2 T MANIJA

ne da se vrti nego se vrti bolesno, sve je prerađeno kvačilo, radilica, blokovi zapunjeni poliamidnim pločama, polutke radilice također zapunjene pločama, samo je prorez za klipnjaču, glava, klip s 1 karikom teflonska presvlaka,10 stota zračnosti (i opet je scvikao radi neiskustva vozača )  al kanali su tajna majstora , ostalo je slikano i dokumentirano, samo kanali ne
 
golum said:
ne da se vrti nego se vrti bolesno, sve je prerađeno kvačilo, radilica, blokovi zapunjeni poliamidnim pločama, polutke radilice također zapunjene pločama, samo je prorez za klipnjaču, glava, klip s 1 karikom teflonska presvlaka,10 stota zračnosti (i opet je scvikao radi neiskustva vozača )  al kanali su tajna majstora , ostalo je slikano i dokumentirano, samo kanali ne
koliko vidim cilindar mi se čini od gize standard T15 bočni...a giza i 17000 okr nikako neidu zajedno ma koliko je vozač iskusan, a pogotovo s tako malom zračnošću
 
krivo sam napisao, 12 stota je zračnosti, a već prije je je taj majstor odrađivao motore i završavali su i pobjeđivali , stvar je bila do vozača jer ga nije podmazivao, i da gus je , pravila ne dozvoljavaju nikakve kitove, alu puch cilindre, vodena hlađenja, samo standard cilindar i standard glava tomosova što sve ima jako mala rebra za hlađenje pa je zbog toga izuzetno tehničko umijeće to odrađivati za takve ekstreme
 
pas mater i mojim odlascima na grobnik, taj je pravac prek obilaznice i auto ceste uklet za moj motor ocito.

probila mi brtva na glavi i to dosta brzo nisam ni krenuo, a do sad se vozio normalno i vise ga tiskao.... poludio sam ...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 
Treba zamjenit brtvu, inace moguce da kad sam radio preradu glavu/spustao je da sam previse duboko urezao kanale za o-ringove. Tako da cu opet uzet kupovne koji su 2,5 mm a ne kao tvornicki 1,5mm. Samo sad kad bih to stigao zamjeniti prije grobnika jer me sutra cijeli dan nema
 
golum said:
ne da se vrti nego se vrti bolesno, sve je prerađeno kvačilo, radilica, blokovi zapunjeni poliamidnim pločama, polutke radilice također zapunjene pločama, samo je prorez za klipnjaču, glava, klip s 1 karikom teflonska presvlaka,10 stota zračnosti (i opet je scvikao radi neiskustva vozača )  al kanali su tajna majstora , ostalo je slikano i dokumentirano, samo kanali ne

O koliko konja se tu prica, cisto usporedbe radi sa he skuterima?
 
te dvije stvari su neusporedive, a iz pitanja mislim da ne razumiješ o čemu se tu radi i koja je draž onih koji slažu takve motoriće za trke
-skuteri su superiorniji i moderniji, variomat omogućuje start i početno ubrzanje na nabrijanom skuteru da dere na semaforu aute ko od šale, ovakav frizirani tomos ako krećeš iz 2. moraš odgurnuti da bi krenuo jer mu je raspon efektivnih okretaja jako uzak, to nema ventila da vuče na niskim okretajima, menjač i prijenos se stazi , agregatu i tim okretajima trebaju prilagodit i to izuzetno dobro jer čim okretaji padnu, motor je mrtvat, zato to treba znat uštelat i vozit
-skuteri su vodeno hlađenje, ovo je zračno hlađenje i to ograničenog kapaciteta radi male površine rebara, za skutere ima brdo tvorničkih kiteva i svih elemenata gotovih za friziranje, to se ko puzzle ukomponira
-ovdje je osnova agregat koji pouzdano traje desetljećima, apn 4 je nepoderiv tvornički ako ga se ne dira i vozi 50 na sat, al sad iz tog pouzdanog, ali izuzetno slabog sklopa za trke treba izvuć veliku snagu
-to iziskuje velike napore i znanje  jer se ama baš sve na njemu treba prerađivat i dotjeravat da se izvuče ono što se čuje na videu , tu je cijeli niz problema i tokara i majstora koji trebaju poznavat materiju i odrađivat elemente da sve funkcionira i treba izuzetno puno znanja o agregatu, karburaciji, paljenju, kanalima ...; nema kiteva i ničeg aftermarket, nema arrowa, gianellia, leovince, auspuh se izrađuje za taj sklop
 
