2 T MANIJA

Ma zanimalo me sta ima u masini, vilicama...itd...sad mi fali djelova i za masinu i za vilice  :LOL:  a usput sam dao pofarbati i trkače oklope  :0648:
 
E da, sjebao sam brtve ispod cilindara (nisu orginalne), e sad kako da znam koliko debele da napravim nove? Glave nisam skidao da ne moram kupovati brtve glave.
 
:LOL:
o jesi lud,
pa izmjeri kolko ti je, inace ak se ne varam stock je 0.5 mm ak sam dobro zapamtio
 
mbalunovic said:
...pa neznaju carb postelat
Složio sam nedavno Apriliu etx 125 (rotax 127) ..novi klip 55 ..novi cilindar (izbušen ) ..radilica..ležajevi sve vrhunski
Pali na zub  :mrgreen: ..međutim..kad je hladan..podignem čok..odmah upali..ali mu okretaji skoče u iber  :shock: ..moram ga odmah ugasiti ili reguliram okretaje na čoku..na pola ga držim (ručno)..čim se malo zagrije..sve ok  (y)  :misli:
Ako mu na vijku od ler gasa odvrnem kad je hladan..onda moram zavrtati kad se zagrije  :palacdolje:

..e sad..jedino što nisam ništa pokušavao s onim manjim vijkom koji je odmah lijevo do vijka ler gasa ..u čemu bi bio problem  :misli:

..thnx  (y) :piva:
 
..i da..imao bi za prodati Apriliicu Tuareg Rally 125..Rama s točkovima..plastike..sve kompletno..ima papire..
Mašini skinut cilindar i klip (trebalo bi piksirati..eventualno novi klip) ..radilica..ležajevi super  (y) ..jedino što je neki majstor kad je slagao mašinu nije složio sistem za kurblu  :misli:
Ima karburator..usisnih ventila i prirubnica 2-3 kom. itd.

Mašinu možda nebih prodavao  :misli: ..ali ramu (kompet s točkovima..plastikama..auspuh itd...)  s papirima bi dao za nekakvih 150 € ..ak je netko za..nek se javi..mogu i pofotkat  (y)
 
Zoro, koji god da imas carb, taj mali vijak ti treba biti na 1 do 2 kruga, i to ti je najbolje stelat tako da zagrijes motor
na onom vijku o kojem si pricao dignes ler na 3000 okretaja i testiras da ti se relativno brzo spustaju okretaji, a da opet radi mirno, znaci mora biti zakucano u tih 3000 okretaja a ne da pada i skakuce recimo od 2800 do 3200

boRRis, opet palis vatru :D ti kao pitas a vec ti stiglo, a ja zab da si rako da si ga otvorio  :angel:
 
Ti nekad zbilja ne skuzis zajebanciju i doslovno shvatis...pa pogledaj malo bolje brtve...ili sam trebao i skare slikati  :mrgreen:
E, brtve su 0.45mm ..jel sad imam trkaci setup  :LOL:
 
boRRis929 said:
Ti nekad zbilja ne skuzis zajebanciju i doslovno shvatis...pa pogledaj malo bolje brtve...ili sam trebao i skare slikati  :mrgreen:
E, brtve su 0.45mm ..jel sad imam trkaci setup  :LOL:

Kada nitko ni ne otvori thumb, a na thumbu se ni ne vidi.

Iskreno, treba malo duže škicnut i na full size slici, good job.  :mrgreen:

+20 ks btw, i to na kotaču.  (y)
 
Angie said:
Kada nitko ni ne otvori thumb, a na thumbu se ni ne vidi.

Iskreno, treba malo duže škicnut i na full size slici, good job.  :mrgreen:

+20 ks btw, i to na kotaču.  (y)

E za ovo imaš krug na pravom "race" motoru  :mrgreen:
 
:LOL:


pa to je to, aprilioljupci to i moraju znat lijepo napravit.... ispraksiraju se sa vremenom  :LOL:


zato fino kupis hondu i neznas sta je brtva od cega se radi ni kako izgleda  :mrgreen:    :jesus:

:mrgreen:
 
da nisam gledao veliku sliku, nego video ovdi da to ljepo izgleda :)  (y)

sto se race setupa tice smanjio si mu performanse :) ak hoces dici na nekih 70hp bez da smanjis trajnost, uzmi glavu i istokari u njoj prostor za 2  o ringa umjesto trenutne brtve, a za debljinu koja sad nedostaje bbrtva stavis pod cilindar i dignes ga malo, (tako sam citao, makar na ovim MK2 kao sto je tvoja i to na zadnjem kolu) + neki spuh, sad se ne sjecam sto ti imas
 
mbalunovic said:
da nisam gledao veliku sliku, nego video ovdi da to ljepo izgleda :)  (y)

sto se race setupa tice smanjio si mu performanse :) ak hoces dici na nekih 70hp bez da smanjis trajnost, uzmi glavu i istokari u njoj prostor za 2  o ringa umjesto trenutne brtve, a za debljinu koja sad nedostaje bbrtva stavis pod cilindar i dignes ga malo, (tako sam citao, makar na ovim MK2 kao sto je tvoja i to na zadnjem kolu) + neki spuh, sad se ne sjecam sto ti imas

Vidim da imas arrow O0

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 
ljudi krepala mi je uljna pumpa na rs50, srecom sam skuzio na vrijeme...nego dajte mi recite od sad tocim mjesavinu direkt u rezorvar?

koji omjer ide i koje ulje bi bilo idealno?


btw. odsad vjerujem u korisnost filtera motor je jako slabo i sporo nabirao okretaje i kad sam zamjenio gljivu za airboxom motor savrseno radi dok to nije bio slucaj na bivsem zongshenu, motor je radio isto bez/sa filtera.

uglavnom hebena mi je ova rs50, ima dusu i bolji je osjecaj dok tjeras motor do ibera a on ide jedva 90  :D
 
2% motul 710.
Sto se tice gljive znaci samo da ti nije bio postelan carb. 2t je jako osjetljiv na karburaciju

Milos @ Galaxy S3

 
Svaki motor je osjetljiv na karburaciju.
:mrgreen:

c/p
carburation [ˌkɑːbjʊˈreɪʃən] n (Engineering / Automotive Engineering) the process of mixing a hydrocarbon fuel with a correct amount of air to make an explosive mixture for an internal-combustion engine



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
u sustini moze sve,
motul 710 se pokazao kao jedan od 4 najbolja u svojoj "kategoriji" tj za 2T motore,
ak je full sintetika 2% ak je polu sintetika 3% ak je pak mineralno onda 4%

i da 1 dec na 5L je 2%
nemoj uzimati te jeftinjare, neg uzmi ono sto valja, jer ono sto ustedis na ulju ces uskoro morat utrostrucit kako bi platio generalku. motul 710 ostavlja najmanje cadji, dok npr castrol tts i power racing one ostavlja puno