2 T MANIJA

Pitas njega ili mene, obzirom da nisi citirao a moj je post iznad  :mrgreen:
 
Litru  :mrgreen:

Nisam se zamarao sa svim tim proracunskim doziranjima ja sam samo odrzavao pumpu na zivotu  :mrgreen:

:LOL:


Ali da se mene pita, od 2-3 % ovisno o psihi korisnika  :mrgreen:
 
cek sada niti ja nisam razumio. polako...

kolko se toci sintetika a koliko polusintetnika?kolko 2%

ja tocim polusintetiku 2% deci ulja 5l benzina...
sta onda sintetike ide 1% ili polus ide 4%, a full 2%??
 
ma kupi polusint toci 2.5 % i gotovo  :mrgreen:  i pazi da ga ima naravno  :LOL:
 
luka_2910 said:
cek sada niti ja nisam razumio. polako...

kolko se toci sintetika a koliko polusintetnika?kolko 2%

ja tocim polusintetiku 2% deci ulja 5l benzina...
sta onda sintetike ide 1% ili polus ide 4%, a full 2%??
ful sintetika ili samo sintetika (isti kurac) ti je 2%
polu sintetika ti je 3%
mineralno je 4%
 
mbalunovic said:
ful sintetika ili samo sintetika (isti kurac) ti je 2%
polu sintetika ti je 3%
mineralno je 4%


dobro ajde obzirom da je to prvi put cujem, pojasni odakle ti ti podaci ili to vise onako prosto odokativno?  :mrgreen:

mislim nemoj krivo shvatit ali mi bas zvuci poprilicno definirano  :mrgreen:
 
pogledaj specifikacije pretstavnika tih ulja, to je neki optimum, naravno nmoze i malo manje i malo vise  (y)
pumpica ti na elru inace daje oko 1 do 1.5% a na punom gasu 2-2.5%  (y) znaci kroz pumpicu bas i nije preporucljivo polusintetiku jer s onih 1.5% nece zadovoljit nikako
 
mislim da to nisi bas tocno shvatio  :mrgreen:

pumpica daje manje ulja na leru jer je to sasvim dovoljno obzirom na opterecenje, mislim da jos nisam cuo da je nekome zaribao motor na leru  :mrgreen:

ne sad stvarno ozbiljno, mislim da za jednu klasicnu 50-icu je to malo previse kompliciranja oko ulja  (y)
 
mbalunovic said:
20130227 1650532

ajmo ljudi, dal neko ima ideju zasto nece da primi gas. svecke nove, ne vuce nigde fals zrak

Si probao drukčiju poziciju igle?
Zvuči mi kao da ti je ler siromašan.

Ako pak misliš da nije to, možda ti plovak pre rano zatvara dovod goriva.

Ugl, karburacija ti je 99%.

confusedbikefan said:
Ladan  :mrgreen:  I kako to mislis "svecke" u mnozini?  :mrgreen:

Nema veze hladan ili ne, ako je dobro poštelan motor primat će gas i hladan, bez ikakvog problema, to što onda nije pametno turirat je druga stvar.

Moj DT prima gas i hladan odmah bez ikakvih problema, a i RS je svojedobno.  :wink:
 
confusedbikefan said:
Ladan  :mrgreen:  I kako to mislis "svecke" u mnozini?  :mrgreen:

nije hladan, tu je vec zagrijan, cca 70°C

boRRis929 said:
Ja mislim da je riknuo cdi. Ako hoces posalji ga meni da ga otvorim  :mrgreen:

ako ne bude do carba budem razmislio i o tome  (y) hvala na ponudi

Angie said:
Si probao drukčiju poziciju igle?
Zvuči mi kao da ti je ler siromašan.

Ako pak misliš da nije to, možda ti plovak pre rano zatvara dovod goriva.

Ugl, karburacija ti je 99%.

.....

jesam , stavicu  onda vecu ler diznu, samo je sranje sto imam 36 i 50 , nemam izmedju  :embarrassed: igle imam 3, (k56, k42 i k24) max imam od 145 do 175, plovak je postelan tocno, 11mm visina plovka, i micanje plovka je savrseno, tj ne zapinje, skroz otvori itd.

problem je sto ovo nije tvoj carb koji sam vec imao na motoru i bio kolko tolko postelan, neg sam bio tog mjenjo za mikunija, koji se pokazao JAKO lose, pa sam uzeo nazad della, al naravno drugog  :palacdolje: a naravno nisam imao zapisan setup iz onog  :palacdolje:
 
boRRis929 said:
Ja mislim da je riknuo cdi. Ako hoces posalji ga meni da ga otvorim  :mrgreen:

heh ali stvarno jaaako poznato radi kao od frenda mito, crko je cdi bio stvarno.... nesto je cackao po tim kablovima jer je neko zafusario sve do jaja nikakvih konektora sve raskupusano bilo.... iskra taaaanka totalno, a motor je nekako radio kao da mu je totalno krivi kut paljenja, nekako brutalno prekasno.....
 
meni su svi konektori na mjestu a sve zice nove stavljene i kvalitetno zalemljene jer su stare bile vec ispucale
 
tkubasa said:
heh ali stvarno jaaako poznato radi kao od frenda mito, crko je cdi bio stvarno.... nesto je cackao po tim kablovima jer je neko zafusario sve do jaja nikakvih konektora sve raskupusano bilo.... iskra taaaanka totalno, a motor je nekako radio kao da mu je totalno krivi kut paljenja, nekako brutalno prekasno.....

Imao sam prije gileru KK i isto tako je radila kad je crko cdi. Sva sreca Musil je imao sve zivo za cvaje  :wink: 
 
inace prica je isla ovako.
motor radio, i isao i primao gas, recimo. evo jedan video prve voznje.
Prva voznja nakon sredjivanja.

stigao na tehnicki, i pao ga jer nisam imao bocne i zadnji blatobran, koji ni tvornicki ne ide na motor al dobro, i otisao ga odvest na posao da tamo stoji na toplom u kotlarnici a ne kod mene u zgradi dok ne rjesim i bocne plastike  :palacdolje:

motor se prvo ponasao kao da je prebogata smjesa, al je i vrtio do nekih 8000 okretaja, al ajd prebogato na razradi ne smeta,
onda dok sam dolazio kuci smao da uzmem stvari za posao mi je isao nekih 200m savrseno, irazvrtio se i ljepo zvucao, znaci sve kako treba,
i nakon toga se popustio magnet i naravno pukla kajla, stegao nazad, i normalno je sve bilo, do nekih 500m od posla, kad je poceo da trokira, tj pri opterecenju uopce nije imao snage,
a kad bi stisnuo kvacilo bi se nenormalno razvrtio al nije zvucalo kako treba  :palacdolje:
od tada pokusavam doc na zelenu granu s njime, jedva sam stigao do firme.
carb sam mjenjao od full bogate do ove sad, recimo siromasnije, paljenje od recimo ranijeg,do 10° pre gmt  :misli: