2 T MANIJA

-TekMa_46- said:
meni je isto bilo čudno za usis kroz cilindar ali nisam imal vremena guglati...
znaci cilindar od rg 125 je isti u storu kao i bilo koji na rs 250 ili rg250
e sad di naci rs250/rg250 rabljeni cilindar u dobrom stanju??
poslao sam mail u motostars ali odgovora jos nema...
tko jos radili nikalsiranje ili kvalitetno piksiranje u hr(trkulja,jakopec,andro svi su cca 1000 kn)?

Probaj nazvati Jagu u Brod (big bike) uz rs 250 sam mu dao i jedan cilindar...mozda ti ga proda
 
veci promjer spuha dize snagu u vise okretaje (bar kolko sam ja shvatio iz Jeningsa) neznam kolko ti je to potrebno, ja sam to radio je je na poliniu prenisko (8k okretaja) tj tek otvori ventil, posle vuce jednako al nema onog karakteristicnog maksimuma
 
Zaboravija san napomenit i da je dosta ljudi prijavilo pozitivne rezultate kad si digli prelivne kanale za 1mm.

Mislin da je to sve na original 0.5mm brtvi ispod cilindra. Sa SP brtvon od 1.4 bi svu snagu maklo u 11 000-12 000 šta je totalno neiskoristivo za cestovni/trackday motor. :/
 
VypeRS said:
Zaboravija san napomenit i da je dosta ljudi prijavilo pozitivne rezultate kad si digli prelivne kanale za 1mm.

Mislin da je to sve na original 0.5mm brtvi ispod cilindra. Sa SP brtvon od 1.4 bi svu snagu maklo u 11 000-12 000 šta je totalno neiskoristivo za cestovni/trackday motor. :/

Ako želiš dati nću ti formulu za izračunavanje kuta otvaranja ispušnog porta te na kojim obrtajima bi onda trebala biti maks snaga sa odgovarajućom rezom  (y)

Btw Jennings<A.Graham Bell
 
onaj boost preljevni digni za otprilike milimetar, ne preko (da ti bude viši od bočnih) i to je što ću ti ja savjetovat.
 
yatasaki said:
onaj boost preljevni digni za otprilike milimetar, ne preko (da ti bude viši od bočnih) i to je što ću ti ja savjetovat.

Boost prelivni? Koji je to od svih 5?  :misli:
 
iznad kojeg pise roof angle 60° i duratio 127,3°
 
VypeRS said:
Zašto samo njega, a ne sve?  :misli:
postoji termin stagered porting, što znači da preljevni kanali ne otvaraju svi u isti čas već po sekvencama, prvi način je da otvori prvo boost kanal, zatim par glavnih (najvećih) i zatim par onih što su između glavnih i boostera
drugi način je da otvore prvo glavni, zatim onih između i zadnji boost. ja se držim prve verzije jer mi je logičnija

cijela priča je da se cilindar ispire (puni) ravnomjernije ili nježnije što se odražava na bolju krivulju snage

na kr-u mi je boost kanal viši od ostalih za 1mm i to je sve što sam radio na visini kanala,jer su ostali preljevni dosta visoki, a i motor ide dovoljno dobro (puni kilometražu :mrgreen:) ostalo se sve tiče boljeg protoka od karburatora do cilindra tipa oštri rubovi, brtve, i meni najdraže V-force lamelasti ventili
 
kakvo je tvoje misljenj eo njima jel ih osobno koristis ??
 
mbalunovic said:
kakvo je tvoje misljenj eo njima jel ih osobno koristis ??
o da, imam komada 4, nešto najbolje što aftermarket za cvajtakte nudi, recept je jednostavan, lamele imaju duplu površinu nego standardne (orginal kr su ionako najveće što imaju 125 cilindri ), razlika se osjeti već od 4000 okr pa prema gore.

apsolutni must have za cvajtakta
 
yatasaki said:
postoji termin stagered porting, što znači da preljevni kanali ne otvaraju svi u isti čas već po sekvencama, prvi način je da otvori prvo boost kanal, zatim par glavnih (najvećih) i zatim par onih što su između glavnih i boostera
drugi način je da otvore prvo glavni, zatim onih između i zadnji boost. ja se držim prve verzije jer mi je logičnija

cijela priča je da se cilindar ispire (puni) ravnomjernije ili nježnije što se odražava na bolju krivulju snage

na kr-u mi je boost kanal viši od ostalih za 1mm i to je sve što sam radio na visini kanala,jer su ostali preljevni dosta visoki, a i motor ide dovoljno dobro (puni kilometražu :mrgreen:) ostalo se sve tiče boljeg protoka od karburatora do cilindra tipa oštri rubovi, brtve, i meni najdraže V-force lamelasti ventili

Po onoj shemi se može proglasit boost jedino jer je najmanji od svih ostalih. Mislin da ne možeš izgubit ako digneš jednoga za 1mm zajedno s ispuhon ka šta je na SP KIT shemi.


yatasaki said:
o da, imam komada 4, nešto najbolje što aftermarket za cvajtakte nudi, recept je jednostavan, lamele imaju duplu površinu nego standardne (orginal kr su ionako najveće što imaju 125 cilindri ), razlika se osjeti već od 4000 okr pa prema gore.

apsolutni must have za cvajtakta
Mrzin KR-ovce sa svojin fancy Vforce lamelama. Uuuuu!

Zapravo lažen, samo san ljubomoran šta glupani ne proizvode Vforce za RS/RGV. RS 125 je podržan, a 250 nije. -.-
 
VypeRS said:
Po onoj shemi se može proglasit boost jedino jer je najmanji od svih ostalih. Mislin da ne možeš izgubit ako digneš jednoga za 1mm zajedno s ispuhon ka šta je na SP KIT shemi.

Mrzin KR-ovce sa svojin fancy Vforce lamelama. Uuuuu!

Zapravo lažen, samo san ljubomoran šta glupani ne proizvode Vforce za RS/RGV. RS 125 je podržan, a 250 nije. -.-

Nemoj ti ništa biti ljubomoran,nije veliki dobitak  :LOL:

Uzmi si dual stage Boyesen lamele.

Gleda sam dyno između normalnog lamelnog i vForce usisa,meh,ništa se ne primjeti.
Drugim riječima samo se neki odaziv dobije i to je to.

Šteta što je tjtuning pao,tamo se dalo dosta toga vidjeti...
 
VypeRS said:
Po onoj shemi se može proglasit boost jedino jer je najmanji od svih ostalih. Mislin da ne možeš izgubit ako digneš jednoga za 1mm zajedno s ispuhon ka šta je na SP KIT shemi.

Mrzin KR-ovce sa svojin fancy Vforce lamelama. Uuuuu!

Zapravo lažen, samo san ljubomoran šta glupani ne proizvode Vforce za RS/RGV. RS 125 je podržan, a 250 nije. -.-

sigurno neki model paše, jer za kr-a paše od KDX200 i to flanđa da a ostalo treba pripasivat. Uostalom jednostavno se napravi međuploča i pripaše, glavno da dihtuje
 
a to da carb treba biti na odredjenoj udaljenoti od klipa da bi najbolje radio?
 
mbalunovic said:
a to da carb treba biti na odredjenoj udaljenoti od klipa da bi najbolje radio?

Sva srića pa u RSa nije udaljen od donjeg cilindra po' metra. xD
 
yatasaki said:
sigurno neki model paše, jer za kr-a paše od KDX200 i to flanđa da a ostalo treba pripasivat. Uostalom jednostavno se napravi međuploča i pripaše, glavno da dihtuje

Ne znan s kojeg modela uzet Vforce, a i straj me da ne bi, ka šta je već spomenuto, produžija već veliku udaljenost karburatora od kartera. :/
 
nije u pitanju udaljenos samo to ide moze na npr 3 6 9 12 cm ili 5 10 15 20 25, mora biti (e sad neznam dal tamo gde sinusoida uvek ima vrednost konstantnu neku sto je najvjerojatnije ili ona di se stalno mjenja od max do min) sinusoida tlakova. znaci izracunas pola valne duljine tlakova i na toj treba biti :p

kolki ti je razmak rupa ? na prirubnici, i kolko ih imas, mozda je ko na mitu  :misli: