu ili u veoma skupe projekte da bi imali dobre masine u dobrim ramama....
 
al vi porediti motore iz pocetka devedesetih s motorima koji su stari par godina
 
2T pogotovo vise od 125ccm je za one koji imaju para da sve sto se tice masine kupe novo, ili urade obnavaljanje, tj nove klipnjace, klipovi, lezajevi komplet itd itd, i onda a ne samo skrpat da vozi i vidi cuda ne traje
 
mbalunovic said:
2T pogotovo vise od 125ccm je za one koji imaju para da sve sto se tice masine kupe novo, ili urade obnavaljanje, tj nove klipnjace, klipovi, lezajevi komplet itd itd, i onda a ne samo skrpat da vozi i vidi cuda ne traje

Opet dolazimo na moje da svako uz pravi 2T motor ima i još jedan 4T.  :wink: