2 T MANIJA

uuuu skoro sam skrsio danas svojeg cvajtaka, vozim se, bila je kisa, divljao ko i uvijek :mrgreen:
i klasnicno u zavoju mi zadnji kraj zaplese, sad jel od zadnje kocnice ili sto sam presaltao u nizu.
 
luka_2910 said:
uuuu skoro sam skrsio danas svojeg cvajtaka, vozim se, bila je kisa, divljao ko i uvijek :mrgreen:
i klasnicno u zavoju mi zadnji kraj zaplese, sad jel od zadnje kocnice ili sto sam presaltao u nizu.

Oprezno s gasom..ispod tebe je neukrotiva ergela  :mrgreen:
 
:misli:
pa zar nisi rekao da te je skoro pretekao straznji kotac  :misli:
 
dečki da vas pitam- govorite o vizualnoj provjeri potrošenosti termo grupe, traže se izmjerene vrijednosti
1) koja je tvornička tolerancija za gus tvornički cilindar (košuljica ) rotax 127- 6-7 stota?
2)koja je tvornička tolerancija za polini kit 154 ccm,nikasil,  fi 60 - 4-5 stota?
3) na koliko stota ispod mjere novoga klipa je potrebno promijeniti stari klip ? jeli to recimo 5 stota?
4) koliki zazor karika smatrate da su potrošene? preko 0,8 mm?
5) mjereći zazor nove karike u cilindru, kad smatrate da je cilindar mrtav i da treba obnovu? također preko 0,8 recimo? pod mrtvim recimo da mu padne snaga za recimo 10 posto? (ako motor ide npr. nov 150, sad ide 135 )
6) neko je napisao metodu drmanja klipa u cilindru za provjeru ukupnog zbira potrošenosti cilindra i klipa,(luft)  kolko takav subjektivan način provjere iznosi mjereno u stotama; ako je cilindar recimo potrošen 5, klip 5, ukupno imamo jednu desetu zračnosti, a takva zračnost se dobro pozna kad klimamo klip, bez karika u cilindru ga čujemo da lupka kad ga cimamo
7)nemam iskustva sa 125, al imam dobranog iskustva sa tomosima , pogotovo nikasilnim ctx i e 90 cilindrima 80 i 90 ccm, tamo motor uredno pali, vozi i vuče, dakako znatno slabije, al ide sve dok ima nikasila, čak pali i vozi na čistom aluminiju na vrhu; takav cilindar je potrošen više od desetu, klip pola desete i ukupni luft je jako dobro čujan u radu mašine  :LOL:
 
luka_2910 said:
kako je ovo moguce?
motorcycle in the water

jel to nsr 125?

Pa što je tu toliko nevjerojatno?

Provukao je usis i ispuh iznad razine vode, kako nebi mašina uvukla vodu u sebe, i eto ti sva mudrolija.  (y)

Probaj jednom rastavit enduro motor, pa ćeš vidit koliko je visoko postavljen usis a ujedno i ispuh, i eto odma znaš i zašto.  :wink:
 
luka_2910 said:
kako je ovo moguce?
motorcycle in the water

jel to nsr 125?

Vrlo lako, ako pogledas na 2:27 vidis u desnom cosku usis i to je sva mudrost. Cak je i ispuh podigao sto nije ni trebao, no dobro, moze raditi sa manjim gasom :wink:
 
Sip said:
Vrlo lako, ako pogledas na 2:27 vidis u desnom cosku usis i to je sva mudrost. Cak je i ispuh podigao sto nije ni trebao, no dobro, moze raditi sa manjim gasom :wink:

Spor si Sipe.  :jesus:

luka_2910 said:
pa cijeli motor je u vodi, i filter i auspuh

Da ti dočaram ovo jednom analogijom koja ti je lako razumljiva: Ako roniši i u ustima imaš dihalicu, možeš li disati? Ako možeš, a možeš, zapitaj se zašto možeš disati, isti princip vrijedi i na motor, "produžetak" je spojen na jedinu točku usisa/ispuha. (čisto radi analogije čemo izbacit činjenicu da ljudsko tijelo ima dvije proizvoljne točke usisa, ili tri, ovisi o tome gledaš li nos kao cijelinu)  :mrgreen:

Airbox ne usisava po cijeloj svojoj površini, osim ako je gljiva umjesto njega, ali onda pak to nije airbox.
 
i ima dobro ozicenje tj nigde mu ne probija na masu iskra ili signal ka CDIu itd..
 
confused, iskreno meni to ne izgleda kao hydroplaning, jer je voda izuzetno plitka, a pogledaj kolko mu potone zadnje kolo. gledao sam video previse puta i nekako mi ne izgleda kao to sto bi trebalo biti
 
pas mater nsr 150!  (y)

provukao usis i ispuh ocito, a bome i ocito ima kvalitetnu lulicu  :mrgreen:

inace ta 150 je mislim samo negdje bila u prodaji  :misli:  tj. to je rijedak model, ima i kostur drugaciji, u biti i oklope....
 
golum said:
dečki da vas pitam- govorite o vizualnoj provjeri potrošenosti termo grupe, traže se izmjerene vrijednosti
1) koja je tvornička tolerancija za gus tvornički cilindar (košuljica ) rotax 127- 6-7 stota?
2)koja je tvornička tolerancija za polini kit 154 ccm,nikasil,  fi 60 - 4-5 stota?
3) na koliko stota ispod mjere novoga klipa je potrebno promijeniti stari klip ? jeli to recimo 5 stota?
4) koliki zazor karika smatrate da su potrošene? preko 0,8 mm?
5) mjereći zazor nove karike u cilindru, kad smatrate da je cilindar mrtav i da treba obnovu? također preko 0,8 recimo? pod mrtvim recimo da mu padne snaga za recimo 10 posto? (ako motor ide npr. nov 150, sad ide 135 )
6) neko je napisao metodu drmanja klipa u cilindru za provjeru ukupnog zbira potrošenosti cilindra i klipa,(luft)  kolko takav subjektivan način provjere iznosi mjereno u stotama; ako je cilindar recimo potrošen 5, klip 5, ukupno imamo jednu desetu zračnosti, a takva zračnost se dobro pozna kad klimamo klip, bez karika u cilindru ga čujemo da lupka kad ga cimamo
7)nemam iskustva sa 125, al imam dobranog iskustva sa tomosima , pogotovo nikasilnim ctx i e 90 cilindrima 80 i 90 ccm, tamo motor uredno pali, vozi i vuče, dakako znatno slabije, al ide sve dok ima nikasila, čak pali i vozi na čistom aluminiju na vrhu; takav cilindar je potrošen više od desetu, klip pola desete i ukupni luft je jako dobro čujan u radu mašine  :LOL:
za karike max 0.7
luftu klipa nebih davao preveliku pozornost koliko luftu karike u klipu (ne zazor krajeva već luft u utoru, pogotovo ako je gornja karika trapezna)
 
yatasaki, tako sam i ja mislio 07-08 maksimalni zazor karika; kažeš da ne bi previše pažnje davao na potrošenost klipa na perima, samo utorima karika (poznati zvuk zveckanja karika) ; kolko njih se drži preporuka  na 10 000 ili 15000 promijenit klip  :misli:
-slažem si tuarega, rotax 127, sad sam naručio polini kit 175 ccm nov za taj rotax iz nekih starih zaliha, asso werke 64 mm klip, bit će posla jer klip za stari rotax ima bolcen 16 ko i ovaj polini, ja imam radilicu za 15 bolcen i sad treba riješit igličasti 16 x 19 , iglice 1,5 mm , nadam se da će to biti dosta debele iglice za 175 ccm  :misli:
-jel bude 28 mm karb to napajao ili da nabavim 34 obavezno?