2 T MANIJA

ne ostavlja castrol puno čađe..neznam tko je to izmislio
evo ti klip nakon 29tkm..ja mislim da za to kilometrazu nije ništa


i moj nakon 5000 km (90% vozen na tts)
 
Ma taj rs 50 je najklasicniji cvajtakt, sta god da kupis a da je namjenjeno vodenom hladjenju je dobro, ne brini ako se ne varam nema ni ventil, a i taj spuh ne vjerujem da se bas cepi, glavno da ima ulja  (y)

Heh al ako ti je to fora, onda briem da podhitno moras uzet 125-icu  :mrgreen:

 
@ KOKI, moje iskustvo, kolko mi je prvo tts, pa onda power racing one, napravio chadje s svim istim , cca 0,3mm ono bas se nakupilo, mozda i mogu iskopat sliku, a s motulom onako ljepo glatko bez nakupine. tek malo dobilo boju
 
Bas ciljam na neku rs 125 ove novije preodlicno izgledaju i nije mi zao novaca za koje bi mogao kupiti 600ccm.

Sto se tice ulja tocit cu taj valvoline 2t durablend jer motula nema svagdje za kupiti a ova ima na svakoj benzinski
Ionak nazalost nemam previse vremena za voziti a i motor mislim prodati na kraju sezone.
 
luka_2910 said:
ljudi krepala mi je uljna pumpa na rs50, srecom sam skuzio na vrijeme...nego dajte mi recite od sad tocim mjesavinu direkt u rezorvar?

koji omjer ide i koje ulje bi bilo idealno?


btw. odsad vjerujem u korisnost filtera motor je jako slabo i sporo nabirao okretaje i kad sam zamjenio gljivu za airboxom motor savrseno radi dok to nije bio slucaj na bivsem zongshenu, motor je radio isto bez/sa filtera.

uglavnom hebena mi je ova rs50, ima dusu i bolji je osjecaj dok tjeras motor do ibera a on ide jedva 90  :D

Kako krepala?  :shock: pa u ovoj temi se 4 strane pisalo o tome kako je nemoguce da ona krepa,Kaskader baniran zauvjek kad je tvrdio da je bolje muckati sam...  :mrgreen:  Ne govori da je uljna pumpa krepala ni za zivu glavu ovdje...!!!  :jesus:
 
confusedbikefan said:
Kako krepala?  :shock: pa u ovoj temi se 4 strane pisalo o tome kako je nemoguce da ona krepa,Kaskader baniran zauvjek kad je tvrdio da je bolje muckati sam...  :mrgreen:  Ne govori da je uljna pumpa krepala ni za zivu glavu ovdje...!!!  :jesus:

onda nije krepala nego zacvikala  :D
 
uzeo sam polusinteticko ulje za 55kn valvoline. bio neki neki castrol 2t za 100kn. preskupo mi je to jer motor mislim prodati pod kraj ljeta, a i prijasnji vlasnik je tocio isto takvo ulje.

a ako otide klip onda stavljam neki kit :)
 
znaci ustedio si , 25kn, jer ti treba za pola vie polusintetike nego sintetike  :misli:
nekad stvarno ne razumijem ljude
 
2.5%, vise od toga ti je stvarno nepotrebno,
bolje malo obogati smjeu gorivom kako bi imao bolje hladjenje.(veca max dizna za 5 i igla za jeban na gore, tj na sledecu crticu)
 
Dajte opet o tim uljima  :LOL:


To je obicna 50-tka da mu maslinovo ulje tocis vozit ce!  :mrgreen:

Sa 50-tkama sam ko mulac napravio kilometara i kilometara sve vodena i svi naturpijani, 100t km minimalno da ga jebes i tocio sam sve i svasta pa i dvotaktol koj nebi bas nazvao tolikim smecem, nema smisla bacat tolike pare na full synt....

Itako ta aprilija nece napravit toliko km da se pohabaju karike i cilindar, zaribat ce prije zbog drugog  :mrgreen:

Ili ce netragom puknut karika, ili ce se odlomit kun pin kako god zvali onaj limitator na klipu, tj kanalu od karike da se karika ne okrene, ili ce se svijecica rapsat u proste faktore i uletit u cil kako to obicno na njima bude  :LOL:

I prije nego me lincuju samo da napomenem ovo je sarkasticno napisano u nikakvoj ili minimalnoj ozbiljnosti uz dodatak, polusintetika je i vise nego dovoljna  (y)

Edit: free the whales  :mrgreen:
 
ja sam samo naveo da polusintetika koju je izabrao kako bi ustedio, ispadne skuplja od full sintetike, a to mi je smjesno na taj nacim stediti.

 
Ma brate mili kupis sta nadjes na benz bilokoju pulusintetiku oko 50kn litra i tocis normalno ni vise ni manje, em nemoras razmisljat di sta prodaju i dal ces nac bas to ulje kad se bas zelis ic vozit em su sva ta ulja na istoj bazi, zadovoljavaju iste certifikate i norme i sasvim su dovoljni....

(y)

 
cek kolko ti sintetike si sipo ?
edit: polusintetike ne sintetike  :laugh: