2 T MANIJA

Izvinjavam se na intruziji mozda ja imam samo drugacija iskustva, ali ja se nikad preporuka nisam drzao, pogotovo na tim klasicnim jednostavnim cvajama kojih ima nije da su rijetkost....

Kad pocne zveckat, mjenjas...  :neznam:

Kad nema kompresije, to osjetis u voznji.... ako tesko pali, ne povlaci gorivo tj svijecica suha a ne vuce fals, lamelice dobre, onda je jasno  :mrgreen:

Pa i sa zaribanim klipovima sam se znao krpat jbg. trosi vise nema momenta al vozi..... malo vise ulja i dobro  :mrgreen:
 
Sta bi teoretski trebalo napravit da se moze vozit motorom po vodi, znaci laicki treba na auspuh staviti neku cijev i umjesto airboxa isto neku cijev prema gore...voda ne moze uci npr kroz iberlauf ili odusak masine, ili nece stetiti struji, akumulator?
 
luka_2910 said:
Sta bi teoretski trebalo napravit da se moze vozit motorom po vodi, znaci laicki treba na auspuh staviti neku cijev i umjesto airboxa isto neku cijev prema gore...voda ne moze uci npr kroz iberlauf ili odusak masine, ili nece stetiti struji, akumulator?

Mislim da još ne shvaćaš.
Nije on maknuo airbox (vjerojatno), već je na usisnu cijev od airboxa stavio ovu produžnu.

Ako je dobro izolirano ne, je li dobro izolirano to je pitanje.  :wink:
 
Iber na cvaji?  :mrgreen:

Imas usis u filter koji treba brtvit i ispuh da ne ulazi voda iako je teoretski plin ispuhuje osim ako je preduboka voda i okretaji premali... i ono po meni najvaznije dobro izolirano napajanje svijecice  :mrgreen:

I nema kamo drugdje uc.... hmm... da zaboravih na oduske od karburatora, jednostavno produzis cijev/i .....
 
golum said:
yatasaki, tako sam i ja mislio 07-08 maksimalni zazor karika; kažeš da ne bi previše pažnje davao na potrošenost klipa na perima, samo utorima karika (poznati zvuk zveckanja karika) ; kolko njih se drži preporuka  na 10 000 ili 15000 promijenit klip  :misli:
-slažem si tuarega, rotax 127, sad sam naručio polini kit 175 ccm nov za taj rotax iz nekih starih zaliha, asso werke 64 mm klip, bit će posla jer klip za stari rotax ima bolcen 16 ko i ovaj polini, ja imam radilicu za 15 bolcen i sad treba riješit igličasti 16 x 19 , iglice 1,5 mm , nadam se da će to biti dosta debele iglice za 175 ccm  :misli:
-jel bude 28 mm karb to napajao ili da nabavim 34 obavezno?
radit će i s 26mm
 
nema smisla polini kit bez 34 carba  :palacdolje: ak hoces manju potrosnju stavi obican cilindar i 28 carb
 
ja bi rekao da yatasaki zeli rec da nista nije krucijalno, da ce radit i sa 26 sasvim pristojno, evenutalno ce bit mrvu lijeniji na gasu, ali vjerojatno nece bog zna koliko losije ic...

u biti sjecam se kako je nsr-ka od frenda sa kitom radila sa original 28-micom.... nije to lose bilo, nije bas neka razlika bila sa 34, osim sto je puno vise gutao....  :mrgreen:

 
motor mi je za gušt, ne zanima me potrošnja uopće, vozim se tu i tamo, zato sam i uzeo 175 ccm kit za gušt  :mrgreen: dakle-34 da nabavim? ovo nije 154 kit već najjači koji je napravljen , možda ipak treba 34
 
Sip said:
Vrlo lako, ako pogledas na 2:27 vidis u desnom cosku usis i to je sva mudrost. Cak je i ispuh podigao sto nije ni trebao, no dobro, moze raditi sa manjim gasom :wink:

A da mu se ugasi sta nebi voda onda voda usla u cilindar preko ispuha?  :misli:
 
@ golum
Nema 175ccm kit. Imas 140 s 57mm klipom i imas 154 s 60mm klipom. Pa racunaj volumen. Ne sjecam se koji ti je hod. Al mislim da je 54. (Nek me isprave oni koji znaju tocno)

A uzmi 34 samo to moras ljepo postelat. Pa ni ne trosi vise

Milos @ Galaxy S3

 
hod je 54, klip je 64 to je nešto manje od 175 ccm , to je kit za rotax 127 stara zaliha , 154 kit imam , ovaj bi sutra trebao stić, nadam se da nije zajeb
 
64mm je kolko znam za gileru i cagivu, nisam nigde al bas nigde na netu nasao da je bilo tako nesto za apriliju.
u ostalom, pa koji ti imas 127 ili 123, mislim da ne pasu medjusobno :(
 
4
MOV00449

prosto ne mogu dobit ler, lud sam vec  :psovka:
znaci prvi snimak, je b50, ler nastalan da radi na ugrijanom motoru, odradim par voznji, i samo pocne da se gasi,

drugi opet, sad je b34 (mislio sam da je pre bila prebogata pa se ugrijao) al sad nisam pametan. samo kako je bilo hladno nije mi se dalo cekat da se mozda ugrije na mjestu pa da vidim dal ce dobro raditi. nije mi jasno  :-o  :-o  :?  :?

termostat imam i ispravan je. temp motora nisam gledao, gledao sam temp spuha i rezonatora prije voznje. (zaboravio sam  :glazid: )
 
prije voznje radi savrseno. sutra cu bas snimit. danas se nisam sjetio
 
balunoviću, imam tuarega i rotax 127, za tu varijantu sam se odlučio jer su performanse mašina tu negdje, za 127 imam 55,5 odličan cilindar s tvorničkom piksom i pouzdanim koliko sam čitao pneumastskim ventilom, novu radilicu sam s motorom dobio, klipovi i klipnjače su isti, kvačilo isto, usisnici i lamele ista stvar i imam kurblu; pored odličnog original cilindra došlo mi da se s kitom zamaram  :mrgreen:usprkos tome što imam 40 ljeta i ne mislim divljat ko klinci
 
boRRis929 said:
Zasto je tako bucan, kakav filter imas?

malosi red sponge dual layer high flow spuzva, al nemam poklopac ar boxa zato je tolko glasan. nemogu nac poklopac (da kupim), ne da ne zelim da ga imam  :palacdolje:
 
mbalunovic said:
malosi red sponge dual layer high flow spuzva, al nemam poklopac ar boxa zato je tolko glasan. nemogu nac poklopac (da kupim), ne da ne zelim da ga imam  :palacdolje:

Pa zato ti i ne radi dobro. Ne znam za ler ali ovo sto se kao prvo zagusi kada dodas gas je zbog toga
 
al to je smjesno jer prije neg idem vozit, postelan skroz ler, ljepo prima gas, mozda zericu siromasna smjesa, a ovde ako ne drzim gas, ili ono gusenje na pocetku videa  :palacdolje: :palacdolje:

a vozio sam dugo bez poklopca filtera i nisam imao tih problema