2 T MANIJA

Bez ikakve zajebancije,ali meni su 2 Aprilije riknule zbog pumpe,ja ne vidim razlog zasto vi rasclanjujete pumpu od pogona pumpe ili stopanja crijeva,oba puta se radi o tome da taj sklop nije obavio svoju duznost i da je zbog toga doslo do zaribavanja i velike stete. Lako je kakat dok vam se ne desi,a kad se desi mjesat ce te sami vjerujte. Hvala bogu,cvajama sam davno rekao zbogom,ali moja iskustva sa pumpama (ili njenim sklopovima) su katastrofalna... Ako se vec to vama nije desilo,budite zahvalni i ne tvrdite da se to ne moze desiti... pusa  :0648:
 
haha ma naravno da se moze dogodit, nije cesto ali se dogadja, jbg. ja sam pobornik tvornickog stanja bez pretjerivanja a i svidja mi se kako pumpa radi, ne radi komfora nego stvarno je to za mene prava stvar, meni je znala stat pumpa ali nikad sama od sebe, vecinom plasticni zupcanik sama pumpa bas nikad.... ulje tocis normalno koje ide i tu nema zajebancije...

a i ovo kad citam za aprilije pitam se od cega rade te motore uvijek su prve na tapeti  :mrgreen:

to je vec postao kao nekakav mit, jeli o vlasnicima ili samim pastarima i njihovoj opcepoznatoj slampavosti  :mrgreen:

btw. to za snagu za kit kod 125-ica je svugdje ista stvar, moment  (y)

inace koliko sam ja upoznat taj klip od kita mi se cini pretezak za neke okretaje, a i inace je poznata stvar kad je motor sa slabom kompresijom da se hoce vrtit, ali cini mi se da realno podrucje rada takvog kita nebi trebalo prelazit 10-ak tisuca okretaja, jer stvarno vuce od malih okretaja vozio sam i nsr i mito sa kitom i mito bome oce uz mrrrvicu pomoci na gas na zadnji  (y)

cuj ko je stvarno u paranoji najbolje na sigurno radit sam mjesavinu, podrzavam pogotovo kod nekim motora koje bi steta bilo unistit, ali opet u realnim doziranjima preko 3 % stvarno ne vjerujem da je potrebno vise, iako neznam detalje ili preporuke necu se mjesat u to....

but it kinda sounds fishy  :mrgreen:
 
mbalunoviću, prolazi od vode na cilindru su ti u kurcu...mislim uopće se ne poklapaju na strani od usisa..tebi je cvikao motor zbog neravnomjernog hlađenja...
 
da je tako, onda bi voda bila preko 100°C a nikad nije presla 95° a imao sam i antifriz tako da :s
zna se desiti da kad imas preveliki protok voda ne moze da primi takorec temperaturu pa ti vidis da je to kao 60° a ustvari ti cilindar vreo za popizdit. (voda se ne zagrije a ne da voda ne hladi)
 
ajde još jednom s razumjevanjem pročitaj post od yatasakija  :wink:, pa još jednom pogledaj cilindar  :wink:
naglasak je na NE RAVNOMJERNO HLAĐENJE  (y)
 
Ajde oznaci na slici gde mi se to lose hladi. smedji "prsten" je od prljavstine u vodi, posto postoji mali prostor izmedju glave i cilindra na tom dijelu
 
pa ti se stvarno ne zezaš  :?

na cilindru, od najgornje pržunjere, s ljeve i desne strane imaš po jedan kanal. na istim pozicijama na  glavi imaš po dva, koja se ne poklapaju s onim na cilindru već se preklapaju.
 
nemoj gledati to tek tako pojednotavljeno.
Odat cu ti zasto je na cilindru to zblokano, a tako je na skoro svakom tvornickom, iznad tog zatvorenog dela se nalazi izlaz vode iz glave, kada bi i tamo bio prolaz, voda bi ravno od pumpe do izlaza iz glave isla a okolo bi isla samo malo, kolko je turbulencije povuku. :*

ovako je napravljeno kako bi e ujednacio protok (recimo) zapravo malo veci protok je usmeren oko ispusnog kanala, a malo manje oko usisa, al u svakom slucaju da tamo nije zablokirano, voda bi amo prola gore, a ne bi drugu tranu cilindra hladila ni malo
 
ok, sad sam skonto na sta mislis, tako je na svima... jbg. al ima savim dovoljan protok
 
i ja sam se  :misli: i dalje mi nije jano zasto su tako to radili na glavi, al tako je na svima, a svi cilindri su vecinom tako cijele rupe izmedju....
 
mbalunovic said:
da je tako, onda bi voda bila preko 100°C a nikad nije presla 95° a imao sam i antifriz tako da :s
zna se desiti da kad imas preveliki protok voda ne moze da primi takorec temperaturu pa ti vidis da je to kao 60° a ustvari ti cilindar vreo za popizdit. (voda se ne zagrije a ne da voda ne hladi)
indikator temperature vode je bas iz toga razloga smjesten na glavi....da bi ocitana temperatura bila sto tocnija...jer je sklop cilindar_glava najosjetljiviji... :wink:

ne znam gdje je tebi smjesten indikator...u prednjoj maski.. :mrgreen: ???
 
bmw m 5 said:
indikator temperature vode je bas iz toga razloga smjesten na glavi....da bi ocitana temperatura bila sto tocnija...jer je sklop cilindar_glava najosjetljiviji... :wink:

ne znam gdje je tebi smjesten indikator...u prednjoj maski.. :mrgreen: ???

Ne pratis pozorno....voda ne uspije upiti toplinu...cilindar je pregrijan a voda je hladna
 
svaki cvajtakt ima ulaz tekućine ili protok usmjeren prvo oko ispuha a zatim se raspoređuje po plaštu cilindra (to se regulira najlakše brtvom) ali u slučaju gdje su o-ringovi treba pazit, kao u ovom slučaju.
kod gilere KK,arizona i sl. vodeni prostor je ogroman i još su ulaz vode i izlaz na glavi jedan iznad drugog...a na tvorničkoj brtvi nema prigušenih prolaza/blindi.motor se pregrijavao s novom pumpom i valjanim termostatom, zatim i bez njega.
zato smo glavu rotirali za 180 (jer je simetrična)tako da je izlaz bio dijagonalno od ulaza i na ručno rađenoj brtvi smo dizali ili ostavljali materijal koji je usmjeravao protok. motor se u extremnim uvjetima grijao do 70
druga stavar je (ako si pročitao graham bella) da su današnji cvajtakti sa vrlo malim vodenim prostorom radi bržeg strujanja time i boljeg raspoređivanja što pobija tvoju tvrdnju o prevelikom protoku
 
I zato npr na nsr-ki ne mozes okrenut glavu nikako drugcije nego kako ide skupa sa brtvom, jer przonjere nisu simetricne, kao i na glavi rupe pomaknute  (y)
 
ajde ovako pojednostavljeno ne da mi se ulazit u formule.
ako u minuti trebas odvest 100 J , a imas protok od 1L/minut i 10L/minut,
ako imas prvi onda ce ta jedna litra povuc tih 100J i zagrijat se recimo 80°C
ako ti prodje 10L za isto vrijeme, svaka litra ce preuzet po 10J i zagrijati se npr na 8°C znaci hladjenje je cak i bolje s vecim protokom jer se bolje hladi ako je veca temperaturna razlika, ali se voda ne zagrije dovoljno pa ti termostat na glavi pokazuje temperaturu vode koja je dosta niza od temperature cilindra. kad je sporo strujanje onda ce ocitana temperatura vode biti mnogo bliza temperaturi cilindra. al ce hladjenje biti malo slabije al ces makar znati na cemu si.

naravno hladnjak mora imati sposobnost odvest tih 100J iz vode da bi ovo vredelo jer bi u suprotnom, temperatura vode konstantno rasla. (naravno da raste temperatura vode dok se ne izjednaci unos i izlaz topline, unos je od masine koja polako povecava voju temperaturu te kolicinu topline koja se treba odvest)
 
mbalunovic said:
ajde ovako pojednostavljeno ne da mi se ulazit u formule.
ako u minuti trebas odvest 100 J , a imas protok od 1L/minut i 10L/minut,
ako imas prvi onda ce ta jedna litra povuc tih 100J i zagrijat se recimo 80°C
ako ti prodje 10L za isto vrijeme, svaka litra ce preuzet po 10J i zagrijati se npr na 8°C znaci hladjenje je cak i bolje s vecim protokom jer se bolje hladi ako je veca temperaturna razlika, ali se voda ne zagrije dovoljno pa ti termostat na glavi pokazuje temperaturu vode koja je dosta niza od temperature cilindra. kad je sporo strujanje onda ce ocitana temperatura vode biti mnogo bliza temperaturi cilindra. al ce hladjenje biti malo slabije al ces makar znati na cemu si.

naravno hladnjak mora imati sposobnost odvest tih 100J iz vode da bi ovo vredelo jer bi u suprotnom, temperatura vode konstantno rasla. (naravno da raste temperatura vode dok se ne izjednaci unos i izlaz topline, unos je od masine koja polako povecava voju temperaturu te kolicinu topline koja se treba odvest)

A ti zaboravljaš da je to sve cikličko kretanje i da ti tu svakako voda neće dovoljno sporo prolaziti da se stigne zagrijati na temperaturu blisku internalima u rekordnom roku.

A ako pak staviš više vode, ta voda će imati veči toplinski kapacitet, ako stavljamo uvijek da je količina energije u jedinici vremena koju internali mogu prenjeti  vodi konstantna, više vode će trebati više vremena da se zagrije, što će se očitovati netočnijim pokazivanjem temperature.

A baš ta ideja sporog strujanja je ono što ti je Yatasaki napisao da je povezano sa večom rashladne tekućine i širim kanalima, dok je ideja brzog strujanja sa manjom količinom rashladne tekučine i užim kanalima.

Btw Yata, stao sam na sredini toga i nikad pročitao do kraja, imam hardcover sa eBaya, usputno mi stiglo par knjiga o astronomiji i jednostavno su me uvukle u čitanje.  :mrgreen:

Usputno Miloše, nekada sam uvjeren da nemaš sposobnost konciznog iznošenja ideje, za svaku pišeš redove i redove.  :mrgreen:
 
te 125-ice ko da imaju 50L spremnik vode uz indikator pa se voda ne zagrije a motor već zaribo  :LOL: