2 T MANIJA

Shepa said:
Okrugla ili trokutasta turpija? :misli:
Pitam radi kanalića za podmazivanje.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Imam novu (okruglu) za lanac od motorne pile  :wink: 
 
Onda nema greške. (y)

Koja je granulacija vodobrusnog?




Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
ma niti netreba to s vodobrusnim, turpija je dovoljno precizna  (y)  :LOL:
 
Shepa said:
Onda nema greške. (y)

Koja je granulacija vodobrusnog?




Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Ma imam ih od 100 do 2000    Iako, kaze Sip da zbog iglicastog lezaja to i ne mora biti toliko fino obradjeno


Malo si razmisljam...posto ce jedan cilindar imati vise ccm od drugoga, hoce tu doci do nekog debalansa na radilici  :misli:
 
fico_199 said:
ma niti netreba to s vodobrusnim, turpija je dovoljno precizna  (y)  :LOL:
Ne bih se složija.
Pregruba završna obrada može dovest do vrtloženja maziva u smjesi i neujednačenosti rasporeda pritiska po iglicama ležaja.

Doduše, zbog razlike obujma u cilindrima možda se sve ujednači prilikom rezonantne frekvencije.

Problem je jedino izračunat optimalno područje rada.
:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
boRRis929 said:
Ma imam ih od 100 do 2000    Iako, kaze Sip da zbog iglicastog lezaja to i ne mora biti toliko fino obradjeno


Malo si razmisljam...posto ce jedan cilindar imati vise ccm od drugoga, hoce tu doci do nekog debalansa na radilici  :misli:

Možda da i drugi probušiš na tu mjeru ? Iči će dosta bolje i nebude problema s radilicom ?

Shepa said:
Ne bih se složija.
Pregruba završna obrada može dovest do vrtloženja maziva u smjesi i neujednačenosti rasporeda pritiska po iglicama ležaja.

Doduše, zbog razlike obujma u cilindrima možda se sve ujednači prilikom rezonantne frekvencije.

Problem je jedino izračunat optimalno područje rada.
:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Pardon, nisam uračunao razliku obujma. Mislim da onda nebi trebalo biti problema,  vjerojatno će pridonjeti dodatnom razvitku snage s tom dodatnom rezonancijom.
 
Ovaj veci klip ce davat vise Nm u nizim rezimima,dok ce ovaj manji bit zaduzen za visoke okretaje... Po meni... Ispast ce bolje nego da je original...
 
confusedbikefan said:
Ovaj veci klip ce davat vise Nm u nizim rezimima,dok ce ovaj manji bit zaduzen za visoke okretaje... Po meni... Ispast ce bolje nego da je original...
(y)
Jedino ne znam hoće li i koliko tribat stupnjeva maknit fazu za pojedini cilindar.
:misli:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Uništili ste temu  :palacdolje:  :jesus:

Ajmo ovako...tko zna, zna...tko ne zna, sada ce saznati...
Naravno da je ovo sve zajebancija (djelomicno). Masina je zbilja moja i danas sam ju rastavio, pa mi je palo na pamet da vidimo tko sta zna, tko ce ponuditi kakvo pametno rjesenje. Ko za vraga, prvi se upecali ovi koji nesta znaju pa nismo culi bas previse nekih gluposti :mrgreen:
Masina na motoru je ispravna...ovo je rezervna, ako zatreba dijelova  :0648:

 
boRRis929 said:
Uništili ste temu  :palacdolje:  :jesus:

Ajmo ovako...tko zna, zna...tko ne zna, sada ce saznati...
Naravno da je ovo sve zajebancija (djelomicno). Masina je zbilja moja i danas sam ju rastavio, pa mi je palo na pamet da vidimo tko sta zna, tko ce ponuditi kakvo pametno rjesenje. Ko za vraga, prvi se upecali ovi koji nesta znaju pa nismo culi bas previse nekih gluposti :mrgreen:
Masina na motoru je ispravna...ovo je rezervna, ako zatreba dijelova  :0648:
  :shock: Ma daaj? Znaci nista od Aprilije RS 300 sa panjevanom i varenom klipnjacom,poolovljenim cilindrima i razlicitom zapreminom u cilindrima?  :tears: 
 
confusedbikefan said:
  :shock: Ma daaj? Znaci nista od Aprilije RS 300 sa panjevanom i varenom klipnjacom,poolovljenim cilindrima i razlicitom zapreminom u cilindrima?  :tears:

Hmm..a tokareni klip...olovni cilindar  :mrgreen:



 
Neke stvari prilikom brisanja bi trebalo i ostaviti...ipak nisu sve gluposti, ima i korisnih savjeta i informacija
 
fico_199 said:
kakve veze ima ?


Normalno da smeta ,pa fali pol klipa... Ili slaži taj motor pošteno s novim djelovima ili nemoj uopče, s tim kemijama će se samo opet brzo raspast sve i neće imat nikakve performanse...
kad imaš most preko ispuha i košuljicu od gize koja je uprešana naravno, most je previše prednapregnut od strane aluminija (radi čvrstog dosjeda) jer nema okolnog materijala da ga 'drži'
neka je i košuljica naknadno honovana radi toplinske dilatacije most će ili puknut ili 'ulazit' prema klipu ili oboje u kombinaciji. koliko je most zajeban vidiš po rupi što je ispod njega na slikama a i na nekim motorima ima i rupa na klipu što povezuje prostor kartera i plohe mosta
rješenje je da se dio aluminija što nalježe na most pobrusi ali onda košuljica mora biti deblja ,a ograničava te ispušni ventil i vodeni prostor..
 
confusedbikefan said:
  :shock: Ma daaj? Znaci nista od Aprilije RS 300 sa panjevanom i varenom klipnjacom,poolovljenim cilindrima i razlicitom zapreminom u cilindrima?  :tears:
zašto ne i rs 360 :misli: :mrgreen:
 
yatasaki said:
kad imaš most preko ispuha i košuljicu od gize koja je uprešana naravno, most je previše prednapregnut od strane aluminija (radi čvrstog dosjeda) jer nema okolnog materijala da ga 'drži'
neka je i košuljica naknadno honovana radi toplinske dilatacije most će ili puknut ili 'ulazit' prema klipu ili oboje u kombinaciji. koliko je most zajeban vidiš po rupi što je ispod njega na slikama a i na nekim motorima ima i rupa na klipu što povezuje prostor kartera i plohe mosta
rješenje je da se dio aluminija što nalježe na most pobrusi ali onda košuljica mora biti deblja ,a ograničava te ispušni ventil i vodeni prostor..

jasno, hvala  (y)
 
Pošto vidim da ovo postaje kao neka generalna tema o 2T motorima, imam ja par pitanja.  :mrgreen:

Imam yamahu dt 125, te sam nedavno dobio još jedan cilindar u srednje lošem stanju i dobio sam ideju da ga sa standarnih 56 mm probušim na 65 te tako dobim 165 ccm, te napraviti i uprešati novu piksu. Klip bi stavio od atena kit-a koji se inače prozvodi za taj motor. E sad, par problema : ispušni kanal ide pod kutem od kojih 30 stupnjeva i ako kada ga probušim spustit će se za kojih 2.5 mm u cilindru. Drugi problem je ventil koji nekako treba isto preraditi. Treči problem su  preljevni koji će isto biti više "zatvoreni" kada se cilindar probuši . Jel se to može nekako jednostavno riješiti ili da se ostavim toga ?


 
DT je jedna od najboljih serijskih 2t.
kanale izmjeriš po standardu i zatim ih dovedeš na mjeru frizerskim alatima (ne ne mislim na škare,češalj i haubu), a ventil ćeš najvjerojatnije morat dignut jer neće imati mjesta zbog košuljice, a iako bude imao mjesta smanjit ćemu se hod