http://youtu.be/zdmUflCQzx0

evo kako sam i obecao, motor je prije zagrijan naravno, snimljeno nakon krace voznje
to je odma pun gas, i osjeti se taj mali zastoj, ocito ja to vise osjetim nego sto je al eto
 
ovo je sasvim ok.... moram ja snimit svojeg DT-a ... Mislim da i više lag-a  :mrgreen:
 
to meni zvuci sasvim normalno... nemozes ocekivat da ce primat gas ko cross sa onim mini magneticima i opcenito laganom zamasnom masom  :mrgreen:
 
imam ponudu uzeti rs250 iz 99', u dobrom stanju reg. godinu dana, u zamijenu za moj rsvr, uz neku njegovu nadoplatu.
P.S  imam normalan motor za vožnju tj. uzeo sam Varadera, a ovo mi je samo za glancanje. Da mi ostane rsvr za glancanje ili da glancam rs250. Ili da ostavim rsvr za glancanje pa kupim danas sutra rs250 za kolekciju.Vidim da su im cijene isto drastično pale
 
ljacmi said:
imam ponudu uzeti rs250 iz 99', u dobrom stanju reg. godinu dana, u zamijenu za moj rsvr, uz neku njegovu nadoplatu.
P.S  imam normalan motor za vožnju tj. uzeo sam Varadera, a ovo mi je samo za glancanje. Da mi ostane rsvr za glancanje ili da glancam rs250. Ili da ostavim rsvr za glancanje pa kupim danas sutra rs250 za kolekciju.Vidim da su im cijene isto drastično pale

Iako sam subjektivan, vjerujem da će RS250 (ako baš ideš u tom smjeru) vrijediti više od jednako urednog RSV-a, istog godišta, iako to nema smisla ako je suditi po cijeni novog (kad su istovremeno bili na prodaju).

Baci oko vani po što se prodaju UREDNI jedni i drugi.

Neuredan RS250 je vreća bez dna. Iako, osobno, i RSV je prekrasan, otiđi pogledati RS-a, ako ti se učini sumnjiv - bježi :)
 
trenutno u oglasima nemas ni jednog ispravnog, i stvarno su vreca bez dna  :palacdolje:
radilicu, kvacilo, klipove i cilindre (nikasiliranje) racunaj pod obavezno za odma napraviti prije nego ga ides voziti, sve ostalo su kompromisi koji mogu imat mnogo vece i gore posledice
 
mbalunovic said:
trenutno u oglasima nemas ni jednog ispravnog, i stvarno su vreca bez dna  :palacdolje:
radilicu, kvacilo, klipove i cilindre (nikasiliranje) racunaj pod obavezno za odma napraviti prije nego ga ides voziti, sve ostalo su kompromisi koji mogu imat mnogo vece i gore posledice

Samo s nabrojanin si priko 10 tisuća kuna. :mrgreen:
 
Evo sto je potrebno sve za masinu (EXHAUST, COUGAR VALVES I  CYLINDER HEADS NISU OBAVEZNI, ostalo je na svakoj jebenoj masini koja se prodaje na njuskalu, s time da su ventili i vise nego preporucljivi
artikl ---- jedinicna cijena ---- potrebno komada--- ukupna cijena ---- link di je najjeftinije
RS250 Exhaust MS/SS_Jim Lomas----488----1----488----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_144&products_id=1181
RS250 Cylinder Heads VJ22 BLACK AVGAS 250 version 9.5cc with 0.8mm squish----475----1----475----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=440
RS250 Engine Bolt Kit----24----1----24----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=77
RS250 Base Gasket Standard----13----2----26----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=642
RS250 Vertex Cylinder Kit x2 VJ22 cylinders re-plate + A size Vertex Single Ring pistons----402----1---- 402---- http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=815
RS250 Reed Petal----10----4----40----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=460
RS250 Reed Block Screw Kit----4----1----4----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=1131
RS250 Power-Valves Cougar----499----1----499----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=457
RS250 Power-valve Springs----10----1----10----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=456
RS250 Power-Valve Retainer ----4----2----8----http://www.thetuningworks.co.uk/store/product_info.php?cPath=23_140&products_id=548
Aprilia RS250 Crankshaft Assembly----558----1----558----http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS250_Engine_Bottom_End.html
set brtvi simeeringa i lezajeva nisam ni racunao

edit: ventile ako neko zeli dvodjelne nek mi se javi, za 220€ plus postarina i troskovi ostali koji nastanu tj alternativa ovim cougar koji su NAJBOLJI trodjelni
ovaj sam spisak radi sebe vec napravio da znam sto me ceka cca
 
Nisu mi jasne neke stvari...
Jel to znaci da masina na rs250 je gora od najgoreg kineza ili sta?
zasto bi morao mijenjati klip, cilindar, radilicu ako kupi nekog rabljenog rs-a??
sta taj motor ne moze izdrzati ni 2000km cestovne voznje bez generalke ili jednu voznju na stazi?
pa cemu onda ulazete u taj motor? boris je ulozio valjda vec 10 000kn u taj motor i sad ce izdrzati 10 kruga na grobniku i onda opet sve ispocetka ili sta?

 
luka_2910 said:
Nisu mi jasne neke stvari...
Jel to znaci da masina na rs250 je gora od najgoreg kineza ili sta?
zasto bi morao mijenjati klip, cilindar, radilicu ako kupi nekog rabljenog rs-a??
sta taj motor ne moze izdrzati ni 2000km cestovne voznje bez generalke ili jednu voznju na stazi?
pa cemu onda ulazete u taj motor? boris je ulozio valjda vec 10 000kn u taj motor i sad ce izdrzati 10 kruga na grobniku i onda opet sve ispocetka ili sta?

Da je bar 10.....izdrzao je cijeli jedan krug...mrzim cvaje...jebo ih onaj ko ih izmislio.
I nije 10000 kn, nego 11500 i to samo u zadnjih mjesec dana, ostalo je vec zaboravljeno.  To je rupa bez dna i ne znam tko ima para da to "vozi". Da se razumijemo, meni taj motor ne treba da radi u leru i da mu se svi dive. Iskljucivo sam ga zelio za peglanje po grobniku  :?  Eto, sad opet novi klipovi i karike pa trazimo novog vlasnika  :(
 
ne, nego ljudi ne odrzavaju taj motor jer nemaju para, i misle da je neznam sta. motori s jednom promjenom klipa voze 30000km vani, al treba mjenjat karike ne vrijeme, kvalitetno ulje / benzin, itd. grijat i sl.
a  ovde se ubijaju kao prvo, kilometraze u oglasima nisu ni blizu stvarnih, kad pise da je bila generalka to je u 99% slucajeva samo karike eventualno klipovi. a pri promjeni klipova treba naravno honovati cilindre, naravno ove km su za cestu na pisti se ide u krajnosti s snagom i lakim kovanim klipovima te i trajnost klipova ide dole,

sto se ventila tice opet je problem neodrzavanja. te lose nastelani ventili. pa ih motoric koji ih pokrece doslovce lome jer je tolko jak.
znaci moras ga odrzavat kao i neki ducati. i ako ne izmisljas gluposti tipa da iskljucis "power jet" pa onda bude na siromasnoj smjesi na okretajima pa zariba, ili iskljuce pumpicu jer sta ce to njima, a na RSu se podmazuju lezajevi i klipovi direkt, te kad se ona ne koristi doljni cilindar zariba ubrzo pod obavezno itd itd.

(ovo su skupljena iskustva ne moja)
 
mbalunovic said:
Evo sto je potrebno sve za masinu (EXHAUST, COUGAR VALVES I  CYLINDER HEADS NISU OBAVEZNI, ostalo je na svakoj jebenoj masini koja se prodaje na njuskalu, s time da su ventili i vise nego preporucljivi

...

edit: ventile ako neko zeli dvodjelne nek mi se javi, za 220€ plus postarina i troskovi ostali koji nastanu tj alternativa ovim cougar koji su NAJBOLJI trodjelni
ovaj sam spisak radi sebe vec napravio da znam sto me ceka cca

Ti si ubacija puno tuninga u sve ovo. Jedno je radit serijsku mašinu, a drugo je radit tuning. Auspusi, glave i ventili su nepotribni. Ventili se čak daju popravljat (u mojoj mašini je jedan popravljan i radi ka novi).
Ako ćeš već uzimat auspuhe - Jim Lomas zamini Tygama koje su iste po performansama, a jeftinije. Mada bi se ja odlučija na Jolly Moto ili Sugayu.
Ove glave mi isto nisu nešto. Squish je dobar, ali volumen je mali. Rađe bi uzima crvenu verziju jer naginje 12.0 cc volumenu.

Vide za mašinu, federi i retaineri ventila nisu potrošna roba, čak se i usisne lamele daju ostavit stare. Može se proć jeftinije, ali sve ovisi ko šta želi.  (y)