2 T MANIJA

mbalunovic said:
TTS se ne proizvodi od 11.2011. te je od tada castrol prestao prodavati to ulje.  tako da pri kupnji istog pazite od kuda je i koje godine je proizveden jer ako je noviji ili nesto sl onda je to laznjak... prodaju se jos samo ona koji su veliki dileri imali na skladistu sto je ja iskreno mislim vec davno potroseno.
njega je zamijenio power racing one

P1 Racing ti je rebrandiran TTS, ni manje ni više.
Marketinški trik.
 
jasno je o meni al se ne proizvodi vise pod TTS, pa ako neko kupuje to nek se upita sta je u njemu.
 
mbalunovic said:
jasno je o meni al se ne proizvodi vise pod TTS, pa ako neko kupuje to nek se upita sta je u njemu.

Tehnički zove se P1 Racing TTS.  :mrgreen:

Ali shvaćam što želiš reči, iako ti hrpa njih ima to ulje preostalo na skladištu, i to baš puno toga, a sve se manje kupuje pa im dugo ostane.
 
moj dt je imo u sebi od motula, castrola,valvolinea, forola, omw ulja pa čak i ininog pa gareži nema, možda nešt ne valja s vašim motorima a ne uljima ili ja to samo dobro zagrijem pa sve pogori  :LOL:
 
bome i moja nsr-ka ga je svakakvog u hici znala progutat  :mrgreen:


hmm... ali recimo da sam borica, i da idem tocit sva ta ulja, kako bi znao zbog kojeg je zaribala?  :mrgreen:

btw. nisam ciljao na pic-pic garazu, cisto apriliju i sagom o tts-u kao ultimativnom ulju svih vremena specijalno razvijeno za talijansku 2t moto industriju, sprecijalno prilagodjenu njihovim ljevaonicama i strojnim obradama  :mrgreen:
 
Ja sam zakljucio iz ovih par stranica rasprave sljedece;  sipat cu najjeftinije ulje, otvoriti pumpu do kraja i zablokirati ju, a jos cu za svaki slucaj sipati 3% ulja direkt u tank  :wink:
 
boRRis929 said:
Ja sam zakljucio iz ovih par stranica rasprave sljedece;  sipat cu najjeftinije ulje, otvoriti pumpu do kraja i zablokirati ju, a jos cu za svaki slucaj sipati 3% ulja direkt u tank  :wink:

I neces se voziti ni par krugova po Grobniku :palacdolje:

Svjecica ce napraviti cvarak ko cevap :mrgreen:
 
Imam luuuuuudu ideju  8)
Znaci ovako. Pravim mjesavinu u tanku a uljnu pumpu spojim obrnuto....kada zatvorim gas ona dere pun šus  :wink:  Tako ću biti siguran da cu na kocenju imati dobro podmazivanje  :wink:
 
boRRis929 said:
Imam luuuuuudu ideju  8)
Znaci ovako. Pravim mjesavinu u tanku a uljnu pumpu spojim obrnuto....kada zatvorim gas ona dere pun šus  :wink:  Tako ću biti siguran da cu na kocenju imati dobro podmazivanje  :wink:
cekaj kad otvoris gas :mrgreen:
 
hahh
moj mjenjač sa 5 brzina je izmišljen haha
moj motor sa kutom usisa 164 vrti 12000.>zvučna analiza 1 klip 2 takta jedna sinusoida je jedan okretaj tako svi radimo i točno je. ja neidem na trke i netrebam 170 a sve sam to probao čak i 185 i 176 i sve to rezultira paljenjem na guranac i nikad ništ ne usisava na niskima samo pljuje i meni to neštima za cestovnu. taman 164 mogo bi još koji stupanj ić više i taman se još dobro ponaša. i pali i radi na leru i sve

moje ducati paljenje( ja sma ga kupio od nekog koji je reko valjda je od vanbrodskog) i nema nikakvu blokadu to mi svi govore a jasna stvar da ste probali jedno takvo paljenje i sad vi znate za sva paljenja svjeta. dođite dobrodošli ste kod mene sapna 49... upalim motor ti uzmi uređaj koji misliš da mjeri obrtaje. ja našiljim gas i izvadi 1000 kn ako napucam 12000 ovog trenutra. zatim skidam dekl paljenja da vidiš paljenje.ostavi lovu. popijemo pivo i moš ić kući pričat po selu kako ja imam paljenje to je čudo da ono nema blokadu :shocked:













