2 T MANIJA

na sto mislis ? rs i mito 100%  imaju tvornicki 3 stote
 
boRRis929 said:
Ajmo strucnjaci da vas cujem....motor radi pod lerom, kada mu bas naglo otvorim gas (znaci iz nule) onda malo opali na ispuh, zapravo prije bih rekao da kihne  :mrgreen:  karburatori su na tvornickim postavkama i imam arrow ispuh. Ja mislim da mu fali mozda mrvicu goriva  :misli:
kasno paljenje
 
nemoze se stelat / stela ga elektronika u odnosu na otvorenost gasa etc.

osobno nisam video ni jedan 2T da s lera, pogotovo niskog tipa 1500 das pun gas i on ne zastucne. a i ko da ga igde ikad vozis na tako niskim okretajima
 
tvornicki, kut paljenja na rs250, stacionarni su polozaji, mito npr ima mogucnost zakretanja osnovne ploce na kojoj su namotaji s time i kut paljenja. dok rs250 nema to. znam kako se moze zaobici to al ovako ne moze, i rs250 ima promjenljiv kut paljenja po 2 stavke (okretaji i pozicija gasa) tako da stacionarno mjenjanje sjebe cijelu mapu sto neznam bas kolko je pametno
 
Vyp said:
Složija bi se s ovin.
Ja san krivo svatija šta si tija reć. To šta si opisa je normalno. Svaki 2T će se ugušit ako mu daš pun gas na minimumu u leru. To gušenje se može smanjit štelanjen omjera gorivo:zrak, ali nikad u potpunosti eliminirat. Tu se možeš jedino igrat s osiguračima na iglama s obziron da omjer štela elektronika.

P.S. Original centralne dizne bi tribale bit 270 i 280, a zamjenon originalnih za aftermarket auspuhe se preporuča downsizanje za jedan broj (260 i 270), tako da ti ne bi preporučija širenje.

Jel ne idu za 10 vece a ne manje  :misli:
 
Vyp said:
Složija bi se s ovin.
Ja san krivo svatija šta si tija reć. To šta si opisa je normalno. Svaki 2T će se ugušit ako mu daš pun gas na minimumu u leru. To gušenje se može smanjit štelanjen omjera gorivo:zrak, ali nikad u potpunosti eliminirat. Tu se možeš jedino igrat s osiguračima na iglama s obziron da omjer štela elektronika.
i call bullshit on that. ugušit će se jedino raštelani, il onaj koji vuče zrak di ne treba. cvajo se guši jer pad tlaka u difuzoru nemože izvući potrebnu količinu goriva iz čašice karburatora.
 
mbalunovic said:
nemoze se stelat / stela ga elektronika u odnosu na otvorenost gasa etc.

osobno nisam video ni jedan 2T da s lera, pogotovo niskog tipa 1500 das pun gas i on ne zastucne. a i ko da ga igde ikad vozis na tako niskim okretajima

Dobis video kad dodem doma ;)
 
jolly the roger said:
i call bullshit on that. ugušit će se jedino raštelani, il onaj koji vuče zrak di ne treba. cvajo se guši jer pad tlaka u difuzoru nemože izvući potrebnu količinu goriva iz čašice karburatora.
misliš na pad brzine
zato 4t imaju onu pumpicu što špricne gorivo kod dodavanja
ali se slažem da se gas dodaje postepeno
 
jolly the roger said:
i call bullshit on that. ugušit će se jedino raštelani, il onaj koji vuče zrak di ne treba. cvajo se guši jer pad tlaka u difuzoru nemože izvući potrebnu količinu goriva iz čašice karburatora.

pa ne zagusi se svaki ali tromije prime gas kod naglog dodavanja, naravno da si u pravu i da se daju nastelat ali najcesce onda u visljim okretajima se prica drasticno mjenja, to mi se vise cini kao ajmo rec manje bitan danak bitnijim rezimima pa i potrosnji  :mrgreen:

pogotovo se topal/hladan osjeti razlika
 
jolly the roger said:
i call bullshit on that. ugušit će se jedino raštelani, il onaj koji vuče zrak di ne treba. cvajo se guši jer pad tlaka u difuzoru nemože izvući potrebnu količinu goriva iz čašice karburatora.
-pogodak, stvar je u tlaku kroz venturi ,
- al ne mora bit uzrok zrak di ne treba, recimo kod mene na tomos e 90 mašini ili na 50-tkama kad se stavi gore karb većeg promjera, tako na e 90 imam 24 karb i na niskim okretajima se događa taj fenomen da nema dovoljan podtlak da posisa dovoljno goriva na centralnu diznu pa se čuje booo i gušenje, al kad probije i razvrti, onda ide odlično
 
pa i ja i boris imamo 34mm carbove s time da je kod mene na jedan cil od 164 a kod njega na 125, znaci jos manje vuce.
a vise manje su svi carbovi postelani da rade dobro tamo gde proizvode najvise snage, tj dok su u rezonanci a ne van nje. neki cak i ler stelaju dok je motor u rezonanci, tj nabiju gas, puste i onda stelaju da sve radi kako treba, a takvi su van podrucja spuha jos vise rastelani.
mene to kako ide do 2500 okretaja i prima gas ne bi uopce ni tangiralo jer nema smisla voziti na tim okretajima, a i ako ides na neki "brzi start" ces prvo dici okretaje i ispucati se na kvacilo.
 
(y)

ajde bas budem sutra i ja snimio. ocito se meni samo cini da je lose jer mi se ne cini da je losije od tvojeg. s time da kolko znam ti imas 28 a ja imam 34 :D
 
Krivo se sječaš, ima 34 bez filtera ikakvog  :shock:  :mrgreen: motor ide ko lud ... dok ide  :LOL: ipak je to aprilia  :LOL: