2 T MANIJA

yatasaki said:
usis 164 stupnja...mora da se šališ, bez minimalno 170 uopće ne razgovaramo

paljenje od vanbrodskog ducati electronica je napravljena za performanse vanbrodskog koji radi na max 5000 i to bez reze dakle micat će fazu paljenja za niski raspon okretaja

e sad...okretaje si mjerio čime...i to u leru :shock:

i brzinu naravno GPSom najvjerovatnije

ovo s brzinama neću ni komentirat

a za tomos kup si se mogao prijavit i pokazat im ...sa šestom bez prve ali to si čuo od nekoga..a bmwM5 zna o kakvom se zahvatu radi
pusti strucnjaka.....previse tomos foruma cita.... :mrgreen:
 
Vyp said:
Postovi su došli kilometar dugi. Više ne mogu upijat to svo silno znanje.  :grin:

Šta ti voziš stari?  :shock:
Temperatura ti ne bi smila ić priko 70°C liti. Većina novijih 2T motora (RS, Mito i sl.) su sve "ladni" motori. RSu 125 na 100° počne blinkat termometar.


Motul 710. Ne može bolje. .....

za motul 710 potpisujem, tts i power racing su meni stvarali mnogo vise garezi... tj motul mi jedva stvara sto se i vidi na slici klipa i glave.

sto se tice temperature, neznam dal mi je sat lagao ili ne, al voda nikad nije zakuhala. sad imam digitalno mjerenje u 0.1 stupanja pa budem video sta je i kako, s tim da je sada kompresioni omjer 14.2:1  :mrgreen: kompresiju jos nisam izmjerio :(
 
mbalunovic said:
za motul 710 potpisujem, tts i power racing su meni stvarali mnogo vise garezi... tj motul mi jedva stvara sto se i vidi na slici klipa i glave.

sto se tice temperature, neznam dal mi je sat lagao ili ne, al voda nikad nije zakuhala. sad imam digitalno mjerenje u 0.1 stupanja pa budem video sta je i kako, s tim da je sada kompresioni omjer 14.2:1  :mrgreen: kompresiju jos nisam izmjerio :(

To ti je stvarno super omjer za ulični motor.  :mrgreen:
Pogotovo gledajuči da ti SP motori imaju 13,5:1  omjer, iako nisam 100% siguran, davno sam pričao sa starijim Nervom o SP pravilniku.

Vjeruj mi na riječ, smanji kompresioni omjer na barem 13,5: 1.
Ti sad još furaš BBK, vjerojatno ti je klip osjetno teži, zajedno za povečanom kompresijom preforsirat ćeš donji dio u kratkom roku.

Znam da si kupovao Long klipnjaču i la-di-da, ali ja svejedno radije ne bih.

Imao sam već jednom pro-ćuning mašinu na ulici, i nikad nebih to ponovio, jedna od glupljih odluka koje sam napravio.
 
Ma njegova ti nije ulična ide 170 uzbrdo na 2/3 gasa  :mrgreen:  :LOL:

po onoj knjizi od Bell-a je to maksimalni sigurni omjer za 125 ccm, tak da toči 100-tku i nadaj se ako več hočeš tolko ekstremno  :shock:
 
fico_199 said:
Ma njegova ti nije ulična ide 170 uzbrdo na 2/3 gasa  :mrgreen:  :LOL:

po onoj knjizi od Bell-a je to maksimalni sigurni omjer za 125 ccm, tak da toči 100-tku i nadaj se ako več hočeš tolko ekstremno  :shock:
I sense envy  :0648:

kod mene nikad nije nis drugo bilo u motoru osim 100 i to na novim pumpama toceno, ( sem kad sam ostao bez goriva pa sam tankao 2L da stignem do sl benzinske jer na toj nije bilo 100tke, i to na pol gasa max... )
 
Mogu bit ljubomoran kad snimis onboard filmic sa gpsom na kojem pise 170kmh na 2/3 gasa a ti se vozis uzbrdo :mrgreen: a to nekak sumnjam da bude se dogodilo.

Nemoj se ljutit, bilo bi super da tak ide ali malo pretjerujes sa science fictionom :lol:

 
mbalunovic said:
I sense envy  :0648:

kod mene nikad nije nis drugo bilo u motoru osim 100 i to na novim pumpama toceno, ( sem kad sam ostao bez goriva pa sam tankao 2L da stignem do sl benzinske jer na toj nije bilo 100tke, i to na pol gasa max... )

Ne može on biti ljubomoran kad ima DT-a...

Šalu na stranu.

Prošao sam to što ti sada radiš, izuzev BBK, i ovo ne pišem kao mudroliju ili pametovanje, nije teško tako nešto sastaviti, iako sam svojevremeno sam sebe svevažno uzdizao u nebesa, nazdravljajući svojoj genijalnosti, ruku na srce, bilo je bezrazložno, a rezultati su bili preslabi da bih opravdao trošak i trud.

Nema veze što ti koristiš stotku, to je omjer u kojima već niti stotka nije sigurna stvar.

Štoviše, meni sa 14,6:1 je svječica bila "sumnjive" boje sa stotkom, iako sam ja tu kompresiju imao jako kratko, a imao sam ju samo zato što tada nisam imao blage veze o kompresijskim omjerima, i u onih tjedan-dva u kojih sam malo pročitao o tome, i čuo od nerve da čak ni SP 125cc nisu toliko naturpijani, smanjio komp omjer.

Dalje od toga, ja ti nisam nužno pričao o predetonacijama, nego imaš klip koji je vjerojatno teži, i još uz to je ekspanzija plinova nasilnija zbog povečanog stlačivanja i djeluje večom silom na klip, što naravno, posljedično rezultira večim opterečenjem donjeg dijela mašine.

Kao da ni to nije dovoljno, rekao si da ćeš portati cyl, jer se sa standardnim BBK portovima slabije vrti, dakle evo ti još jednog problema.

Čak i ako to bude radilo savršeno, što ja mislim da hoće, koliko će dugo raditi savršeno ti je slijedeće pitanje.

Dovest ćeš se u poziciju da ćeš kao ja, konstantno iz reparacije ulaziti u reparaciju, izgubit volju i scrap-at motor sa strane dok ne nađeš ponovno volju da ga sastaviš.

Meni je bilo nekako dosta svega toga kemijanja, zemio sam si DT-a, mašinu koja je izdržljiva, nije naturpijana, i par puta su mi predlagali kakve BBK kitove, malo portanja, stavit drugu glavu, bla bla bla bla, ali rekao sam nema šanse, DT ide dok se ne raspadne, a ako je vjerovat na riječ i primjer drugih, te ako sreće bude, to će biti još dugo dugo vremena.

Sve u svemu, nije vrijedno truda i živaca, uzmi to od nekoga tko je osjetio "bijes" naturpijane cvaje.  (y)
Za stazu,to je druga stvar (sad ćeš mi reči, ja živim blizu Grobnika, predvidih, ne brini se), ali čak ni u tome slučaju nije vrijedno jer je motor većinski namjenjen za ulicu.

A iskreno, koliko znam ni full opremu nemaš, tako da te na Grobnik ne bi niti pustili, a da će ti netko baš stalno posuđivati opremu, ne znam...

Ugl, moj savijet ti je, de-tune-aj koliko možeš, najbolje od svega da ide jednako dobro kao serijala ,a traje duže, što se sa BBK može, i uživaj u motoru dugo dugo vremena.
 
citat mbalunović
ja to modifikujem jer cesto se vozam po zavojitim cestama, pa ide pun gas, pa kocenje, a nije tvornicki cilindar nego je polini koji je nakopan jos malo..
evo slike:
zadnji put kad mi je cviko je cvikao jer nije bilo zamjenjeno sve na vreme, i klip je bio blago smedj, bez garezi... evo slike kad je "cviko" te nakon kopanja i nikasiliranja.
IMG_20120617_192200_zps1daf45e0.jpg



-novi sam u priči, slažem tuarega s rotax 127, sad gledam ovu priču o neravnomjernom hlađenju radi protoka tekućine; original cilindar za rotax 127 i polini koji imam imaju rupe za prolaz tekućine odispod samo na strani ispuha, ostalo je samo kada okoli cilindra pa kako se tamo ne hladi neravnomjerno
-i netko je prije iz glave termostat izbacio- jel on nužan ili može i bez njega tako da je protok skroz otvoren (sjećam se problema s time na starom opelu kad je blokirao u zatvorenom položaju)
-treće što me zanima- vidim da se više puta spominje cvikanje radi progaranja brtve donje ili glave i ulaza tekućine u cilindar- kako se to spriječi?
-evo u linku kako tamo izleda to
http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-accessori/pesaro-urbino-annunci-fermignano/cilindri-rotax-127-aprilia-af1-project-108/25010094
 
angie, sve stoji sto si napisao, al eto, to je nesto sto moram sam iskusiti, pa cu se mozda opametit.

sto se opreme tice stize u utorak Spool odelo jednodjelno, postao sam vec na 125cc kako izgleda, cizme i kacigu takodjer imam profi, samo rukavice jos da dodju neke s odgovarajucim protekotorima za pistu, imam dobre kozne al cestovne, na grobniku bas i ne bu pomogloe
 
mbalunovic said:
za motul 710 potpisujem, tts i power racing su meni stvarali mnogo vise garezi... tj motul mi jedva stvara sto se i vidi na slici klipa i glave.

sto se tice temperature, neznam dal mi je sat lagao ili ne, al voda nikad nije zakuhala. sad imam digitalno mjerenje u 0.1 stupanja pa budem video sta je i kako, s tim da je sada kompresioni omjer 14.2:1  :mrgreen: kompresiju jos nisam izmjerio :(
pa kako ti vozis taj motor...od kavane do kavane... :misli: :mrgreen: ?
 
Noup. Od faxa do posla i od doma na fax/posao. To su relacije od 3 do 7 km u jednom smjeru. A za vikend djiranje preko brseca ili gore kroz sumu do Brezice.

Milos @ Galaxy S3
 
Toliko ste natrkeljali o losim uljima, pumpama, zazorima, hlađenjem , smjesama, cvikanjem....da sam si vec zabrijao da mi motor ne valja  :?  Stavim aku. stisnem kurblu a on radi...uh koja sreca  :0648:

Nego, imam pitanje. Jel zna netko da li su na rs 250 isti gornji i donji lezaji upravljaca? Ne da mi se rastavljati pa onda da mi tako stoji dok ih ne nabavim
 
mbalunovic said:
za motul 710 potpisujem, tts i power racing su meni stvarali mnogo vise garezi... tj motul mi jedva stvara sto se i vidi na slici klipa i glave.

Vyp said:
Motul 710. Ne može bolje.
Jel to sarkazam ili istina  :misli:  :mrgreen:

bmw m 5 said:
pa kako ti vozis taj motor...od kavane do kavane... :misli: :mrgreen: ?

Motul 710 je i meni 1. izbor... Jel bolji izbor neko drugo, nemam pojma  :misli:
TTS je otišao s cjenom u raj nebeski  :mrgreen:
 
TTS se ne proizvodi od 11.2011. te je od tada castrol prestao prodavati to ulje.  tako da pri kupnji istog pazite od kuda je i koje godine je proizveden jer ako je noviji ili nesto sl onda je to laznjak... prodaju se jos samo ona koji su veliki dileri imali na skladistu sto je ja iskreno mislim vec davno potroseno.
njega je zamijenio power racing one
 
Htio sam reći TADA, dok je bio aktualan 09. i 10., kasnije ga više nisam niti gledao, a bogami niti igdje vidio  :mrgreen: