2 T MANIJA

danijel, nisu svi kao ti  (y)
znas da te  :0648: :B: :jiggie:

a sto se tice cvaja upravo tako, a nadam se da ce nam se priblizit tehnologija iz motornih sanki pa ce potrosnja biti manja od 4T za iste performanse iz 2puta manjeg volumena motora, + ce potrosnja ulja biti mnogo manja jer nema vise ispiranja ulja s lezajeva bengom, nego samo suhi zrak, a ulje se nakapuje direkt na lezajeve.
 
Gle....mislim da se može nabrojat na prste likove koji nikad nisu vozili i imali nešta na 2t...isključujući  tatine sinove  koji su za 18-i rođ dobili...cbr 600
 
ok onda je visam ono niti ih je vozio. u pravu si  (y)
 
matrix357 said:
nemojte za zlo uzimat merlinu,sad kad krenem u sastavljanje svog gutaca TT sa mirisom ruzice on bu glavni pomagac i garantiram vam da bu promjenil misljenje o cvajama!merlin,7g sam bezal rimcu i ekipi na onim 650 trutovima i nikad mi nisu ni boju motora uspeli videt kak su bili blizu  :LOL:!ZWAJO RULES  :021:!
super znači budem pomoćnik u garaži , odlično to volim a za nagradu dobim vožnju , jedva čekam pa da me razuvjerite  (y)
 
tomo3 said:
Prijatelj u Njemačkoj je imao mislim da Suzuki 750 2T, prije više od 25 godina motor je imao 140 KS i 140 kg. Problem je bio što nisu postojale gume koje su mogle pratiti te preformanse. On je imao dvadesetak trkaćih motora i kune se samo u 2 T. Još se sjećam mirisa Castrola TTS i nabijanja okretaja. Da bi to vozio svaki dan, baš i ne bi. Svako ima svoje veselje.
malo si pretjerao, ali s određenim modifikacijama moguće, ali ne prije 25 godina
 
nije nemoguce, 500ccm rgv se moze nabit na 146KS na zadnjm kotacu, ima video koja strana ranije, a to su carbovi iz tog doba, mikuni TM35 i slicni. nema nista elektronike sem paljenja a i to se dalo i tada radit
 
Motor se kratko proizvodio baš zbog problema sa gumama. Radi se o Yamahi TZ 750 F 1979. god. 140 KS. Vidio motor u živo, mislim da je u međuvremenu i prodao. Ako on laže da ima 140 KS i 140 kg, onda i ja lažem. Sorry.
 
tomo3 said:
Motor se kratko proizvodio baš zbog problema sa gumama. Radi se o Yamahi TZ 750 F 1979. god. 140 KS. Vidio motor u živo, mislim da je u međuvremenu i prodao. Ako on laže da ima 140 KS i 140 kg, onda i ja lažem. Sorry.

Mislim da ga je ipak malo pretjerao  :mrgreen:
Tz-jka se inače koristila za speedway,750 jel,i imala je 120 ks,nisam siguran u kojoj izvedbi ali mislim trkačoj.

Ali vrlo je moguće da je imala 100injak + i u serijskoj jer RD 350AC razvija 30akks (na točku) pri 7500rpm,
TZ je LC i race-oriented stroj,dakle razvija svoju snagu na višem broju okretaja i sa većom kubikažpom.

iskreno,kad bih morao pogađati rekao bih da u serijali ima oko 90-110 ks,osim ako je straight to street tip proizvoda,drugim riječima trkači motor samo homologiran,onda ima 120...

Nabaljezgao sam se sad,ali jebiga,google mi ne pomaže nema nigdje podataka o cestovnom TZ-u  :mrgreen:


EDIT: izgleda da sam bio u pravu

"The spec sheet tells the tale: the TZ700/750 was an in-line four two-stroke, with reed valve induction and a fragile dry clutch. Simply put, Yamaha's design department grafted two detuned 350 cc race engines together and came up with a somewhat conservative design that put out 90 horsepower."

Prijevod : Lista podataka mi priča priču : TZ700/750 je dvotaktna redna četvorka,sa lamelnim usisom i krhkim suhim kvačilom.
Jednostavno rečeno,yamahin inžinjerski ured je spojio dva de-tunirana 350 cc motora zajedno i smislio donekle konzervativan dizajn koji je davao 90 konja"
 
znaci mogao si ga naturpijat ko od sale na tih 140KS na radilici  (y)
jedino se naravno onda gube vozna svojstva
 
Evo podataka o motoru koji je prodao; Yamaha TZ 750 F original 1979 140 PS
Original Yamaha TZ 750 in absoluten Bestzustand. Alles original. This bike is a model “ F” from 1979, the last year of production. The other bike is restored and very good as well, but it is not in original condition. This absolutely original TZ 750 has no history, because it was never raced. It was only used at a couple of vintage parades and then restored. The frame still has the original paint and the part label on it.

Web je: http://www.siegertyamaha.com/

 
tomo3 said:
Evo podataka o motoru koji je prodao; Yamaha TZ 750 F original 1979 140 PS
Original Yamaha TZ 750 in absoluten Bestzustand. Alles original. This bike is a model “ F” from 1979, the last year of production. The other bike is restored and very good as well, but it is not in original condition. This absolutely original TZ 750 has no history, because it was never raced. It was only used at a couple of vintage parades and then restored. The frame still has the original paint and the part label on it.

Web je: http://www.siegertyamaha.com/
napisao si suzuki 750 pa sa mislio da aludiraš na GT 750
 
mbalunovic said:
ja ne zameram, samo zelim coveku promjenit misljenje, da ne ocrnjuje cim je 2T a 80% 4T vozaca ni nezna vozit 2T niti ih je vozilo niti zna nesto vise o njima.

al vjerujem da mu se jednom da provozat neki rgv500, ili rd500 ili pak 350 rd da bi jako brzo promjenio svoje misljenje, jos da nadje neki dobro slozen primjerak
nemreš...pandur je :jesus:
 
merlin68 said:
pa to si u pravu , ne mjenjam konja tek tako , i dalje bum na 4t a ko voli 2t široko mu polje ,  (y)
to si u pravu,zašto mjenjat ono što je dobro (y)
tu je bila rasprava o cvajama a ti si ih popljuvo a da nisi ni probal vozit,htjeli smo ti samo dokazat da to nije baš tak kak ti drugi prićaju,to ti govorim iz prve ruke jer sam imal cvaju,i osim svjećica (dok nisam metnul bosanca) sa RD-jkom nisam imal apsolutno nikakvih problema. (y)
 
mac.airbrush said:
to si u pravu,zašto mjenjat ono što je dobro (y)
tu je bila rasprava o cvajama a ti si ih popljuvo a da nisi ni probal vozit,htjeli smo ti samo dokazat da to nije baš tak kak ti drugi prićaju,to ti govorim iz prve ruke jer sam imal cvaju,i osim svjećica (dok nisam metnul bosanca) sa RD-jkom nisam imal apsolutno nikakvih problema. (y)
hm  jedino se slažem da idu jako brzo ali sve ostalo za današnje vrijeme  :misli: jednostavno ih je vrijeme pregazilo , dolaze neke nove tehnologije , evo ovi na struju polako ulaze već i na trke
 
merlin68 said:
hm  jedino se slažem da idu jako brzo ali sve ostalo za današnje vrijeme  :misli: jednostavno ih je vrijeme pregazilo , dolaze neke nove tehnologije , evo ovi na struju polako ulaze već i na trke
i tu se slažem sa tobom...samo kaj ovi na struju pred kraj trke se jedva kreću,ako si gledal koju trku (y)
 
mac.airbrush said:
i tu se slažem sa tobom...samo kaj ovi na struju pred kraj trke se jedva kreću,ako si gledal koju trku (y)
pa moram priznat da nisam ali neki dan sam vozil bicikl na struju i mogu ti reći da sam ugodno iznenađen , kak je tek na motoru
 
merlin68 said:
super znači budem pomoćnik u garaži , odlično to volim a za nagradu dobim vožnju , jedva čekam pa da me razuvjerite  (y)

to bu ti zivotna prilika da se vozis na pravom motoru  :LOL: :LOL:
 
Nadan se da će moderator uletit i pobrisat zadnje 2 stranice gluposti (čast iznimkama). Moga bi neko informativno čitat ovo i saznat da su 2T motori trajniji od 4T. A i svi šta voze 4T ga drže na 20% gasa, dok je 2T ekipa puna elana i ne spuštaju svoje motore ispod 13k, a zapravo in se vrte 17k. 4T motori su zapravo plod teorije zavjere jer imaju više pokretnih i potrošnih dijelova, pa tvornice bolje zarađuju.

Postoji razlog zašto sva ekipa koja ima ozbiljan 2T motor u garaži, uvik ima i još jedan 4T.