te dvije stvari su neusporedive, a iz pitanja mislim da ne razumiješ o čemu se tu radi i koja je draž onih koji slažu takve motoriće za trke
-skuteri su superiorniji i moderniji, variomat omogućuje start i početno ubrzanje na nabrijanom skuteru da dere na semaforu aute ko od šale, ovakav frizirani tomos ako krećeš iz 2. moraš odgurnuti da bi krenuo jer mu je raspon efektivnih okretaja jako uzak, to nema ventila da vuče na niskim okretajima, menjač i prijenos se stazi , agregatu i tim okretajima trebaju prilagodit i to izuzetno dobro jer čim okretaji padnu, motor je mrtvat, zato to treba znat uštelat i vozit
-skuteri su vodeno hlađenje, ovo je zračno hlađenje i to ograničenog kapaciteta radi male površine rebara, za skutere ima brdo tvorničkih kiteva i svih elemenata gotovih za friziranje, to se ko puzzle ukomponira
-ovdje je osnova agregat koji pouzdano traje desetljećima, apn 4 je nepoderiv tvornički ako ga se ne dira i vozi 50 na sat, al sad iz tog pouzdanog, ali izuzetno slabog sklopa za trke treba izvuć veliku snagu
-to iziskuje velike napore i znanje jer se ama baš sve na njemu treba prerađivat i dotjeravat da se izvuče ono što se čuje na videu , tu je cijeli niz problema i tokara i majstora koji trebaju poznavat materiju i odrađivat elemente da sve funkcionira i treba izuzetno puno znanja o agregatu, karburaciji, paljenju, kanalima ...; nema kiteva i ničeg aftermarket, nema arrowa, gianellia, leovince, auspuh se izrađuje za taj sklop