2 T MANIJA

mbalunovic said:
Mislis na Cdi?

Milos @ Galaxy S3

Pa rekao si da ti se magnet otpustio i sjebao kajlu...morao je dirnuti i namotaje..e sad jesu oni najebali ili nesto drugo, treba vidjeti. Ja mislim da to sa karburatorom nema veze. Da je totalno razjeban primao bi bar nekako gas
 
a ne vide se tragovi da je zazuljao magnet namotaje,
jebem mu kad ne mogu nac druge namotaje, imao sam 2 je, i ovo su mi s stare masine, (koja je radila) al eto nisu zadnji koristeni namotaji.

al mi nije asno, ponasao se bogato pa radio savrseno, pa radio opet kao bogato i onda nikako tj ovako da ne prima gas.
probacu nac druge namotaje/cdi pa da vidimo
 
e da magnet se nije skroz otpustio, tek tolko da proklizava, kajla je jedan io bio u radilici drugi u magnetu kad sam ga skinuo.
znaci nije on lupao ili nesto.
 
e jel moze CDI dat vise impulsa na bobinu neg dobija s pickupa ako on rikne, na 17s na onom videu di se vide instrumenti se vidi da je zavrtio na "18500" okretaja sto je relano nemoguce, a on mjeri broj impulsa na bobinu sto ide iz CDIa, a to mjeri i elekrtonika ventila koja dosta zajebava tj otvara i zatvara ventil kao da je na 7500 okretaja .

ak to ne moze CDI onda su namotaji definitivno
 
Nisam neki strucnjak za struju pa ne znam sta da ti kazem. Probaj naci namotaje i promjeniti...ako je opet isto onda probaj cdi.  Uvjeren sam da struja zeza
 
sad sam i ja kad sam primjetio ovo, a sto je najgore negde imam sakrivene namotaje, samo su mi nestali  :shocked:

a stan od 30 kvadrata i ne mogu naci a sve smo prekopali s zenom  :LOL:
 
mbalunovic said:
ful sintetika ili samo sintetika (isti kurac) ti je 2%
polu sintetika ti je 3%
mineralno je 4%
glupost totalna. ovisno o režimu rada slaže se mješavina do 2%, a mijenja se baza ulja. s tim da se može desiti da je bolje mineralno ulje od polusintetike/sintetike (npr stihl u odnosu na ttx)
 
jolly the roger said:
glupost totalna. ovisno o režimu rada slaže se mješavina do 2%, a mijenja se baza ulja. s tim da se može desiti da je bolje mineralno ulje od polusintetike/sintetike (npr stihl u odnosu na ttx)


Hehehe...ajde reci ovo bmw-jcu  :LOL:
Odoh kupiti dvotaktol, njega bar ima na svakoj benzinskoj  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
glupost totalna. ovisno o režimu rada slaže se mješavina do 2%, a mijenja se baza ulja. s tim da se može desiti da je bolje mineralno ulje od polusintetike/sintetike (npr stihl u odnosu na ttx)
nadji mi jedan mannual di pise 2% mineralnog, svugde gde je u manualu na pumpicu pise "use only full synthetic", ili ako je za premix onda opet isto
 
mbalunovic said:
nadji mi jedan mannual di pise 2% mineralnog, svugde gde je u manualu na pumpicu pise "use only full synthetic", ili ako je za premix onda opet isto
ne nalazim đaba, jedino na okladu

reci mi samo, vrti li se na više okretaja običan 50cc ili motorka? koje ulje ima jače zahtjeve za čišćim izgaranjem i manjim stvaranjem čađe i koksa?
 
boRRis929 said:
Hehehe...ajde reci ovo bmw-jcu  :LOL:

preko nekoliko puta u preko nekoliko rasprava

Shepa said:
Ala gušta kad ovako krene teoretsko pripetavanje... neprocjenjivo.  :LOL:
e nije teoretsko, iza svake moje riječi stojim debelim iskustvom kod šerafljenja po cvajama :jesus:
za original 50cc, i one sa base i mid-race kitevima, najbolje ulje za mješavinu je Stihl (mineralno), u omjeru 2%
 
jolly the roger said:
ne nalazim đaba, jedino na okladu

reci mi samo, vrti li se na više okretaja običan 50cc ili motorka? koje ulje ima jače zahtjeve za čišćim izgaranjem i manjim stvaranjem čađe i koksa?
vecina se motorki pa i one od 30ccm vrte do 8k okretaja, ili gresim ?
 
namotaji ili CDI je 100% jer mi instrumenti broje impulse koji dolaze u bobinu , a bilo ih je kao da je za 18k okretaja, znaci bobina nije neg namotaji ili CDI
 
Dobro Milose, majku mu pa kako sve znas, postotke, zazore, milimetre, grame...i onda zajebes jednu banalnu stvar i ne zategnes magnet  :bonk: :no:

Da saljem preporuceno namotaje od rs-a  :mrgreen: