2 T MANIJA

golum said:
- boris, nisam nit mislio da čovjek nezna posao i da mu se  potkrala greška ili ne zna problematiku (y)
-e to je ono što me zanimalo, dakle zlatno pravilo 6 stota zračnosti ( u prosjeku) (y), klip nešto malo preko desete potrošen u odnosu na nazivnu mjeru provrta i stavljaj drugi
-ovo što si napisao 0,05 odstupanje točaka je zapravo kontrola ovalnosti cilindra
-inače odrađujem s jednim tokarom piksiranje tomos ctx 80 i e 90 cilindara i tog zlatnog pravila se držim, novi klip je 4 stote u minusu, gotov cilindar 02 u plusu i nema ribanja niti ikakvih problema, jest da je tomos, al je zračno hlađenje i nije pis of kejk  :mrgreen: za odradit,  sad ću odradit piksu za apriliju za polini 60 mm ; na tomosima sam dokazao da piksirani cilindar može biti jednako dobar kao i original nikasil ako se zadovolje uvjeti debljine pikse, neporoznog spoja pikse i aluminija, kvalitete honovanja, i kanali vjerni originalu , (trajnost nikasila je naravno neusporedivo bolja kao i manje trenje) , gubitak radi trenja nadoknadim laganim friziranjem kanala (veličina, tajming)
-kruže mitovi o 3 stote zračnosti s kvalitetnim klipovima i znam nekoliko izvrsno odrađenih cilindara (kanali, završna obrada ) na RS-ima i Cagivi pri čemu je majstor se držao tog mita o 3 stote i nakon pažljive razrade, taman kad su ljudi mislili, sad mogu punim plućima- tad su scvikali
-moje je rezoniranje bilo da i na nikasilu mora bit tih 6 stota kolko je dovoljno i za gus i ovi podaci to potvrđuju

Da, ovo od 0.05 je kontrola ovalnosti.  (y)

Sve šta si napisa je točno, ali si zaboravija i da se piksirani cilindri više griju. Ja nisan pobornik piksni, pa čak ni na Tomosima.
Šta se tiče zračnosti cilindar-klip, ovo je prvi put da san negdi vidija službeni podatak (0.05-0.07). Prije san od jednog dobrog servisera (inače ovlaštenog za Yamahu, a prije je vozija trke na grobniku s RS 125-icon) čuja da su oni stavljali 3 stote razliku. Meni se ova od 6 čini sigurna, ali prevelika. Ako je servisna tolerancija 12 stotih, sa 6 si već na pola puta.  :undecided:

I meni je žaj šta Boris nije moga izmirit koliko su mu napravili cilindar. Sean je radija cilindar po Vertexovon klipu? Koju si miru klipa uzea? Vertex se nudi u više stotih.
 
A dimenzija je tako da moze da se krece kroz B i C
 
ajmo od ociglednog, nisi otvorio pipicu benzina pa ti je samo potrosio ono sto si imao u carbovima  :grin: ?
 
mbalunovic said:
ajmo od ociglednog, nisi otvorio pipicu benzina pa ti je samo potrosio ono sto si imao u carbovima  :grin: ?

Jako si blizu...nalio sam 5l goriva i nabrzinu je dosao na rezervu  :mrgreen:  majku mu, pa i na stenderu pije kao lud
 
:mrgreen:

ajde makar znas da ti spinica dobro radi, :D  :afro:
 
Vyp said:
Da, ovo od 0.05 je kontrola ovalnosti.  (y)

Sve šta si napisa je točno, ali si zaboravija i da se piksirani cilindri više griju. Ja nisan pobornik piksni, pa čak ni na Tomosima.
Šta se tiče zračnosti cilindar-klip, ovo je prvi put da san negdi vidija službeni podatak (0.05-0.07). Prije san od jednog dobrog servisera (inače ovlaštenog za Yamahu, a prije je vozija trke na grobniku s RS 125-icon) čuja da su oni stavljali 3 stote razliku. Meni se ova od 6 čini sigurna, ali prevelika. Ako je servisna tolerancija 12 stotih, sa 6 si već na pola puta.  :undecided:

I meni je žaj šta Boris nije moga izmirit koliko su mu napravili cilindar. Sean je radija cilindar po Vertexovon klipu? Koju si miru klipa uzea? Vertex se nudi u više stotih.

Uzeo sam 55.94.    Zapravo, to je i najmanja mjera klipa i mislim da svi rade cilindre po toj mjeri.
 
Ajmo strucnjaci da vas cujem....motor radi pod lerom, kada mu bas naglo otvorim gas (znaci iz nule) onda malo opali na ispuh, zapravo prije bih rekao da kihne  :mrgreen:  karburatori su na tvornickim postavkama i imam arrow ispuh. Ja mislim da mu fali mozda mrvicu goriva  :misli:
 
boRRis929 said:
Ajmo strucnjaci da vas cujem....motor radi pod lerom, kada mu bas naglo otvorim gas (znaci iz nule) onda malo opali na ispuh, zapravo prije bih rekao da kihne  :mrgreen:  karburatori su na tvornickim postavkama i imam arrow ispuh. Ja mislim da mu fali mozda mrvicu goriva  :misli:

Biži ti benzina u auspuh. Jesi li sigurno dobro spojia oba karburatora na one ventile¿ Koliko okretaja ti je minimum¿ Jesu li ti ispušni ventili zatvoreni¿
 
Vyp said:
Biži ti benzina u auspuh. Jesi li sigurno dobro spojia oba karburatora na one ventile¿ Koliko okretaja ti je minimum¿ Jesu li ti ispušni ventili zatvoreni¿

Sve pic pic...znaci nigdje ne vuce ni fals zrak niti preljeva gorivo..vakumi dobro spojeni, ispusni ventili bolji nego po manualu  :mrgreen:  Ajmo ovako, zaboravio sam otvoriti gorivo i nakon nekog vremena kako se karburatori prazne i fali mu goriva to postaje jos izrazenije. Znaci, moj zakljucak je da mu fali goriva.
I jos nesto...motor radi odlicno, prima gas, pada na ler,sve pet. Znaci to se događa "samo" kada ga iz lera odvrnem u sekundi do kraja. Ler mi je oko 1500 okretaja
 
digni igle za jedan zarez kako bi dale bogatiju smjesu pa probaj tako
 
mbalunovic said:
digni igle za jedan zarez kako bi dale bogatiju smjesu pa probaj tako

To sam si i mislio...samo sam cekao podrsku...a nabavio sam i alatic ca razbusiti dizne  :mrgreen:
 
mbalunovic said:
na 2T se to ne radi :D i to je normalno

Složija bi se s ovin.
Ja san krivo svatija šta si tija reć. To šta si opisa je normalno. Svaki 2T će se ugušit ako mu daš pun gas na minimumu u leru. To gušenje se može smanjit štelanjen omjera gorivo:zrak, ali nikad u potpunosti eliminirat. Tu se možeš jedino igrat s osiguračima na iglama s obziron da omjer štela elektronika.

P.S. Original centralne dizne bi tribale bit 270 i 280, a zamjenon originalnih za aftermarket auspuhe se preporuča downsizanje za jedan broj (260 i 270), tako da ti ne bi preporučija širenje.
 
to vyp- naravno da je nikasil bolji nego piksa, u Češkoj je nikasiliranje cilindra za tomos e 90 koštalo oko 1000 kuna i čeka se dosta dugo i odlično je odrađeno, piksa je upola jeftinija, nitko ne želi toliko platiti, i naravno da se bolje grije gus, nisam to zaboravio, napisao sam da treba piksa bit ne deblja od 2,5 mm i da se mora uprešat na sistem cilindar vreo, piksa u zamrzivač i piksa otokarena u plusu u odnosu na cilindar, cilindar i piksa prije uprešavanja vodobrusnim najfinijim polirani tako je spoj cilindar piksa izvrstan, nema teorije da se zakrene, nema zračnosti i nema poroznosti između (jedino treba bit brz i precizan i brzo uprešat i pazit na kanale, to su kritične sekunde u poslu kad se umeće unutra i uprešava)
-yamaha dt i tzr kao i rotax 127 imaju tvornički pikse i sve o.k., naravno trkaća mašina je druga stvar  (y)
-boris, dakle uzeo si najmanji klip 55,94, onda je cilindar na nuli, sad samo kupuješ iduće mjere klipova  (y)
-balunoviću, napravljeno je na 5 stota, kad se razrade tj skinu s klipa neravnine od strojne obrade i malo risevi od honera, to je vrlo brzo 6 stota i tu smo  (y)
-NE bušiti dizne, pa dizne koštaju po 20-25 kn komad, imaš shop na moj skuter forumu, ja imam špijune za mjerenje dizni i svaki karb koji mi dođe u ruke najprije izmjerim dizne, iznenađenja su uvjek tu, na dizni piše jedno, izmjemim drugo, i bez tih špijuna niti bog ne uštela ono što je netko razbušio na nepoznatu mjeru
 
da al ako krenes s 6 onda dodjes na 7 jako brzo. kako god da je, ja se drzim preporuke proizvodjaca klipa, jer je sirenje cilindra poznato, a i gusa, a sirenje klipa zna samo proizvodjac, tako da ono sto on preporuci je ono cega se treba drzat.

inace je meni cudno da se na rsu i ljevani i kovani klipovi stavljaju na istu zracnost, a kovani bi se trebali mnogo vise siriti  :misli: na 56 klipu neke 2 stote vise za istu temperaturu.
 
mbalunovic said:
da al ako krenes s 6 onda dodjes na 7 jako brzo. kako god da je, ja se drzim preporuke proizvodjaca klipa, jer je sirenje cilindra poznato, a i gusa, a sirenje klipa zna samo proizvodjac, tako da ono sto on preporuci je ono cega se treba drzat.

inace je meni cudno da se na rsu i ljevani i kovani klipovi stavljaju na istu zracnost, a kovani bi se trebali mnogo vise siriti  :misli: na 56 klipu neke 2 stote vise za istu temperaturu.

I da i ne, ovisi koji klip.

Tolerancija originalnog, lijevanog klipa je 3 stote, Vertex preporučuju 5, Wossner koji je kovani je 6.
Za Prox, kojeg nikada nisam imao, mislim da su mi rekli 4.

Moraš zapamtiti da slitine koje koriste razni proizvođači nisu uvijek iste, štoviše, mislim da rijetko jesu.
 
slazem se i jasno mi je to , zato sam i napisao da se drzim preporuke proizvodjaca.  (y)