2 T MANIJA

vidim kakva je, dobrim je izduzena, mislim da ti boyesen radi lamelice i mislim da je bolja investicija gledajuci dobiveno / cijena

na niskim najvise osjetis snagu
 
VypeRS said:
Ne znan s kojeg modela uzet Vforce, a i straj me da ne bi, ka šta je već spomenuto, produžija već veliku udaljenost karburatora od kartera. :/
samo da kavez paše u kućište lamela, ostalo je lako, a udaljenost se poveća za debljinu međuploče i zanemariva je
usisne dužine više utječu na motore bez lamela i diskova
 
mbalunovic said:
vidim kakva je, dobrim je izduzena, mislim da ti boyesen radi lamelice i mislim da je bolja investicija gledajuci dobiveno / cijena

na niskim najvise osjetis snagu

Ekipa na RGV forumu je podiljena; neki su čak radili dyno testove i ispalo je da su originalne bolje od Boyesenovih.
Za Vforce san svugdi samo pročita pozitivne komentare i kritike. Volija bi uvatit vrimena pa izvadit karburatore s lamelama i izmirit ih pa da baren raspolažen s informacijama kolike su. Ovako odokativno mogu reć da npr. RS 125 ima daleko veći kavez s lamelama nego RS 250 šta znači da ni Vforce ne bi odgovara.
 
VypeRS said:
Ekipa na RGV forumu je podiljena; neki su čak radili dyno testove i ispalo je da su originalne bolje od Boyesenovih.
Za Vforce san svugdi samo pročita pozitivne komentare i kritike. Volija bi uvatit vrimena pa izvadit karburatore s lamelama i izmirit ih pa da baren raspolažen s informacijama kolike su. Ovako odokativno mogu reć da npr. RS 125 ima daleko veći kavez s lamelama nego RS 250 šta znači da ni Vforce ne bi odgovara.

jedan problem s dynom je da ne mjeri odziv na gas nego samo snagu na WOT, rjetko ko mjeri odziv
 
mbalunovic said:
jedan problem s dynom je da ne mjeri odziv na gas nego samo snagu na WOT, rjetko ko mjeri odziv

Šta će ti odaziv ako ti loše lamele skidaju 5 konja po dužini cile krivulje snage?
Možda malo uveličavan, ali skužija si šta san tija reć.
 
ajde sumiraj kolko dugo vozis na WOT a kolko recimo na 3/4 gde bi sigurno bio zanimljiv dyno run. i neznam meni za cestu vazniji odziv nego da mi ima 2 KS vise manje
neznam kako se ponasaju na rs250 masinama, al osnovno je da za isti gas imaju vise snage i na nizim okretajima vise snage (boyesen)

VForce dizu svugdje a najvise na visokim.
 
VypeRS said:
Zaboravin pitat uvik. Koje karburatore ima KR1S? Koja je glavna dizna na njima?
keihin 28, mogu se širit na 30, dizna je 135...mislim
 
yatasaki said:
keihin 28, mogu se širit na 30, dizna je 135...mislim

PJ,PWK ili nešto treće?

Ja sam si sada uzeo PWK 36 ,pa ako ti nije problem napisati mi malo o karbu,koja ler dizna itd.

Čuo sam da PWK serija ima problema s time što je preosjetljiva na atmosferske promjene.
 
Angie said:
PJ,PWK ili nešto treće?

Ja sam si sada uzeo PWK 36 ,pa ako ti nije problem napisati mi malo o karbu,koja ler dizna itd.

Čuo sam da PWK serija ima problema s time što je preosjetljiva na atmosferske promjene.
36 :shock:, nebih išao preko 35... moji su pwk, trebao bih vidit na rezervnim,...treba se igrat s visinom igle i lergas smjesom, a svaki cvjtakt je preosjetljiv na barometar,vlagu i temperaturu
 
yatasaki said:
36 :shock:, nebih išao preko 35... moji su pwk, trebao bih vidit na rezervnim,...treba se igrat s visinom igle i lergas smjesom, a svaki cvjtakt je preosjetljiv na barometar,vlagu i temperaturu

RS vozi bez airboxa ako triba.  :mrgreen:

Šalu na stranu, ima neki elektronički krug sa nekin stvarčicama koje štelaju karburatore na vakum. Ne znan kako radi, ali mu ne smetaju ni veće promjene tipa skidanja filtera.

EDIT: P.S. Ne znan ni ja di ćeš sa 36-icon. To je previše i za naturpijanog RSa 125.
 
mnogi su stavljali i 38 i bili prezadovoljni i tvrdili da ima osjetno poboljsanje
 
mbalunovic said:
mnogi su stavljali i 38 i bili prezadovoljni i tvrdili da ima osjetno poboljsanje


Neiskoristivo na stock Rotax 122/123-ici. Ako se i uspije uštelat omjer performanse/potrošnja je 0.1.
 
yatasaki said:
36 :shock:, nebih išao preko 35... moji su pwk, trebao bih vidit na rezervnim,...treba se igrat s visinom igle i lergas smjesom, a svaki cvjtakt je preosjetljiv na barometar,vlagu i temperaturu

Htio sam PWK 35 original,ali je 35 iz nekog razloga bio skuplji.

A zašto ni sam blage nemam.

Pa rekoh ako bude preveć probati neki reduktor usisa napravit,ako se uopće može.

RS i tako ostaje za stazu poslije pa će mu kad tad trebati ogroman karb,planiram si uzeti supermoto nekakav za grad  (y)

Ma vidio sam na tjtuningu i RS-a sa 39 karbom,reči overfueling je pre slab izraz.
Nisam htio uopće ići iznad 34mm ali me VHSB ubio štelanjem,nikako nisam mogao dobiti zlatnu sredinu.
 
S 34+ bi tribalo čuda činit kad se sitiš kako idu SP 125ice koje su pravilima klase limitirane na 28mm karburatore.  :azn:
 
Da  :D
I na 13,5:1 kompresiju.

Porting mora bit jaaaaaaaaako dobar,iz sve to zabranjeno korištenje AVGAS-a  :mrgreen:

Pričao mi je Luka Nervo dosta o 125icama,i kako je top sve bilo u klasi 125SP u PH.  :D

Ma joj,otkad sam probao vozit DT125 od r4ptora sve više imam averziju prema R-ovima.
Jedan od prijatelja mojih prodaje sada DRZ400SM,tako bi to uzeo a nemam novaca.

Znam da je održavan moto,također se može voziti sa A2 i još uz to zahtjeva najmanje održavanja od svih SM-ova.
Znam da nije nešto brz motor,ali i tako me više zanima sam položaj vožnje nego snaga motora.

Trebam nabavit CR 500 i konvertat u SM,tad mogu umrijeti u prvom zavoju  :LOL:
 
Angie said:
Da  :D
I na 13,5:1 kompresiju.

Porting mora bit jaaaaaaaaako dobar,iz sve to zabranjeno korištenje AVGAS-a  :mrgreen:

Pričao mi je Luka Nervo dosta o 125icama,i kako je top sve bilo u klasi 125SP u PH.  :D

Ma joj,otkad sam probao vozit DT125 od r4ptora sve više imam averziju prema R-ovima.
Jedan od prijatelja mojih prodaje sada DRZ400SM,tako bi to uzeo a nemam novaca.

Znam da je održavan moto,također se može voziti sa A2 i još uz to zahtjeva najmanje održavanja od svih SM-ova.
Znam da nije nešto brz motor,ali i tako me više zanima sam položaj vožnje nego snaga motora.

Trebam nabavit CR 500 i konvertat u SM,tad mogu umrijeti u prvom zavoju  :LOL:
na grobnku su neki decki to slozili,nisam vidio,ali sam cuo da je to bilo strasno,vjerujem da je ubijalo :mrgreen:
 
malaga said:
na grobnku su neki decki to slozili,nisam vidio,ali sam cuo da je to bilo strasno,vjerujem da je ubijalo :mrgreen:

Gledao sam par videa supermoto CR-ova.

Teško je držati prednji kotač na tlu,zvijer  :LOL:
Još što je najjače,razvija maks snagu kao nekakav auto,na 6 i nešto okretaja  :LOL:
 
VypeRS said:
Sve je to lipo, ali R je R, a sve ostalo su samo motori.

8)

supermoto.jpg



:jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus:

Najbolja rečenica mi je "Double the fun,two times less the risk"  (y)