2 T MANIJA

boRRis929 said:
Svi krivo.... :mrgreen:

Borice, nadmašuješ me sa nesrećom vezanom uz Aprilia.  :mrgreen:

Prevelika tolerancija pa pukao klip?

Btw kad se dogodilo, tokom izleta ili?
Si zaronio?
 
neravnomerna istrosenost cilindra, pa ga je konstantno takorec preusmeravao i udarao po cilindru  :palacdolje:
 
Posto se vozim dva puta godisnje...rekao bih da je to polugodisnji servis  :mrgreen:

Cilindri putuju u UK i presvuci ce se keramikom, idu novi klipovi..jos razmisljamo da li uzeti obicne ili kovane...radilica ide na reparaciju, da od silne kompresije ne bi ona odmah svirnila...i tako..zabavljam se  :0648:
 
boRRis929 said:
Posto se vozim dva puta godisnje...rekao bih da je to polugodisnji servis  :mrgreen:

Cilindri putuju u UK i presvuci ce se keramikom, idu novi klipovi..jos razmisljamo da li uzeti obicne ili kovane...radilica ide na reparaciju, da od silne kompresije ne bi ona odmah svirnila...i tako..zabavljam se  :0648:

Evo jedan kovani Wossner u Os cviknuo nedavno, na RS125.
Samo koliko sam čuo vlasnik ga je zgasirao iz hladnom, najgora stvar koja se može napravit klipu koji ima toliki veliki postotak ekspanzije.

Ugl, ak ćeš na kraju zadržat motor za sebe, a mislim da bi šteta bilo prodat poslije ovog svega, onda uzmi lijevane klipove.
Nešto su lakši, dakle +56 ks.  :mrgreen:

Mislim da nema potrebe za kovanim ako nije nekakva prednabijena mašina, ali neko pametniji će ti reči bolje.
 
Hmm...e to me muci, sta znaci na hladno?  Koliko bi zapravo trebalo ugrijati motor prije peglanja? Znaci ako se vozim na Grobniku trebao bih ga upaliti 10 min prije da se zagrije...ili se voziti polako, a onda cu ohladiti gume  :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Hmm...e to me muci, sta znaci na hladno?  Koliko bi zapravo trebalo ugrijati motor prije peglanja? Znaci ako se vozim na Grobniku trebao bih ga upaliti 10 min prije da se zagrije...ili se voziti polako, a onda cu ohladiti gume  :mrgreen:

Zavisi jel' ga voziš muški, ili k'o RRišpektovac.  :mrgreen:

Šalim se naravno, iskreno pojma nemam, na 125cc smo polemike i ratove vodili oko toga, svatko ima drukčiji pristup, izgleda da ni jedan ne valja u potpunosti.
Ali ovo koliko sam čuo je bio iber odmah poslije paljenja, znači držiš tipku startera s otvorenim gasom, taj rad.  :mrgreen:
 
luka_2910 said:
Pa kak ti se to dogodilo ak si napravio 300km u posljednje 3 god?

Ne u 3 nego 5  :wink:  napisao je balunovic kako... Uglavnom, klip je puko u leru , kada sam cuo da lupa, odmah sam ugasio motor, tako da nema nikakve druge stete. Mogao bih kupiti samo drugi klip i pici dalje, ali pitanje je do kad. Zato cilindri idu na presvlacenje keramikom, novi klipovi, a kad vec to radim onda cu staviti i nove lezajeve na radilicu.
 
boRRis929 said:
Ne u 3 nego 5  :wink:  napisao je balunovic kako... Uglavnom, klip je puko u leru , kada sam cuo da lupa, odmah sam ugasio motor, tako da nema nikakve druge stete. Mogao bih kupiti samo drugi klip i pici dalje, ali pitanje je do kad. Zato cilindri idu na presvlacenje keramikom, novi klipovi, a kad vec to radim onda cu staviti i nove lezajeve na radilicu.

Da ti se dogodilo doma, rekao bih oke.
Ali nakon onog pranja adrenalinom na Grobniku, mogu si mislio kako su te oprali jad, tuga, čemer, bol, splin.  :mrgreen:

Ili ti se pak dogodilo prije izleta na Grobnik?
 
samo da napomenemo ovo za keramiku, da je stvarno keramika u pitanju a ne drugi naziv za nikasil !

za kovani je da su nesto laksi, dal bi ih savjetovao ne bi, oni koji se utrkuju s rs250 i jos par njih su preporucili vertex 1 karika za pistu, vertex 2 za cestu, i to je to.
 
mbalunovic said:
samo da napomenemo ovo za keramiku, da je stvarno keramika u pitanju a ne drugi naziv za nikasil !

za kovani je da su nesto laksi, dal bi ih savjetovao ne bi, oni koji se utrkuju s rs250 i jos par njih su preporucili vertex 1 karika za pistu, vertex 2 za cestu, i to je to.

Molim pojasnjenje ovoga za karike  :mrgreen:
 
Angie said:
Da ti se dogodilo doma, rekao bih oke.
Ali nakon onog pranja adrenalinom na Grobniku, mogu si mislio kako su te oprali jad, tuga, čemer, bol, splin.  :mrgreen:

Ili ti se pak dogodilo prije izleta na Grobnik?

Odvezao 16 krugova, izađem u box i to je bilo to  :( 
Zanimljivo je da je 90 % voznje gas bio otvoren do kraja  :mrgreen:
 
a zasto je uopce klip pukao, zbog cega i zasto na leru?
sad vise nist ne kuzim :?


sta oces? bar si 16 krugova odvozio  (y)  :mrgreen:
 
luka odg ti je od mene, na prethodnoj strani, nauci citat ;) ako ti nije jasno reci da ti pojasnim.

borris-e jedna karika , manje trenje, al se brze trosi,
za dva klipa obratno.
 
mbalunovic said:
samo da napomenemo ovo za keramiku, da je stvarno keramika u pitanju a ne drugi naziv za nikasil !

za kovani je da su nesto laksi, dal bi ih savjetovao ne bi, oni koji se utrkuju s rs250 i jos par njih su preporucili vertex 1 karika za pistu, vertex 2 za cestu, i to je to.

Vagao Wossner kovani i vertex ljevani, i kovani je nešto teži.
Glupost ti je ovo da su lakši, ne kuju se zbog toga da budu lakši, već da budu trajniji i bolje podnose pritisak.

Zato i kažem da su najbolji za turbake, tamo se pak najviše i koriste.

Također, za jednu kariku, iskreno, imao i jednu i dvije na istom setupu (dva različita klipa ofc), razliku baš i nisam primjetio.
Dva su sasvim u redu.
 
ista je cijena i identicni su klipovi, samo je jedan s 1 drugi s 2 karike
 
mbalunovic said:
neravnomerna istrosenost cilindra, pa ga je konstantno takorec preusmeravao i udarao po cilindru  :palacdolje:

objasni  :mrgreen:

di vidis na slici cilindar uopce i to da je neravnomjerno istrosen?
 
cilindar je neravnomerno istrosen, negde je siri negde uzi, i to ne ravnomerno, i onda klip kako putuje ne ide ravno gore dole, nego seta, levo desno, ljulja se i udara takorec. a borris ti je potvrdio da je tako, ostalo je nebitno
 
luka_2910 said:
objasni  :mrgreen:

di vidis na slici cilindar uopce i to da je neravnomjerno istrosen?

Svaki dobar mehaničar ti može reči to koristeći kromiranu kuglu.

Gle, to nije nešto što možeš vidit, to su odstupanja u par stotih, ideš principom logičke dedukcije: vidiš posljedicu, tražiš njene karakteristike i po tome mogući uzrok.