2 T MANIJA

:mrgreen:


pas mater... samo to imam za rec pas mater  :mrgreen:


pic pic garaza me razocarala  :LOL:
 
tkubasa said:
:mrgreen:


pas mater... samo to imam za rec pas mater  :mrgreen:


pic pic garaza me razocarala  :LOL:


Cemu razocaranje  :misli:  tko kaze da ne mozemo to probati sloziti.....onako..  :mrgreen:
 
:D  go pic-pic go go  :LOL:



sta bi falilo, novi model rs 300  :LOL:

sa nagorenim klipom u rerni i twin tur. ups cil system  :mrgreen:
 
mbalunovic said:
Daj mi objasni zasto onda tolko crkavaju ventili na istima. Ne mislim na motorice. ? Mislim ak ima tu zastitu onda ih nesto jos jako hebe

Milos @ Galaxy S3

ništa što je vezano za ventil na yamahama ne crkava, krivo si informiran  (y)
 
r4ptor said:
ništa što je vezano za ventil na yamahama ne crkava, krivo si informiran  (y)

Znajući tebe, čitaš temu i čekaš samo da netko kaže nešto krivo o Yamahi.  :mrgreen:
 
tkubasa said:
JOKE  :shock:


Haha, nije, samo je uporno pokušao rastepati kroz paljenje guma, trackday, zadnjak, itd, znajuči da je mašina već pri kraju, a žao mu je bilo otvorit ju dok još radi...
I kad je poslije toga svega Yamaha bez problema tražila još, stvorila se ljubav.  :mrgreen:
 
tu ljubav svaki put ponovo dozivim kad otvorim hondinu masinu nakon par godina moje voznje  :inlove:


mislim da to zbunjeni i strasilo isto razumiju kad je suza u pitanju  :mrgreen:    :LOL:
 
sigurno je prijasnji vlasnik sipao motorkote  :angel:
 
yatasaki said:
DT je jedna od najboljih serijskih 2t.
kanale izmjeriš po standardu i zatim ih dovedeš na mjeru frizerskim alatima (ne ne mislim na škare,češalj i haubu), a ventil ćeš najvjerojatnije morat dignut jer neće imati mjesta zbog košuljice, a iako bude imao mjesta smanjit ćemu se hod

pod dignut misliš zaključat ga na full otvoreno  :mrgreen:  :misli: mjesta baš i nema
 
a zasto se ne bi prosto na novo napravio taj cilindar nakon sto se piksira ? mozda malo pomeri os rotacije ka van, i naravno, radijus koji se nalazi na valjku koji se okrece da bude r32.5 ane 28.5 ili kolko vec je
 
fico_199 said:
pod dignut misliš zaključat ga na full otvoreno :mrgreen:  :misli: mjesta baš i nema

to mi nikad nije bilo jasno, da ok na stazi ili sta.... ali za svaki dan no no.... I love ventil  :mrgreen:
 
ma normalno da je ventil zakon  :mrgreen: svoj cilindar i trenunti setup (koji je zapravo org motor , samo dblokiran :LOL:) nebi dirao, ma nema šanse. Nevjerojatno kak nakon svih navlačenja s auspusima i sranjima ispadne da je org bez katalizatora najbolje. Jedimo top drugi i dobiš odličan motor  s dosta snage  na svim okretajima  :0648:

mbalunovic said:
a zasto se ne bi prosto na novo napravio taj cilindar nakon sto se piksira ? mozda malo pomeri os rotacije ka van, i naravno, radijus koji se nalazi na valjku koji se okrece da bude r32.5 ane 28.5 ili kolko vec je

tak sam i ja razmišljao al mislim da će me to izrada drugog ventila i svega ostalog previše koštat  :palacdolje:
 
Da sam neki strucnjak za 2t masine, i nisam bas pa me nije sramota ni pitati  :mrgreen:  zasto su na onim mojim cilindrima na svim kanalima isturpijani rubovi, cemu to?
 
Da su oštri rubovi karike bi ti se puno prije potrošile, i uvijek sa ne cilindrima to izglađuje, sad kod tebe je stvarno dosta al mislim da iz istog razloga
 
fico_199 said:
Da su oštri rubovi karike bi ti se puno prije potrošile, i uvijek sa ne cilindrima to izglađuje, sad kod tebe je stvarno dosta al mislim da iz istog razloga

Ma to ok, ja sam mislio da postoji neki drugi razlog... A zbilja su dosta skinuti, i to dosta grubo
 
Jbg kat ti se motor vrti i ima 30hp cistih po cilindru.... od toga takorec nema jacih cilindara tvornickih...

Milos @ Galaxy S3
 
mbalunovic said:
Jbg kat ti se motor vrti i ima 30hp cistih po cilindru.... od toga takorec nema jacih cilindara tvornickih...

Milos @ Galaxy S3
  Moj RM 125 imao 41 ks,1 cilindar... Kako nema jace... Tvornicko.  :misli:
 
Na papiru je tako,kao i toj Apriliji,ako on nema na tocku koliko pise sigurno je da nema ni ona toliko koliko pise tako da ti opet izadje na isto. Ustvari svaki cvajtakt cisti kros ti ima 40-tak ks iz 125 ccm