2 T MANIJA

http://youtu.be/9e4f2jtN3HY neznam dal je vec aktivan. sve u svemu, nisam ga grijao pa je prvi dio full lagano,dok je dosao do 50°C (ne ide iznad 60 ni nakon puno punog gasa) i pri kraju iza jipa na 2500 okretaja  :oops:
 
Trenutno na stolu imam 6 ispravnih (RS 250) klipova, od 3 različita proizvođača, proizvedenih dvama različitim tehnikama, što novih, što polovnih.

Mogu ih izvagati ako treba, ali zadnja generacija kovanih klipova ne djeluje teža od lijevanih, iako starija generacija (okej, ovi stariji kovani koje imam su za cestovnu uporabu) su dramatično "robusniji" od novijih. Naravno, svi su dosta teži nego odgovarajući GP klip (i njega mogu izvagati).

Kovane volim jer nemaju sklonost pucanju kao lijevani, a skolonost zaribavanju je ista (ako govorimo o nepropisnom zagrijavanju). Prilikom (npr pogrešnog šaltanja) odlaska u viskoke okretaje moguće su pojave pukotina (Boris je samo imao sreću što je bilo na leru), što (ok za sada) kod kovanih nisam vidio.

Sadašnja generacija Pro-X, Vertex i Woessner (o ovom zadnjem malo kasnije) klipova je dizajnom jako slična. Pro-X mi se mrvu više sviđa od Vertexa jer ima već tvornički obrađene rubove stijenke kako treba, a opet Vertex ima lagano hrapavu stijenku (pozitivno), za razliku od Pro-X-a. Ipak, znam tipa koji je radio na razvoju Vertex klipa za RS 250, mogu ga pitati tko je koga kopirao, toliko su slični. Ipak, moji su stari par sezona, možda su sada oba identična?

Kovani Woessner (ovaj zadnje generacije) je ponešto drugačijeg dizajna, vrhunske obrade, pravi trkaći klip :) i te stavljam u svoje vozilo.

Kod klipa s jednim prstenom, a za Borisovu (i moju) primjenu je pravilo (preporuka) od ljudi koji su to prošli, svako 8 sati mijenjati prsten, svako 16 h klip.
Kod klipova s dva prstena, svako 12/24 h (vožnje, jel..).

Ali, svakom po volji. Održavanje je skupo, ako se vozi na stazi. Isplativije je imati MIG 21, jeftinije je održavanje, a i brže ide.  Ako se RS vozi po cesti, ništa dramatično.

Da ne duljim..
 
Znaci da uzimam kovani sa 2 karike  :misli:

E da, ma jebo covjeka koji nema 2 motora...idem danas po jos jednog rs-a  :LOL:
 
To bih JA uzeo, ali ti još vidi, razmisli, možda nazvat nekoga tko je vozio i održavao CUP vozila prije 10 godina..
Koliko znam, poprilično je teško naći kovane s dva prstena, ne znam ima li ih još jedino Wiseco.

Super za drugog RS-a, ako bude viška oklopa - javi, moj ide danas na bojanje :)
 
tborzic said:
To bih JA uzeo, ali ti još vidi, razmisli, možda nazvat nekoga tko je vozio i održavao CUP vozila prije 10 godina..
Koliko znam, poprilično je teško naći kovane s dva prstena, ne znam ima li ih još jedino Wiseco.

Super za drugog RS-a, ako bude viška oklopa - javi, moj ide danas na bojanje :)

Imam jedne orginalne, ali koliko sam skuzio ti bi trkace  :misli:
 
Tako je. Želim trkaći bez rupe za svjetlo naprijed i rupica za štop natrag. Da, znam, mogu to zatvoriti, ali ova opcija uvijek ostavlja mogućnost registracije, ako mi ikada dođe do toga :).
 
boRRis929 said:
Znaci da uzimam kovani sa 2 karike  :misli:

E da, ma jebo covjeka koji nema 2 motora...idem danas po jos jednog rs-a  :LOL:

taj RS ide kod mene,  :mrgreen: a pic pic servis ... necemo sve reci jeli ?
 
tborzic said:
Tako je. Želim trkaći bez rupe za svjetlo naprijed i rupica za štop natrag. Da, znam, mogu to zatvoriti, ali ova opcija uvijek ostavlja mogućnost registracije, ako mi ikada dođe do toga :).

vjerovatno ih netko ima negdje bacene....
Na ebayu su preskupi... Jedino da uzmes jos jedan set orginalnih i njih zatvoris
 
boRRis929 said:
vjerovatno ih netko ima negdje bacene....
Na ebayu su preskupi... Jedino da uzmes jos jedan set orginalnih i njih zatvoris

Tako nekako. Originalne ne bih, stvarno su teški :).
 
nek mi neko kaze ako vrisne svecica dal moze da ide na niskim a uopce neide na visokim i puca iz spuha ?? znaci u 4 na 3-4 k okretaja sam dosao na posao bez problema a pre toga isao na fax i dosat dugo sam isao uzbrdo tj cijelo vreme i to u koloni 2 brzina 3k okretaja  i krenem dalje izadjem iz kolone isao takoreci bez problema ubrza skrenem i izgubi snagu
 
mbalunovic said:
nek mi neko kaze ako vrisne svecica dal moze da ide na niskim a uopce neide na visokim i puca iz spuha ?? znaci u 4 na 3-4 k okretaja sam dosao na posao bez problema a pre toga isao na fax i dosat dugo sam isao uzbrdo tj cijelo vreme i to u koloni 2 brzina 3k okretaja  i krenem dalje izadjem iz kolone isao takoreci bez problema ubrza skrenem i izgubi snagu

Moze

Sent from my HTC One X

 
mbalunovic said:
nek mi neko kaze ako vrisne svecica dal moze da ide na niskim a uopce neide na visokim i puca iz spuha ?? znaci u 4 na 3-4 k okretaja sam dosao na posao bez problema a pre toga isao na fax i dosat dugo sam isao uzbrdo tj cijelo vreme i to u koloni 2 brzina 3k okretaja  i krenem dalje izadjem iz kolone isao takoreci bez problema ubrza skrenem i izgubi snagu

A da ti to otpeljaš nekom pa da on tebi to složi da bar jedan dan radi kako valja  :misli: :D
 
da sam nekome odneo da mi radi ono sto sam sve ja radio na motoru bi me kostalo duplo vise od ovoga do sada. a to ne bi bilo smisla.
da sam doma (a ne na poslu) bi zamjenio svecicu i probao a ne pitao. al posto nemam svecicu , niti kljuc kod sebe onda mi sve to bas i ne igra ulogu.. a ako je to onda mogu otici po svecicu kupiti, vratiti se i zamijeniti, ako nije radje otpeljam motor doma, i rastavim ono sto sumnjam da drugo moze biti.
 
mbalunovic said:
da sam nekome odneo da mi radi ono sto sam sve ja radio na motoru bi me kostalo duplo vise od ovoga do sada. a to ne bi bilo smisla.
da sam doma (a ne na poslu) bi zamjenio svecicu i probao a ne pitao. al posto nemam svecicu , niti kljuc kod sebe onda mi sve to bas i ne igra ulogu.. a ako je to onda mogu otici po svecicu kupiti, vratiti se i zamijeniti, ako nije radje otpeljam motor doma, i rastavim ono sto sumnjam da drugo moze biti.

Ja ću ti reči iskreno, a to je daj Karlu da ti poštela.

I ja mrzim štelanje i užasan sam s tim, karlo će ti to napravit u ekspresnom roku, a ak mu daš domaćeg špeka, neće mu bit bed doć do Ri.  :mrgreen:
 
(y) ja sam mu vec ponudio. jos davno, cak je i bio u prolasku jednom al nije imao vremena, tako kaze. znam da on to zna/voli, i imam i masu dizni za isprobavat.
 
balunovicu, probaj djir napravit pusti ga u okretaje sa sto manje otvaranja gasa, ako ti je do svijecice nece bas trokirat dok mu ne otvoris gas.... uostalom, skini svijecicu, provjeri zazor i boju iskre.... to znas i sam  :wink: