2 T MANIJA

da original dio, i jos VZ  :misli: :misli: pa niste centar sveta da ima sve tamo kupiti, raduj se ako u Hr nadjes u dobrom stanju  (y)

330kn za plocice  :misli: :misli: to il su neke jako dobre ili su te nasamarili, tj naplatili ostatak posla.
 
mbalunovic said:
da original dio, i jos VZ  :misli: :misli: pa niste centar sveta da ima sve tamo kupiti, raduj se ako u Hr nadjes u dobrom stanju  (y)

330kn za plocice  :misli: :misli: to il su neke jako dobre ili su te nasamarili, tj naplatili ostatak posla.

Možda je stavio brembo RC  :wink:
 
Ja imam napred Brembo SC i koce, hm,..... neuporedivo bolje od bilo cega sto sam imao na motoru prilike probat, od sinterovanih preko koramickih itd....
 
mbalunovic said:
Ja imam napred Brembo SC i koce, hm,..... neuporedivo bolje od bilo cega sto sam imao na motoru prilike probat, od sinterovanih preko koramickih itd....

Bas ih tražim sad za rs-a.... Imao na suzi i prezadovoljan bio
 
i meni su te plocice malo sumnjive.
neznam imam racun doma tak pise prednja je 170 zadnja 160 auto kreso varazdin

pa ima u vz zastupnik za aprilicu, cak i dva cini mi se, pa moraju imati, budem ih kontaktirao.
 
luka_2910 said:
i meni su te plocice malo sumnjive.
neznam imam racun doma tak pise prednja je 170 zadnja 160 auto kreso varazdin

pa ima u vz zastupnik za aprilicu, cak i dva cini mi se, pa moraju imati, budem ih kontaktirao.

Breaking pločice...i ako je za dva diska to je ok cijena
 
boRRis929 said:
Kolko je to kunića  :misli:  jesam ja lud ili slijep ali kod mene piše 81 funta  :misli:

Nisi, toliko pise i jos 10,85 funti za postarinu :?
 
yatasaki said:
vibracija, tj. ventil miče ispušni plin. kad je motor hladan giljotina je sljepljena smjesom garež/ulje ili ga ta smjesa amortizira, a može bit da je ulovio lufta.
kad se zagrije, ulje razrijedi i odlijepi

a ne moze se sjebat nesto ako budem tako vozio ili ?
 
pa kolko si ih ti bio platio ?? mene s carinom doslo 700kn za jedan disk (prednji) skoro al to je nesto najbolje sto sma stavio ikad na motor (samo sam morao prepravljati prihvat jer imam kljste s jendom osovinicom  :palacdolje: )
 
si siguran  :misli: da pricas o istoj komponenti, ima valjda 5 ili 6 tipova komponenti. tj da pricamo o istoj komponenti
 
mbalunovic said:
si siguran  :misli: da pricas o istoj komponenti, ima valjda 5 ili 6 tipova komponenti. tj da pricamo o istoj komponenti

Imaš SA, SC, RC i još neke najnaj koje bencony ne drži ali Breki ih je nabavio...skinute direktno sa Biaggievog motora  :mrgreen:
 
lucarr said:
a ne moze se sjebat nesto ako budem tako vozio ili ?
digni auspuh, i prstom probaj jeli se miče giljotina (ne gore-dole već naprijed-nazad)
ako nema prevelikog lufta lufta u potezu cilindar-auspuh trebalo bi biti uredu.
problem je ako ima lufta jer je giljotina čelična a ležište aluminijsko pa je aluminij taj koji se troši
još jedna stvar..aluminij ima veći koeficijent toplinske rastezljivosti pa što je motor topliji i luft je veći
 
Street Bike Compounds


CC – The Organic Road pad
Pad-road-Carbon-Ceamico.jpg

CC The carbon-ceramic compound has evolved from the previous organic compound, thanks to its higher carbon content. This type of material features good durability, good performance hot and cold, wet and dry. It is has a slightly more progressive initial bite and is slightly less aggressive than the sintered pad and is compatible with both steel and cast iron discs. It is ideal for most modern motorcycles with riders looking for high mileage without RR performance.


SA – The Sintered Road Pad
Pad-road-SA.jpg

These Sintered road pads are Brembo's most popular aftermarket pads. The new SA(front) and SP(rear) sintered compounds are excellent for the latest generation sports bikes. Manufactured through a particular production process, these brake pads have a high friction coefficient, excellent initial bite and are superb in both wet and dry weather for fast road use. These are an excellent alternative to Original Equipment pads!

Competition Compounds


SC - The Track Pad
PAD-Racing-SC.jpg

The SC (front) pad is a sintered high performance race pad specifically for competition use. It has a very high and stable friction coefficient particularly at the extremely high temperatures generated in racing and track-day use. However, because it is sintered it is excellent both hot or cold so it is a superb pad for track days, racing or high performance road use. It is not suitable for use on rear discs!


RC - The Road Race Pad
PAD-racing-RC.jpg

The RC (front) pad is a carbon ceramic pad designed specifically for road racing. It has a very high and stable friction coefficient, particularly at the extremely high temperatures generated in racing. However, this carbon ceramic pad has slightly softer initial bite and a more progressive feel than it's sintered equivalent. It is specifically designed to operate at high temperatures but is not so good at low temperatures so it is not suitable for road use and should not be used on rear discs!
 
:shocked:
malo uspesnija proba


malo uspesnija proba


u operi ne radi, otvoriti u firefoxu (provjereno radi)
za ostale nznm.

ajde ako neko zna zasto mi tako izgubi snagu, posto sam bio smrznut nije mi se dalo dalje probavat a nisam uspio uloviti dal je to bas momenat kad otvori ventil.