mbalunovic
New member
Dva komparatora i u svakom slucaju razlika izmedju jednog i drugog polozaja mora biti hod klipa.
dovoljno je i jedanmbalunovic said:Dva komparatora i u svakom slucaju razlika izmedju jednog i drugog polozaja mora biti hod klipa.
najvažnije od svega (boldano) a ostalo je opisano ,samo koristiti metodu s komparatoromgolum said:-nemam iskustva s dvocilindrašem, no pokušat ću
šarafciger na mjestu svećice je boli glava precizno, komparator je precizan, al što s time, on treba na radilici odrediti pozicije dvije GMT; za odeđivanje GMT na bloku i radilici se koristim blokadom za klip koju ušarafim umjesto svjećice, na blok di je radilica se stavi kružni dijagram u stupnjevima i onda magnet s radilicom okrećem u jednom smjeru te stavim oznaku kad stane (blokira ) ,tada okrećem radilicu u kontra smjeru i opet označim kad stane, GMT je točno na polovici ove dvije oznake
-na ovaj način se izbjegne problem vage na radilici jer u samoj gmt se može dosta promašiti jer kod ispružene radilice praktički se klip izuzetno malo pomiće, a na radilici je pomak prisutan , to je vaga kad klipnjača počinje opisivati drugi dio krivulje u gibanju
- sad to isto se može i sa drugim cilindrom napraviti te se dobiju na dijagramu dvije točne oznake GMT, ostaje samo očitati kut između te dvije točke
-i nebitno je jel druga glava jednako duboka, , bit igre je da se klip blokira u gibanju i odrede dvije točke kad on stane, GMT mora bit TOČNO na sredini
golum said:jbga čovjek nauči šarafajući s vremenom, ja sam inače daleko od metalske struke, al hobi je hobi ; ljudi općenito podcjenjuju tomos, al napravit da zračno hlađena nabrijana 50-tka ide ko zmaj i da vrti ko blesava, a da ne riba nije baš lak posao , pogledajte malo neke videe na youtubu, ima od prijatelja video 50-tke s trka prošle godine koji vrti 17 000, dellorto 26, klip s teflonskom presvlakom al je u vožnji zacvikao radi neiskusnog vozača koji ga nije znao podmazivat pri oduzimanjima gasa prije zavoja i kod kočenja di treba kvačilo stiskat, međugasirat i dizat okretaje da fila s gorivom i podmazuje jer se pregrije brzo
lucarr said:koliko vidim pise 160 km/h..daleko od najbrzeg..
204 km/h ili tu negdje, Matulja na D6 :misli: nemojte me drzati za riječ, samo brzinu tocno znam
matuljin GP, imao je 38 kg ukupno i neslužbenih 204 kmhlucarr said:koliko vidim pise 160 km/h..daleko od najbrzeg..
204 km/h ili tu negdje, Matulja na D6 :misli: nemojte me drzati za riječ, samo brzinu tocno znam
stvarno se vrti :shock:golum said:APN Racing - RPM
ovo je taj tomos od prošle godine , snimano u boksu u Oroslavlju, ove godine majstor je spremio dvije mašine, jedna na kompletnoj replici d 6, samo je agregat njegov rad , ne replika d 6, zvuk te male mašinice je da se naježiš