2 T MANIJA

odustao sam vec odavno od toga  (y)
tada kad sam bio trazio me je bilo zanimalo samo zbog potrosnje, jer sam imao upola manju platu nego sada i sve vise isao u dugove. a nisam htio se odrec od uzivancije koju mito pruza.

sad se trazi RD masina, ako neko ima stanje takorec nebitno
 
ljacmi said:
Mislim da mi svi griješimo u svezi tvog mišljenja i većina nas te ne razumije jer smo najvjerojatnije odavno prošli ''tu isporuku snage '' 125-ica i pomalo smo zaboravili kako smo se tada osječali kao tinejđeri sa tih 30-ak konja. A danas možda zaboravimo na motorima od 130 i više konja kakav ti je to doživnjaj u jajima kad probaš prvi malo jači motor.Meni je iskreno poslije prve 125ice frend posudio staro z1000 i kad sam ga stisnuo (neovisno sad o omjeru konja kubika) mislio sam da bum poletio , a oko jaja me lagano zaškakljalo  :D I daleko o cvajma 250, 350 , 500 al brate pričaš o 125.ici kao da poliječeš s njom (y)
dovoljno kratak prenos ti jamci veoma zanimljivu voznju, vozio sam i vece motore, al mi je ovo i onda veci gust, jer samo odjednom povuce.

ne da mi se traziti test od ford gta, al je tip rekao, predosadan je motor jer mu je isporuka snage tako linearna da nema nikakvih iznenadjenja. e to ja mislim o 2T.

inace sam jos prije 8 god (sad imam 21) vozio nove rrice od 600 i 1000 ccm jer sam bio dobar s par ljudi koji su mi to mogli omogucit bez da platim i jednu kaznu, ili i jedan kap goriva koji sam potrosio, (tip medju ostalom ima SLR-a, AMG 65 itd itd..)
 
mbalunovic said:
a sto me prozivate koji q? sta ste svi popili svu pamet sveta, i onda ako se pojavi neko ko nesto zna, odma nezna , i na sve nacine se trudite da opovrgnete nesto sto kazem  :palacdolje:
Ajde brate, otvori temu "Uber Mito" i miran si.

Prošle (hm... ili pritprošle) godine smo išli na jedan lokalni moto party isključivo sa Tomosovim "strojevima", (APN-ci, četveri i elektroni), i šokira se dolaskom na prvi semafor... ono "jurim" 50 i kusur i krenem kočit... rukama, nogama, bacam sidro ka Johnny Logan... jedva sta.

Elem... ono šta mi se u osnovnoj i srednjoj činilo ka avion je u biti goli kurac, i ne veličam dan danas na sva zvona.
Neka lipe uspomene ostanu upravo to... lipe uspomene.
 
jooooj, al će biti bananerosa ...  :LOL: :LOL:

ali moglo bi se zaista malo stati na loptu oko pisanja gluposti .... puno ljudi ovo čita...  :LOL:
 
mbalunovic said:
VypeRS ? jel tvoje ili ?

Nije moj, moj nikad nije vidija Grobnika (nažalost), ali mislin da će još dugo bit kod mene, pa da možda jednon uboden priliku.  (y)

Angie said:
:shocked: Tu nešto gadno nije poštelano

Taman san tija komentirat da je to nešto ekstremno. Meni RS 250 ne potroši toliko. xD

strasilo said:
jooooj, al će biti bananerosa ...  :LOL: :LOL:

ali moglo bi se zaista malo stati na loptu oko pisanja gluposti .... puno ljudi ovo čita...  :LOL:

Clean up, please. Čisto da tema ostane edukativna.  :mrgreen:
 
merlin68 said:
GDJE SI ČUO BISERČINO  da se na Hondama radi generalka pogotovo na vfr , za tvoju informaciju moj ima 110.ooo tisuća i ide besprijekorno, kad prođe još jedno 200.000 bude se razmišljalo o tome , nego pripremi se na velik trošak ak ti se 954 bliži brojci od 50.000  navodno čitam  na temi cbr svakakva iskustva vlasnika , hahahha , moja tema vfr je zamrla pa malo čitam druge . kužiš biserčino , primi se ti kista i crtanja , ovdje se piše o motorima biserčino na kvadrat




merline brzino moja vfr-ovska.
nije me bilo dugo ali vidim da se zaostrilo.

tvoj vfr izadje iz ducana i rikne mu cilinder i zato nemoj pricati.kao sto vidis ja sam iz sk-a a svi vfr motori su tu(vecina u hr)ako se vozis okolo onda i znas te decke a i pepsi rgv koji leti s njima.moja gamma uvijek upali kad je vlaga u zraku.
i zato te molim da ne napadas ljude da ne usporedjujes tko sta voli i tko je pametniji itd.
hvala merline i kad se vidimo na cesti popit cemo pivu a ti mi probaj pobjeci sa vfr-om.
i molim te bez ljutnje  (y)
 
VypeRS,

jel ono tvoj RS, što često bude parkiran ispred Sveučilišne knjižnice, ako je onda stvarno svaka čast jer imaš stvarno perfektno sređen motor. Ono je jedina cvaja od 250 što sam vidio da je u tvorničkom stanju.
 
merlin68 said:
pa sve je već napisano , zaključak je slijedeći , 2t stvarno dobro idu i to jako brzo, s obzirom da su non stop pod najvećim opterečenjem brzo se troše vitalni djelovi i tako nisu baš za svakodnevnicu i puno troše , nervozni na gasu i nisu baš za šire mase , 4t su ih pregazili  zbog euro normi zagađenja i zbog niz stvari, manje troše , itd

Evo da se i ja malo ubacim.....Slazem se sa ovim sto je merlin rekao al ja bi ipak radije neku NSR ili gamu 500 u garazi prije nego neku 1000 4t (y)
 
jocoj said:
VypeRS,

jel ono tvoj RS, što često bude parkiran ispred Sveučilišne knjižnice, ako je onda stvarno svaka čast jer imaš stvarno perfektno sređen motor. Ono je jedina cvaja od 250 što sam vidio da je u tvorničkom stanju.

Hvala, hvala. Je, to je moj; jedini je u gradu, pa ga ne mo'š falit. Motor je restauriran prije 5 godina, sad je već uvatija par sitnica koje bi tribalo riješit, ali no big deal.

Psssst! Nemoj reć nikome da je pun blata i uvatija malo ruzine na asupuhu.  :mrgreen:
 
VypeRS said:
Hvala, hvala. Je, to je moj; jedini je u gradu, pa ga ne mo'š falit. Motor je restauriran prije 5 godina, sad je već uvatija par sitnica koje bi tribalo riješit, ali no big deal.

Psssst! Nemoj reć nikome da je pun blata i uvatija malo ruzine na asupuhu.  :mrgreen:
restauriran :misli:
 
yatasaki said:
restauriran :misli:

Polugeneralna, poliranje, novi auspusi, čišćenje, brušenje i novo pituravanje svih plastika, sve nove naljepnice, lanac i lančanici, gume i još sigurno 20ak novih dijelova.

Možda nije restauracija, ali je debelo generalno sređivanje!  :mrgreen:
 
pa to je za mene neki blazi stupanj restauracije.... dok god je sve do zadnje vide bilo raskopano, cisceno, popravljano, polirano, farbano... to je to  (y)


tj. za picajzle bi bila restaracija dok su SVI original djelovi ali u punom bljestavilu  :mrgreen:
 
tkubasa said:
pa to je za mene neki blazi stupanj restauracije.... dok god je sve do zadnje vide bilo raskopano, cisceno, popravljano, polirano, farbano... to je to  (y)


tj. za picajzle bi bila restaracija dok su SVI original djelovi ali u punom bljestavilu  :mrgreen:

Sve šta nije valjalo je zaminjeno original dijelovima, osin auspuha naravno.  :D
 
Jedno pitanje svima:

Znate li ikoga ko se bavi obradon kanala za RS250 (ili RGV 250)? Ciljan na street (road) tuning, nikakv race setup jer želin da motor može radit i na minimumu. Ne mora bit u Hrvatskoj, poslat ću ja cilindre i vanka ako triba.

Naša san razne stranice po internetu, ali većina ih ili više ne radi ili in je stranica zadnji put obnovljena prije skoro 10 godina, pa in e-mail nije valjan više ili nešto treće.
 
VypeRS said:
Jedno pitanje svima:

Znate li ikoga ko se bavi obradon kanala za RS250 (ili RGV 250)? Ciljan na street (road) tuning, nikakv race setup jer želin da motor može radit i na minimumu. Ne mora bit u Hrvatskoj, poslat ću ja cilindre i vanka ako triba.

Naša san razne stranice po internetu, ali većina ih ili više ne radi ili in je stranica zadnji put obnovljena prije skoro 10 godina, pa in e-mail nije valjan više ili nešto treće.
rs treba detunirat ako mene pitas...ili stavit neke duze auspuhe, cuo sam da su jim lomas top ponuda
 
yatasaki said:
rs treba detunirat ako mene pitas...ili stavit neke duze auspuhe, cuo sam da su jim lomas top ponuda

Iman već Tyga Performance auspuhe na motoru. Njih bi proda i uzea Jolly Moto.
Ali lako za auspuhe, glave, karburatore, elektroniku i sve ostalo šta je "kupi&montiraj". Zanima me obrada kanala originalnih 125cc cilindara.

Postoje i 150cc cilindri, ali to me ne zanima.
 
moj ti je savjet da ne diras portove zbog  par stvari .
- rs250 ima vec izuzetno jaku port mapu kao sto su vec rekli.
- ima asimetricne cilindre i tes koje izbalansirati da bude jednaka snaga u oba. itd. jer jedan ima direkt u blok usis a drugi u cilindar.
-oni koji znaju to raditi ce ti uzeti vise nego si ti sv skupa nabrojao a da kupujes novo. tj sigurno vise od 1000evra. ali sve to je goli k ak im ne odneses cijeli motorek da ga bace na dyno i sve postelaju kako treba. od elektronike do carba.
izgubices voznost po cesti.
 
VypeRS said:
Iman već Tyga Performance auspuhe na motoru. Njih bi proda i uzea Jolly Moto.
Ali lako za auspuhe, glave, karburatore, elektroniku i sve ostalo šta je "kupi&montiraj". Zanima me obrada kanala originalnih 125cc cilindara.

Postoje i 150cc cilindri, ali to me ne zanima.
na rs cilindrima jednostavno nema sto za tunirat sto se cestovne namjene tice..jedino napravit stage porting preljevnih kanala prvo da otvaraju boosteri, pa glavni i zatim pomocni (oni najblizi boosterima) sve u razlici do max. milimetra
 
Ajmo 2t manijaci...Trazi se cilindar za rg 125f 93g...
cilindar je identičan ko i od rsa 250 ili rgv250...
Nikasil ili piksa nema veze.. :wink: