2 T MANIJA

boRRis929 said:
Da je bar 10.....izdrzao je cijeli jedan krug...mrzim cvaje...jebo ih onaj ko ih izmislio.
I nije 10000 kn, nego 11500 i to samo u zadnjih mjesec dana, ostalo je vec zaboravljeno.  To je rupa bez dna i ne znam tko ima para da to "vozi". Da se razumijemo, meni taj motor ne treba da radi u leru i da mu se svi dive. Iskljucivo sam ga zelio za peglanje po grobniku  :?  Eto, sad opet novi klipovi i karike pa trazimo novog vlasnika  :(

imas u zagrebu jedan potrti 600rr 2008 godina za malu lovu koji bi se dao slozit za grobnik ... ak te zanima javi :wink:
 
luka_2910 said:
Nisu mi jasne neke stvari...
Jel to znaci da masina na rs250 je gora od najgoreg kineza ili sta?
zasto bi morao mijenjati klip, cilindar, radilicu ako kupi nekog rabljenog rs-a??
sta taj motor ne moze izdrzati ni 2000km cestovne voznje bez generalke ili jednu voznju na stazi?
pa cemu onda ulazete u taj motor? boris je ulozio valjda vec 10 000kn u taj motor i sad ce izdrzati 10 kruga na grobniku i onda opet sve ispocetka ili sta?

Moj je izdrža 17 000 s promjenon ulja u getribi. Ovisi ko ga servisira, koje materijale (brandove) koristi i kako se motor vozi. Ovi sa staze će manje trajat, ali opet ne bi smili 10 krugova.
 
tibor_zg said:
imas u zagrebu jedan potrti 600rr 2008 godina za malu lovu koji bi se dao slozit za grobnik ... ak te zanima javi :wink:

Ako ce mjenjati za apriliu, zanima me  :mrgreen:
 
naglasio sam odma na pocetku da glave ventili i spuh nisu obavezni, ostalo je i vise nego pozeljno zamijeniti.

sto se spuha tice, idu
Sugaya ubedljivo najskuplji al i najbolji
Jim Lomas (najslicniji sugayi)
Tyga(ovaj vuce na Jim lomas)
Jolly moto
i onda daleko ispod svega
arrow i gianeli (mislim da imena nisam tocno napisao sto se tice spella)
 
mbalunovic said:
ne, nego ljudi ne odrzavaju taj motor jer nemaju para, i misle da je neznam sta. motori s jednom promjenom klipa voze 30000km vani, al treba mjenjat karike ne vrijeme, kvalitetno ulje / benzin, itd. grijat i sl.
a  ovde se ubijaju kao prvo, kilometraze u oglasima nisu ni blizu stvarnih, kad pise da je bila generalka to je u 99% slucajeva samo karike eventualno klipovi. a pri promjeni klipova treba naravno honovati cilindre, naravno ove km su za cestu na pisti se ide u krajnosti s snagom i lakim kovanim klipovima te i trajnost klipova ide dole,

sto se ventila tice opet je problem neodrzavanja. te lose nastelani ventili. pa ih motoric koji ih pokrece doslovce lome jer je tolko jak.
znaci moras ga odrzavat kao i neki ducati. i ako ne izmisljas gluposti tipa da iskljucis "power jet" pa onda bude na siromasnoj smjesi na okretajima pa zariba, ili iskljuce pumpicu jer sta ce to njima, a na RSu se podmazuju lezajevi i klipovi direkt, te kad se ona ne koristi doljni cilindar zariba ubrzo pod obavezno itd itd.

(ovo su skupljena iskustva ne moja)

kak sad moze vani izdrzati 30 000km a kolko znam borisov je izdrzao 300km.. ma nije mi to jasno...
a i sad realno gledano..grijanje motora prije voznje...pa hebemu misa sto ce mi motor kojeg cu morati upaliti 5min prije nego hocu nekamo ici.
ja kad upalim auto onda i odma krenem, ne cekam 5min da se ugrije tak da mi vec malo ide na zivce 2T... tak i svoju apriliu isto palim 5min prije nego idem nekam... jebes to...
 
Vyp said:
Ti si ubacija puno tuninga u sve ovo. Jedno je radit serijsku mašinu, a drugo je radit tuning. Auspusi, glave i ventili su nepotribni. Ventili se čak daju popravljat (u mojoj mašini je jedan popravljan i radi ka novi).
Ako ćeš već uzimat auspuhe - Jim Lomas zamini Tygama koje su iste po performansama, a jeftinije. Mada bi se ja odlučija na Jolly Moto ili Sugayu.
Ove glave mi isto nisu nešto. Squish je dobar, ali volumen je mali. Rađe bi uzima crvenu verziju jer naginje 12.0 cc volumenu.

Vide za mašinu, federi i retaineri ventila nisu potrošna roba, čak se i usisne lamele daju ostavit stare. Može se proć jeftinije, ali sve ovisi ko šta želi.  (y)

E vidis, ja nisam zelio usparati 500 kn na tim glupim sitnicama...pukne vijak, oprugica, limic..ventil malo upadne i sjebe klip. Znaci, kupljeno je ama bas sve sto bi eventualno moglo crknuti i prouzrokovati kvar. Nadalje, manje vise sve je slagano serijski, isto iz raloga da dok se to sve ne bi ustelalo masina crkne do tad.
Ok, vozac je napravio to sto je ali jebo mu ja majku i motoru ako zbog toga odmah zariba
 
mbalunovic said:
naglasio sam odma na pocetku da glave ventili i spuh nisu obavezni, ostalo je i vise nego pozeljno zamijeniti.

sto se spuha tice, idu
Sugaya ubedljivo najskuplji al i najbolji
Jim Lomas (najslicniji sugayi)
Tyga(ovaj vuce na Jim lomas)
Jolly moto
i onda daleko ispod svega
arrow i gianeli (mislim da imena nisam tocno napisao sto se tice spella)

Ja bi diga Jollya odma iza Sugaye ili možda čak i rang sa Sugayon. Jollya ima više kombinacija i kvaliteta izrade je bolja. Sugaya izgleda da je rađena od 5-6 dijelova ka Arrow.
 
To nije moja "usporedba" nego onih koji su ih vise manje sve testirali po snazi, rasponu snage itd...  Kvaliteta izrade je po meni manje bitna od snage i rasponu iste

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141264-Exhaust-Pipes-Comparison-Thread!-Let-s-put-all-of-them-D

Evo usporedba
 
luka_2910 said:
Nisu mi jasne neke stvari...
Jel to znaci da masina na rs250 je gora od najgoreg kineza ili sta?
zasto bi morao mijenjati klip, cilindar, radilicu ako kupi nekog rabljenog rs-a??
sta taj motor ne moze izdrzati ni 2000km cestovne voznje bez generalke ili jednu voznju na stazi?
pa cemu onda ulazete u taj motor? boris je ulozio valjda vec 10 000kn u taj motor i sad ce izdrzati 10 kruga na grobniku i onda opet sve ispocetka ili sta?
1. nije. mašina je poprilično solidna. Nije možda najbolja (jer nisam imao iskustva s yamahama 250, hondama 250, itd.., pa ne bih htio biti isključiv), ali je svakako (bar) solidna. Problem je šta su sve uglavnom potrošene i vlasnici ih prodaju jer im se sprema bitno ulaganje.
2. ne moraš mijenjati (nužno) ništa na motoru. samo se nemoj zeznuti kod kupnje :).
3. motor može izdržati "puno" km cestovne vožnje, uz održavanje po manualu, ništa posebno. Bitno je reći da se malo koji održava po istom, a zato slijede bitno skuplji zahvati.
4. nitko te ne goni da ga imaš. ako ti se ne sviđa, okreneš glavu i ideš dalje.
 
boRRis929 said:
Ok, vozac je napravio to sto je ali jebo mu ja majku i motoru ako zbog toga odmah zariba

Ako nije tajna sto se desilo?? :misli:
Inace dosta dugo pratim ovu temu ali se nisam bas nesto javljao. A pratim i oglasnike, ali cekam bolja vremena za nekakvu 250-ku. :wink:
Imao sam priliku slagat nedavno prijateljevu gammu 125 koju su prijašnjem vlasniku slagali "majstori" i začepili na novonikalsiranom cil. onaj kanal za podmazivanje ispušne pregrade/klipa te je sad za privremeno riješenje piksa,tako da mislim da su upravo ti "majstori" problem loših 2t motora u oglasniku.
 
luka_2910 said:
kak sad moze vani izdrzati 30 000km a kolko znam borisov je izdrzao 300km.. ma nije mi to jasno...
a i sad realno gledano..grijanje motora prije voznje...pa hebemu misa sto ce mi motor kojeg cu morati upaliti 5min prije nego hocu nekamo ici.
ja kad upalim auto onda i odma krenem, ne cekam 5min da se ugrije tak da mi vec malo ide na zivce 2T... tak i svoju apriliu isto palim 5min prije nego idem nekam... jebes to...

Ne sićan se jesan li ikad u životu zagrija dvotaktni motor prije vožnje. Vozin se zimi (u Splitu zna bit i ispod nule rano ujutro/kasno navečer) isto koliko i liti. Bilo bi poželjno grijat motor prije vožnje, ali ne triba se. To su cestovni motori i upravo zato imaju onako velike tolerancije.
 
pod grijanjem motora prije voznje ocito neki ne razumiju na sto mislim.
ne mislim pustiti motor da radi 5 minuta prije voznje, nego prvih par metara (mozda 1 km) da ga se ne pili pun gas i u okretaje dok on ne dodje na radnu temperaturu. isto kao sto i auto neces odma pun gas cim ga upalis. ako pak tako vozis auto, onda znam od koga necu kupiti... (kod auta rad na leru na hladno je najlosije, treba stisnut malo gas da se digne tlak ulja za podmazivanje)
 
Ja svoga pustim do radi na leru dok obucem opremu (to je mozda 1-2min) i onda lagano sa 1/4 gasa do max 5k rpm dok ne dodje na radnu temp i onda samo gaaaaas :021:
 
na vj23 masini je prednost ocita, veca udaljenost iste od prednjeg kola :D
a za vj22  :misli:neznam ni koja je mana s toga ni koja je prednost u odnosu na obicnu s dugim telom
 
Da ne mislite da se nista ne radi ili da se odustalo od cvaje...cilindri su opet u UK, novi klipovi i tako to sve sto ide uz to....:mrgreen: