2 T MANIJA

luka_2910 said:
ulje je dobro, motorex gear 80kn litra.
sto bi moglo biti problem jos? smo dotegnem sajlu kvacila i bude ok ili?

i na koliko bi trebao biti ler gas?
jer sam skuzio kada su upaljena svjetla okretaji padnu za 1000.
meni je trenutno ler gas na 1500 sa svjetlima, a bez oko 2500 3000
jel ono vijak za ler gas sto sam prije pitao?

Ler ti je definitivno prevelik..mislim da bi trebao biti oko 1200/300 okretaja
Ako ti rucica gasa prvo ima malo lufta onda ti nije pretegnuta sajla.  A na rucici kvacila ako imas jako puno praznog hoda onda ju naspanaj da imas luft do 1 cm
 
Danas se malo radilo. Uglavio sam mašinu nazad na ramu  :mrgreen:  za sad imam 6 šarafa za koje ne znam gdje idu  :LOL:
 
luka_2910 said:
stigla moja ljubav...
550kn sam platio izmjenu ulja u getribi, svjetla, filter novi, struja je nes zezala, disk plocice i posao.
s tim da su samo plocice kostale 330kn :/
a motor je bomba 95kmh ide, a do 100 se treba sagnuti :D

EDIT. jel zna netko gdje mogu kupiti orginal sic za tu rs 50, 1999godiste, jer je malo sic strgani i brava ne radi?
po mogucnosti vž

nabavi skaj kakav očeš i moja žena ti sašije navlaku, blizu smo , što bi kupovao sic radi tog
 
mrtva, gume lanac, lancanici losi losi, treba se odma mjenjat, kolko znam i masina ubijena (od onih koji su je isli gledat)

boRRis ti prodaje svog,  (y)
 
1

jos smo uvijek malo prebogati, ice jos za 10 dole, al kako je ovde pljusak vec 2 dan nije bas da ga mogu testirat, a i ovo sam posle posla u 8 navecer  :LOL: a ne mogu previse divljat po radnim danima jer nije regan, i mogli bi naici plavci  :palacdolje:
 
lucarr said:




nakon sto sam izvadio ventil van i zatvorio rupu, upalio sam i nista se nije culo vec, bar ja nisam cuo..sto bi znacilo da je ventil bio u luftu ?
ventili na aprilijama rijetko budu u luftu...(obicno prije ostanu bez lufta radi neodrzavanja istog)...tebi je vjerojatno bio lose naselan ventil koji je bio preblizu klipa...i ja bih baterijskom lampom provjerio stanje klipa (posebice oko podrucja karika)...kroz ispusni kanal...
 
yatasaki said:
dobro da ti ovaj nije ukrao kameru
zena je stajala iza kamere  :mrgreen: samo je na stalku jer i ovako lose snima po mraku
 
bmw m 5 said:
ventili na aprilijama rijetko budu u luftu...(obicno prije ostanu bez lufta radi neodrzavanja istog)...tebi je vjerojatno bio lose naselan ventil koji je bio preblizu klipa...i ja bih baterijskom lampom provjerio stanje klipa (posebice oko podrucja karika)...kroz ispusni kanal...

To je i moje mišljenje, jedino nam je sumnjivo bilo zbog graničknika koji to ne bi trebao dopustiti, kao što je lucarr dobro istaknuo, ali sam mu svejedno predloio neka malo zategne sajlu.

S tim zahvatom svakako nema što izgubiti, i traje svega 5 min.
Jedini problem bi bio da slučajno još otpusti, ali sumnjam da će se to dogoditi, premda je princip jednak kao kod zatezanja kočnica na biciklu ili motoru koji ima mehaničku kočnicu, ili pak mehaničko kvačilo.

Sve u svemu Luka, sad imaš uvid i od nekog dosta iskusnijeg, pa probaj to.
 
Ljudi dajte mi hitno pomozite, postavio sam vec iznad dva puta pitanje i sliku di je ler gas stelanje za apriliu rs 50 jer mi crkne samo na leru
 
boRRis929 said:
Danas se malo radilo. Uglavio sam mašinu nazad na ramu  :mrgreen:  za sad imam 6 šarafa za koje ne znam gdje idu  :LOL:

Borrice,Borrice... nakon K5... Ti...ovo...  :no:
 
confusedbikefan said:
Borrice,Borrice... nakon K5... Ti...ovo...  :no:

Aprilia je na kotačima..stigli klizači, semerinzi,ulje, sve sklopljeno...upalim ga i radi na jedan klip  :(  Izgleda da onaj cdi sto sam ga raskopao zbilja ne valja  :LOL:
 
luka_2910 said:
Ljudi dajte mi hitno pomozite, postavio sam vec iznad dva puta pitanje i sliku di je ler gas stelanje za apriliu rs 50 jer mi crkne samo na leru

pogledaj na karburatoru vida sa oprugom, negdje je mora imat  :mrgreen: naravno po sredini karburatora, tj. di je klipic
 
Decki molim jos pomoc, znaci muci me spojka, bilo je dobro sad jedan sat no sad opet kad je motor u prvi brzini znaci kad stisnem kuplung on jos lagano vuce naprijed i kad podignem zadnji kraj kotac se dosta zavrti, probao sam malo pritegnuti spojku tj zicu al opet isto, znaci ima malo lufta na rucki centimetar...vjerojatno je nesto u masini ili sto? I ler gas mi je oslabio a motor je prosli put kad sam se vozio bio ok....ako znaci i ulje sam promijenio u getribi al opet isto.
 
luka_2910 said:
Decki molim jos pomoc, znaci muci me spojka, bilo je dobro sad jedan sat no sad opet kad je motor u prvi brzini znaci kad stisnem kuplung on jos lagano vuce naprijed i kad podignem zadnji kraj kotac se dosta zavrti, probao sam malo pritegnuti spojku tj zicu al opet isto, znaci ima malo lufta na rucki centimetar...vjerojatno je nesto u masini ili sto? I ler gas mi je oslabio a motor je prosli put kad sam se vozio bio ok....ako znaci i ulje sam promijenio u getribi al opet isto.

Koliko si nalio ulja i koje si sad stavio?
 
Motorex gear litra 80kn sused je to nalijevo, al tak je i prije bilo nego sto sam stavio ulje, jel moguce da su se lamele natopile uljem ili sta? Sta mi je ciniti?
 
luka_2910 said:
Motorex gear litra 80kn sused je to nalijevo, al tak je i prije bilo nego sto sam stavio ulje, jel moguce da su se lamele natopile uljem ili sta? Sta mi je ciniti?

Lamele i moraju biti natopljene uljem.. A ne znam sta reci ovako napamet. Mozda je neka sitnica a mozda treba rastaviti
 
ma da se nisu njemu otpustile vide koje stezu plocu sa oprugama?  :misli:

to ti nisi dirao pretpostavljam, ali jel neko prije tebe ista cackao po tom motoru, ili je to pomalo pocelo zajeb. pa sad sere stalno?