2 T MANIJA

r4ptor said:
te 125-ice ko da imaju 50L spremnik vode uz indikator pa se voda ne zagrije a motor već zaribo  :LOL:

(y)

kao što rekoh, konciznost.  :mrgreen:
 
ja neznam gde sam spomenuo volumen vode....
spominjao am volumni protok, a on nema veze s volumenom ukupne tekucine  :LOL:
 
mbalunovic said:
ajde ovako pojednostavljeno ne da mi se ulazit u formule.
ako u minuti trebas odvest 100 J , a imas protok od 1L/minut i 10L/minut,
ako imas prvi onda ce ta jedna litra povuc tih 100J i zagrijat se recimo 80°C
ako ti prodje 10L za isto vrijeme, svaka litra ce preuzet po 10J i zagrijati se npr na 8°C znaci hladjenje je cak i bolje s vecim protokom jer se bolje hladi ako je veca temperaturna razlika, ali se voda ne zagrije dovoljno pa ti termostat na glavi pokazuje temperaturu vode koja je dosta niza od temperature cilindra. kad je sporo strujanje onda ce ocitana temperatura vode biti mnogo bliza temperaturi cilindra. al ce hladjenje biti malo slabije al ces makar znati na cemu si.

naravno hladnjak mora imati sposobnost odvest tih 100J iz vode da bi ovo vredelo jer bi u suprotnom, temperatura vode konstantno rasla. (naravno da raste temperatura vode dok se ne izjednaci unos i izlaz topline, unos je od masine koja polako povecava voju temperaturu te kolicinu topline koja se treba odvest)
polako
termostat OTVARA, ne mjeri, kad se postiže njegova zadana temperatura, dok se ne otvori voda ne struji ili struji vrlo malo ako postoji mali prolaz. ako je na ulazu cilindra i 2 stupnja termostat će otvoriti toliko da uravnoteži svoju zadanu temperaturu, kod cvajtakta 55-65 stupnjeva, što je temperatura na ulazu cilindra veća to će termostat biti otvoreniji.
 
Mislio sam na termometar, izvinjavam se na krivom izrazu
 
ako vode ima i voda je ghladna, cilindar nije nikako pregrijan osim ak ne pričamo o ekstremno siromašnoj smjesi al čak i onda se samo klip topi, cilindar je hladan  :mrgreen:
 
postoji mogućnost da indikator očitava normalnu temperaturu i da to odgovara istini, a u isti momenat da jedan dio cilindra bude pregrijan odnosno neravnomjerno hlađen.
 
r4ptor said:
ako vode ima i voda je ghladna, cilindar nije nikako pregrijan osim ak ne pričamo o ekstremno siromašnoj smjesi al čak i onda se samo klip topi, cilindar je hladan  :mrgreen:

Kod mene ce klipovi vjecno trajati, moj trosi 20 litara  :LOL:
 
angelo.ma said:
postoji mogućnost da indikator očitava normalnu temperaturu i da to odgovara istini, a u isti momenat da jedan dio cilindra bude pregrijan odnosno neravnomjerno hlađen.

a ja mislio da pričamo o tvorničkim motorima/cilindrima, di se to ne dešava osim ako ne uliješ par tona onog radiatior repair fluid  :mrgreen:

khm borro, kad ti već nas da i mi malo tebe  :mrgreen:
(Ceo spot) Bora Majstorovic - Kawasaki
 
fico_199 said:
neadekvatno ulje > tak i ovak nebude dugo ako točiš dvotaktol

pucanje pogona pumpe > samo na aprilijama, makar vjerujem ako se pravilno održava ne dolazi ni do toga

spadanje ili pucanje crijeva > zašto bi se to dogodilo osim ako crijevo nije prastaro, nikad nisam čuo da se išta slično nekom dogodilo

s vremenom se nataloži krš u dovodu > s vremenom (svakih 10 godina) se očisti pumpa

po tvome bi svi motori u bivšoj jugi zaribali zbog točenja dvotaktola.

to što ti nisi čuo da se nije nikom deslo da mu spane crevo ili se slučajno"stepe" igrom slučaja .... manjak iskustva. živiš možd u gradu na katu sam sa sobom . trebaš malo iskustva bez uvrede. a da vidiš šta se sve može dest od kvarova na općenito strojevima nebi vjerovo. dešava mi se kvarovi na traktoru da nitko na nivou države nije znao reći šta je to. ali ipak se desi i opet kad sam svima javio kažu da se nikad nikom nije desilo, al se desi.
neboj se ti za dvotaktol. njega sipaš 5% i onda moraš nakonnekog vremana čistit glavu. neznam negdje samnašao neka uputstva stara kad su bila taka ulja neki zračnjak je bio u pitanju i imaju slike i tekst i sve objašnjeno kako se čisti motor nakon neke kilometraže. glava čelo klipa ispušni kanal auspuh..... za tomos t12 ili za jawu ts350 nisamsiguran ali u jednomod ta 2 manuala piše svakih 500 kilometara čišćenje ispušne cijevi
  :afro:
 
tkubasa said:
Ja tu filozofiju sa pumpom majkemi nikad necu skontat  :LOL:


U bar 100t kojih sam napravio samo sa 2t motorima NIKAD mi motor zbog pumpe nije zaribao.... kakvo vrazje neadekvatno ulje pas mater? Svaka polusynt ili full synt ulja su sasvim dovoljna, uostalom ne kontam koj bi probem bio drzat se tvornickih preporuka? Zasto tocit "bolje" ulje ili vise ili manje ako je taj motor izasao iz tvornice takav kakav je?  Zasto cistit garez sa klipa ili ventila ili koljena ili cak i nekad jebenog lonca i prigusivaca ako se to moze sprijecit??

Ako zaribavaju ti apenci sa 3% mjesavine ili neznam koji zracnostima nesto nije dobro postelano, motor ne radi u dobrim rezimima ili neznam kako se to vozi?


Mbaunovicu Nece ostat bez ulja bez gasa! Uvijek ima minimum ulja koj nema veze sa okretajima nego opterecenjem motora kojeg nema bez gasa, a i ne vidim zasto bi neko zavrtio motor u 12t pa pustio gas? Nizbrdo stvarno ne vidim razloga za bit u tolikim okretajima

Ako je je kad zaribao motor tocno sam znao di je zajeb pa jebemu nema filozofije kod cvaje bog zna kakve...

Mislim bez uvrede ne sumnjam u nicije sposobnosti, vjerujem da znate i cemu govorite ali eto nemogu se nacudit tolikoj filozofiji oko podmazivanja najednostavnih masina koje je i samo jednostavno......

Napomena  60t mi je rekord bio sa ne otvrenom masinom jest da nije rd 350 ili neznam kr1s ili rgv ali je svejedno 125-ica sa skoro 30 ks

Apence i ostale sracke necu ni komentirat nisu vrijedne toga, to su bila kemijanja, mada su i oni vozili puno u odnosu na uvijete

ne , oni nikad ne zaribaju, nego se nakon 20ak kilometara da izmjeriti potrošenost cilindra od stotu dvije. evo ti video kako rad  te sraćke

test1-cvik.avi

(y)
 
Lijepo radi, fino se vrti  (y)

Imali smo i mi tih sracki nije to lose islo, ali smo vise ciljali na manje okretaje (osim petki  :mrgreen: ) i to je islo svaki dan non stop pun gas, frend je vise po zadnjem nego ista vozio, tocno bi ga cuo kad bi isao iz ducana, u drugoj po zadnjem  :mrgreen:

A bt od drugog frenda se vrtio ovako nekako ko ta snimka, samo na manjim je bas bio tuga, 5. Nikad nije mogao zavrtit ako nije bio dobar zalet, ako ne ulovi rezonanciju nis.... jbg. Nije se para imalo za skupe klipove, ma ni za benzin a kamoli za ekstravaganciju  :mrgreen:


To su sve bile stare derutne masine, ali su vjecno vozile  (y)
 
da, moj petak vrti trenutno  koju tisuću više nego ovaj na snimci. ali skidam ja taj auspuh dolje nije mi to to baš sam pretero s obrtajima bilo je to neko testiranje nekog kompjuterskog izračuna auspuha koji oće fulat par tisuća obrtaja :palacdolje:

kod nas nema vječno... to su jako maleni motori a mi imamo kila i osjeti se čim zračnost između klipa i cilindra pređe 1 desetu da motor slabije ide, neće zavrtit, niski se pogoršaju itd itd.

vidim govorite o neravnomjernom hlađenju kod vodenjaka, a šta je tek kod 15ice ima 3 mala rebarca kod ispuha . najviše cilindar propada iznad ispušnog kanala ali ajde. da se to  spasiti da traje bar malo. par stvari činim abnormalno i ide on onda malo duže. rukam mu ulje, bogatiju smjesu malo, auspuh koji nema jak povratni val neko slab na širokom rasponu obrtaja kao ovaj na snimci i oće on vozit oko 2000 km bez šarafanja. . i to je 2 klipa godišnje  ako napravim 4000 km po selu ja sam se navozo (y)
a klipnjača od derbija 50 eura dođe, to neodlazi ja sam je stavio i neznam kaću je skidat a imam novu još u ormaru strava je, širi ležaj, većeg vanjskog promjera klipnjača,kavez izgled ako od srebra ali je to bakarni kavez posrebren . polutke se malo prošire i to je to. ležaji neki malo bolji ja metnem skf c3 platim 40 kn. nije najbolji na svjetu ali nikad ne ode.
na korpu navlačim prsten  da s ekorpa ne rascvjeta od obrtaja što kod njih oće. ovaj na snimci u postu iznad je to doživio. paljenje metnemo neko bez ograničenja elektronsko. karburator 24mm  bio delorto ili bilo koji samo da je smjesa ok.
 
kaskader90 said:
po tvome bi svi motori u bivšoj jugi zaribali zbog točenja dvotaktola.

to što ti nisi čuo da se nije nikom deslo da mu spane crevo ili se slučajno"stepe" igrom slučaja .... manjak iskustva. živiš možd u gradu na katu sam sa sobom . trebaš malo iskustva bez uvrede. a da vidiš šta se sve može dest od kvarova na općenito strojevima nebi vjerovo. dešava mi se kvarovi na traktoru da nitko na nivou države nije znao reći šta je to. ali ipak se desi i opet kad sam svima javio kažu da se nikad nikom nije desilo, al se desi.
neboj se ti za dvotaktol. njega sipaš 5% i onda moraš nakonnekog vremana čistit glavu. neznam negdje samnašao neka uputstva stara kad su bila taka ulja neki zračnjak je bio u pitanju i imaju slike i tekst i sve objašnjeno kako se čisti motor nakon neke kilometraže. glava čelo klipa ispušni kanal auspuh..... za tomos t12 ili za jawu ts350 nisamsiguran ali u jednomod ta 2 manuala piše svakih 500 kilometara čišćenje ispušne cijevi
  :afro:

U bivšoj jugi je 2-3 ljudi u cijeloj državi imalo rd 350, a svi ostali tomose u koje se toči dvotaktol koji je za njih i namjenjen. I ja sam imao tomosa i isto sam točio dvotaktol, al točit 5 % dvotaktola u rd 350 koji se vrti na duplo više okretaja od tomosa i sasvim je drukčija mašina od tomosa, neda mi se sve pisat sad sve razloge, samo ti velim da ti niti motor nejde kak treba i da postoji dobra šansa da će ti zaribat.

Iskustva imam  s tomosima i 4 godine imam yamahu dt 125 koja mi je 2 puta zaribala, jednom moja krivica, 2. put frendova. Niti jednom zbog pumpe. I da, živim u gradu na katu ali vjeruj mi vozil sam se po takvom blatu, vodi i sličnim sranjima da si ti to nemreš ni zamislit  :mrgreen: I nikad s pumpom nisam nikakvih problema imao, niti mi se crijevo potrgalo. Jedino kad je nestalo ulja u posudici a nisam skužio  :mrgreen: al to zato jel sam ja kreten  :palacdolje:

 
al ti poredis dvotaktol iz juge s full sintetickim uljima koja podmazuju mnogo bolje i vise se zadrzavaju na cilindru, teze izgaraju itd.... ti samo toci 5% svako radi kako misli da je najbolje  :LOL:
 
kaskader90 said:
da, moj petak vrti trenutno  koju tisuću više nego ovaj na snimci. ali skidam ja taj auspuh dolje nije mi to to baš sam pretero s obrtajima bilo je to neko testiranje nekog kompjuterskog izračuna auspuha koji oće fulat par tisuća obrtaja :palacdolje:

kod nas nema vječno... to su jako maleni motori a mi imamo kila i osjeti se čim zračnost između klipa i cilindra pređe 1 desetu da motor slabije ide, neće zavrtit, niski se pogoršaju itd itd.

vidim govorite o neravnomjernom hlađenju kod vodenjaka, a šta je tek kod 15ice ima 3 mala rebarca kod ispuha . najviše cilindar propada iznad ispušnog kanala ali ajde. da se to  spasiti da traje bar malo. par stvari činim abnormalno i ide on onda malo duže. rukam mu ulje, bogatiju smjesu malo, auspuh koji nema jak povratni val neko slab na širokom rasponu obrtaja kao ovaj na snimci i oće on vozit oko 2000 km bez šarafanja. . i to je 2 klipa godišnje  ako napravim 4000 km po selu ja sam se navozo (y)
a klipnjača od derbija 50 eura dođe, to neodlazi ja sam je stavio i neznam kaću je skidat a imam novu još u ormaru strava je, širi ležaj, većeg vanjskog promjera klipnjača,kavez izgled ako od srebra ali je to bakarni kavez posrebren . polutke se malo prošire i to je to. ležaji neki malo bolji ja metnem skf c3 platim 40 kn. nije najbolji na svjetu ali nikad ne ode.
na korpu navlačim prsten  da s ekorpa ne rascvjeta od obrtaja što kod njih oće. ovaj na snimci u postu iznad je to doživio. paljenje metnemo neko bez ograničenja elektronsko. karburator 24mm  bio delorto ili bilo koji samo da je smjesa ok.
da molim te....na videu sam cuo neku tomos serijalu....brat bratu..nista preko 9000 okr...dakle serijala...ajde mi reci koja je svrha dellorta 24 na standardni elko 38 mm...?? ....vec kad stavljas lezajeve radilice..onda stavi nesto u toleranciji c4....ovo sa c3 nije nista bolje nego standardni IKL 6203 lezaj.. :LOL:

sto se paljenja tice...ajde mi reci koje elektronsko si stavljao....bez ogranicenja ?  ja znam sta sam ja stavljao.. :wink:

sto se auspuha tice...zanima me koja ti je bila duzina koljena..te sami promjer istoga..kao i volumen konusa..te volumen i nagib protukonusa...te debljina i duljina zavrsne ispusne cijevi...nikad nije mogla petka (ili bt 50) davati svoj maksimum..bez da se interveniralo na hladjenu..(kao tomosov d5 ili d6...kao i d7)...dakle pricamo vodenom hladjenju....koliko god da ti pravio mjesavinu..kojim god uljem...okretaji i perfomanse su bile ogranicene..i to sve radi zracno hladjenog cilindra...od sivoga ljeva...kao i od materijala klipa...
 
Sto se tice c kvalitete i c3 je previse jer je i on do 15t okretaja, c4 je do 18t sto tomos nece nikad razvrtit. A prevelik zazor koji ima c4 dok se ne zagrije na svoju radnu temperaturu usled okretaja samo izaziva brze propadanje.
 
bmw m 5 said:
da molim te....na videu sam cuo neku tomos serijalu....brat bratu..nista preko 9000 okr...dakle serijala...ajde mi reci koja je svrha dellorta 24 na standardni elko 38 mm...?? ....vec kad stavljas lezajeve radilice..onda stavi nesto u toleranciji c4....ovo sa c3 nije nista bolje nego standardni IKL 6203 lezaj.. :LOL:

sto se paljenja tice...ajde mi reci koje elektronsko si stavljao....bez ogranicenja ?  ja znam sta sam ja stavljao.. :wink:

sto se auspuha tice...zanima me koja ti je bila duzina koljena..te sami promjer istoga..kao i volumen konusa..te volumen i nagib protukonusa...te debljina i duljina zavrsne ispusne cijevi...nikad nije mogla petka (ili bt 50) davati svoj maksimum..bez da se interveniralo na hladjenu..(kao tomosov d5 ili d6...kao i d7)...dakle pricamo vodenom hladjenju....koliko god da ti pravio mjesavinu..kojim god uljem...okretaji i perfomanse su bile ogranicene..i to sve radi zracno hladjenog cilindra...od sivoga ljeva...kao i od materijala klipa...

na videu se motor vrti preko 13000. to možete provjeriti bilo kad, kako gazda slani kaže imate zvučnu analizu preko frekvencije utvrdite  kolko se stroj vrti e nemoj jest govna tu serijala neka bla bla. moj vrti eavno 12 000 a kad malo zadržim gas ide do 12500 i to u petoj da hladan cilindar bude

koja svrha delorta 24
  usisni kanal je 24 koljeno je 24 dolej je širen kanal, kut usisa je 164°

nije elko nikakav u pitanju ja se sada snabdjevam sa meteor klipovima . dosta su ok. klip je 38.5L

ležaji kako kaže  ovaj mbanulović, c3 super dovoljni. znam ja šta valja i radili su jedni 20 000 km bez kvara ja kad sammjenjjo polutke radilice stavio opet nove ...

kad kažeš brat bratu to mi djeluje ko neki bosanac čoban kad se trampa za janje onak da se šacuje kilaža"brat bratu nea dvacet kila"

paljenje  je od vanbrodskog. nešto kao original juniorovo i seniorovo paljenje. vrtio sam ga u leru 14500. mašina nije mogla više. to ej dovoljan dokaz da će ono meni do 12000 radit ok. nešto kao e90 paljenje samo nema namote za filanje ima 2 slobodna mjesta. također je to ducati paljenje a na pločici piše "zte zanusi"

eh sad
to što ti kažeš maximum, to je relativan pojam i niej istina da motor ne može da vrti ko lud bez prepravki hlađenja. zavisi kakav maximum. zavisi koliko ks naguraš. ako naguraš 14 ks  normalno d anebude radilo ok a i to ćeš imat na rasponu od 500 obrtaja, iznad i ispod boooo. moraš razumjeti da se s klipnim usisom može ugurati jako malo smjese u motor. da je s time slabo punjenje cilindra bilo šta da napraviš. i kad napraviš auspuh koji ima oštre kuteve i da je deblji od fi 70 u centralnom djelu, te d aima kratko koljeno ili konusnu granu kao mf3. ti  imaš spuh koji vraća u cilindar nazad previše plinova a uopće niti niej izašlo previše svježih plinova u auspuh jer ih nema. te s time nabijaš izgorjele plinove nazad što ozrokuje zna se, detonacije, grijanje bla bla. zato, zato mi neidemo sa promjerom preko fi 65-70 i idemo na veće obrtaje i s obrtajima malo dignemo malo konja i to je to. a efektivni radni pritisak je isti i ne uzrokuje baš preveliko grijaje nego se samo motor više vrti i imam više konja, neznam dal sam dobro objasnio, al nema tu lamelnog usisa, ventila, alu cilindra vode....

moj auspuh koji je zasad naj naj
koljeno je od standard 15ice a njegova dužina je smanjena na 180mm, konus je dugačak 280mm i ide do promjera 65mm. onda ide centralni dio ravno dugačak 90mm promjera 65mm, te opet ravno kontrakonus dužine 150mm do cijevi na izlacu fi 13.4mm dužine 180mm. auspuh radi od oko 9000 do 12 000. imam sto auspuha svakakvih. samo ovaj je najbolji čak i na standardnoj 15ici, intervenciej sa hlađenjem nema. motor ide 15 na sat više neg standard... sa prenosom 13 -34.mislim da petu i navrti preko 11000 nisam mjerio to . a nije ni bitno svejedno ovaj moj stroj niej za trke nego nešto malo pipnuto za cestovnu upotrebu sa tablicom itd itd.
najviše što sam postigo iz zajebancije je bilo 110 na sat s dugačkim prenosom na 7500 obrtaja ali tad mi je serijska klipnjača trajala svega 2 kilometra, klip je bio 39.5, al nema veze klip nego auspuh koji je bio fi 90  tamo na sredini. te je konus počimao od cilindra, nesjećam se mjera uglavnom motor je radio od oko 7000 pa do 7500 i tolko je udarao d ase moglo provest po zimi 2-3km i to je to. nema klipnjače cilindar se puši pregrijan itd itd.tad sam imao mjenjač kojem sam izbacio prvu a dodao šestu, te tako imao opet 5 brzina ali peta i šesta su bile za zub razlike. bilo je teško krenut ali sambio brz ko vrag :021:
a uostalom trebate malo otići pogledat tomos kup kakvi sve nabrijani krševi voze trke to je žalosno kako to ide loše. čast izuzetcima ima čak standardnih 15ica koje idu skoro ko oni i budu na prvim par mjesta u utrci.
takod a kod ovakvih stvari u biti nije maximum ono što je maximum kod modernijih motora. već zbog ograničenja  imamo drugačija pravila


JOŠ JEDNA UVREDA I IDEŠ NA DUŽE HLAĐENJE









koliko ja znam..tebe nitko nije vrijedao....stoga se suzdrzi... (y)
 
vidim da si neki wanabe tuner....cim upotrebljavas meteor klipove...i ducati bezkontaktno paljenje koje su koristili tomosovi vanbrodski motori...sa tim paljenjem nema sanse da vrti preko 9000 okr...jer bas to pajenje ima blokadu u vanjskoj cdi jedinici.. :jesus:

ajde nauci me malo oko spremanja tomosove 50 ccm masine za tomos kupove... :mrgreen:
 
Postovi su došli kilometar dugi. Više ne mogu upijat to svo silno znanje.  :grin:

mbalunovic said:
da je tako, onda bi voda bila preko 100°C a nikad nije presla 95° a imao sam i antifriz tako da :s
zna se desiti da kad imas preveliki protok voda ne moze da primi takorec temperaturu pa ti vidis da je to kao 60° a ustvari ti cilindar vreo za popizdit. (voda se ne zagrije a ne da voda ne hladi)

Šta ti voziš stari?  :shock:
Temperatura ti ne bi smila ić priko 70°C liti. Većina novijih 2T motora (RS, Mito i sl.) su sve "ladni" motori. RSu 125 na 100° počne blinkat termometar.


bmw m 5 said:
treba koristiti adekvatna ulja...znaci ulja koja su preporucena za sisteme sa odvojenim podmazivanjem....puno ovisi o viskozitetu 2t ulja...naravno da ce uljna pumpa dodatno biti opterecena ako se u rezervar ulja ulije neko nekvalitetno ulje...ili dvotaktol u najgorem slucaju....i tada mozemo ocekivati kvarove vezano za pumpu...ili pak lose podmazivanje...sto ce na kraju uvijek rezultirati zaribavanjem masine....(peugeot skuteri su najbolji primjer za to....ne podnose losa 2t ulja)... :wink:

Motul 710. Ne može bolje. Motor iz dućana, 8000km i cicikrep pumpa.  :palacdolje:
Od austrijsko-talijanske mašine (Rotax-Aprilia), talijanskog karburatora (Dell'orto) rikne japanska pumpa (Mikuni). Pas mater ludi rižojedi.  :mrgreen:

Šalu na stranu, od tog dana ne volin Mikuni.  :palacdolje:  :palacdolje:
 
kaskader90 said:
na videu se motor vrti preko 13000. to možete provjeriti bilo kad, kako gazda slani kaže imate zvučnu analizu preko frekvencije utvrdite  kolko se stroj vrti e nemoj jest govna tu serijala neka bla bla. moj vrti eavno 12 000 a kad malo zadržim gas ide do 12500 i to u petoj da hladan cilindar bude

koja svrha delorta 24
  usisni kanal je 24 koljeno je 24 dolej je širen kanal, kut usisa je 164°

nije elko nikakav u pitanju ja se sada snabdjevam sa meteor klipovima . dosta su ok. klip je 38.5L

ležaji kako kaže  ovaj mbanulović, c3 super dovoljni. znam ja šta valja i radili su jedni 20 000 km bez kvara ja kad sammjenjjo polutke radilice stavio opet nove ...

kad kažeš brat bratu to mi djeluje ko neki bosanac čoban kad se trampa za janje onak da se šacuje kilaža"brat bratu nea dvacet kila"

paljenje  je od vanbrodskog. nešto kao original juniorovo i seniorovo paljenje. vrtio sam ga u leru 14500. mašina nije mogla više. to ej dovoljan dokaz da će ono meni do 12000 radit ok. nešto kao e90 paljenje samo nema namote za filanje ima 2 slobodna mjesta. također je to ducati paljenje a na pločici piše "zte zanusi"

eh sad
to što ti kažeš maximum, to je relativan pojam i niej istina da motor ne može da vrti ko lud bez prepravki hlađenja. zavisi kakav maximum. zavisi koliko ks naguraš. ako naguraš 14 ks  normalno d anebude radilo ok a i to ćeš imat na rasponu od 500 obrtaja, iznad i ispod boooo. moraš razumjeti da se s klipnim usisom može ugurati jako malo smjese u motor. da je s time slabo punjenje cilindra bilo šta da napraviš. i kad napraviš auspuh koji ima oštre kuteve i da je deblji od fi 70 u centralnom djelu, te d aima kratko koljeno ili konusnu granu kao mf3. ti  imaš spuh koji vraća u cilindar nazad previše plinova a uopće niti niej izašlo previše svježih plinova u auspuh jer ih nema. te s time nabijaš izgorjele plinove nazad što ozrokuje zna se, detonacije, grijanje bla bla. zato, zato mi neidemo sa promjerom preko fi 65-70 i idemo na veće obrtaje i s obrtajima malo dignemo malo konja i to je to. a efektivni radni pritisak je isti i ne uzrokuje baš preveliko grijaje nego se samo motor više vrti i imam više konja, neznam dal sam dobro objasnio, al nema tu lamelnog usisa, ventila, alu cilindra vode....

moj auspuh koji je zasad naj naj
koljeno je od standard 15ice a njegova dužina je smanjena na 180mm, konus je dugačak 280mm i ide do promjera 65mm. onda ide centralni dio ravno dugačak 90mm promjera 65mm, te opet ravno kontrakonus dužine 150mm do cijevi na izlacu fi 13.4mm dužine 180mm. auspuh radi od oko 9000 do 12 000. imam sto auspuha svakakvih. samo ovaj je najbolji čak i na standardnoj 15ici, intervenciej sa hlađenjem nema. motor ide 15 na sat više neg standard... sa prenosom 13 -34.mislim da petu i navrti preko 11000 nisam mjerio to . a nije ni bitno svejedno ovaj moj stroj niej za trke nego nešto malo pipnuto za cestovnu upotrebu sa tablicom itd itd.
najviše što sam postigo iz zajebancije je bilo 110 na sat s dugačkim prenosom na 7500 obrtaja ali tad mi je serijska klipnjača trajala svega 2 kilometra, klip je bio 39.5, al nema veze klip nego auspuh koji je bio fi 90  tamo na sredini. te je konus počimao od cilindra, nesjećam se mjera uglavnom motor je radio od oko 7000 pa do 7500 i tolko je udarao d ase moglo provest po zimi 2-3km i to je to. nema klipnjače cilindar se puši pregrijan itd itd.tad sam imao mjenjač kojem sam izbacio prvu a dodao šestu, te tako imao opet 5 brzina ali peta i šesta su bile za zub razlike. bilo je teško krenut ali sambio brz ko vrag :021:
a uostalom trebate malo otići pogledat tomos kup kakvi sve nabrijani krševi voze trke to je žalosno kako to ide loše. čast izuzetcima ima čak standardnih 15ica koje idu skoro ko oni i budu na prvim par mjesta u utrci.
takod a kod ovakvih stvari u biti nije maximum ono što je maximum kod modernijih motora. već zbog ograničenja  imamo drugačija pravila
usis 164 stupnja...mora da se šališ, bez minimalno 170 uopće ne razgovaramo

paljenje od vanbrodskog ducati electronica je napravljena za performanse vanbrodskog koji radi na max 5000 i to bez reze dakle micat će fazu paljenja za niski raspon okretaja

e sad...okretaje si mjerio čime...i to u leru :shock:

i brzinu naravno GPSom najvjerovatnije

ovo s brzinama neću ni komentirat

a za tomos kup si se mogao prijavit i pokazat im ...sa šestom bez prve ali to si čuo od nekoga..a bmwM5 zna o kakvom se zahvatu radi