ne bih se tako lako slozio da je bolje pogotovo za ove masine. inace sam pricao o ljudima koji voze utrke, a ne za cestu.
oni koji skinu pumpicu je uglavnom ubrzo vrate, a u vecini dodaju ulje u bengu pored pumpice a nju koriste najnormalnije.
ovo za sta se dodogodi kad mjesavina (zraka i benge) dodirne toplu povrsinu, ulje ne doprinosi jer ono
ne ishlapljuje ako si
ciljao na hladjenje, e sad ta mala razlika u temperaturi ulja i cilindra kolko hladi nznm.
al bas za ovu masinu da preradis na mjesavinu a ne pumpicu trebas pogledati dvije bitne cinjenice.
klipovi za motore koji se podmazuju drugcije od ovog, tj pumpica u carb, ili obicna mjesavina, na klipu imaju makar mali prozorcic dosta visoko(tu pricam o jacim 2T a ne mzu i sl). taj prozor sluzi kako bi se dobio protok mjesavine oko malog iglicastog te njegovo podmazivanje. ovde toga nema nego ima dvije rupice od 1mm u koje udje ulje te kada bi u onom slucaju prosao zrak ulje iz rupice, "spricne" na iglicasti.
drugo jos bitnije je da opet kod klasicni podmazivanih 2T, na blokovima imas kanalice koji idu iza lezaja na radilici kako bi se dogodilo i tamo strujanje zraka i podmazivanje, ovde to imas na jednom koji je s strane magneta a i on je samo 2mm mozda, a ne 6, 7 kao inace, s strane mjenjaca je uronjen u ullje, a centralni, onaj najosetljiviji, nema taj kanal, znaci ako ne koristis, pumpicu za podmazivanje oni ostaju suhi. mislim da sam ti naveo dovoljno razlike izmedju klasicne masine i suzukijevih masina. te zasto ne mozes tako "lako" preci na mjesavinu.
to mozes tamo gde pumpica pumpa u carb.
mada razmisli sad i za te, na kocenju pustis gas, i mjesavine jedva dolazi, podmazivanja jedva ima, ako imas pumpicu ona moze biti
namestena da i dalje tera na maxu i odrzava podmazivanje.
drugo ako imas siromasnu smjesu, opet pumpica i dalje daje dovoljno ulja, a ne manje u omjeru s gorivom.
mislim da sam dovoljno kakio na forumu, sad bi mogao u wc tamo gde je i mjesto