2 T MANIJA

:mrgreen: bio sam to rjesio,
kupio svecku, zamenim, i nece da upali, pogledam puknut kabel koji ide iz CDI-a na bobinu  :( tako da je vjerojatno bio slab kontakt, a kad sam to postavio pitanje nisam mogao pogledati ni nista, niti svjecicu zamjeniti pa reko da saznam odma.
hvala u svakom slucaju  (y)
 
tborzic said:
Trenutno na stolu imam 6 ispravnih (RS 250) klipova, od 3 različita proizvođača, proizvedenih dvama različitim tehnikama, što novih, što polovnih.

Mogu ih izvagati ako treba, ali zadnja generacija kovanih klipova ne djeluje teža od lijevanih, iako starija generacija (okej, ovi stariji kovani koje imam su za cestovnu uporabu) su dramatično "robusniji" od novijih. Naravno, svi su dosta teži nego odgovarajući GP klip (i njega mogu izvagati).

Kovane volim jer nemaju sklonost pucanju kao lijevani, a skolonost zaribavanju je ista (ako govorimo o nepropisnom zagrijavanju). Prilikom (npr pogrešnog šaltanja) odlaska u viskoke okretaje moguće su pojave pukotina (Boris je samo imao sreću što je bilo na leru), što (ok za sada) kod kovanih nisam vidio.

Sadašnja generacija Pro-X, Vertex i Woessner (o ovom zadnjem malo kasnije) klipova je dizajnom jako slična. Pro-X mi se mrvu više sviđa od Vertexa jer ima već tvornički obrađene rubove stijenke kako treba, a opet Vertex ima lagano hrapavu stijenku (pozitivno), za razliku od Pro-X-a. Ipak, znam tipa koji je radio na razvoju Vertex klipa za RS 250, mogu ga pitati tko je koga kopirao, toliko su slični. Ipak, moji su stari par sezona, možda su sada oba identična?

Kovani Woessner (ovaj zadnje generacije) je ponešto drugačijeg dizajna, vrhunske obrade, pravi trkaći klip :) i te stavljam u svoje vozilo.

Kod klipa s jednim prstenom, a za Borisovu (i moju) primjenu je pravilo (preporuka) od ljudi koji su to prošli, svako 8 sati mijenjati prsten, svako 16 h klip.
Kod klipova s dva prstena, svako 12/24 h (vožnje, jel..).

Ali, svakom po volji. Održavanje je skupo, ako se vozi na stazi. Isplativije je imati MIG 21, jeftinije je održavanje, a i brže ide.  Ako se RS vozi po cesti, ništa dramatično.

Da ne duljim..

Zanimljivo.

Čita san po stranin forumima da su Wossner i Wiseco no. 1, a da ProX i Vertex spadaju u b razred. Tvoja iskustva?

Wiseco ima glatku stijenku za razliku od (npr.) originala koji je izbrušen.
 
ja sam pak citao vani da vertex 1 karika za utrke  :mrgreen:

inace imas gresku, nije bruseno, jer je bruseno glatko, a to grugo je od samog tokarenja (nazovimo ga tako jer nije ciklicnog oblika, tj ne tokari se)
 
mbalunovic said:
ja sam pak citao vani da vertex 1 karika za utrke  :mrgreen:

inace imas gresku, nije bruseno, jer je bruseno glatko, a to grugo je od samog tokarenja (nazovimo ga tako jer nije ciklicnog oblika, tj ne tokari se)
probaj brusit s granulacijom 16
 
brusi dovolnjo dugo (i brzo) i opet ces takorec dobiti glato, govorim takorec jer uvijek ostane crtica , al ono je od tokarenja, opet kazem nije tokarenje jer je klip elipsast i ako se to ne vidi a to se ne tokari, no nebitno.
 
mbalunovic said:
brusi dovolnjo dugo (i brzo) i opet ces takorec dobiti glato, govorim takorec jer uvijek ostane crtica , al ono je od tokarenja, opet kazem nije tokarenje jer je klip elipsast i ako se to ne vidi a to se ne tokari, no nebitno.

Nećeš. Budući stomatolog san, samo će ti ponestat materijala ako ostaneš na gruboj gradaciji. :mrgreen:

U svakon slučaju san cilja na hrapavu površinu, za priču je apsolutno nebitno kako je postignuta.
 
Vyp said:
Zanimljivo.

Čita san po stranin forumima da su Wossner i Wiseco no. 1, a da ProX i Vertex spadaju u b razred. Tvoja iskustva?

Wiseco ima glatku stijenku za razliku od (npr.) originala koji je izbrušen.

Moje iskustvo je da stavljam Woessner, Wiseco nisam imao u rukama. Zasad. AKo sam dobro vidio, Pro-X je neki jeftiniji podbrand Wiseca, i definitvno se ne radi u EU (ili US kao Wiseco).
GP klipovi imaju "narebrenu" stijenku i služi za zadržavanje ulja. Woessner je dizajnom sličniji GP klipu nego ostali koje imam, iako GP klipovi su lijevani, jer mi je čovjek rekao da im se ne isplati imati kovane (!!). Također, bitno je reći da najmanje zaribavanja su imali bolji (brži) timovi (osiguravajući bolje podmazivanje), dok sporiji timovi su imali više "tehničkih" problema. Ista ekipa priprema sve motore (tj pripremala, nema ih više). Jedan od problema koji nije riješen do kraja je podmazivanje pri kočenju (puštanju gasa), ali kako je klasa izumrla, možda nikad ni neće..
Sjećam se informacije da su testirali GP motor (125)  jednu smjenu (cca 8 sati) na punom gasu, bez ikakvih problema.
 
tborzic said:
Moje iskustvo je da stavljam Woessner, Wiseco nisam imao u rukama. Zasad. AKo sam dobro vidio, Pro-X je neki jeftiniji podbrand Wiseca, i definitvno se ne radi u EU (ili US kao Wiseco).
GP klipovi imaju "narebrenu" stijenku i služi za zadržavanje ulja. Woessner je dizajnom sličniji GP klipu nego ostali koje imam, iako GP klipovi su lijevani, jer mi je čovjek rekao da im se ne isplati imati kovane (!!). Također, bitno je reći da najmanje zaribavanja su imali bolji (brži) timovi (osiguravajući bolje podmazivanje), dok sporiji timovi su imali više "tehničkih" problema. Ista ekipa priprema sve motore (tj pripremala, nema ih više). Jedan od problema koji nije riješen do kraja je podmazivanje pri kočenju (puštanju gasa), ali kako je klasa izumrla, možda nikad ni neće..
Sjećam se informacije da su testirali GP motor (125)  jednu smjenu (cca 8 sati) na punom gasu, bez ikakvih problema.

Ja imam ideju kako cu rijesiti podmazivanje na kocenju  :mrgreen:  blokirat cu pumpu da je skroz maksimalno otvorena.. Ionako sam skuzio da mi je na grobniku na tom motoru 90% vremena gas otvoren do kraja... A ono malo dok se grije..ma par kapi vise ulja nece mu naskoditi  :wink:
 
Ajde, nisam se toliko zadubljivao u problematiku našeg motora, ali mislim da neće trebati. Kako je uljna pumpa ovisna o broju okretaja, a dvije linije dovoda idu direktno u cilindre, tako postoji podmazivanje i kad zatvoriš karburatore.
Bitno je koristiti kvalitetno ulje za mješalicu (dakle ne gusta ulja starije koncepcije namijenjena miješanju u gorivo), jer ovo rješenje za amatersku upotrebu smatram više nego dobrim, pogotovo što malo tko preporučuje izbacivanje mješalice i korištenje premixa.

 
tborzic said:
Ajde, nisam se toliko zadubljivao u problematiku našeg motora, ali mislim da neće trebati. Kako je uljna pumpa ovisna o broju okretaja, a dvije linije dovoda idu direktno u cilindre, tako postoji podmazivanje i kad zatvoriš karburatore.
Bitno je koristiti kvalitetno ulje za mješalicu (dakle ne gusta ulja starije koncepcije namijenjena miješanju u gorivo), jer ovo rješenje za amatersku upotrebu smatram više nego dobrim, pogotovo što malo tko preporučuje izbacivanje mješalice i korištenje premixa.

Mene su toliko isplasili sa tom mjesalicom da sam sada narucio prozirna crijeva...samo bacim oko i vidim jel maze...
Joj, joj, joj...koliki spisak sam napravio za kojekakve pizdarije  8) :0648:
 
boRRis929 said:
Jesi narucio???  Kakve????????

A ne, krivo si me raziomio, mislio sam na dim iz auspuha :).
Ja imam Arrow na svome, standardni :). Nude mi se Jolly (corsa) s karbonima za 450 eurica + odlazak u Italiju, a to mi nije baš privlačno, bulje da tu lovu smrvim na gume, gorivo, ulje, stazu.. :)
 
boRRis929 said:
Jel ima netko pedale od bicikla viška  :mrgreen:

Aj bolje odemo na Papuk pa se spuštamo.
Imam i ja RS-a slične prazne konjaže, možemo se utrkivati.  :mrgreen:
 
Angie said:
Aj bolje odemo na Papuk pa se spuštamo.
Imam i ja RS-a slične prazne konjaže, možemo se utrkivati.  :mrgreen:

Moram prvo poštelati ovjes za ovu kilažu  :mrgreen:
 
tborzic said:
Bitno je koristiti kvalitetno ulje za mješalicu (dakle ne gusta ulja starije koncepcije namijenjena miješanju u gorivo), jer ovo rješenje za amatersku upotrebu smatram više nego dobrim, pogotovo što malo tko preporučuje izbacivanje mješalice i korištenje premixa.
Bilo je priče o tome u ovoj ili RS temi. Apsolutno se slažen da čak i za profesionalnu upotrebu nema smisla skidat pumpu jer za razliku od 125ice, 250ica ima daleko bolje riješen sustav lubrikacije.


tborzic said:
A ne, krivo si me raziomio, mislio sam na dim iz auspuha :).
Ja imam Arrow na svome, standardni :). Nude mi se Jolly (corsa) s karbonima za 450 eurica + odlazak u Italiju, a to mi nije baš privlačno, bulje da tu lovu smrvim na gume, gorivo, ulje, stazu.. :)
Nisan te viđa na forumu prije, pun san pitanja ka i prema svin novima koji izgledaju ka da se razume.  :mrgreen:

Sla san mail na Jolly Moto i na PJME (engleski rebuild-tuning shop) s istin upiton. Koja je razlika između 0110 i 0120 (corsa) modela Jolly Moto auspuha?
Ovaj iz PJMEa je reka da 0120 kod njih kupuju timovi koji sami rade dodatne dorade na mašini, a da on ne zna koje su to. Iz Jollya su mi rekli da su 0120 isključivo za stazu (you don't say?), a da za prerade ne znaju, da se obratin Fischeru (Fischer KFZ). Fischer je tajnovit, on bi tija da ja njemu pošaljen sve, da on odradi posal, a ja njemu dan eurića.  :mrgreen:


EDIT: Je li Jolly ultimativni izbor za RSa? Na američkon aprilia forumu kažu da su kako-tako, da je Sugaya daleko bolja.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141264-Exhaust-Pipes-Comparison-Thread!-Let-s-put-all-of-them-D/page9
 
I zanima me ako iko zna je li postoji osoba u RH koja je sposobna kvalitetno isprogramirat Zeeltronic elektroniku za RSa?

Imaju na TTWu neke već gotove mape, ali mislin da s tin ne iskoristiš cili potencijal kuna/eura koje si da na elektroniku.
 
Vyp said:
I zanima me ako iko zna je li postoji osoba u RH koja je sposobna kvalitetno isprogramirat Zeeltronic elektroniku za RSa?

Imaju na TTWu neke već gotove mape, ali mislin da s tin ne iskoristiš cili potencijal kuna/eura koje si da na elektroniku.

To planiras kupiti ili imas?
 
Vyp said:
I zanima me ako iko zna je li postoji osoba u RH koja je sposobna kvalitetno isprogramirat Zeeltronic elektroniku za RSa?

Imaju na TTWu neke već gotove mape, ali mislin da s tin ne iskoristiš cili potencijal kuna/eura koje si da na elektroniku.

Pitaj Doca u VK