2 T MANIJA

ne znam o cemu pricate sad vec, al posto je tam gamma 500 kolko vidjeh jednom sam imao priliku da sjednem na to zlo i nikad vise se tome ne bi primakao ;)
 
mac.airbrush said:
ajde biseru stavi na papir kolko bi tebe došla generalka za VFR-a,pa malo razmisli kolko je cvajo jednostavniji motor i kolko ima manje djelova za mjenjat pa onda trkeljaj :bonk: :nasilni:
GDJE SI ČUO BISERČINO  da se na Hondama radi generalka pogotovo na vfr , za tvoju informaciju moj ima 110.ooo tisuća i ide besprijekorno, kad prođe još jedno 200.000 bude se razmišljalo o tome , nego pripremi se na velik trošak ak ti se 954 bliži brojci od 50.000  navodno čitam  na temi cbr svakakva iskustva vlasnika , hahahha , moja tema vfr je zamrla pa malo čitam druge . kužiš biserčino , primi se ti kista i crtanja , ovdje se piše o motorima biserčino na kvadrat
 
stari naporan si , neznam sta ni kome zelis dokazat al bilo bi ti pametnije da si sutija , ovako si otklonija svaku sumlju  :LOL:
 
Don__t_feed_the_Troll.jpg
 
Eee merline merline, lako sa tudjim k.... po koprivi mlatit... xD a sta kazes na motoric 125cc 28ks, 150km/h koj sam kupio sa 30t "kao" losa masina, slabo ide, pali nema komp. da nakraju ispadne blatan ventil, puknuta sajla ventila i probusen plovak... prodan sa 64t km... ispravan ko puska, ide ko curica... kako je meni toliko prosao torture(ko me zna, zna da taj motor je bio non-stop na ventilu) a gazdi poslje mene zaribao poslje turiranja na susretu? lako usporedjivat vecu kubikazu 4t sa malom 2t ;) aj nadji 4t tih perf. 125 da navrti 60t :p  nema smisla filz. svi sudionici teme prvo moraju posjedovat cvaju na neko vrijeme da se i mrvu uvazi xD fan club xD
 
54 said:
stari naporan si , neznam sta ni kome zelis dokazat al bilo bi ti pametnije da si sutija , ovako si otklonija svaku sumlju  :LOL:
hm pa šta onda vozaš 1000 r ak  ti je ta gama tak dobra , naporni ste više sa tim prdilicama , kaj imam dokazivat , vidim kaj ljudi kupuju i voze ,
 
merlin68 said:
GDJE SI ČUO BISERČINO  da se na Hondama radi generalka pogotovo na vfr , za tvoju informaciju moj ima 110.ooo tisuća i ide besprijekorno, kad prođe još jedno 200.000 bude se razmišljalo o tome , nego pripremi se na velik trošak ak ti se 954 bliži brojci od 50.000  navodno čitam  na temi cbr svakakva iskustva vlasnika , hahahha , moja tema vfr je zamrla pa malo čitam druge . kužiš biserčino , primi se ti kista i crtanja , ovdje se piše o motorima biserčino na kvadrat
a vidi se da si PANDUR  :bonk:,kad već ćitaš onda ćitaj sa razumjevanjem,a ne između redaka :police: ili vas to nisu ućili...a za tvoju info. još imam puno do 50.000 km taman sam na pola puta :jesus:
 
merlin68 said:
hm pa šta onda vozaš 1000 r ak  ti je ta gama tak dobra , naporni ste više sa tim prdilicama , kaj imam dokazivat , vidim kaj ljudi kupuju i voze ,
kupuju jer nema novih 2t 500 na tržištu

 
ako izbace novu Rd 350 ja dizem kredit da je kupim odma, jer ce ici s ubrizgavanjem bla bla, ona fora sto ima athena npr  :021: pa cu vas na rr 600 ccm da zaobilazim kao stupove kraj ceste  :0648:
vi ocito niste imali vise susreta s 2T sem ono sto je majstor rekao,

ajmo malo i druge koji nisu na 2 kotaca a slicnog obujma

TOMOT 10 i tomos 18 , nepoderivi vanbrodski motori,
odrastao sam u jedrilicarskom klubu, i u 10 godina na motoru nije nista mjenjanjo, sem filtera goriva,
e sad, vozen 99% vremena pun gas (kad sam ga ja vozio, a ostalo dalje u opisu),
a odradio je radnih sati samo kod mene, tih 10 godina, godisnje barem 200 dana, dnevno mimimum 2 radna sata pod punim gasom, pored toga recimo jos svaki dan u tih 200 (+-10) su bili treninzi, di je on bio kao prateci, gde je radio jos dnevno 4 do 7 h, pod recimo pol gasa u prosjeku, dio je ler dio pun a dio pol gasa,
aj sad ljepo vi to zbrojte sve skupa kolko je to radnih sati koje je on izdrzao bez skidanja i jedne vide na njemu ! ! !

ajde nadjite mi i jedan 4T motor koji to moze, cak i dizelazi ne izdrzavaju tolko u brodovima - camcima, a da ne pricamo da su barem 2 puta laksi od 4T a po potrosnji su tu negde...

imao sam i gliser od 5,5m s 175KS V6 2T motorom (po dimenzijama 4T motor od 50 ks)
i u 2 godine u kojih je odradio oko 600h kod mene (nije bio moj al sam ja bio zaduzen za njega i vise manje stalno vozikao nakoh camcica s  tomos 10  :p ) i jedini problem koji sam imao je da se pocela ljustit farba u tanku goriva i zacepila filter goriva, i onda je pistao jer nije imao dovoljno goriva  :shocked:  :0648:

tako da 4T zaljubljenici psst ako neznate o cemu pricate  (y)

ako neznate o 2T nemojte trkeljat okolo. :0648: :0648: :0648:
 
merlin68 said:
pitam se zakaj  :jesus:

zato jer je tvornicama bolje pravit 4t pa ti prodavat bregaste,lance razvoda,ventile,uljne filtere itd itd,a sve su to fino upakovali kao borbu za zastitu okolisa...jedini pravi nedostatak 2t je prevelika potrosnja goriva,a i to bi se rijesilo ubrizgavanjem i kompjuterima,boljim materijalima i kvalitetnijom zavrsnom obradom..al eto nije to cilj..cilj je profit i zaradit sto vise
 
Prijatelj u Njemačkoj je imao mislim da Suzuki 750 2T, prije više od 25 godina motor je imao 140 KS i 140 kg. Problem je bio što nisu postojale gume koje su mogle pratiti te preformanse. On je imao dvadesetak trkaćih motora i kune se samo u 2 T. Još se sjećam mirisa Castrola TTS i nabijanja okretaja. Da bi to vozio svaki dan, baš i ne bi. Svako ima svoje veselje.
 
nemojte za zlo uzimat merlinu,sad kad krenem u sastavljanje svog gutaca TT sa mirisom ruzice on bu glavni pomagac i garantiram vam da bu promjenil misljenje o cvajama!merlin,7g sam bezal rimcu i ekipi na onim 650 trutovima i nikad mi nisu ni boju motora uspeli videt kak su bili blizu  :LOL:!ZWAJO RULES  :021:!
 
merlin68 said:
zato kaj nekog boli istina ,  :misli: za to se ne dobiva ban , ak nekom nije jasno kakvi su to motori slobodno nek mi se obrate da ih odvedem na razgovor kod svog mehaničara da saznaju iz prve ruke , malo sam bil naporan al velim realno kaj je i šta je u tome loše, ti motori su brzi i to nema govora ali sve ostalo  :palacdolje:

...upravo u tome i je stvar...jebote piliš li ga piliš...a postovi  i argumenti su ti na razini 9-godišnjaka...

.....da si ti pokrenuo neku normalnu raspravu....bez  omalovažavanja... nitko ti "a" nebi prigovorio...

...uostalom...šta te dovuklo u ovu temu ...osim želje sa omalovažavanjem 2t ...  :jesus:

 
ja ne zameram, samo zelim coveku promjenit misljenje, da ne ocrnjuje cim je 2T a 80% 4T vozaca ni nezna vozit 2T niti ih je vozilo niti zna nesto vise o njima.

al vjerujem da mu se jednom da provozat neki rgv500, ili rd500 ili pak 350 rd da bi jako brzo promjenio svoje misljenje, jos da nadje neki dobro slozen primjerak
 
mbalunovic said:
ja ne zameram, samo zelim coveku promjenit misljenje, da ne ocrnjuje cim je 2T a 80% 4T vozaca ni nezna vozit 2T niti ih je vozilo niti zna nesto vise o njima.

al vjerujem da mu se jednom da provozat neki rgv500, ili rd500 ili pak 350 rd da bi jako brzo promjenio svoje misljenje, jos da nadje neki dobro slozen primjerak

Daj ne lupetaj gluposti....  :LOL: :LOL:
 
merlin,kome jednom cvajo ude pod kozu nemre vise bez njega...vozio sam puno cvaja i jedina mana im je potrosnja i obaveza pranja kose nakon svake voznje  :LOL:!trenutno su mi dva u garazi i nebi imao nista protiv jos kojega  :mrgreen:!