2 T MANIJA

luka_2910 said:
..grijanje motora prije voznje...pa hebemu misa sto ce mi motor kojeg cu morati upaliti 5min prije nego hocu nekamo ici.
ja kad upalim auto onda i odma krenem, ne cekam 5min da se ugrije tak da mi vec malo ide na zivce 2T... tak i svoju apriliu isto palim 5min prije nego idem nekam... jebes to...

To nije motor za 200m do birca ili pekare po rezani...

Vyp said:
Ne sićan se jesan li ikad u životu zagrija dvotaktni motor prije vožnje. Vozin se zimi (u Splitu zna bit i ispod nule rano ujutro/kasno navečer) isto koliko i liti. Bilo bi poželjno grijat motor prije vožnje, ali ne triba se. To su cestovni motori i upravo zato imaju onako velike tolerancije.

Jel se vas dva to zajebavate?  :shock:
Kakve to gluposti lupetate, nemojte da to netko procita pa da pomisli da je tome tako...  :?
Pa barem ti vyp imas taj motor, hebemu sve :?
Skuter i slicne cvaje ne trebas grijati, ali ovo se mora hebemu! (y)

mbalunovic said:
pod grijanjem motora prije voznje ocito neki ne razumiju na sto mislim.
ne mislim pustiti motor da radi 5 minuta prije voznje, nego prvih par metara (mozda 1 km) da ga se ne pili pun gas i u okretaje dok on ne dodje na radnu temperaturu. isto kao sto i auto neces odma pun gas cim ga upalis. ako pak tako vozis auto, onda znam od koga necu kupiti... (kod auta rad na leru na hladno je najlosije, treba stisnut malo gas da se digne tlak ulja za podmazivanje)

Nisi ni ti bas razumijo najbolje  :mrgreen: to nije auto i nije obican motor... Ta masina treba doslovno stajati na mjestu par minuta...  (y)

boRRis929 said:
E vidis, ja nisam zelio usparati 500 kn na tim glupim sitnicama...pukne vijak, oprugica, limic..ventil malo upadne i sjebe klip. Znaci, kupljeno je ama bas sve sto bi eventualno moglo crknuti i prouzrokovati kvar.
 

Te sitnice ak su ok nisu uopce bitne i nema ti tu sta crknut... bitni su samo ventili, original aprilijini su potrosna roba i treba ih redovito mijenjati, odnosno nabaviti pojacane zamjenske koji traju 40k km...  (y)
 
boRRis929 said:
Da ne mislite da se nista ne radi ili da se odustalo od cvaje...cilindri su opet u UK, novi klipovi i tako to sve sto ide uz to....:mrgreen:

Sta ti je zatuko? Sta je bilo konkretno?  :misli:
Zasto u uk?  :misli:
Sorry, nisam bas u tijeku, pa nemam pojma sta ti se desilo  :mrgreen:  (y)
 
MCX said:
 

Te sitnice ak su ok nisu uopce bitne i nema ti tu sta crknut... bitni su samo ventili, original aprilijini su potrosna roba i treba ih redovito mijenjati, odnosno nabaviti pojacane zamjenske koji traju 40k km...  (y)

Ne moras bas sve doslovno shvatiti..ali svejedno stojim iza onoga sto sam napisao. Rastavljao sam takvu masinu preko nekoliko puta...limic koji drzi opruge ventila nakon par skidanja/stezanja lako pukne. Vijci na krizni sarafciger su mi totalno antipaticni i drazi su mi inbusi. Ima jos par sitnica koje sam zamjenio (a mozda nisam trebao) ali dobro, to je za moju dusu i moj mir..

Nego, daj ti meni reci zasto orginalni ventili ne valjaju? Sta se to sjebe na njima?
 
MCX said:
Sta ti je zatuko? Sta je bilo konkretno?  :misli:
Zasto u uk?  :misli:
Sorry, nisam bas u tijeku, pa nemam pojma sta ti se desilo  :mrgreen:  (y)

Konkretno je bilo ovo...zadnji put  :mrgreen:

A zasto u UK? Zato jer ispadne najpovoljnije. Svi djelovi na jednom mjestu, a koliko znam i jedini nude reparaciju cilindra keramikom
 
MCK,
imam daleko naturpijanu 164ccm cagivu, i nikad ne stoji na mjestu da se grije... nema potrebe, vozis se lagano malo opterecenje, i kad dodje do 5o°C samo pun gas i to je to, ako te zanima slika cilindra nakon cca 2ooo km, cu staviti ponovo, a glava je bila skinuta jer mi je kompresija bila tolko mala da je izbila brtvu glave...
zivim za 2T  (y)
 
angelo.ma said:
a da daš nekom da ti složi motor pa da možeš bar 200km u komadu odvozit  :jesus:  :mrgreen:

Ti znas da to nitko ne moze sloziti bolje i pazljivije od mene  :jesus:
 
boRRis929 said:
Ti znas da to nitko ne moze sloziti bolje i pazljivije od mene  :jesus:

Hm...

Nesto je krivo :LOL:
 
Sip said:
Hm...

Nesto je krivo :LOL:

Naravno da je krivo...zadnji put sam to sklapao i nisam mogao pljunuti koliko su mi usta bila suha...ovaj put cemo drugacije  :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Naravno da je krivo...zadnji put sam to sklapao i nisam mogao pljunuti koliko su mi usta bila suha...ovaj put cemo drugacije  :mrgreen:

Znao sam da ima KRUCIALAN problem 8)

Napravim listu i kronologiju.

1. pan
2. meso sa zara
3. osjecko
.
.
.
.
. razrada
-pan
- razrada
.
.
.
.
.
.
.
.
Breki NE vozi
.
.
.
.
razrada
.
.
.
.
.
.
.
svi uzivaju :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Nego, daj ti meni reci zasto orginalni ventili ne valjaju? Sta se to sjebe na njima?

Pa to im je najpoznatija mana...kao na lc4 lezajevi  :mrgreen:
Pukne ona osovinica sta drzi tri kusa u komadu... Ono sta je najzanimljivije u cijeloj prici a sto sam saznao iz prve ruke, jest da je Aprilia znala jasno i glasno za tu manu, i jako dobro su znali na kolko se ti ventili moraju mijenjati, a za javnost i korisnike nigdje ni A ni B o tome (servisni i ostali priručnici i sl.). Pa svi ovi zamjenski ventili postoje upravo radi toga, "pojacani" su, neki vise neki manje... Imas i onog Fischera, lik jamci da se u 40k km nece raspasti...  (y)
Kod mene je bilo suprotno, raspala se osovina sta izvlaci ventile jer ih prijasnji krkani nisu cistili, pa garez odradila svoju, a servo-motoric svoju ulogu, i produkt svega je bio krc napola  :(
Nije mi jasno kak ti je pukao onaj limic od susta...pa on je dosta elastican, ono savit ce se, ali puknut osim ak ga silujes. Al dobro, ne kosta puno, kupis pa si miran.  (y)

mbalunovic said:
imam daleko naturpijanu 164ccm cagivu, i nikad ne stoji na mjestu da se grije... nema potrebe, vozis se lagano malo opterecenje, i kad dodje do 5o°C samo pun gas i to je to, ako te zanima slika cilindra nakon cca 2ooo km

Jel to pricas o poliniju? O trajnosti Mita i tih kiteva sam cuo i previse :jesus:
Ako su ti karb i uljna (ak ju ima) dobro ustelani, nema razloga da ti cilindar ne bude ko nov. Dobro, nije to sad za usporedbu, ali i meni na skuteru 2t su stubline i plast ko novi, na moje iznenađenje, jer taj nije u zivotu dozivio grijanje  :mrgreen:  (y)
Evo ti iznad slike od borisa... nije mi jasno kak je takva carolija mogla ispast van za parsto km... tu je nesto dobrano bilo rastelano ili razjebano.  :neznam: Al bas steta kad se vec sve napravilo pa da se desi takvo nesto  :(
Ak boris zna u cemu je fazon, ak je nesto slucajno zahebao ili sumnja na nesto, bilo bi dobro da napise razlog (y)
 
-TekMa_46- said:
mala=slaba
velika=jaka
vjerojatno si mislio na mali volumen glave? :misli:

na "malu" i "losu" kompresiju, sarkasticno govoreci :D
 
MCX mislim da boris zna samo ne zeli da podjeli  :misli:

i bas kao sto si rekao , kitevi su jako lose radjeni, nekvalitetni, ja sam ih nosio na presvlacenje u italiji, al ne u gilardoni jer je on NAJ losiji sto se tice nikasila (uglavnom rano pocne da se ljusti nikasil, a on radi tvornicki za polini, aprilije, i sve talijane opcenito receno.

al evo klinjaca na velikom bolcenu koja je prolupala, cilindar i klip su imali oko 17k km. al radi predostrozosti je cilindar nikasiliran jer je sve ostalo bilo radjeno.
slika cilindra:


slika klipnjace prije obnove:
IMG_20121022_191802_zpsa7074c9f.jpg

IMG_20121022_190950_zps0ffd651c.jpg


i nakon obnove, LONG TZ350 trkaca radilica,  puni bolcen, srebrni kavez iglicastih, vise iglica itd..
IMG_20121022_191050_zps3c7b03a2.jpg

IMG_20121016_170235_zps8e5b1336.jpg




e da, razrada od prvog dana PUN gas, i imam pumpu ulja i to koristim, jedino je prvi tank goriva bio s 1% ulja, i malo bogatija smjesa (za 10 veca glavna dizna i igla za jedan zub vislje tj bogatije)
 
mbalunovic said:
i bas kao sto si rekao , kitevi su jako lose radjeni, nekvalitetni, ja sam ih nosio na presvlacenje u italiji, al ne u gilardoni jer je on NAJ losiji sto se tice nikasila (uglavnom rano pocne da se ljusti nikasil, a on radi tvornicki za polini, aprilije, i sve talijane opcenito receno.

Gdje si nosio? Ako ni ti ne zelis reci :mrgreen: baci mi pp pa mozemo razmjeiti iskustva (y)
Ja sam radio u tvornici koja radi za Gilardoni te stvari... nije skupo, ali... Majku mu, neke kuse su mi pogubili pa se nece javiti  :punk: ...nisu nakon obrade cilindre ni ispuhali od špene... Sve u svemu, nisam bas zadovoljan s takvim profesionalizmom :? ono, kao da sam ih nosio tu kod lokalnog postolara  :LOL:
I jos sad ako mislimo na istog...hmmm... ne znam...  :neznam:
A gdje nose iz motostara u Trstu, znas mozda? Kakva je situacija s njima? Njima nisam nosio jer dođe puno skuplje.  (y)

mbalunovic said:
al evo klinjaca na velikom bolcenu koja je prolupala, cilindar i klip su imali oko 17k km. al radi predostrozosti je cilindar nikasiliran jer je sve ostalo bilo radjeno.
...
e da, razrada od prvog dana PUN gas, i imam pumpu ulja i to koristim, jedino je prvi tank goriva bio s 1% ulja, i malo bogatija smjesa (za 10 veca glavna dizna i igla za jedan zub vislje tj bogatije)

E, o tome sam ti govorio, ovo boldano (y) ... u biti, jos su ti lezajevi ohoho izdrzali... ti si vise iznimka od pravila  :mrgreen:
 
(y)
radilica nije bila reparirana prije kita kolko ja znam... ja sam masinu kupio s kitom i 14k km cca. tako da je lezaj i vise izdrzao nego je ocekivano :D

ja sam nosio u motostar trieste, i 167€ mi nije skupo bilo naspram moto jakopeca i 2100kn.
oni salju u monardi  (y) (nije nikakva tjna samo sam morao potraziti) cilindar je lako jako ljepo izgledao kad je dosao, evo slikica par:
PA300490_zps23fd9e92.jpg

i cijeli album. (inace je cilindar kracen 2mm na strani glave, itd itd...
http://s1355.photobucket.com/user/mbalunovic/slideshow/Tuned%20polini%20barrel/?albumview=slideshow

 
Krasno izgleda nanovo nikalsiran polini.  (y)

Nego jedno pitanje ako netko zna. Piksiran cilindar od rg125(isti kao od rs250),koliko stotih po vama treba bit "uvučena" pregrada ispuha?
 
mogu saznat, al hebem mu misa, to ti oni moraju znati i napraviti. nemozes to sam nikako