2 T MANIJA

Gledam malo RS 250 na mobile.de...jebote, pa ja svoju dajem u pola cijene kakve su cijene tamo  :shock:
 
Izvezi je i prodaj ::)

Nemaju hrvati para za time niti cijene to...

Ja da idem prodavat mita ne bi dobio za njega ni kolko sam platio dijelove koji su potpuno novi stavljeni na njega...  a ima na cilindru preko 10h rada po kanalima etc..... klipnjaca za tz350 od long-a (komad 150€ plus postarina) ima vise iglica u lezajevima. Kavez iglica od srebra na oba kraja. Podloske (nazovimo ih tako) koje centriraju na radilici klipnjacu takodjer od srebra. Glava tokarena na mjeru. Nanovo nikasilirano i ako nije bilo ostecenja nakon cvikanja.
Itd itd....

Ono sti je kod 2T je njegov okretni moment koji je jednak onom od 2pa na vise puta vecoj zapremini 4T motora.

Milos @ Galaxy S3
 
confusedbikefan said:
Ni taj Rotax po snazi u odnosu na zapreminu nije nista jaci od RM-a iz 1990...

ti stalno spominješ specifičnu snagu, što je daleko teže postić na velikoj kubikaži nego na manjoj.
i džaba ti snaga kad nije toliko iskoristiva.
 
mbalunovic said:
Izvezi je i prodaj ::)

Nemaju hrvati para za time niti cijene to...

Ja da idem prodavat mita ne bi dobio za njega ni kolko sam platio dijelove koji su potpuno novi stavljeni na njega...  a ima na cilindru preko 10h rada po kanalima etc..... klipnjaca za tz350 od long-a (komad 150€ plus postarina) ima vise iglica u lezajevima. Kavez iglica od srebra na oba kraja. Podloske (nazovimo ih tako) koje centriraju na radilici klipnjacu takodjer od srebra. Glava tokarena na mjeru. Nanovo nikasilirano i ako nije bilo ostecenja nakon cvikanja.
Itd itd....

Ono sti je kod 2T je njegov okretni moment koji je jednak onom od 2pa na vise puta vecoj zapremini 4T motora.

Milos @ Galaxy S3

Kaj si strokao mita ? Zakaj klipnjaca od tz 350?

 
mbalunovic said:
Izvezi je i prodaj ::)

Nemaju hrvati para za time niti cijene to...

Ja da idem prodavat mita ne bi dobio za njega ni kolko sam platio dijelove koji su potpuno novi stavljeni na njega... a ima na cilindru preko 10h rada po kanalima etc..... klipnjaca za tz350 od long-a (komad 150€ plus postarina) ima vise iglica u lezajevima. Kavez iglica od srebra na oba kraja. Podloske (nazovimo ih tako) koje centriraju na radilici klipnjacu takodjer od srebra. Glava tokarena na mjeru. Nanovo nikasilirano i ako nije bilo ostecenja nakon cvikanja.
Itd itd....

Ono sti je kod 2T je njegov okretni moment koji je jednak onom od 2pa na vise puta vecoj zapremini 4T motora.

Milos @ Galaxy S3
aj majke ti reci mi sta si ti imao 10 sati rada na cilindru od mita...koji je vec tvornicki izrezbaren do kraja.. :mrgreen: 
 
Yamaha tz350 ima identicne dimenzije klipnjace. Samo sto je laksa + mnogo kvalitetnija.

I nije strokan. Tz imabisti hod i promjer kao moj tj 51x64

Milos @ Galaxy S3
 
54 said:
Performance Bike je 1999. napravio rs 300 s namjerom da je suprotstavi tadasnjim 600 4t , ozbiljan rad uz ozbiljan test , motoric je bio brzi u zavojima , bolji na kocenju , gubio na pravcu , vremena li-la....al je dosta gubio u stvarnom zivotu znaci svakodnevna voznja je bila katastrofalna , alkos , nista nista pa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaupm  :mrgreen: .
Sta se tice Rotaxa nije 600cc i 180ks nego 163ks na 800cc , uostalom konji kod 2t nikad nisu bili upitni nego njihova narav koja je prgava i zedna . Danas nova saznanja omogucuju da 2T bude cist , pitomiji i vise nije alkos . Vjesti o novim kapacitetnijim 2T u motociklima se pustaju na kapaljku navodno je KTM spreman dogodine pustit jedan takav u serijsku proizvodnju , velika cetvorka je opreznija po tom pitanju , Suzuki i Yamaha pred par godina su pustili fotosopirane slike game i erdejke , intersantna izjava Erv Kanemota od prije par godina u kojoj kaze da Honda ima spremne projekte koji cekaju pogodan trenutak i eventualan updejt , velika lova je u djiru i svi su oprezni a opet tili bi prvi maznit kolac koji je na pladnju i ceka da ga se pokupi.....

Ma mislio sam vise na ono jedan cil 100cc, drugi 200cc xD

Nego, mada volim cvaje skeptik sam i to opaki, jednostavno ne vidim tu korisnost nije cak toliko ni bitna snaga/moment, taj proces ima najvise problema sa ispiranjem sa injectionom se vjerujem smanjuje mjesanje svijeze i izgorene smjese, ali i dalje postoji veliko vrijeme preklapanja usisa i ispuha, korisnost tu pada....

Mozda da postoji kao neka egzotika za fanatke, ali u danasnje vrijeme vjerujem da cu prije vozit elektro-bike nego cvaju sa injectionom i v4 500cc
 
majko mila...
mislim da moja malenkost ovdje neće više ništa pisati...
čitajući šta se ovdje sve piše , u najmanju ruku ste doktori, magistri, dr,sc, mr hhgvhgfgffdxfvjgkg i šta sve ne....



balunoviću.....  naravno da je garež probila preko karike na donji dio klipa...
                      ja sam sa takvim klipom još napravio  stotinjak kilometara dok sam došo kući....

što se tiče podatka o količini ulja , nisam nigdje pročito...
ali ti si pametan momak ...trebo bi svatit...
rečeno je da je uljna pumpa blindirana...
znači sam pravim mješavinu.... iz razloga što uljne pumpe crkavaju, a kad crkne pumpa onda je cklo sve...
mislim da bi trebo znati princip rada pumpe, ali pošto nje nema znači sam pravim mješavinu....jesmo to utvrdili???
ajmo dalje...
sad jedno zanimljivo pitanje za tebe....
koliko ulja dobije radilica i ležaji kad se gas pusti....odnosno kad goriva smjesa kroz karboš ne dodje u cilindar??
gotovo ništa ja bi reko... (zanemarit ću količinu koja dodje pod ler režimom)
a pošto ja znam kad vozim onda je gas ili ful otvoren ili ful zatvoren..jer cvaju ja vozim samo tako ili nikako..
i sad imaš situaciju gdje se ja spuštam sa krndije ili papuka....znači gas zatvoren...na obrtomjeru kazaljka stalno izmedju
8 i 9 milja obrtaja....itako kilometrima, nekoliko puta mjesečno...
neću reči šta se dogadja onda sa onim ležajima, iglicima i ostalim stvarima koje ti stavljaš na motor...jer vjerovatno neznam....
ali znam da sve ode puno ranije u ku*ac ako ću se držati norme ulja koja je propisana i napisana u nekoj knjizi...
sory ljudi ako sam sslučajno koga uvrijedio, jer nije mi bila namjera...
možda ja griješim u ovome , ali to je moje mišljenje...
trenutno sam još pod dojmom( da nekažem pijan)
jer jutros sam došo iz vinograda ...slavilo se vinceško .. cijelu  noć..
poz ljudi...


 
crnivukan said:
majko mila...
mislim da moja malenkost ovdje neće više ništa pisati...
čitajući šta se ovdje sve piše , u najmanju ruku ste doktori, magistri, dr,sc, mr hhgvhgfgffdxfvjgkg i šta sve ne....



balunoviću.....  naravno da je garež probila preko karike na donji dio klipa...
                      ja sam sa takvim klipom još napravio  stotinjak kilometara dok sam došo kući....

što se tiče podatka o količini ulja , nisam nigdje pročito...
ali ti si pametan momak ...trebo bi svatit...
rečeno je da je uljna pumpa blindirana...
znači sam pravim mješavinu.... iz razloga što uljne pumpe crkavaju, a kad crkne pumpa onda je cklo sve...
mislim da bi trebo znati princip rada pumpe, ali pošto nje nema znači sam pravim mješavinu....jesmo to utvrdili???
ajmo dalje...
sad jedno zanimljivo pitanje za tebe....
koliko ulja dobije radilica i ležaji kad se gas pusti....odnosno kad goriva smjesa kroz karboš ne dodje u cilindar??
gotovo ništa ja bi reko... (zanemarit ću količinu koja dodje pod ler režimom)
a pošto ja znam kad vozim onda je gas ili ful otvoren ili ful zatvoren..jer cvaju ja vozim samo tako ili nikako..
i sad imaš situaciju gdje se ja spuštam sa krndije ili papuka....znači gas zatvoren...na obrtomjeru kazaljka stalno izmedju
8 i 9 milja obrtaja....itako kilometrima, nekoliko puta mjesečno...
neću reči šta se dogadja onda sa onim ležajima, iglicima i ostalim stvarima koje ti stavljaš na motor...jer vjerovatno neznam....
ali znam da sve ode puno ranije u ku*ac ako ću se držati norme ulja koja je propisana i napisana u nekoj knjizi...
sory ljudi ako sam sslučajno koga uvrijedio, jer nije mi bila namjera...
možda ja griješim u ovome , ali to je moje mišljenje...
trenutno sam još pod dojmom( da nekažem pijan)
jer jutros sam došo iz vinograda ...slavilo se vinceško .. cijelu  noć..
poz ljudi...

Daj gasa kada ides sa kRRndije...makar stisni kvacilo pa turiraj ako ti se vec ne juri  :mrgreen:
Ja nisam jos nikad cuo da je nekome crkla pumpa ulja :neznam:
 
boRRis929 said:
Daj gasa kada ides sa kRRndije...makar stisni kvacilo pa turiraj ako ti se vec ne juri  :mrgreen:
Ja nisam jos nikad cuo da je nekome crkla pumpa ulja :neznam:
  O jest,jest Borrice,samo kod mene 2 puta... Na SR125 i burazu na RS 50... Oba puta pumpa,oba puta cvikanje...  :palacdolje: otad sam miksam i uvjek cu. Al ja se ne zamaram postotcima,cep od kantice ulja po litri i to je to....  Edit,nemora ona crknut,zacepi se dovod,bilo sto...
 
Obje aprilie haha. Zato je na njima pozeljno manualno mjesat
 
Onda cu za svaki slucaj ugraditi jos jednu.
Mislim da na pumpi nema sta otici  8)
 
boRRis929 said:
Onda cu za svaki slucaj ugraditi jos jednu.
Mislim da na pumpi nema sta otici  8)
  Al kao sto rekoh,moze se zacepiti... :whistle:
 
confusedbikefan said:
  Al kao sto rekoh,moze se zacepiti... :whistle:

Ma nema teorije...kao sto sam rekao, kad Breki mjenja ulje u svojoj v4 ja to uzimam za svoju aprilijicu..on mjenja svakih 500km i to ulje jos bude zelenkasto. Za svaki slucaj ja ga jos sipam kroz najlonku, tako da nema sanse da se zastopa  :wink:
 
imam jednu pumpu koja je bila tvornicki na masini znaci 1991 i radi, a motor se raspadao kad je dosao kod mene, i imam jednu novu, pumpa je stvarn neunistiva. ako sipas cisto ulje novo, a tank i creva su cista nema sta da se zacepi.
jedino na apriliama pukne onaj zupcanik i ostane pumpa bez pogona. kod cagive, i gilere je to nemoguce bez da i nesto drugo pukne jer je zupcanik metalni.

zao mi je cuti da nekome vrisne pumpa, al od svega sto sam citao, a nacitao sam se 2T foruma kojekakvih, smao na aprilijama crkava pumpa (pricam o motorima ne skuterima)
 
boRRis929 said:
Ma nema teorije...kao sto sam rekao, kad Breki mjenja ulje u svojoj v4 ja to uzimam za svoju aprilijicu..on mjenja svakih 500km i to ulje jos bude zelenkasto. Za svaki slucaj ja ga jos sipam kroz najlonku, tako da nema sanse da se zastopa  :wink:

:LOL: :LOL: