2 T MANIJA

VypeRS said:
Nadan se da će moderator uletit i pobrisat zadnje 2 stranice gluposti (čast iznimkama). Moga bi neko informativno čitat ovo i saznat da su 2T motori trajniji od 4T. A i svi šta voze 4T ga drže na 20% gasa, dok je 2T ekipa puna elana i ne spuštaju svoje motore ispod 13k, a zapravo in se vrte 17k. 4T motori su zapravo plod teorije zavjere jer imaju više pokretnih i potrošnih dijelova, pa tvornice bolje zarađuju.

Postoji razlog zašto sva ekipa koja ima ozbiljan 2T motor u garaži, uvik ima i još jedan 4T.

da nema zavjere, ne budi naivan tolko.

a to da je 2T izdrzljiviji, cu samo reci DA!

ajd uzmi isku kubikazu, iste snage, 2T i 4T, stavi na dinamo i optereti 100% oba motora pri okretajima u kojima ima najvise snage, pa da vidimo koji ce duze trajati.
ne budite ljudi glupi, molim Vas.
 
o izdrzljivosti 2t najbolje govori ni manje ni vise nego postarski TOMOS  :jesus:  zasto bas tomos  :mrgreen:


i ne nije cijena ima kineza  :mrgreen:
 
mbalunovic said:
da nema zavjere, ne budi naivan tolko.

a to da je 2T izdrzljiviji, cu samo reci DA!

ajd uzmi isku kubikazu, iste snage, 2T i 4T, stavi na dinamo i optereti 100% oba motora pri okretajima u kojima ima najvise snage, pa da vidimo koji ce duze trajati.
ne budite ljudi glupi, molim Vas.

Tribalo bi uvest IQ test prije registracije na forum.

Sama rečenica da uzmeš istu kubikažu i istu snagu 2T i 4T motora govori da nemaš veze o čemu pričaš.  :?

Zna se da su prednosti 2T u odnosu na 4T motore manja masa i bolji omjer snaga/zapremina. Trajnost nikako nije i ne može bit na strani 2T motora. Em je osjetljiviji na atmosferske promjene, em je potreban češći servis i održavanje određenih dijelova (ispušni ventili). Generalna je neizbježna svakih 50 tisuća (ako ne i prije), koliko god su vaši strikani/rođaci/kumovi/bratići/babe i dide "imali jednog RSa koji je proša 60k bez otvaranja".
Najveći minus 2T motorima (pogotovo 125icama i 50icama) su uljne pumpe koje se troše s vrimenon i počnu ibacivat manje ulja s godinama.

U ovu priču ne računan Vespu i slične 2T motore koji stvarno mogu napravit puno više kilometara jer su in performanse na razini elektro bicikle.  :mrgreen:



 
iq test bi bas voleo usporediti s tvojim.

u upravo zato i poredim sti volumen i snagu jer je NORMALNO da za vecu snagu se trose vise djelovi.
ajmo recimo 20KS 125 ccm i 2T i 4T koji ce duze trajat,
ili pak da je 2T "15" hp kao yzf 125 r bi vjeruj mi 2T duze trajao od yamahe,
ti prosto ne shvatas da ne mozes porediti 30KS 125ccm 2T i 15KS 4T 125ccm. ak je to tebi neka mjerodavna usporedba onda ti svaka cast, necu se uputat u daljnju diskusiju s tobom....
zasto se kroserice od 125ccm koje imaju i po 45KS trose za 100 radnih h,  u pa vidi cuda, proizvode 3 puta vise snage iz iste kubikaze kao i 4T.
zar tebi nije normalno da nesto sto proizvodi vise snage da se i brze trosi ??
1000ccm 2T od 4cilindra, bilo u " V " ili redni, bi imao ko od sale 360 - 420 KS, i trajao bi malo krace od  4T 1000ccm, a sad digni tom 4T snagu na tih 360 KS pa da vidimo kolko ce trajat.

to je ista prica kao i s Wankel motorima....
ju vidi trosi 13l, ju vidi brzo mu treba generalka, pa vidi cuda, on iz 1,3L izvlaci 250KS bez turba, sto je u tadasnje vreme bilo vise za 4: v8 motore s potrosnjom od 20L...

inace za one koji malo manje poznaju teoriju, 2T motori su mnogo efikasniji od 4T maximum je bio nekih 46% (nemojte me drzat za rijec) turbo diesel 4T motori imaju blizu 42% a 4T bengalci ha ha, radije necu rec.

e sad to sto 4T moze efikasnije spustiti svoju snagu to je jer ima tonu elektronike, setite se malo dok su bili i na 4T carbovi i obicni CDI i kolko su trosili.

Ko e shvata iz prethodnih mislim 5 strana prednosti 2T motora, i da ce, ako ostane fosilnih goriva, istisnut 4T onda nemam vise komentara.
(inace 2T motor za isti volumen na atmosferskom pritisku moe postici i do 4 puta vecu snagu od 4T, dalje necu nista obrazlagat)
 
VypeRS said:
Nadan se da će moderator uletit i pobrisat zadnje 2 stranice gluposti (čast iznimkama). Moga bi neko informativno čitat ovo i saznat da su 2T motori trajniji od 4T. A i svi šta voze 4T ga drže na 20% gasa, dok je 2T ekipa puna elana i ne spuštaju svoje motore ispod 13k, a zapravo in se vrte 17k. 4T motori su zapravo plod teorije zavjere jer imaju više pokretnih i potrošnih dijelova, pa tvornice bolje zarađuju.

Postoji razlog zašto sva ekipa koja ima ozbiljan 2T motor u garaži, uvik ima i još jedan 4T.
bravo majstore,sjedi 5  (y)
 
Glupo je radit usporedbu jel svaki od njih ima svojih prednosti i mana , 2T kakav smo nekad znali odlazi u ropotarnicu povjesti jel za danasnje doba ima vise - nego + u odnosu na 4T ali  :mrgreen: novi DFI 2T je buducnost , novinari su ga opisali da imaju osjecaj ko da voze trotakt , znaci nesto izmedju . Nije sve u snazi , stari 2T su imali prgavu narav i zbog toga posljednji Mohikanci RG 500 i RD 500 su bili "samo" 500 . Zamisli 1000 2T s kraja osamdesetih  :shock: pa to bi bilo mrtvih vise nego u ww2 . Stari 2T imaju svoju draz koja vecini nije po gustu , efekt katapulta je puno jaci nego kod 4T a to bas nije ugodno za svakodnevnu voznju . Svako vrime nosi svoje a 2T DFI su buducnost zbog svoje jednostavnosti i taj odnos - i + je na njihovoj strani u odnosu na 4T.
 
Angie said:
Ustvari ako ćemo uspoređivat trajnost cvaje sa 4t onda treba uspoređivat sa nekim supernabrijanim supermoto-om (supermono-om) tipa FS570 itd  :wink:

Enivejz,cvajeri evo vam za uživanciju :


:D

(y) (y) (y)

uživancija.,zaražen sam odavna virusom mirisa izgorenog TTS-a i često razmišljam da nabavim jednog RS-a, Mita ili nešto slično za povremeni đir po magistrali/stazi., nisam to vozia ali sjećam se davno kad je jedan poznanik ima u garaži "nešto pod ceradom" otkria je to jas nisam ništa tada kužia ni zna , to je bio plavo /bili RGV 500 replika, upalia je to, onaj plavi dim iz onih ispuha pod repom i sa strane,onaj zvuk-isti kao i onih s svjetskog prvenstva klase 500 koje sam tada tu i tamo zna pogledat.

Kaže do 5000ok/min ništa a nadalje 8000ok/min eksplozija, trga volan iz ruku, tek kasnije sam skužia koji je to rijedak stroj bia,urezalo mi se to u pamćenje (y)

 
bullitt said:
(y) (y) (y)

uživancija.,zaražen sam odavna virusom mirisa izgorenog TTS-a i često razmišljam da nabavim jednog RS-a, Mita ili nešto slično za povremeni đir po magistrali/stazi., nisam to vozia ali sjećam se davno kad je jedan poznanik ima u garaži "nešto pod ceradom" otkria je to jas nisam ništa tada kužia ni zna , to je bio plavo /bili RGV 500 replika, upalia je to, onaj plavi dim iz onih ispuha pod repom i sa strane,onaj zvuk-isti kao i onih s svjetskog prvenstva klase 500 koje sam tada tu i tamo zna pogledat.

Kaže do 5000ok/min ništa a nadalje 8000ok/min eksplozija, trga volan iz ruku, tek kasnije sam skužia koji je to rijedak stroj bia,urezalo mi se to u pamćenje (y)


Ako si blizu marofa,ja ti zavidim i kažem ti da svakako uzmeš.

Moja prvotna ideja,zašto sam uopće i radio toliko po rs-u,je bila pri prelasku na jači motor zadržati RS-a za stazu,samo gledajući moju slavonsku lokalnost,to će biti rijetka prilika....

Miloše,ne moraš se prepirat sa vajpom,dečko ti je dugogodišnji cvajer  :mrgreen:
I ima (ili je imao) jednog od najbolje održavanih RS250 koje sam ja vidio  :D
 
mbalunovic said:
Bla, bla, bla, 2T je bolji, 4T je manje trajan, proizvodi manje snage, produkt je teorije zavjere, svi bi se tribali pribacit na 2T, bla, bla bla...

Skužaj, malo san ti skratija post u citatu jer je bija predug i prepun izjava nevezanih za tematiku. Napisa san kako san ga ja doživija.

Ti uporno želiš dokazat da će na istoj snazi i kubikaži 2T bit trajniji. Poanta je šta se ne uspoređuje kubikaža jer to nikoga ne interesira. Bitna je snaga. Ako želiš napravit motor od 200 konja, sigurno nećeš ić s idejon o atmosferskon agregatu zapremine 500cc. -.-

U klasi 2 cilindra i 60-70 konja imaš jednog RSa 250 koji je 2T i jedan ER-6 koji je 4T. Oćeš reć da će RS napravit više kilometara od ER-6ice? Malo je gruba usporedba jer ER6 nije high-rev R mašina, ali valjda vidiš sliku.

Jedan CBR 250 RR koji se vrti 19k će napravit SIGURNO dvostruko više kilometara od RS-a 250. Nije pošteno jer CBR ima 45 konja, ali čak i on sa 4 klipa koja šibaju 19 tisuća puta u minuti će nadživit RSa. Zamisli da RS ima 4 cilindra. Traja bi 5000km.

danijel044 said:
VyperS ...daj naleti  na "naš" stari forum (125cc) ..pa da vidiš provala tamo  :LOL: :LOL: :LOL: :D

Tamo me straj doć.  :mrgreen:

Angie said:
Miloše,ne moraš se prepirat sa vajpom,dečko ti je dugogodišnji cvajer  :mrgreen:
I ima (ili je imao) jednog od najbolje održavanih RS250 koje sam ja vidio  :D

Još uvik ima i imat će dugo vrimena.  :wink:

Tip ne kuži da ja volin dvotaktne motore, ali glupo je ić izmišljat toplu vodu kad je odavno poznato koji je minus istih.  :?
 
VypeRS
mislim da bi se makar malo trebala gledat i kubikaza, a o potrosnji s EFI mislim da dolazi u svoje al EFI direkt u cilindar kad su portovi zatvoreni. bla bla :)
 
ja cu samo rec, ako mislite trajnost cvaja gledat preko talijanske kvalitete mozete ga automatski pokopat i stavit nadgrobni spomenik... i to kvalitetan... jer se nece otkopavat nikad  :mrgreen:


trajnost je upitna, trajnost moze bit kratka i nemora... za vasu informaciju kao i 4t... sve ovisi o kvaliteti, ako je nesto namjenjeno da traje trajat ce... ako nije ili nije bilo moguce sa tom tehnologijom nece.... nemozes usporedjivat odredjene modele jednih i drugih.... i sigurno da je bitno usporedjivat istu litarsku snagu, jer to znaci sa duplo vecom litarskom snagom mozemo dobit dva motora iste snage i kubikaze al sa tim da je jedan od njih duplo manje opterecen... iako je opterecenje direktno vezano sa radom koji daje... a to zasto ne postoje ili nisu nikad ni nece cvaje sa velikom kubikazom nije iz razloga da bi se raspali.... niti jer su 4t kvalitetniji....

i dalje ne tvrdim da su cvaje trajnije  :jesus:

al da se mogu napravit da traju mogu....  :mrgreen:


sve donosi svoje prednosti i mane.... cvaje su nervozni, neekonomicni, jeftini, lagani, koliko jednostavno toliko komplicirani, zveketevi strojici sa htijeli to priznat ili ne, manjim stupnjem iskoristivosti od 4t(ne gledajuci diesel brodske) koji nikad ne radi bas kako treba 3 dana za redom i koji imaju posebnu draz bas upravo zbog svih tih minusa i plusa... ko to prihvaca njemu dobro ko ne, vozi 4t... i AMEN 

niko nikad nije kupovao ili trazio najbolji (tehnicki gledano) stroj ili sta vec... uvijek se prodavao osjecaj.... gust... filing... kako god nazvali to, ali svaka osoba ga drugacije interpretira... zato i postoje tolike varijacije na temu....

razvija se ono sta se prodaje, trazi, zeli... a ne ono sa je najsuperiornije tehnoloski gledano... a i tehnoloski gledano 2t imaju puno nerjesenih problema.... imat ce svoje mjesto i upotrebu kao i sve, ali nikad nece zamjenit 4t.......
 
mbalunovic said:
VypeRS
mislim da bi se makar malo trebala gledat i kubikaza, a o potrosnji s EFI mislim da dolazi u svoje al EFI direkt u cilindar kad su portovi zatvoreni. bla bla :)

pa na koji način...čovjeće božji...  NE MOŽEŠ izvući istu snagu iz 4t i 2t motora ,a da imaju istu kubikažu... kako to možeš tupit i trudit se uspoređivat kad je to neizvedivo....

kako god gledaš...

motor iste kubikaže....različite snage..pobjednik trajnosti je garant 4t  ...ako gledaš na istu snagu...različitu kubikažu opet je pobjednik 4t...
 
danijel044 said:
pa na koji način...čovjeće božji...  NE MOŽEŠ izvući istu snagu iz 4t i 2t motora ,a da imaju istu kubikažu... kako to možeš tupit i trudit se uspoređivat kad je to neizvedivo....

kako god gledaš...

motor iste kubikaže....različite snage..pobjednik trajnosti je garant 4t  ...ako gledaš na istu snagu...različitu kubikažu opet je pobjednik 4t...

nije uopce u tome stvar.... i btw u zabludi si moze se izvuc....  :wink:    jer ne govorimo o ektremima...
 
napraviti tolko slab 2T motor, kao sto je 4T i onda usporedjivat, ili nabrijat 4T na snagu nekog slabijeg 2T

jer kad je 2T slabiji, mnogo
 
nrg ili runner 50 vs. baotian 50 ili neki slični 4t 50 ccm...mislim da će runnerice napravit dosta više km

ili yamaha dt 125 i neka 4t yamaha iste kubikaže...prednost dajem 2t

sve preko, recimo, 125 ccm prednost u trajnosti imaju 4t
 
pa kad sve preko 125 ccm 2T su uglavnom trkace ili polu trkace masine (kros i sl) dok su 4T obicno obicne masine.  :0648:
al se s prvim djelom slazem