2 T MANIJA

boRRis929 said:
Oni su me gadno razocarali jer je ovaj u "the tuning works" prije reparirao cilindre i poslao ih nazad nego sto su oni uspjeli poslati sto sam tamo narucio

Moje iskustvo je da Paul najčešće odma pošalje, ali zaglavi na carini.
 
mbalunovic said:
i mene cudi da su zajebali  :shocked:

Imali su i oni svojih propusta ne brini, generalno su super i Paul je super lik, ali ima propusta to ne brini.
 
Ajde da ja malo opisem svoje iskustvo sa tom rs 250, da bi svi potencijalni buduci vlasnici znali u sta se upustaju  :mrgreen:  Kako sam u zadnje vrijeme imao priliku sarafati dva takva motora i tri mašine uvidio sam da manje vise svi imaju iste mane i da je "odrzavanje" totalno nebitno sto se tice nekih elemenata. Jednostavno postoje stvari koje se nakon nekog vremena moraju mjenjati, a dobra strana toga je sto to sve do najmanje sitnice postoje za kupiti i ja bih to cak svrstao u potrosni materijal. Evo za primjer, vijci usisnih lamela...ma nije problem, uz odgovarajuci sarafciger skinu se oni, ali vidis da su se malo naceli rubovi i onda razmisljas dok to jos zategnes...da li ce iduci put ici dolje ili ces onda trebati to cijelo novo tijelo. Zato britanci lijepo imaju u ponudi set tih vijaka  :wink:  takav je slucaj i sa svim ostalim.  Dosao sam do zakljucka da ako se vec kupuje takav motor, onda treba kupiti sto jeftiniji jer ako ga hoces cestito sloziti ionako treba sve zivo izmjenjati. Znaci pricam o slaganju motora za stazu gdje je estetika (tvornicki oklopi i boja) nebitna. 
Ovo moje cudo je kupljeno ispravno, pali i vozi, a moram uloziti isto kao i da je najgori i totalno neispravan... Uzimajuci u obzir koliko je motor placen (2000€) i sve do sad ulozeno...doslo se vec do brojke od 4000 (eurica naravno  :mrgreen:)
Pa da vidimo sta se to sve ulozilo u motor...
-Gume i trkace oklope je stavio prosli vlasnik
-reparatura cilindara x2
-prikljucak crijeva vode na cilindru x2
-prikljucak crijeva ulja x2
-klipovi (set) x2
-set brtvi
-usisne lamele (set)
-prirubnica airboxa x2
-vijci usisnih lamela
-vijci nosaca sajli power ventila x4
-sajle power ventila x4
-opruge ventila (set)
-semerinzi ventila x2
-lezajevi radilice
-balansiranje radilice
-lezaji klipnjace
-crijeva pumpe ulja
-lezaji volana x2
-klizaci prednjih vilica x4
-semerinzi vilica x2
-ulje za vilice
-kociona tekucina
-sajla gasa
-lanac
-lakiranje oklopa
-naljepnice

I jos jedna stavka od koje me glava zaboli...kada zbrojim shipping za te sve narucene pizdarije, nakupi se nekih 1500 kn  :shock:
 
boRRis929 said:
Keramika  :wink:

Daj opali 5-6 slika kad ti dođu, opiši obradu i to. Zanima me kakav je finiš.

Koliko te izašlo to nikasiliranje (keramiciranje) oba cilindra¿
 
Vyp said:
Daj opali 5-6 slika kad ti dođu, opiši obradu i to. Zanima me kakav je finiš.

Koliko te izašlo to nikasiliranje (keramiciranje) oba cilindra¿

3000 kn oba + 550 priključci za crijeva vode i ulja (u 99% slucajeva stari se ne mogu izvaditi), + 950 poštarina u oba smjera
 
Koliko sam s jedne strane sretan toliko s druge nisam...brtve, lezajevi, semerinzi i jos neke pizdarije jos uvijek cekam, a usisne lamele su putem nestale i danas hitno salju druge :?
Ali kako kaze Sip...tko se unaprijed sekira dva puta se sekira  :mrgreen:  idem popiti pivo da se smirim  :wink: