2 T MANIJA

Imam ja najljepši cilindar u povijesti čovječanstva.
Ne šalim se, kupio sam ga iz mađarske preko jednog momka koji ide tamo i mjenja cilindre.

Budem kasnije danas ili sutra postao sliku, uglavnom, cilindar je pobrušen na tokarskom stroju, nanovo nikasiliran perfektno, honiran, ispjeskaren i mislim oplastičaren.
Piece of ass, kao da je novi izašao iz tvornice.  (y)
 
a s cime ti to mislis raditi ako nije tajna  :misli:
 
Nije nikakva tajna zasto je zaribao nakon 50 km. Nema nikakve greske,sve je slozeno kao tvornicki bez ikakvih kemijanja. Postoje dva problema koji su se poklopili i to je bilo kobno.
Prvi je taj da nismo imali spojenu sajlu aktuatora...ono sranje sto drzi pumpu full otvorenu dok su otvoreni ventili...a drugi problem je sto je vozac na kocenju pred jedinicu sa nekih 180 km/h saltao 3,4 brzine nize kao na 4t, sa zatvorenim gasom. Eto, sreca je sto uz to sranje jos nije i pao kada je zablokirao. E sad..zasto sajla nije bila gore. Englez ju nema u ponudi i totalno sam zaboravio na nju. A plan je bio istestirati pumpu koliko baca, a onda ju mozda zablokirati da je skroz otvorena jer motor je ionako slozen samo za pistu gdje ce 80% vremena provesti sa rucicom gasa otvorenom do kraja.
 
mbalunovic said:
naspram moto jakopeca i 2100kn.

:yikes: za te pare ja sam oba nikalsirao... i jos mi je ostalo za zuju i cevape  :mrgreen:
...i izgledaju ko tvoj, čisti i bijeli ko suza  (y)

mbalunovic said:
oni salju u monardi  (y)

(y) A ima vise tih firmi po Italiji koje to rade, e sad tko kako i koliko dobro i profesionalno odradi posao  :neznam:
 
boRRis929 said:
Nije nikakva tajna zasto je zaribao nakon 50 km. Nema nikakve greske,sve je slozeno kao tvornicki bez ikakvih kemijanja. Postoje dva problema koji su se poklopili i to je bilo kobno.
Prvi je taj da nismo imali spojenu sajlu aktuatora...ono sranje sto drzi pumpu full otvorenu dok su otvoreni ventili...a drugi problem je sto je vozac na kocenju pred jedinicu sa nekih 180 km/h saltao 3,4 brzine nize kao na 4t, sa zatvorenim gasom. Eto, sreca je sto uz to sranje jos nije i pao kada je zablokirao. E sad..zasto sajla nije bila gore. Englez ju nema u ponudi i totalno sam zaboravio na nju. A plan je bio istestirati pumpu koliko baca, a onda ju mozda zablokirati da je skroz otvorena jer motor je ionako slozen samo za pistu gdje ce 80% vremena provesti sa rucicom gasa otvorenom do kraja.

a pas mater prije takvog djira si stvarno mogao komotno odmah dok ne rijesis sajlu  :mrgreen:  :LOL:
 
Angie said:
Imam ja najljepši cilindar u povijesti čovječanstva.
Ne šalim se, kupio sam ga iz mađarske preko jednog momka koji ide tamo i mjenja cilindre.

Budem kasnije danas ili sutra postao sliku, uglavnom, cilindar je pobrušen na tokarskom stroju, nanovo nikasiliran perfektno, honiran, ispjeskaren i mislim oplastičaren.
Piece of ass, kao da je novi izašao iz tvornice.  (y)
oce'l ta slika  :misli:
 
boRRis929 said:
Prvi je taj da nismo imali spojenu sajlu aktuatora...ono sranje sto drzi pumpu full otvorenu dok su otvoreni ventili...

A hebemu kako si to mogao zaboraviti?  :?

boRRis929 said:
Englez ju nema u ponudi i totalno sam zaboravio na nju. A plan je bio istestirati pumpu koliko baca, a onda ju mozda zablokirati da je skroz otvorena jer motor je ionako slozen samo za pistu gdje ce 80% vremena provesti sa rucicom gasa otvorenom do kraja.

Kak mislis englez ju nema u ponudi :misli: Pa sta ti nije bila sajla gore na motoru, na onim kolutima  :shocked:
 
MCX said:
A hebemu kako si to mogao zaboraviti?  :?

Kak mislis englez ju nema u ponudi :misli: Pa sta ti nije bila sajla gore na motoru, na onim kolutima  :shocked:

Ne, nisam ju uopce imao. Svi djelovi su naruceni iz "the tuning works" a tamo nemaju tu sajlu i totalno sam zaboravio na nju. Sada sam ju kupio ovdje kod nas i stavit cu ju gore..iako zbilja razmisljam da blokiram pumpu da je otvorena do kraja
 
boRRis929 said:
Ne, nisam ju uopce imao. Svi djelovi su naruceni iz "the tuning works" a tamo nemaju tu sajlu i totalno sam zaboravio na nju. Sada sam ju kupio ovdje kod nas i stavit cu ju gore..iako zbilja razmisljam da blokiram pumpu da je otvorena do kraja
jebala te sajla
radi mješavinu
i ne daji debilima motor koji nikad nisu vozili ili nisu naučili vozit cvajtakta
 
sta ti imas protiv pumpe ulja ?
daleko bolje podmazuje nego mjesavina, i vec sam par puta napisao da je za VJ21 i VJ22 masinu karakteristicno da se doljnji cilindar na mjesavini trosi cca 2 puta vise od gornjeg (pa da ga vozis na 5% full sintetike) a i sve skupa manje izdrzi... preko pumpe ti je podmazan direktno klip i lezajevi radilice na suzuki masinama, neide to u carb kao na rotaxu i sl talijanskim poluproizvodima od masina
 
boRRis929 said:
Ne, nisam ju uopce imao. Svi djelovi su naruceni iz "the tuning works" a tamo nemaju tu sajlu i totalno sam zaboravio na nju.

Vise mi nista nije jasno  :shock:
Sta si ti taj motor kupio u dijelovima pa ga isao slagati, ili sta? :misli:
Ak ga mislis voziti i po cesti ne diraj pumpu, ustelaj je i vozi  (y)
Ako ces ga vozit samo na Grobniku, pitaj ekipu koja je vozila aprilija cup pred 10g. i opcenito koji su ga i kasnije ganjali po grobniku, sta su, kako i koliko radili s uljem, mjesavinom, pumpom i sl., da ne bi jos jednom morao rebildati...jer bus fakat postao najpoznatiji rebilder u regiji :LOL:  :mrgreen:  :jesus:
 
mbalunovic said:
sta ti imas protiv pumpe ulja ?
daleko bolje podmazuje nego mjesavina, i vec sam par puta napisao da je za VJ21 i VJ22 masinu karakteristicno da se doljnji cilindar na mjesavini trosi cca 2 puta vise od gornjeg (pa da ga vozis na 5% full sintetike) a i sve skupa manje izdrzi... preko pumpe ti je podmazan direktno klip i lezajevi radilice na suzuki masinama, neide to u carb kao na rotaxu i sl talijanskim poluproizvodima od masina
podmazivanje nije bolje
zato se trke voze na pumpama ulja
a možda se doljnji cilindar lošije hladi ko i na rd 500, pa se zato i više troši
što se dogodi s mješavinom kad je raspršiš po toploj površini?
 
:)
ne bih se tako lako slozio da je bolje pogotovo za ove masine. inace sam pricao o ljudima koji voze utrke, a ne za cestu.
oni koji skinu pumpicu je uglavnom ubrzo vrate, a u vecini dodaju ulje u bengu pored pumpice a nju koriste najnormalnije.

ovo za sta se dodogodi kad mjesavina (zraka i benge) dodirne toplu povrsinu, ulje ne doprinosi jer ono ne ishlapljuje ako si ciljao na hladjenje, e sad ta mala razlika u temperaturi ulja i cilindra kolko hladi nznm.

al bas za ovu masinu da preradis na mjesavinu a ne pumpicu trebas pogledati dvije bitne cinjenice.
klipovi za motore koji se podmazuju drugcije od ovog, tj pumpica u carb, ili obicna mjesavina, na klipu imaju makar mali prozorcic dosta visoko(tu pricam o jacim 2T a ne mzu i sl). taj prozor sluzi kako bi se dobio protok mjesavine oko malog iglicastog te njegovo podmazivanje. ovde toga nema nego ima dvije rupice od 1mm u koje udje ulje te kada bi u onom slucaju prosao zrak ulje iz rupice, "spricne" na iglicasti.
drugo jos bitnije je da opet kod klasicni podmazivanih 2T, na blokovima imas kanalice koji idu iza lezaja na radilici kako bi se dogodilo i tamo strujanje zraka i podmazivanje, ovde to imas na jednom koji je s strane magneta a i on je samo 2mm mozda, a ne 6, 7 kao inace, s strane mjenjaca je uronjen u ullje, a centralni, onaj najosetljiviji, nema taj kanal, znaci ako ne koristis, pumpicu za podmazivanje oni ostaju suhi. mislim da sam ti naveo dovoljno razlike izmedju klasicne masine i suzukijevih masina. te zasto ne mozes tako "lako" preci na mjesavinu.
to mozes tamo gde pumpica pumpa u carb.
mada razmisli sad i za te, na kocenju pustis gas, i mjesavine jedva dolazi, podmazivanja jedva ima, ako imas pumpicu ona moze biti namestena da i dalje tera na maxu i odrzava podmazivanje.
drugo ako imas siromasnu smjesu, opet pumpica i dalje daje dovoljno ulja, a ne manje u omjeru s gorivom.
mislim da sam dovoljno kakio na forumu, sad bi mogao u wc tamo gde je i mjesto :D
 
mbalunovic said:
:)
ne bih se tako lako slozio da je bolje pogotovo za ove masine. inace sam pricao o ljudima koji voze utrke, a ne za cestu.
oni koji skinu pumpicu je uglavnom ubrzo vrate, a u vecini dodaju ulje u bengu pored pumpice a nju koriste najnormalnije.

ovo za sta se dodogodi kad mjesavina (zraka i benge) dodirne toplu povrsinu, ulje ne doprinosi jer ono ne ishlapljuje ako si ciljao na hladjenje, e sad ta mala razlika u temperaturi ulja i cilindra kolko hladi nznm.

al bas za ovu masinu da preradis na mjesavinu a ne pumpicu trebas pogledati dvije bitne cinjenice.
klipovi za motore koji se podmazuju drugcije od ovog, tj pumpica u carb, ili obicna mjesavina, na klipu imaju makar mali prozorcic dosta visoko(tu pricam o jacim 2T a ne mzu i sl). taj prozor sluzi kako bi se dobio protok mjesavine oko malog iglicastog te njegovo podmazivanje. ovde toga nema nego ima dvije rupice od 1mm u koje udje ulje te kada bi u onom slucaju prosao zrak ulje iz rupice, "spricne" na iglicasti.
drugo jos bitnije je da opet kod klasicni podmazivanih 2T, na blokovima imas kanalice koji idu iza lezaja na radilici kako bi se dogodilo i tamo strujanje zraka i podmazivanje, ovde to imas na jednom koji je s strane magneta a i on je samo 2mm mozda, a ne 6, 7 kao inace, s strane mjenjaca je uronjen u ullje, a centralni, onaj najosetljiviji, nema taj kanal, znaci ako ne koristis, pumpicu za podmazivanje oni ostaju suhi. mislim da sam ti naveo dovoljno razlike izmedju klasicne masine i suzukijevih masina. te zasto ne mozes tako "lako" preci na mjesavinu.
to mozes tamo gde pumpica pumpa u carb.
mada razmisli sad i za te, na kocenju pustis gas, i mjesavine jedva dolazi, podmazivanja jedva ima, ako imas pumpicu ona moze biti namestena da i dalje tera na maxu i odrzava podmazivanje.
drugo ako imas siromasnu smjesu, opet pumpica i dalje daje dovoljno ulja, a ne manje u omjeru s gorivom.
mislim da sam dovoljno kakio na forumu, sad bi mogao u wc tamo gde je i mjesto :D
ulje ne ishlapljuje, benzin jest, znači ulje ostaje i podmazuje gdjegod je mješavina došla, a to je komplet karter i cilindar,  a to se teže postiže pumpom, možda i jest bolje za leteći ali sveukupno za mene je bolja mješavina, a nadasve sigurnija
kočenje s pumpicom...zamašćene svjećice kod otvaranja gasa
 
MCX said:
Vise mi nista nije jasno  :shock:
Sta si ti taj motor kupio u dijelovima pa ga isao slagati, ili sta? :misli:
Ak ga mislis voziti i po cesti ne diraj pumpu, ustelaj je i vozi  (y)
Ako ces ga vozit samo na Grobniku, pitaj ekipu koja je vozila aprilija cup pred 10g. i opcenito koji su ga i kasnije ganjali po grobniku, sta su, kako i koliko radili s uljem, mjesavinom, pumpom i sl., da ne bi jos jednom morao rebildati...jer bus fakat postao najpoznatiji rebilder u regiji :LOL:  :mrgreen:  :jesus:

Rekao sam vec da ce se voziti samo po pisti.
Nije kupljen u djelovima, ali ako kupis citav motor ne znaci da je sve na njemu savrseno. Citaj par stranica unazad pa ces vidjeti sto je sve rađeno na njemu.
yatasaki said:
jebala te sajla
radi mješavinu
i ne daji debilima motor koji nikad nisu vozili ili nisu naučili vozit cvajtakta
Breki nije debil i vozi on to super, samo je problem sto je sjašio sa V4 i sjeo na ovo...covjek zaboravio  8)
Balunovic ti je opisao za podmazivanje..mislim da je dosta specificna masina a samim time i podmazivanje. Nekako sam vise za pumpu
 
Balunovic je to odlicno napisao... Taj motor ak se vozi po cesti i redovito "servisira" moze trajati u vrazju mater, bas zato jer ima odlicno rjeserno podmazivanje i to je jedna od stvari koje su na ovoj masini vrline a ne mane. Ima ljudi koji su s njime obisli cijelu rh... u biti vecina tih cestovnih je pocela stucati poslije 10 ili vise k. km jer se nije imalo para, volje znanja i slično za odraditi preventivne radove, pa ono, vozi dok ne crkne, zatuče ili se raspadne  :?
Sto se podmazivanja tice, Mito je imao slicno nasviranu masinu i podmazivanje preko karba, a ne direkt ko 250, pa znamo kolko su trajale masine i nakon kolko km bi odlazili lezajevi.

yatasaki said:
podmazivanje nije bolje
zato se trke voze na pumpama ulja
a možda se doljnji cilindar lošije hladi ko i na rd 500, pa se zato i više troši
  :shocked:
Na 250 donji cilindar ima bolje hlađenje, zanemarivo, ali bolje. Balunovic ti je vec opisao konstrukcijske razlike i zasto je tome tako, sto se direkt podmazivajna tiče...  (y)
 
MCX said:
Jel se vas dva to zajebavate?  :shock:
Kakve to gluposti lupetate, nemojte da to netko procita pa da pomisli da je tome tako...  :?
Pa barem ti vyp imas taj motor, hebemu sve :?
Skuter i slicne cvaje ne trebas grijati, ali ovo se mora hebemu! (y)

Ne grijen ga jer se na minimumu bezveze napuni ulja, pa mi dimi sljedećih 10km. Krenen lagano dok ne uvati radnu temperaturu (ili baren jako blizu).

I ne bi se složija u ovon drugon dilu. Ja bi prije grija skuter. Ja RSa mogu vozit u režimu do 4000-5000 rpma dok se zagrije, a ti skuter voziš 90% vrimena u max okretajima.


Back on topic:
Ja ne znan zašto ljudi toliko biže od te pumpe i čine problem di ga nema. Meni je na RSu 125 riknila pumpa i bloka je motor. Da riknila je pumpa jer san ga nakon popravka upalija na mješavinu i testira pumpu koja je pri max okretajima i max otvorenosti gasa izbacivala tu i tamo neku kap. Postoje ljudi koji zagovaraju teoriju kako je to jednostavan sustav od 2 zupčanika u ulju koja se ne mogu pokvarit, ali to nije tako. Kako se u 8000km potroše dva zupčanika u ulju nije ni meni jasno, ali ta pumpa nije radila ka nova (ima san i novu koju san posli prova prije montaže).

Nakon svega toga opet san skloniji pumpi nego mješavini. Iako Suzukijev hop up kit manual za RGVa sugerira apsolutno izbacivanje pumpe iz sustava i vožnju na premix ulju - ja bi je ostavija. VJ22 mašina je skroz dobro koncipirana da funkcionira s pumpon koja ima izvodne kanale u cilindrima i u karteru (jedan ležaj se podmazuje uljen iz getribe). Nije ka pumpa 125ice koja se spaja na karburator i tamo miša s gorivon.