vi ćete meni pričat o zahvatima za preradu mjenjača
kupio sam zupčanik od šesta za 200 kn oba.
te se imalo tokarit na zupčaniku od druge da sjedne na mjesto prve, te na zupčaniku od pete da bi se mogao postići ler između pete i šeste(ne ler nego da prilikom prebacivanja ne uhvati oba pa da ih otkine)
pa se imalo tokariti na maloj piramidi di su fiksni zupčanici na kajli moro sam ih malo suzivat . birač je ostao standardni  kajla je standardna, morala s eprepravljat osovina di su zupčanici na kajli. morala se produživat sa strane pete brzine a zupčanik prve moro je se otokarit i na tom mjestu napraviti dosjed za ležaj. te onaj stari dosjed odsjeć

a šta ja znam evo nekih fotki koje sam nasumce odabrao pa si pogledajte
mal


 
ajde momak smiri strasti....nama tu filozofiras o nekakvom ducati paljenju...a na motoru motoplat paljenje...prodajes fore o dellortu 24...a na motoru bing 18....onaj mjenjac pak je samo neki bezuspjesni pokusaj...vidjevi kako je strucno istokaren dosjed za lezaj (kao da su ga stakori grizli)...onaj pak auspuh nije za nista...pa cak ni za sliku...pricas o prijenosima 12/34...a kad ono na motoru neki rucni rad od desetak zubiju...zali boze dolaska do sapne..a 1000 kuna ti ja posaljem jer se vec dugo nisam tako nasmijao... :LOL: :LOL:
 
Ja neznam... Ovaj nas kaskader ima toliko toga za reci i toliko slika i mada se ne kuzim toliko,vidim da on to sve u stvari pravi i ima dokaze o tome,uporan je i probao je bezbroj varijanti i vidim da zna puno stvari. Pobija ga par ljudi koji su bas strucnjaci,ali on i njima nadje odgovor...  :shock:  Ako ga jos uvjek jebete prestanite jer meni se sve ovo cini savrseno logicno... Ne razapinjite decka. A ti kaskader malo stani na loptu i probaj sa malo laksim pristupom jer moras shvatit da je ekipa ovdje uvjek spremna fuckat nekog,pogotovo tako novog kao ti,koji odmah krene sa pametovanjem (mada po meni ima osnova). i izbjegavaj grube rijeci jer ces otici odavdje brze nego si dosao. I? Ko ce prihvatit opkladu da se njegov Tomos vrti na 12 000... Ja ne bih.  (y)  Teh sad vidjeh BMW-jcov post. Nigdje ne pise da je taj motor na slici onaj koji se vrti na 12 000.  :mrgreen:
 
ja vidim samo inner rotor, ne vidim CDI koji ide uz njega, a on moze biti ducatijev...  vidi se samo drugi s obicnim rotorom.
 
mbalunovic said:
ja vidim samo inner rotor, ne vidim CDI koji ide uz njega, a on moze biti ducatijev...  vidi se samo drugi s obicnim rotorom.
ono motoplat paljenje nema cdi...iz njega idu samo dvije zice direktno na bobinu.... (y)

sto se okretaja tice...u leru on moze vrtiti i 80.000 okretaja...bitno je koliko on vrti pri punom opterecenju...dakle na cesti..sa vozacem... :wink:


ja sam se bavio tim pizdraijama jos 1989...kada smo spremali tomosove bt 50 modele za trke a bodovalo se za drzavno prvenstvo bivse juge...(vozili su izmedu ostalih i igor jerman...stipe ringwald..itd)...tvrdim da bt ciliindar vec tvornicki daje skoro masimum..sto se tice kanala..i okretaja...i bez busenja treceg protocnog kanala...sto uvjetuje i drugaciji klip...( duzi)..te dorade ostalih kanala u cilindru...nema nikakvih opipljivijih rezultata.. ja ne govorim da ovaj lik ne prcka oko toga..ali sve su to neki pokusaji...upitne kvalitete i perfomansi...ima fala bogu brdo tomos foruma gdje postoji brdo takvih entuzijasta...i njihovih projekata koji nikad nisu ugledali svjetlost dana..osim slika....a posto sam je to sve davno prosao...ne vidim nista konkretno..nesto sto bi mi govorilo da taj motor stvarno ide kao sta tip tvrdi

moji savjet mu je da malo prouci cilindar od tomos SENIORA....najjaceg serijskog tomosovog 50 ccm motorica..pa ce vidjeti sta je sve potrebno da bi se iz motora stvarno izvuklo maksimum...
 
