2 T MANIJA

mbalunovic said:
Jbg kat ti se motor vrti i ima 30hp cistih po cilindru.... od toga takorec nema jacih cilindara tvornickih...

Milos @ Galaxy S3

ne uopče nema, samo svi 125 (30+ ks) , 250 2T cross motori (54+ ks ) , za 500 da niti ne govorim  :jesus:  :LOL: :LOL:  :mrgreen:
 
confusedbikefan said:
Na papiru je tako,kao i toj Apriliji,ako on nema na tocku koliko pise sigurno je da nema ni ona toliko koliko pise tako da ti opet izadje na isto. Ustvari svaki cvajtakt cisti kros ti ima 40-tak ks iz 125 ccm

na kotaču yz 125

YZ125_250F_hp_comparro.jpg
 
točno tak negdje i ima na radilici, nekaj se izgubi na prijenosu i tu smo  :mrgreen:  (y)
 
fico_199 said:
točno tak negdje i ima na radilici, nekaj se izgubi na prijenosu i tu smo  :mrgreen:  (y)
  Da,i? Opet je po snazi po cilindru/zapremini ili kako god hocete jaci od RS 250... To je i bila bit mog izlaganja...
 
I sad bas vidjeh... Pa danasnji kros nisu nista ili su jako malo jaci nego onaj moj iz 90-te  :misli:  O cem se tu radi,kraj razvoja,neka ogranicenja pravilnikom?  :misli:
 
Ok,al 23 godine tapkat u mjestu?  :misli: A i dan danas imas RM125 cvaju  :shock:
 
eko norme, pocele su 95, tako da je tog momenta zaustavljen razvoj... i islo se na smanjenje ispusnih plinova i time i slabljenjem motora, jer nisu tada hteli prec na direktnu injekciju... koju je rotax razvio i iz 600ccm uz potrosnju od cca 5, 6L ima 180hp ;)  (y)
 
To je sad opet ona prica o savrsenom 2t motoru koji je laksi,bolji,jaci,manje trosi,manje zagadjuje i izdrzljiviji je od svih 4t,ali zbog zavjere svjetskih korporacija nikad nije zazivio osim u motornim sanjkama.... Raspravljali smo jednom o tome,neda mi se opet...  :mrgreen: i opet imas na tom Rotaxu 600ccm i 180 ks sto je 37,5 ks na 125 ccm i to je cak pola konja slabije nego moj RM iz 1990 god.  :mrgreen:
 
A koje je tvoje objasnjenje ?

Znaci tehnologija je razvijena.

Prednosti i izdrzljivost se daleko pokazala.... i zaobisla 4T iste potrosnje po snazi i izdrzljivosti.... 
A cini mi se da su eko 4 ili 5 bez ikakvog katalizatora ili bilo sto slicno...
Milos @ Galaxy S3
 
Editovao sam post nakon tvog odgovora. Ni taj Rotax po snazi u odnosu na zapreminu nije nista jaci od RM-a iz 1990... Moja teorija je da je dvotaktni motor toliko jednostavan da je ovo sto postoji maksimum razvoja. I ne prdi mi opet da 2t manje trose kad Aprilija RS 250 trosi ko moja Suza... Usko podrucje iskoristivosti snage i rasipnost... To su veliki minusi.
 
snaga je na saonicama ne na radilici  (y) a one proizvode ogromne gubitke.

R4ptor je isto u ovo upucen al dok se ne sere po yamahi nece nista da pise, sem da je brani
 
Kao sto rekoh,vec smo jednom raspravljali o tom,sjecas se i ti,neda mi se opet...  (y)  :mrgreen:
 
confusedbikefan said:
Editovao sam post nakon tvog odgovora. Ni taj Rotax po snazi u odnosu na zapreminu nije nista jaci od RM-a iz 1990... Moja teorija je da je dvotaktni motor toliko jednostavan da je ovo sto postoji maksimum razvoja. I ne prdi mi opet da 2t manje trose kad Aprilija RS 250 trosi ko moja Suza... Usko podrucje iskoristivosti snage i rasipnost... To su veliki minusi.

Uuuu malkic gresis :mrgreen:

1. nije kraj razvoja, cekamo svi injektorsko ubrizgavanje ( to je rjeseno na onim spominjanim saonicama )

2. RS trosi vise nego tvoja suza :mrgreen:
 
Sip said:
Uuuu malkic gresis :mrgreen:

1. nije kraj razvoja, cekamo svi injektorsko ubrizgavanje ( to je rjeseno na onim spominjanim saonicama )

2. RS trosi vise nego tvoja suza :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: to ti najbolje znas...na jednoj voznji dva puta ostao bez goriva  :jesus: :LOL: :LOL:
 
tkubasa said:
:D  go pic-pic go go  :LOL:



sta bi falilo, novi model rs 300  :LOL:

sa nagorenim klipom u rerni i twin tur. ups cil system  :mrgreen:

Performance Bike je 1999. napravio rs 300 s namjerom da je suprotstavi tadasnjim 600 4t , ozbiljan rad uz ozbiljan test , motoric je bio brzi u zavojima , bolji na kocenju , gubio na pravcu , vremena li-la....al je dosta gubio u stvarnom zivotu znaci svakodnevna voznja je bila katastrofalna , alkos , nista nista pa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaupm  :mrgreen: .
Sta se tice Rotaxa nije 600cc i 180ks nego 163ks na 800cc , uostalom konji kod 2t nikad nisu bili upitni nego njihova narav koja je prgava i zedna . Danas nova saznanja omogucuju da 2T bude cist , pitomiji i vise nije alkos . Vjesti o novim kapacitetnijim 2T u motociklima se pustaju na kapaljku navodno je KTM spreman dogodine pustit jedan takav u serijsku proizvodnju , velika cetvorka je opreznija po tom pitanju , Suzuki i Yamaha pred par godina su pustili fotosopirane slike game i erdejke , intersantna izjava Erv Kanemota od prije par godina u kojoj kaze da Honda ima spremne projekte koji cekaju pogodan trenutak i eventualan updejt , velika lova je u djiru i svi su oprezni a opet tili bi prvi maznit kolac koji je na pladnju i ceka da ga se pokupi.....