2 T MANIJA

JBG vidim i ja sad da je bila zajebancija al nema veze.

htjeo sam reći
o pumpi.

svi vi kažete da pumpa ne može crć, ajd neka je to istina.

A ONDA svi kažete može se zaštopat ili crć pogon

JEBEVAM SUMPOR  jel nije ishod isti ko kad crkne pumpa haaa???
isti kurac . jednomnaspi dvotaktol i ostavi da stoji on se skori, uleti ti prljavština. komad čepa se otkine i zaglavi negdje. prleti budala kraj tebe po prašnjavom putu dok točiš ulje jebote  može tikamen upast a da nevidiš.

ja opet kažem testiro sam mješavine na jako lošem tomosovom cilindrukoji je malo bolji gus nego na šporetu gusenom i  samo 4 % i više rezultira smanjenjem trošenja.

e sad
jest da yamaha ima super kvalčitetne čaure i nema L prsten  te njene karikenemaju tolku silu na čauru niti ima okretaja ko moja 15ic akoja tek nakon 9000 prima šus,

tak da nema veze što je na yamahi super materijal u odnosu na tomos ali mora rezultirati ranijim crkavanjem motora.

ak bi mi vrisnio ventil  mene uopće to nebi sprečilo d au roku od pol sata napravim ručno pokretanje otvoren zatvoren. kad se vozim polako zatvoren kad oću stisnit otvorim i šibaj.

našo sam an netu tuning stranice od rd350 i ondje pišuizmjereni podaci da kod standardne rd350 kompresija daleko manja nego maximalna dopuštena. preporučuje spuštanje glave... to znači( a vjerujem da budalama  koji pišu zajebancije onakvog tipa kao na stranicama u nazad "ne znači") da ima mjesta za garež.....

da kod rd350 je ulaz ulja spojen od mješalice 2 creva, znači svako creno na 1 karb tamo ispred na samom spoju karba sa prirubnicom prema cilindru..
ja sam naučio  i u rutini mi je kad sa cvajomidemniz brdo da je kakokad prošusiram malo ubrzan kekad i tak do da izbjegavam ono da vrišti nasuvo a uostalom nije tobaš na suvo. imaju ler dizne i ne ispere se ulje samo tako sa djelova ipak je to tts

kad sam kupio novi trimer. ima nikasil i sve to. rekli mi 2%. ajd ok u uputstvu piše 2.5%
ajd pravćemo 2.5 i oni kažu sipaj štilovo ulje
ajd sipam ja stihl ulje 2.5%
e cvika stalno, slab, teško radi drma se ma ja popizdio  :angry:

odemja doma izvučem iz 15ice goriva (tada bijaše 3% tts) i sunce ti krvavo trimer dan danas žeže na tts kao munja. odma nakon tih cvikaja ulio sam tts, proradio je iste minute i otad nikad nije cviknuo niti pokazao znakove slabosti i slično.

ovo je samo dio priče iz moga živote i od mojih iskustava, nije u redu da mi sudite po ovome  tipa nemoš samo po tom znat, ima tu niz događaja koji su mi rekli šta i kako i zato sipam najmanje 3% u erdejku i to po ljetu

e dečki pokušo sam a zavarim auspuh sa argonom i da ga napumpam. zaista ne puca var i oblikuje se do kraja.

no polako mi diže tlak to sve i ostanem jednako vremena kao da radim auspuh iz segmenata . hydroforming zahtjeva čak da ovaj što variide idealnom brzinom jer ako negdje uspori var sjeda dublje i auspuh nikak nemože ispast idealana uvjek ostane negdje nekakva grba- to sam radio 0.8 obični lim radio samjako takan auspuh koji je u najdebljem djelu fi 60 a vjerujem da je i to jedan od uzroka toga.
neznam šta probat sljedeće :misli:
sve je džaba dajte mi neku ideju (y)
 
treba koristiti adekvatna ulja...znaci ulja koja su preporucena za sisteme sa odvojenim podmazivanjem....puno ovisi o viskozitetu 2t ulja...naravno da ce uljna pumpa dodatno biti opterecena ako se u rezervar ulja ulije neko nekvalitetno ulje...ili dvotaktol u najgorem slucaju....i tada mozemo ocekivati kvarove vezano za pumpu...ili pak lose podmazivanje...sto ce na kraju uvijek rezultirati zaribavanjem masine....(peugeot skuteri su najbolji primjer za to....ne podnose losa 2t ulja)... :wink:
 
boRRis929 said:
Lijepo vrijeme...dosada...i rastavi ja apriliu  :0648:
kako bih ja ovaj motor  :0648: :0648: :0648:

Borris , kolko tebi ventil procentualno povuce od punog gasa na uljnoj pumpi, ja sam bio stavio da kad je preko ventila da da 1/3 ulja od kolko daje na punom gasu ?
 
znači zaključak

s pumpom-neadekvatno ulje>zaribavaje mašine
bez pumpe- neadekvatno ulje> mašina i dalje radi

s pumpom- pucanje pogona pumpe>zaribavanje mašine
bez pumpe-pucanje pogona pumpe>mašina i ralje radi

s pumpom- spadanje ili pucanje crijeva> mašina zaribava
bez pumpe> spadanje crijeva ili pucanje> mašina i dalje radi

s pumpom- s vremenom se nataloži krš u dovodu> zaribavanje mašine
bez pumpe-s vremenom se nataloži krš u dovodu> mašina i dalje radi

s pumpom ili bez? (y)
da je crnivukan nije blokiro ja bi je autogenim izrezo s motora :LOL:
 
neadekvatno ulje > tak i ovak nebude dugo ako točiš dvotaktol

pucanje pogona pumpe > samo na aprilijama, makar vjerujem ako se pravilno održava ne dolazi ni do toga

spadanje ili pucanje crijeva > zašto bi se to dogodilo osim ako crijevo nije prastaro, nikad nisam čuo da se išta slično nekom dogodilo

s vremenom se nataloži krš u dovodu > s vremenom (svakih 10 godina) se očisti pumpa 

 
kaskader90 said:
znači zaključak

s pumpom-neadekvatno ulje>zaribavaje mašine
bez pumpe- neadekvatno ulje> mašina i dalje radi

s pumpom- pucanje pogona pumpe>zaribavanje mašine
bez pumpe-pucanje pogona pumpe>mašina i ralje radi

s pumpom- spadanje ili pucanje crijeva> mašina zaribava
bez pumpe> spadanje crijeva ili pucanje> mašina i dalje radiu

s pumpom- s vremenom se nataloži krš u dovodu> zaribavanje mašine
bez pumpe-s vremenom se nataloži krš u dovodu> mašina i dalje radi

s pumpom ili bez? (y)
da je crnivukan nije blokiro ja bi je autogenim izrezo s motora :LOL:

Ja i dalje ne kuzim jel ti traktorom šlajsaš motor po makadamu kada kidas crijeva i upadaju ti kamencici i blato u rezervar ulja  :misli:
 
bmw m 5 said:
koliko vidim..pic-pic garaza je vrhunski opremljena...RRišpekt... :jesus: :mrgreen:

Servis nam je primarna djelatnost....a i nije sve u estetskom izgledu servisa...ljudi se opustenije osjecaju  :wink: :jesus: :mrgreen:
 
mbalunovic said:
kako bih ja ovaj motor  :0648: :0648: :0648:

Borris , kolko tebi ventil procentualno povuce od punog gasa na uljnoj pumpi, ja sam bio stavio da kad je preko ventila da da 1/3 ulja od kolko daje na punom gasu ?
boRRis929 molim te odgovor
 
mbalunovic said:
boRRis929 molim te odgovor

Nisam siguran da kuzim pitanje....koliko je otvoren karburator toliko je i uljna pumpa...jedino kada zatvorim gas a ventil je jos otvoren onda i uljna pumpa jos ostaje otvorena.
Znaci ako je gas do kraja i pumpa je na max.
 
boRRis929 said:
Nisam siguran da kuzim pitanje....koliko je otvoren karburator toliko je i uljna pumpa...jedino kada zatvorim gas a ventil je jos otvoren onda i uljna pumpa jos ostaje otvorena.
Znaci ako je gas do kraja i pumpa je na max.

za ovo boldano te pitam koliko otvorena otprilike, jer sam si i ja to napravio, ja sam stavio 1/3 al neznam dal je to i kolko je to dobro
 
mbalunovic said:
za ovo boldano te pitam koliko otvorena otprilike, jer sam si i ja to napravio, ja sam stavio 1/3 al neznam dal je to i kolko je to dobro

Otvorena je do kraja i kako se ventil zatvara i vraca tako se zatvara i pumpa
 
oke, znaci ide na max pumpa kad je preko ventila
 
mbalunovic said:
oke, znaci ide na max pumpa kad je preko ventila


Da i ne....na apriliji imas jedan razvodnik za sajle...kada odvrnes rucicu gasa, automatski otvaras i uljnu pumpu. A sajla sa motorica ima opet jedan poseban leptiric koji ako su ventili otvoreni i ti pustis gas ona zadrzava taj leptiric od uljne pumpe. E sad, ti mozes ici na 2/3 gasa i da je ventil otvoren...ali uljna pumpa nije otvorena do kraja nego koliko si odvrnuo gas...
Jel kuzis?
 
jasno mi je, i ja imam taj razvodnik, jedino nisam znao na kolko da namjestim da povuce pumpu kad ventil otvori. stavit cu da kad otvori ventil, on i pumpicu otvori do jaja, a ispod toga ce biti na gas.

Nije mi problem potrosnja ulja  (y) samo ne bih da ga prepijem, a volim ga zavrtet i do 13000 pa kad pustim gas mi se nije svidjalo to da ostane bez podmazivanja
 
Ja tu filozofiju sa pumpom majkemi nikad necu skontat  :LOL:


U bar 100t kojih sam napravio samo sa 2t motorima NIKAD mi motor zbog pumpe nije zaribao.... kakvo vrazje neadekvatno ulje pas mater? Svaka polusynt ili full synt ulja su sasvim dovoljna, uostalom ne kontam koj bi probem bio drzat se tvornickih preporuka? Zasto tocit "bolje" ulje ili vise ili manje ako je taj motor izasao iz tvornice takav kakav je?  Zasto cistit garez sa klipa ili ventila ili koljena ili cak i nekad jebenog lonca i prigusivaca ako se to moze sprijecit??

Ako zaribavaju ti apenci sa 3% mjesavine ili neznam koji zracnostima nesto nije dobro postelano, motor ne radi u dobrim rezimima ili neznam kako se to vozi?


Mbaunovicu Nece ostat bez ulja bez gasa! Uvijek ima minimum ulja koj nema veze sa okretajima nego opterecenjem motora kojeg nema bez gasa, a i ne vidim zasto bi neko zavrtio motor u 12t pa pustio gas? Nizbrdo stvarno ne vidim razloga za bit u tolikim okretajima

Ako je je kad zaribao motor tocno sam znao di je zajeb pa jebemu nema filozofije kod cvaje bog zna kakve...

Mislim bez uvrede ne sumnjam u nicije sposobnosti, vjerujem da znate i cemu govorite ali eto nemogu se nacudit tolikoj filozofiji oko podmazivanja najednostavnih masina koje je i samo jednostavno......

Napomena  60t mi je rekord bio sa ne otvrenom masinom jest da nije rd 350 ili neznam kr1s ili rgv ali je svejedno 125-ica sa skoro 30 ks

Apence i ostale sracke necu ni komentirat nisu vrijedne toga, to su bila kemijanja, mada su i oni vozili puno u odnosu na uvijete
 
ja to modifikujem jer cesto se vozam po zavojitim cestama, pa ide pun gas, pa kocenje, a nije tvornicki cilindar nego je polini koji je nakopan jos malo..
evo slike:
zadnji put kad mi je cviko je cvikao jer nije bilo zamjenjeno sve na vreme, i klip je bio blago smedj, bez garezi... evo slike kad je "cviko" te nakon kopanja i nikasiliranja.
IMG_20120617_192200_zps1daf45e0.jpg

IMG_20120617_192129_zps82fe4365.jpg

PA300486_zps3a3f5fa0.jpg
 
Kit je manje optecen od tvornickog cilindra i manje se vrti, ne brini....

I btw. Da se razumijemo ja zivim 10 min od grob piste, cesta od sobola do delnica dusu dala za vadit mast  da ne spominjem magistralu koji sam zbog nekoh drugih razloga prosao milion puta uzduz i popreko na toj sracki di se  po punih sat vremena motor nije spustao ispod 9t u 5-oj i 6-oj, neznam sta bi bilo vece opterecenje za mali slabi lagani motor kojeg nalet vjetra uspori 20km/h

Nije to zvaka  (y)
 
na ovom je radjen port prema SPu tako da je sada jaci od tvornickog, a ljepo se vrteo i tako istrosen  (y) sad je radjena nova glava itd itd (jer za mita ne dobivas polini glavu)
inace znam da je polini po snazi isti kao tvornicki (bar kod mita)