2 T MANIJA

nemanje alata  :(
sve na novo kupujem nisam imao gedoru, pa sam s kljucem kolko sam mogao  :embarrassed:
s rsa ne pasu nazalost
 
mbalunovic said:
nemanje alata  :(
sve na novo kupujem nisam imao gedoru, pa sam s kljucem kolko sam mogao  :embarrassed:
s rsa ne pasu nazalost

Nista se ti ne sekiraj...ja kada sam krenio sa 125icama imao sam 5 vilastih kljuceva i 3 sarafcigera.... S time sam srafao/sjebao sve sto se dalo sjebati  :LOL:  tri puta mi je motor zaribao sto zbog neznanja sto sbog nedostatka alata..pa onda cdi, pa kompletna instalacija se zapusi i istopi...  :mrgreen:

E onda sam jedan dan odlucio da si kupim bar osnovni alat..odem i uzmem lux sa ne znam ni ja koliko zvjezdica i eto, imam ga vec 12 godina... Znaci sad alat imam, jos mi fali znanje  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
reci mi samo, vrti li se na više okretaja običan 50cc ili motorka? koje ulje ima jače zahtjeve za čišćim izgaranjem i manjim stvaranjem čađe i koksa?
Sličnu teoriju sam i ja nekidan predočio majstoru koji mi je bušio cilindar i brusio glavu..a koji je  btw godinama vozio moto trke na cvajama..sam ih slagao..servisirao i sve ostalo(za vrijeme juge i nešto poslije) NERUDA mu je ime..možda si ćuo  :wink:
Veli mi on: ..jedno je teorija a drugo praxa  :mrgreen: ..može se stavljati i stihl (u firmi di radim ga prodajemo 1L = 65 kn.) ali po njemu,a i po majstoru Kikiju koji je radio godinama u MMS-u..a sad dela solo..svakako je bolje stavljati renomirana..polusintetiku i sintetiku.
Ja bi volio da su mi rekli drugačije ..jer stihl mi puno više odgovara zbog cijene koju bi si sam složio  :mrgreen:
 
jolly the roger said:
preko nekoliko puta u preko nekoliko rasprava
e nije teoretsko, iza svake moje riječi stojim debelim iskustvom kod šerafljenja po cvajama :jesus:
za original 50cc, i one sa base i mid-race kitevima, najbolje ulje za mješavinu je Stihl (mineralno), u omjeru 2%

Stihl na 70ccm koji se vrtio na 11400. 10.000km prijedjenih, a nakon toga sa polusintetskim narednih 20.000km kad je prodan (vozio je naravno i poslije).

Nikakvih problema. Dapace, sa Stihlom je bila cisca svjecica i celo klipa. Premix 2%
 
boRRis929 said:
Nista se ti ne sekiraj...ja kada sam krenio sa 125icama imao sam 5 vilastih kljuceva i 3 sarafcigera.... S time sam srafao/sjebao sve sto se dalo sjebati  :LOL:  tri puta mi je motor zaribao sto zbog neznanja sto sbog nedostatka alata..pa onda cdi, pa kompletna instalacija se zapusi i istopi...  :mrgreen:

E onda sam jedan dan odlucio da si kupim bar osnovni alat..odem i uzmem lux sa ne znam ni ja koliko zvjezdica i eto, imam ga vec 12 godina... Znaci sad alat imam, jos mi fali znanje  :mrgreen:

Doma ima komplet opremljenu radionu itd... al ovde polako kupujem imam i ja sad vec dosta, za cijeli set nisam imao para al po malo nadopunjujem, nesto i sam izradim i tako.

najgore je sto je on ocito zajebavao i prije neg se opustio magnet.
sad cekam "GOLUM"-a da vidim sta on ima sto je nudio i dal bi mi poslao da probam dal pase
 
Zorro said:
Sličnu teoriju sam i ja nekidan predočio majstoru koji mi je bušio cilindar i brusio glavu..a koji je  btw godinama vozio moto trke na cvajama..sam ih slagao..servisirao i sve ostalo(za vrijeme juge i nešto poslije) NERUDA mu je ime..možda si ćuo  :wink:
Veli mi on: ..jedno je teorija a drugo praxa  :mrgreen: ..može se stavljati i stihl (u firmi di radim ga prodajemo 1L = 65 kn.) ali po njemu,a i po majstoru Kikiju koji je radio godinama u MMS-u..a sad dela solo..svakako je bolje stavljati renomirana..polusintetiku i sintetiku.
Ja bi volio da su mi rekli drugačije ..jer stihl mi puno više odgovara zbog cijene koju bi si sam složio  :mrgreen:
e pa ti reci majstoru da jolly, "teoretičar bez prakse" ima prakse da stihl ulje valja za 2T 50cc i base odnosno mid race 70cc cvaje.  :afro:
za veče kubikaže nemam prakse, al imam znanja :mrgreen:
 
jolly the roger said:
e pa ti reci majstoru da jolly, "teoretičar bez prakse" ima prakse da stihl ulje valja za 2T 50cc i base odnosno mid race 70cc cvaje.  :afro:
za veče kubikaže nemam prakse, al imam znanja :mrgreen:
..e heb ga..pitanja njemu i Kikiju su bila za moju 125-icu  :wink:
..za 50..70 ne znam..možda si i u pravu  (y)
 
Zorro said:
..e heb ga..pitanja njemu i Kikiju su bila za moju 125-icu  :wink:
..za 50..70 ne znam..možda si i u pravu  (y)
neznam podatke za opterećenje klipa od te 125ice, pa ne mogu reć jel bi išlo il ne. al nekak naginjem da bi išlo :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Dobro Milose, majku mu pa kako sve znas, postotke, zazore, milimetre, grame...i onda zajebes jednu banalnu stvar i ne zategnes magnet  :bonk: :no:

Da saljem preporuceno namotaje od rs-a  :mrgreen:

Ako mu odgovaraju od RS-a imam ja rezervne, 125 naravno.

Ali sumnjam da odg.
 
ajmo tko zna, odkud tocno dolazi taj zvuk zveckanja kad sajla potegne ostricu unutra ? jesu li to vibracije ili ? da samo tak ostavim i vozim ili ne ?

Ako je bitno, kad je bio hladan, nije se tako culo, puno tise, skoro pa se i nije culo, ali kad se zagrio onda se tako culo..ako ima kakve veze.

Aprilia RS 125 rave valve
 
Nisam nikad radio takvu apriliu pa ne znam...da li je moguce da klip dohvati tu klapnu?
 
nemoguce...na ventilu je ˝granicnik˝ koji ga ne pušta tako daleko..
A ako je tako nebi motor sigurno radio. ako bas hoce pogledati ima 10 min posla da skine glavu i sve se vidi
 
lucarr said:
ajmo tko zna, odkud tocno dolazi taj zvuk zveckanja kad sajla potegne ostricu unutra ? jesu li to vibracije ili ? da samo tak ostavim i vozim ili ne ?

Ako je bitno, kad je bio hladan, nije se tako culo, puno tise, skoro pa se i nije culo, ali kad se zagrio onda se tako culo..ako ima kakve veze.

garez je amortizirala vibracije i djelovala kao akusticna izolacija  :mrgreen:

jeboga, skini to dole i otvori  (y)
 
lucarr said:
ajmo tko zna, odkud tocno dolazi taj zvuk zveckanja kad sajla potegne ostricu unutra ? jesu li to vibracije ili ? da samo tak ostavim i vozim ili ne ?

Ako je bitno, kad je bio hladan, nije se tako culo, puno tise, skoro pa se i nije culo, ali kad se zagrio onda se tako culo..ako ima kakve veze.

Aprilia RS 125 rave valve
vibracija, tj. ventil miče ispušni plin. kad je motor hladan giljotina je sljepljena smjesom garež/ulje ili ga ta smjesa amortizira, a može bit da je ulovio lufta.
kad se zagrije, ulje razrijedi i odlijepi
 
stigla moja ljubav...
550kn sam platio izmjenu ulja u getribi, svjetla, filter novi, struja je nes zezala, disk plocice i posao.
s tim da su samo plocice kostale 330kn :/
a motor je bomba 95kmh ide, a do 100 se treba sagnuti :D

EDIT. jel zna netko gdje mogu kupiti orginal sic za tu rs 50, 1999godiste, jer je malo sic strgani i brava ne radi?
po mogucnosti vž