golum said:
-novi sam u priči, slažem tuarega s rotax 127, sad gledam ovu priču o neravnomjernom hlađenju radi protoka tekućine; original cilindar za rotax 127 i polini koji imam imaju rupe za prolaz tekućine odispod samo na strani ispuha, ostalo je samo kada okoli cilindra pa kako se tamo ne hladi neravnomjerno
-i netko je prije iz glave termostat izbacio- jel on nužan ili može i bez njega tako da je protok skroz otvoren (sjećam se problema s time na starom opelu kad je blokirao u zatvorenom položaju)
-treće što me zanima- vidim da se više puta spominje cvikanje radi progaranja brtve donje ili glave i ulaza tekućine u cilindar- kako se to spriječi?
-evo u linku kako tamo izleda to
http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-accessori/pesaro-urbino-annunci-fermignano/cilindri-rotax-127-aprilia-af1-project-108/25010094
-dakle, nitko ne odgoavara ništa pa da probam sam sebi odgovorit
-pitanje protoka tekućine- ako su tako zamislili da je protok samo na ispušnoj strani, , tako je dobro i time se neću zamarati, tako je i na polini cilindru koji imam
-termostat koji nemam neću nit tražit, nek stalno cirkulira, malo duže će se zagrijavati, no mislim da to nije tolko bitno
-kako zabrtvit da ne propusti? to je malo teže pitanje s obzirom na starost i da to nije baš idealno sve ravno-donji dihtung imam novi, o ringove ću kupit, koja diht masa treba tu, na kolku silu se stežu matice i naravno mislim na matice stavit loctite- koji?
 
izvini tad sam bio isao na spavanje a posle su zatrpali s ostalim temama.

sto se tice termostata ako ga nemas, blokiraj onaj drugi prolaz koji ti "bypasa" killer, jer ce ovako sva tekucina ici tim putem a malo kroz killer i moze uzrokovati da se motor cak vise grije neg s termostatom. nisam siguran jer nisam imao rotax ciliindar u rukama, al npr na mito ak nemas termostat mozda 20% vode ide kroz killer a drugi kroz bypas odma na pumpu nazad. i onda ako izvadis termostat moras zatvoriti bypass da bi ti voda isla kroz killer.
 
bmw m 5 said:
ajde momak smiri strasti....nama tu filozofiras o nekakvom ducati paljenju...a na motoru motoplat paljenje...prodajes fore o dellortu 24...a na motoru bing 18....onaj mjenjac pak je samo neki bezuspjesni pokusaj...vidjevi kako je strucno istokaren dosjed za lezaj (kao da su ga stakori grizli)...onaj pak auspuh nije za nista...pa cak ni za sliku...pricas o prijenosima 12/34...a kad ono na motoru neki rucni rad od desetak zubiju...zali boze dolaska do sapne..a 1000 kuna ti ja posaljem jer se vec dugo nisam tako nasmijao... :LOL: :LOL:
preduhitrio me...ne samo to, s tim prijenosima treba malo više od 12000 za 110 kmh

moj apn uradak se vrtio 15000 s lamelama na karteru, trećim preljevnim...mjereno tahometrom u vožnji.
ali slike neću stavljat da se nebi zlouporabile :mrgreen:
 
hvala mbalunoviću;znači jedna glavobolja više za riješit- a dva cilindra, standard i polini imam s dvije glave i s dvije mašine i očito su obje bez termostata vozile
-problem brtvljenja cilindra i glave na starim motorima- što tu napraviti? nije problem da mi dosjede tokar prođe, al onda spuštam i cilindar i glavu, il samo di o ringovi dođu?
-čitao sam da je ljudima donja brtva pregarala-nije mi problem donju brtvu od grafičkog alu lima napraviti  :misli:
-sila na moment ključu za stezanje glave je ? i loctite koji za osiguranje vijka?
-vidim da je tema napreskokce s raspravama čiji tata je jači  :mrgreen: