2 T MANIJA

fico_199 said:
Krivo se sječaš, ima 34 bez filtera ikakvog  :shock:  :mrgreen: motor ide ko lud ... dok ide  :LOL: ipak je to aprilia  :LOL:

Ko zna Hfilip zna  :kiss:
 
Evo jedan jako koristan mod na rsu 250. Kojeg sam i ja napravio i ako ga jos dugo necu vozit (al korak po korak)
Sluzi kako ulje koje se nakuplja ispod poklopca ne bi uzrokovalo hydro lock. I onda i pucanje ventila jer je motoric i vise nego dovoljno jak za to da pocupa ventil i onda sledi veselje. Inace kosta cca 50€ suzukijev. Mislim da ce i moj biti dovoljno dobar. Rupa izbusena malo manja plocice zagrijane pipice ohladjene i onda jos natucene cekicem lagano unutra. Mozda kapnem jos super ljepilo. A sad dosta price. Evo kako izgleda. Svima preporucujem.
IMG_20130520_222240_zps59bfef17.jpg

IMG_20130520_222230_zps4d137a50.jpg



ulje se nakuplja u bocicu povezano crevima te se ona lasnije isprazni
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 
yatasaki said:
direktno povezano
radilica je bila na rastavljanju i mjenjanju ležajeva

Pri sklapanju zakrenuti prsuti, utor za klin na krivoj poziciji, krivoj fazi na jednoj klipnjaci?  :misli:

I palio je na jedan cil koj je bio u dobroj fazi, a kad se zavrti preko tih okretaja prodise i drugi?  :misli:

A otkrio si tako da si provjerio paljenje dok je bio klip u gornjoj, pretpostavljam jedan klip se poklapao drugi nije (naravno kad ga okrenes u gmt)  :misli:
 
tkubasa said:
Pri sklapanju zakrenuti prsuti, utor za klin na krivoj poziciji, krivoj fazi na jednoj klipnjaci?  :misli:

I palio je na jedan cil koj je bio u dobroj fazi, a kad se zavrti preko tih okretaja prodise i drugi?  :misli:

A otkrio si tako da si provjerio paljenje dok je bio klip u gornjoj, pretpostavljam jedan klip se poklapao drugi nije (naravno kad ga okrenes u gmt)  :misli:
vidi se ko ima utakmica
da, centralna međuosovina nema ni zubi ni klina

greška je bila oko 5 stupnjeva, što je okom nemoguće vidjeti.

postoje dva načina kako otkriti da nisu klipovi u fazi od 180

ajmo...
 
mbalunovic said:
na sto mislis ? rs i mito 100%  imaju tvornicki 3 stote
RS 250 nema 3 stote nikako, možeš scrollat 2 stranice nazad. Ako je tvornički cilindar 56.00 do 56.02, a klipovi 55.93 do 55.96 onda ti se sve kreće od 4 do 9 stotih. Tvornički podaci.


mbalunovic said:
tvornicki, kut paljenja na rs250, stacionarni su polozaji, mito npr ima mogucnost zakretanja osnovne ploce na kojoj su namotaji s time i kut paljenja. dok rs250 nema to. znam kako se moze zaobici to al ovako ne moze, i rs250 ima promjenljiv kut paljenja po 2 stavke (okretaji i pozicija gasa) tako da stacionarno mjenjanje sjebe cijelu mapu sto neznam bas kolko je pametno
Potpisujen ovo.
Kut paljenja se na RSu da jedino kvalitetno minjat s CDI-en. Onaj 23d10 (slika par strana prije) ima 14 stupnjeva predpaljenja na visokin okretajima, originalni ima oko 5. Micanje ploče bi ga skroz izneredilo, mada negdi iman podatak koliko ti je 1mm stupnjeva paljenja za RSa ako ćeš se igrat s ton riskantnon preinakon.


boRRis929 said:
Jel ne idu za 10 vece a ne manje  :misli:
Downsizanje. 10 manje.  (y)


jolly the roger said:
i call bullshit on that. ugušit će se jedino raštelani, il onaj koji vuče zrak di ne treba. cvajo se guši jer pad tlaka u difuzoru nemože izvući potrebnu količinu goriva iz čašice karburatora.
Ako postoji ona da su čak i dva ista modela istih motora proizvedena iste godine različita, onda san još uvik pri tome da se neki jednostavno ne daju uštelat toliko da se apsolutno eliminira to gušenje u leru na pun gas. Niti san vozija raštelane niti krivo sastavljene motore, ali kod nekih se to jednostavno nije dalo eliminirat. To je bilo toliko minimalno da bi neki rekli "može proć", ali valjda san ja picajzla.
A to pričamo o stock do skoro stock motorima. Pitat ću ko će ga uštelat kad uvališ sve SP dijelove.


P.S. Šta se tiče ovog moda poklopaca ventila - dobar je. Ovako slično izgledaju original SP poklopci. Doduše taj hidraulični klinč još nisan doživija, a motor vozin ka najveća baba di se ventili otvore jedan-dva puta dnevno.
 
luka_2910 said:
pa opcenito

Mislin da ljudi znaju ili empirijski ili su školovani u struci (strojarstvo i sl.). A i na internetu se da svašta nać (od pravih podataka do tuđih iskustava). Ja san dobar samo za minjat ulje, ja ne znan ništa.  :mrgreen:
 
vyp-e , evo saznao sam ti ono za ignitech, imas samo prikljucak tj kabel koji spojis umjesto SAPC-a i cdi,a i ustekas u njega ignitech, na njemu mozes sve postelat sto je potrebno za rs250  (y)
ignitech_RS250_adaptorsm.jpg

RS250_RGV_adaptersm.jpg

RS250_500_IGNITECH_ADAPTER.jpg




sto se tice zracnosti sam pricao o 125RSu i mitu  (y)
 
yatasaki said:
vidi se ko ima utakmica
da, centralna međuosovina nema ni zubi ni klina

greška je bila oko 5 stupnjeva, što je okom nemoguće vidjeti.

postoje dva načina kako otkriti da nisu klipovi u fazi od 180

ajmo...

Znaci srednje polutke su bile zakrenute? Tko ti je to radio?
 
yatasaki said:
vidi se ko ima utakmica
da, centralna međuosovina nema ni zubi ni klina

greška je bila oko 5 stupnjeva, što je okom nemoguće vidjeti.

postoje dva načina kako otkriti da nisu klipovi u fazi od 180

ajmo...

heh pas mater, to se sto je najgore lako dogodi, opcenito to nisam nikad preferirao mada je kod mono cil. lakse sklopit....

pa na jednom (ispravnom) ce se poklapat paljenje sa poziciom klipa u gmt, a drugi (krivi, pretpostavljam sa kontra strane magneta) ce kasnit (pretpostavljam, naravno da moze ic i ranije ovisno o zajebu  :mrgreen: ) malo paljenje prema gmt-u (dobro ne bas u gmt, to je cisto za usporedbu, lako za pronac bez rastavljanja)  :misli:

 
tkubasa said:
heh pas mater, to se sto je najgore lako dogodi, opcenito to nisam nikad preferirao mada je kod mono cil. lakse sklopit....

pa na jednom (ispravnom) ce se poklapat paljenje sa poziciom klipa u gmt, a drugi (krivi, pretpostavljam sa kontra strane magneta) ce kasnit (pretpostavljam, naravno da moze ic i ranije ovisno o zajebu  :mrgreen: ) malo paljenje prema gmt-u (dobro ne bas u gmt, to je cisto za usporedbu, lako za pronac bez rastavljanja)  :misli:

Ne znam kako je na kawi, ali aprilia je predvidila da se radilica na sredini ne rastavlja i bolcna je zavarena...ok, moze se to rastaviti ali razumijete sta sam htio reci
 
pa iskreno nisam u zivotu vidio radilicu ni od rs 250 ni kr1s  :mrgreen:

ali znalo se dogodit kad se davalo losim majstorima preslagivat, mada po meni bez dobre pripreme i najboljem majstoru moze mrvu pobjec, ali opet nisam jedan od njih nikako pa stvarno neznam koliko je to lako ili tesko, samo znam da se to meni bas i ne svidja ali nekad nemas izbora....  :mrgreen:


ha cuj, nekako je morala bit sklopljena, negdje mora bit spoj, a di god je spoj se moze pomaknut  :mrgreen: