2 T MANIJA

Vyp said:
Nisi mi odgovorija za obradu cilindara.  :mrgreen:

Nisu lulice, preplitke su da bi stale na svićicu. Mislin da se kače na ova dva valjkasta komada šta su ispod njih na slici. Posla san Talijanu mail da mi kaže šta se sve dobije. Ovo na slici košta 670€ i ovo je 23D10 SAPC kutija. Najbolja koja se može nabavit.

Da, dosta je grubo, slika pokazuje pravo stanje..doslovno je tako. Nije glatko i ne sjaji se kao nikasil ali opet dosta je ishonovano i prepuno je tih malih risova tako da nemam pojma kako bi izgledalo bez toga.

Zaboravio sam reci nesto jos prije...jedan cilindar mi je od aprilije a drugi od suzukija...sada izgledaju isto, ali prije obrade...primjetio sam da je suzukijev puno kvalitetniji...osim vanjskog izgleda (estetski) i nikasil je puno bolji..aprilijin cilindar je saren unutra kao divlje prase, gdje god je potrosen, nikasil se ljusti. Kod suzukijevog nista, iako je isto potrosen
 
Vyp said:
Nisi mi odgovorija za obradu cilindara.  :mrgreen:

Nisu lulice, preplitke su da bi stale na svićicu. Mislin da se kače na ova dva valjkasta komada šta su ispod njih na slici. Posla san Talijanu mail da mi kaže šta se sve dobije. Ovo na slici košta 670€ i ovo je 23D10 SAPC kutija. Najbolja koja se može nabavit.

I da, malo gledam, moguće je da su ono svjećice, nije ono preplitko..
U slučaju stavljanja drugih glava, ponegdje se preporučuje "kratka" svjećica da prednji kotač ne dotakne istu..
 
Angie said:
Nema šanse.

Može on baždarit koliko god hoće, može imat najmirniju ruku na svijetu, šubleri imaju stupanj pogrješke prevelik za ovakva mjerenja.
- jbga, ovo su tako rijetke prilike da se nauči nešto o 2 t tehnologiji i to o najvažnijem segmentu u priči, a to je zračnost cilindar-klip koja znači vozi-ne vozi
-jasno da to nije precizno, al ipak se može izmjerit, barem ja mogu u stotu plus minus izmjerit unutarnji promjer (imam susjeda tokara pa uzmem mikrometar za provrte sa tri ticala i uvjerio sam se da se može, također treba pazit da se mjeri na sobnoj temperaturi) , klip je malo teže izmjerit jer je teško kut kod obuhvata pogodit) ; može se odredit i šublerom jeli cilindar na nulu napravljen, to je ono što me interesiralo, ili je u plusu
-reci mi kad si klip stavio u cilindar BEZ karika, jel propao uz tresak kroz cilindar ili je polako skliznuo? jel si ga mogao drmati odozdola kad ga uhvatiš za pera? ako si ga mogao drmati, zračnost je sigurno 6 stota, a možda i cijela 10-ta
-da si barem poslikao ili izmjerio zazor karike unutra  :(
 
@Vyp

nadam se da ne mislis uzimati kit sapc, jer su se mnogi razocarali u njega, i preporucuju ignitech prije svega jer ima najjacu iskru, pa posle njega zeltronic.

evo ti slike mog samo nikasiliranog cilindra
http://s1355.photobucket.com/user/mbalunovic/library/Tuned%20polini%20barrel - galerija




obrada izgleda malo finije.

@golum, podatak o zracnosti se moze saznat kod "sean"-a nije problem ako te bas tolko zanima :) (posalcu mu pp)
 
Vyp said:
Nisi mi odgovorija za obradu cilindara.  :mrgreen:

Nisu lulice, preplitke su da bi stale na svićicu. Mislin da se kače na ova dva valjkasta komada šta su ispod njih na slici. Posla san Talijanu mail da mi kaže šta se sve dobije. Ovo na slici košta 670€ i ovo je 23D10 SAPC kutija. Najbolja koja se može nabavit.

Kako nisu lulice? Pa vidis pokraj svjecice na koje idu  :misli:
 
balunoviću, pitaj čovjeka onda još podatke bitne za kontrolna mjerenja (takvi bi podaci trebali bit u manualima)
-zazor nove karike u novom cilindru, zatima maksimalan zazora karika iznad kojeg ih je potrebno promijeniti
-zračnost, odnosno mjera potrošenosti klipa kada je potrebno stavit novi ,dakle ako je novi mjere x, koliko je dozvoljeno ostupanje y dakle x-y, koliko je y stota? 
 
tborzic said:
I da, malo gledam, moguće je da su ono svjećice, nije ono preplitko..
U slučaju stavljanja drugih glava, ponegdje se preporučuje "kratka" svjećica da prednji kotač ne dotakne istu..

boRRis929 said:
Kako nisu lulice? Pa vidis pokraj svjecice na koje idu  :misli:

Po meni ono ne mogu bit svićice. Znan koja je veličina one SAPC kutije i izgledaju prepremalo u odnosu na nju. Ako taljan odgovori šta je, javin van.  :mrgreen:


mbalunovic said:
@Vyp

nadam se da ne mislis uzimati kit sapc, jer su se mnogi razocarali u njega, i preporucuju ignitech prije svega jer ima najjacu iskru, pa posle njega zeltronic.

Raspitujen se i gledan okolo da vidin čega sve ima na tržištu. Za ignitech još nisan čuja uopće, na njihovoj stranici nije napisano da postoji za RGVa/RSa. Pod Aprilia nudi RS 125, a Suzukija ni nema.  :palacdolje:
Zeeltronic triba isprogramirat, šta ja ne znan, a i neman stol da testiran koji je setup optimalan. Čita san razlike i čini se da je 23d10 najbolji. Postupno otvara ventile, drugačije namišta karburatore i ima 10 do 14 stupnjeva predpaljenja šta s dobrin auspusima omogućuje rad i do 14000 okretaja.
 
golum said:
balunoviću, pitaj čovjeka onda još podatke bitne za kontrolna mjerenja (takvi bi podaci trebali bit u manualima)
-zazor nove karike u novom cilindru, zatima maksimalan zazora karika iznad kojeg ih je potrebno promijeniti
-zračnost, odnosno mjera potrošenosti klipa kada je potrebno stavit novi ,dakle ako je novi mjere x, koliko je dozvoljeno ostupanje y dakle x-y, koliko je y stota?

Sve informacije o odstupanjima tj. tolerancijama imaš u service manualu aprilie RS 250. Ne znan sve na pamet, ali se sićan da kad se stave karike u cilindar (bez klipa), zazor ne bi smija bit veći od 0.7 mm.
 
Kuzim ja sta Golum hoce... klip je 55.94 a cilindri su sada 56 mm, ali...nema klip na svim mjestima u cilindru jednak luft. Nisam ga pustao slobodnim padom pa ne znam da li klizne ili se onako treska ali definitivno pod prstima se osjeca da dosta seta lijevo desno. Zbilja mi je zao sto nisam imao kako izmjeriti, no dobro..vjerujem covjeku jer nije mu prvi put da to radi
 
Moji su na 5 stotih (mjereno), pa se bez prstena osjeti kako nikakvog otpora nema :).
Upalio, zadimio :).
Moram promijenit O-ring na prirubnici ispuha.
 
Original cilindri su 56.00 do 56.02, klipovi od 55.93 do 55.96.

Razlika između klipa i cilindra ne smi bit veća od 0.12 (tvorniča je od 0.5-0.7), a klip ni u kojen slučaju ne bi smija bit potrošeniji od 55.88. Klip se miri točno 19mm od dna (original Suzuki), a cilindar u više točaka i uzima se aritmetička sredina s tin da točke ne bi smile odstupat više od 0.05.

Ovo su sve vridnosti iz service manuala.
 
- boris, nisam nit mislio da čovjek nezna posao i da mu se  potkrala greška ili ne zna problematiku (y)
-e to je ono što me zanimalo, dakle zlatno pravilo 6 stota zračnosti ( u prosjeku) (y), klip nešto malo preko desete potrošen u odnosu na nazivnu mjeru provrta i stavljaj drugi
-ovo što si napisao 0,05 odstupanje točaka je zapravo kontrola ovalnosti cilindra
-inače odrađujem s jednim tokarom piksiranje tomos ctx 80 i e 90 cilindara i tog zlatnog pravila se držim, novi klip je 4 stote u minusu, gotov cilindar 02 u plusu i nema ribanja niti ikakvih problema, jest da je tomos, al je zračno hlađenje i nije pis of kejk  :mrgreen: za odradit,  sad ću odradit piksu za apriliju za polini 60 mm ; na tomosima sam dokazao da piksirani cilindar može biti jednako dobar kao i original nikasil ako se zadovolje uvjeti debljine pikse, neporoznog spoja pikse i aluminija, kvalitete honovanja, i kanali vjerni originalu , (trajnost nikasila je naravno neusporedivo bolja kao i manje trenje) , gubitak radi trenja nadoknadim laganim friziranjem kanala (veličina, tajming)
-kruže mitovi o 3 stote zračnosti s kvalitetnim klipovima i znam nekoliko izvrsno odrađenih cilindara (kanali, završna obrada ) na RS-ima i Cagivi pri čemu je majstor se držao tog mita o 3 stote i nakon pažljive razrade, taman kad su ljudi mislili, sad mogu punim plućima- tad su scvikali
-moje je rezoniranje bilo da i na nikasilu mora bit tih 6 stota kolko je dovoljno i za gus i ovi podaci to potvrđuju
 
Mogu reci da osjecam oooogromnu razliku na kurbli....naspram ovoga sada, prije je bio doslovno mrtav  :shock:  a bio je potrosen na mjestima 12 stotih
 
hočeš reći da je na mjestima cilindar bio na mjeri više od 10-te iznad provrta potrošen? plus klip više od desete, to je zbroji sam  :mrgreen:
 
golum said:
hočeš reći da je na mjestima cilindar bio na mjeri više od 10-te iznad provrta potrošen? plus klip više od desete, to je zbroji sam  :

Da, i onda mu je mjera bila 56.00 ali na mjestima je komparator pokazivao 56.12
Klipovi su bili novi. 
 
golum, meni je na mitu, na fi64 klipu 5 stotih, i od prvog dana pun gas,  i preko 2000km bez problema. bez ikakvog cvikanja

osobno treba se drzat onim sto napise proizvodjac klipa a ne otprilike stavljat  (y)
 
e da, ako se majtor drzao tri stote onda bas i nezna posa, jer 3 stote nikad nije bila na piksi, to je za nikasil, i iskljucivo za nikasil ! ! !
za piksu nikako ispod 6 jer se ona mnogo manje siri od aluminija (nikasila)
 
mbalunovic said:
e da, ako se majtor drzao tri stote onda bas i nezna posa, jer 3 stote nikad nije bila na piksi, to je za nikasil, i iskljucivo za nikasil ! ! !
za piksu nikako ispod 6 jer se ona mnogo manje siri od aluminija (nikasila)

Edit: zajeb'o sam se.  :mrgreen:
 
:misli: what  :misli: ja nema piksu neg nikasil, ako se ne vidi na slici s prethodne strane