2 T MANIJA

Sad me frend ubedjuje da je zbog filtera goriva koji ne da dovoljno goriva pa carv isprazni casicu :misli:

Milos @ Galaxy S3

 
Mito ti se jaaaako divno čuje, ali moraš itekako poraditi na šaltanju.  :mrgreen:
Nemoj se ljutit, ali stvarno užasno šaltaš.

I nemoj sad okrivljavati kvačilo i reči da kliže jer će to samo pogoršati situaciju.  :jesus:

Btw ako je do goriva, onda sam bio najbliže.
Svakako skini pa provjeri, nije to puno posla.

 
ono tada nije bilo kao do sada na videu nije bilo kao do sada, no nije ni bitno, sad je do goriva, namotaji su bili promjenjeni.

da nije carb postelam znam i sam a za saltanje, ok.
 
Samo da naglasim jer ovito neki krivo tumace lose saltanje :) drugi prolaz s desna na ljevo. Jos uvijek desno od snimateljice mi je zastekao motor. I to je ono sto me zivcira ....
Jer ako se sutra stvarno ispostavi da je filter premalen i da mi osiromasi smesu tolko da mi motor skroz izgubi snagu. A isti takav sam imao i kad mi je motor cvikao na grovnickoj ravnici prije naplatnih kucica iz pravca rijeke pod punim gasom na cca 11500 okretana onda znam da mi je radi toga cvikao a to nisam mogao isprobat / tesfirat itd

Milos @ Galaxy S3

 
Cekaj cekaj kakav filter uopce? Pa imas original dva, jel tako?  :misli:

Jedan u tanku, jedan na ulazu u karb....... sad dal je do toga neznam, ali treci mislim da ti stvarno nije potreban...

Al cudno mi zvuci dok se okreces tamo u manjim okretajima kao da previse trokira, kao da prebogata ali opet od tog filtera zraka je velika buka mozda zato imam taj osjecaj....

Sjecam se mito od tog frenda orginal kutija filtera, samo skinutu gumu onu na dovodu zraka u kutiju, zvuk rezonancije cijele kutije stvarno lijep i dubok zvuk....  ili ti je to otvoreni filter  :misli:
 
da bogata je, i meni se tako cini  (y)

bio je "3." filter goriva u crevu jer sam iz tanka maknuo van (jer je bio sjeban), sad sam skinuo ovaj i sad "ljepo ide" prebogata je kako god da pogledam, treba jos puno stelat al to je i za ocekivat s ovako necim, isao mi je danas na istu duljinu 10km/h manje.
filter je samo protocniji od malosija al ujedno i bolje filtrira u fabrickoj kutiji
 
evo danasnje snimke,
sad kad sam maknuo filter, nema vise cukanja onog sto je bilo u prethodnoj snimci, al je smjesa prebogata.
5
4
 
evo molim pomoc i za moj problem.
nije neki veci problem ali smeta.

jucer je motor radio normalno, danas ga upalim normalno pod cokom, radi minutu dvije i samo se ugasi i skuzio sam recimo kada krecem i ubacujem u prvu moram malo drzati gas jer inace motor crkne, znaci nemogu staviti u prvu bez gasa i onda onak malo tresne u masini, a i dok je u prvoj brzini motor lagano vuce naprijed znaci da dignem zadnji kraj kotac se pocinje vrtjeti dosta.


http://www.dellortodirect.com/images/PHVAgenNOCHOKE.gif
za ler gas je ovaj vijak na livoj slici sivi?
 




nakon sto sam izvadio ventil van i zatvorio rupu, upalio sam i nista se nije culo vec, bar ja nisam cuo..sto bi znacilo da je ventil bio u luftu ?
 
luka_2910 said:
evo molim pomoc i za moj problem.
nije neki veci problem ali smeta.

jucer je motor radio normalno, danas ga upalim normalno pod cokom, radi minutu dvije i samo se ugasi i skuzio sam recimo kada krecem i ubacujem u prvu moram malo drzati gas jer inace motor crkne, znaci nemogu staviti u prvu bez gasa i onda onak malo tresne u masini, a i dok je u prvoj brzini motor lagano vuce naprijed znaci da dignem zadnji kraj kotac se pocinje vrtjeti dosta.


http://www.dellortodirect.com/images/PHVAgenNOCHOKE.gif
za ler gas je ovaj vijak na livoj slici sivi?

Rekao si da si mjenjao ulje u mjenjaču...kakvo su ti stavili? Mozda hipenol  :mrgreen:
 
lucarr said:




nakon sto sam izvadio ventil van i zatvorio rupu, upalio sam i nista se nije culo vec, bar ja nisam cuo..sto bi znacilo da je ventil bio u luftu ?

Možeš ga zategnuti tako da zategneš sajlu kod solenoida , ako je pak zategnuta do kraja onda ju moraš mjenjati.
Hoćeš da ti pošaljem manual?
 
mbalunovic said:

Pas mater sad sam skontao ti to kod kampusa blizu mene snimas  :mrgreen:

Tj. Ja nisam na trsatu al sam blizu, a i cini mi se da je jedna snimka u ulici ispod kalvarije?  :misli:
 
Angie said:
Možeš ga zategnuti tako da zategneš sajlu kod solenoida , ako je pak zategnuta do kraja onda ju moraš mjenjati.
Hoćeš da ti pošaljem manual?

imam ga, ne treba, hvala (y) samo mi reci koja stranica u manualu :wink: hvala
cek malo, sajlu treba mijenjati ili ovu ostricu, tj. ventil ? ja sam mislio da se ta ostrica istrosila, tj. dok sam cistio sam mozda previse uzeo dolje

Na sto tocno mislis da bi sajlu trebao zategnuti, da ventil previse ili premalo van izlazi ? sorry, ne kuzim.
 
boRRis929 said:
Rekao si da si mjenjao ulje u mjenjaču...kakvo su ti stavili? Mozda hipenol  :mrgreen:

ulje je dobro, motorex gear 80kn litra.
sto bi moglo biti problem jos? smo dotegnem sajlu kvacila i bude ok ili?

i na koliko bi trebao biti ler gas?
jer sam skuzio kada su upaljena svjetla okretaji padnu za 1000.
meni je trenutno ler gas na 1500 sa svjetlima, a bez oko 2500 3000
jel ono vijak za ler gas sto sam prije pitao?
 
lucarr said:
imam ga, ne treba, hvala (y) samo mi reci koja stranica u manualu :wink: hvala
cek malo, sajlu treba mijenjati ili ovu ostricu, tj. ventil ? ja sam mislio da se ta ostrica istrosila, tj. dok sam cistio sam mozda previse uzeo dolje

Na sto tocno mislis da bi sajlu trebao zategnuti, da ventil previse ili premalo van izlazi ? sorry, ne kuzim.

Najbolje bi ti bilo da skineš glavu i onda vidiš poziciju ventila, vjerojatno ti strši previše ka nutrašnjosti cilindra, iako mi je to čudno jer sam nekako uvjeren da riba klip da bi karike već odavno otišle, no nikad nisam imao problema s time pa baš nisam mjerodavan.

Oštrica meni izgleda sasvim u redu, ja bih rekao da se sajla otpustila, kao što se i uvijek dogodi s vremenom, treba ju samo zategnuti, a mjenjati ju treba jedino ako se ne može zategnuti više.

Ako se ne ljutiš, poslat ću ti br. str danas navečer ili sutra, sad se žurim pod tuš pa moram van.
Ne brini se, ako je tako kako je, zahvat je gotov u 5 minuta i spada pod rutinsko održavanje.  (y)