ako izbace novu Rd 350 ja dizem kredit da je kupim odma, jer ce ici s ubrizgavanjem bla bla, ona fora sto ima athena npr :021: pa cu vas na rr 600 ccm da zaobilazim kao stupove kraj ceste :0648:
vi ocito niste imali vise susreta s 2T sem ono sto je majstor rekao,
ajmo malo i druge koji nisu na 2 kotaca a slicnog obujma
TOMOT 10 i tomos 18 , nepoderivi vanbrodski motori,
odrastao sam u jedrilicarskom klubu, i u 10 godina na motoru nije nista mjenjanjo, sem filtera goriva,
e sad, vozen 99% vremena pun gas (kad sam ga ja vozio, a ostalo dalje u opisu),
a odradio je radnih sati samo kod mene, tih 10 godina, godisnje barem 200 dana, dnevno mimimum 2 radna sata pod punim gasom, pored toga recimo jos svaki dan u tih 200 (+-10) su bili treninzi, di je on bio kao prateci, gde je radio jos dnevno 4 do 7 h, pod recimo pol gasa u prosjeku, dio je ler dio pun a dio pol gasa,
aj sad ljepo vi to zbrojte sve skupa kolko je to radnih sati koje je on izdrzao bez skidanja i jedne vide na njemu ! ! !
ajde nadjite mi i jedan 4T motor koji to moze, cak i dizelazi ne izdrzavaju tolko u brodovima - camcima, a da ne pricamo da su barem 2 puta laksi od 4T a po potrosnji su tu negde...
imao sam i gliser od 5,5m s 175KS V6 2T motorom (po dimenzijama 4T motor od 50 ks)
i u 2 godine u kojih je odradio oko 600h kod mene (nije bio moj al sam ja bio zaduzen za njega i vise manje stalno vozikao nakoh camcica s tomos 10
) i jedini problem koji sam imao je da se pocela ljustit farba u tanku goriva i zacepila filter goriva, i onda je pistao jer nije imao dovoljno goriva :shocked: :0648:
tako da 4T zaljubljenici psst ako neznate o cemu pricate
ako neznate o 2T nemojte trkeljat okolo. :0648: :0648: :0648: