2 T MANIJA

ja nisam dirao nista, a i kad je bio prosli tjedan kod mehanicara rekao je da je motor prva liga, probao je i kompresiju i sve je bilo ok.

ali kazem kad sam danas se krenuo vozit nije bilo toga, sad sam isao do ducana i opet zeza...
 
luka_2910 said:
Decki molim jos pomoc, znaci muci me spojka, bilo je dobro sad jedan sat no sad opet kad je motor u prvi brzini znaci kad stisnem kuplung on jos lagano vuce naprijed i kad podignem zadnji kraj kotac se dosta zavrti, probao sam malo pritegnuti spojku tj zicu al opet isto, znaci ima malo lufta na rucki centimetar...vjerojatno je nesto u masini ili sto? I ler gas mi je oslabio a motor je prosli put kad sam se vozio bio ok....ako znaci i ulje sam promijenio u getribi al opet isto.
imaš puno lufta na kunplugu,mora biti 3-4 mm,stegni sajlu
 
luka_2910 said:
ja nisam dirao nista, a i kad je bio prosli tjedan kod mehanicara rekao je da je motor prva liga, probao je i kompresiju i sve je bilo ok.

ali kazem kad sam danas se krenuo vozit nije bilo toga, sad sam isao do ducana i opet zeza...

ma neznam... sve vise mi se cini da je stvarno samo sajla u djiru... pa probaj pritezat sajlu i gledaj di ti odvaja kvacilo.... ako ne odvaja kad drzis stisnuto, znaci treba dotegnut, ako dotegnes pa kad zavrtis motor u brzini pod opterecenjem proklizi znaci treba olabavit.... vrlo jednostavno....
 
mislim da nije u tome problem ja na rucki onaj malo kotacic odvrnem do kraja van tako da kvacilo samo po sebi odvaja iako ne pritisnem, i onda postepeno otpustam...
ali kazem nekad je ok nekad ne, sutra imam vremena, tako da cu sve raskopati pa vam jos javim...
 
pojma nemam... mozda su lamele potrosene, kad napnes klizi, ako pustis labavo da ne klizi, ne odvaja kako treba.... mozda su se opruge vec mrvu stisnule, oslabile.....
 
Poigrao sam se danas s spojkom al neznam koji mu je, jednostavno ne odvoji dosta...
Nego sad sam se provozao i u 6.brzini kad sam isao na nadvoznjak mi je izbacilo iz brzine, sto sad pak to znaci?
 
Da ti treba neko sa znanjem pogledat i po'potrebi otvorit  :mrgreen:

 
bmw m 5 said:
ventili na aprilijama rijetko budu u luftu...(obicno prije ostanu bez lufta radi neodrzavanja istog)...tebi je vjerojatno bio lose naselan ventil koji je bio preblizu klipa...i ja bih baterijskom lampom provjerio stanje klipa (posebice oko podrucja karika)...kroz ispusni kanal...

eto danas sam uzeo dolje ovaj komad i da stavim orginal ventil nazad i stegnem sajlu malo i da vidim kakvo bude stanje.
Ali nazalost nista bolje, sajla je vec bila stegnuta do kraja, zvuk se i dalje cuje, a i interesira me sad stanje klipa i karika.

Ventil je bio dobro odrzavan, barem po meni. Cistio sam ga 2 put na sezonu i jednom zimi, tj. na kraju/pocetku. A stanje klipa i karika jedino mogu provjeriti ako uzmem glavu i cilindar dolje, jer ovako ima 3 dana srafljenja, ako idem od donje strane gledat stanje, s tim da niti necu dobro vidjet.
 
lucarr said:
eto danas sam uzeo dolje ovaj komad i da stavim orginal ventil nazad i stegnem sajlu malo i da vidim kakvo bude stanje.
Ali nazalost nista bolje, sajla je vec bila stegnuta do kraja, zvuk se i dalje cuje, a i interesira me sad stanje klipa i karika.

Ventil je bio dobro odrzavan, barem po meni. Cistio sam ga 2 put na sezonu i jednom zimi, tj. na kraju/pocetku. A stanje klipa i karika jedino mogu provjeriti ako uzmem glavu i cilindar dolje, jer ovako ima 3 dana srafljenja, ako idem od donje strane gledat stanje, s tim da niti necu dobro vidjet.


za 1 dan cjeloga rasravim i skupa slozim...
stanje karika i klipa se ne vidi skidanjem glave. Najjednostavnje je skinuti auspuh i onda vidis ako su ostecene karike/klip na tom djelu..i jos skines glavu da se bolje vidi do kud točno ventil dolazi. To ti je 30 min posla
 
pa nebi bas rekao da se ne vidi stanje klipa i karika u cilindru bez glave.... ja se sjecam ko mulac su mi uvijek stariji mestri pokazivali, evo vidis ovaj cilindar je vec potrosen vidis i karike isto, na nacin da je palcem gurao klip lijevo-desno u cilindru dok je drzao kontru na radilici da se ne okrece, isto naravno rukom.....

istina to su bili apenci sa puno manjom tolerancijim pa vjerujem da se moglo i vidjet... uostalom kad skines glavu, klip stavis u dmt pa se vidi donekle bar stanje cilindra, povrsno.....

i na kraju krajeva kad vec imas skinutu glavu, najmanji problem ti je i izvuc cilindar i skinut klip, pa odmah sve tocno prekontroliras i usput provjeris stanje lezaja klipnjace na radilici.... naravno i iglicastog....


edit: i jos sam se sjetio  :mrgreen:  ja sam isto prvi put kad sam isao cistit ventil na nsr-ki, skinuo glavu (djelom da malo bacim oko, djelom jer sam prvi put cistio ventil na tom motoru) pa skinuo cilindar, ocistio sve skupa provjerio stanje i sklopio (cak mi se cini da nisam ni brtvu glave mjenjao, ona je imala bakrenu ili od nekog mekseg metala ako se dobro sjecam ali davno je to bilo moguce da sam pomjesao loncice)  :wink:

to sam radio negdje na 30-35t km i stvarno je bio motoric kao nov, jos su se vidjeli tragovi honovanja a znam ciji je motor prije bio i ko ga je servisirao (poznanik od starog) i bio je original cilindar i klip, nikad otvarano ni mjenjano
 
Postoji, i to su NAJEFIKASNIJI motori s unutarnjim izgaranjem, mislim da je do 70 posto islo, i ujedno i najveci sus motori na svijetu  (y)
 
:mrgreen:

diesel 2T engines  (y)

uglavnom sporohodni brodski motori, gde bez problema brojis svaki takt, idu do par MW  (y)
 
inace osobno mislim da bi se supercharger mogao ugraditi al bi se onda rezonator morao tako dizajnirat, da vise mora vratiti, tj da ima mnogo jaci impuls unazad, jer bi se u protivnom sav zrak samo ispuhao van.
 
pogledao klip i karike danas, kroz ispuh..stanje iznenadujuce dobro, nije novo, ali dosta dobro..jedino karike pustaju malo