2 T MANIJA

U svakom slucaju dobije manje ulja jer ima i minimum goriva, ali smjesa uvijek prodje u prostor ispod klipa iznad radilice jel tako? Smijesa izgara na izlazu i uvijek se podmazuje svijezom smjesom......

Al jbg. da dobije manje ulja, ali dovoljno da radi, ja zivim na brdovitom balkanu i nikad mi nije motor zaribao sa orig. mjesalicom i orig. dozom ulja.... motor je konstantno opterecen u zadnjih 30t u mom vlasnistvu, prodan sa 60-ak i nikad otvaranom i ispravnom masinom......

 
mbalunovic said:
imam jednu pumpu koja je bila tvornicki na masini znaci 1991 i radi, a motor se raspadao kad je dosao kod mene, i imam jednu novu, pumpa je stvarn neunistiva. ako sipas cisto ulje novo, a tank i creva su cista nema sta da se zacepi.
jedino na apriliama pukne onaj zupcanik i ostane pumpa bez pogona. kod cagive, i gilere je to nemoguce bez da i nesto drugo pukne jer je zupcanik metalni.

zao mi je cuti da nekome vrisne pumpa, al od svega sto sam citao, a nacitao sam se 2T foruma kojekakvih, smao na aprilijama crkava pumpa (pricam o motorima ne skuterima)
a ako pukne sajla...
slabo si čitao forume, to ti dio ekipe pokušava objasnit, pohvalno je da čitaš..
kawasakijima je mana zupčanik pumpe
 
da a neces primjetiti da odjednom napinjes jednu oprugu a ne dvije ? to sse osjeti...

i opet je zupcanik, al sama pumpica ne zastopa..
 
Ja sam dozivio dvaput veliko sranje zbog pumpe i nek postoji i najmanja mogucnoist da se to zastopa nije vrijedno zacvikavanja motora. Kad ja smiksam mjesavinu,ja sam smiksao i nema sta bit,a nedaj boze da vama koji toliko ulazete i kemijate oko tih cvaja zacvika nesto zbog tog sranja,miksat ce te i vi u kanti,vjerujte mi... sve je ok dok se ne desi...  (y)
 
jedan veliki problem koji je protiv premixa je sl.
kako stelas smjesu gorivo zrak, tako mjenjas i kolicinu ulja u masini. realno, na cvaji se moze dosta osiromasiti mjesavina a da se ne pregreva. ako se to napravi, tebi ulje jedva dolazi. ako pak stavis previse ulja u premix, tada povecavas viskozitet goriva znatno, sto korespondira oko 5 brojeva velike dizne. a benge ima jos manje u cijeloj toj siromasnoj smjesi. ti pogledas svecicu i ona je super boje mislis imas savrsenu smjesu, kad ono kurac cvika, i nije ti jasno sta i zasto. imao sam dobru mjesavinu dovoljno ulja...

a kad imas pumpu, onda ulje ide, mozes ga i povecat bez da smanjujes kolicinu benzina u vec siromasnoj smjesi.

inace se kolicinom ulja fino stela smesa na trkacim motorima
 
mbalunovic said:
jedan veliki problem koji je protiv premixa je sl.
kako stelas smjesu gorivo zrak, tako mjenjas i kolicinu ulja u masini. realno, na cvaji se moze dosta osiromasiti mjesavina a da se ne pregreva. ako se to napravi, tebi ulje jedva dolazi. ako pak stavis previse ulja u premix, tada povecavas viskozitet goriva znatno, sto korespondira oko 5 brojeva velike dizne. a benge ima jos manje u cijeloj toj siromasnoj smjesi. ti pogledas svecicu i ona je super boje mislis imas savrsenu smjesu, kad ono kurac cvika, i nije ti jasno sta i zasto. imao sam dobru mjesavinu dovoljno ulja...

a kad imas pumpu, onda ulje ide, mozes ga i povecat bez da smanjujes kolicinu benzina u vec siromasnoj smjesi.

inace se kolicinom ulja fino stela smesa na trkacim motorima
znaci ako je moja dizna max 105....i napravim mjesavinu 4%....dobijam kao da imam diznu 110
.... :shock:


odlicno...a ja se mucim stelanjima karburatora....i raznim diznama....katastrofa.... :mrgreen:
 
Dobijas kao da imas diznu 100 jer se povecao viskozzitet goriva te teze prolazi kroz diznu. To je i Graham i Jennings napisao i onaj drugi dio

Milos @ Galaxy S3
 
mislim da te ili nisam dobro shvatio ili si u krivu nije mi se dalo citat post do kraja  :mrgreen:

ugl. ako mislis na premix mjesalice koje si spojene sajlom na gas, ta mjesalica ima uvijek minimalnu kolicinu ulja koju dobiva direktno pogonom sa radilice kao zupcasta pumpa ili na vakuum koj radi motor, a sajlom dodatno doziras kao recimo obicnom zaklopkom, tako da je taj sistem bulletproof i samo je bitno da ako je mehanicki spoj kao sta mislim da je vecini, se ne dogodi havarija....  (y)
 
Iz dosade pročitao zadnjih deset stranica  8)
...tema je imenom predobra ali izvedbom pojedinih postova rođena za vađenje iz depresije  :lolcry:
 
tkubasa, procitaj ponovo. a premix - previously mixed  tj nesto sto je unaprijed umjesano a ne sam da mjesa
 
ej....balunovicu..a dali je tebi poznat podatak da su sva visoko kvalitetna 2t ulja (full sint) razgradiva u benzinu skoro 100% ....ja neznam kad je taj lik napisao tu knjigu....ali izgleda kao da govorimo o ulivanju hipenol ulja u gorivo.... 8)
 
tkubasa said:
mislim da te ili nisam dobro shvatio ili si u krivu nije mi se dalo citat post do kraja  :mrgreen:

ugl. ako mislis na premix mjesalice koje si spojene sajlom na gas, ta mjesalica ima uvijek minimalnu kolicinu ulja koju dobiva direktno pogonom sa radilice kao zupcasta pumpa ili na vakuum koj radi motor, a sajlom dodatno doziras kao recimo obicnom zaklopkom, tako da je taj sistem bulletproof i samo je bitno da ako je mehanicki spoj kao sta mislim da je vecini, se ne dogodi havarija....  (y)

Tako je, pumpa i pod lerom daje neku minimalnu kolicinu ulja.  Kod rs 250 (ne znam za gamu) postoji jos jedna sajla koja je povezana sa motorica ventila na razvodnik sajli. Racimo, kada na 11000 okretaja pustis gas...uljna pumpa se ne zatvara trenutno nego kako se motoric vraca i zatvara ventile
 
bmw m 5 said:
ej....balunovicu..a dali je tebi poznat podatak da su sva visoko kvalitetna 2t ulja (full sint) razgradiva u benzinu skoro 100% ....ja neznam kad je taj lik napisao tu knjigu....ali izgleda kao da govorimo o ulivanju hipenol ulja u gorivo.... 8)

nisam rekao da ce nastat heterogena smjesa. lol. al se mjenja viskozitet i gustoca, isto kao sto se alkohol razredjuje u potpunosti u vodi pa se i onda mjenja viskozitet i gustoca tako nastale mjesavine.

i knjiga nije stara i u pitanju su full sinteticka ulja, i postotci od 1.5 do max max 3% i to na trkacim motorima.

npr motul 800 je tolko viskozan (gust po seljacki) da pumpica ne moze da ga progura kroz sebe. on je iskljucivo za premix, upravo radi toga.

ovaj princip iz RS250 je jako dobar i napravio sam ga i ja kod sebe jer je isto na motoric i to dosta jak  (y)
 
mbalunovic said:
da a neces primjetiti da odjednom napinjes jednu oprugu a ne dvije ? to sse osjeti...

i opet je zupcanik, al sama pumpica ne zastopa..
što ako su dva karburatora, tri ili četiri, nešto ti je desnica osjetljiva

i misliš da mješavina (2% ulja gradacije sae20 ili do 40 monogradno koliko su današnja 2t ulja) toliko poveća viskozitet da treba mjenjat dizne :misli:
zato postoji igla i podesiva lergas dizna
da ne spominjem veličine dizni na powerjet sisteme


a pročitao san i jenningsa i graham bella i cesare bosagliju...
 
yatasaki said:
ajmo, bez surfanja, kako radi pumpa podmazivanja

Danas sam ju rastavljao da vidim sta tu ima da stane.... Nema nista, moze ici vjecno  :mrgreen:
 
Ja sam jednom pijan dovezao motor kuci,a da nisam skontao da mi je zadnja guma prazna,a ne oprugica na gasu  :mrgreen:  Nego da se vratim... Balunovicu,to sto ti pises ima itekako logike,vise ulja u gorivu,vise viskoziteta,gusce je,teze prolazi kroz diznu,pa po nekom proracunu ispada da dobijes tih 5% protoka kroz diznu manje i stim dobijas ko da ti je dizna manja. ok,to vjerojatno stoji... Ali sto rode ides u tolike dubioze? Te stvari koje ti spominjes ljudi racunaju na extra naturpijanim masinama za neke utrke ili sl... Ako moram birat hoce li mi Skuter ici 110km/h sigurno ili ici 115km/h sa mogucnoscu da zariba kao sto i jeste,ja sam za ovih 110km/h uvjek...  (y)

boRRis929 said:
Danas sam ju rastavljao da vidim sta tu ima da stane.... Nema nista, moze ici vjecno  :mrgreen:
    Zastopa se Borrice,zastopa...
 
yatasaki said:
kako radi pitam ja upućeno općinstvo
  Al se googla... ja nemam pojma,iskreno nemam pojma,al znam da mi je 2 puta zdrava masina zacvikala zbog nedostatka ulja... za mene je pumpa mrtva,ja i ona smo zavrsili...  :mrgreen: