2 T MANIJA

u pumpi ulja nema ni jednog zupcanika  (y) cisto da znas. imas jedno 10 strana ranije objasnjenje.
 
mbalunovic said:
u pumpi ulja nema ni jednog zupcanika  (y) cisto da znas. imas jedno 10 strana ranije objasnjenje.

Je li taj koji je objasnija ikad rastavija ijednu?

Pošto od te riknute pumpe nije bilo ništa (Mikunijeva pumpa za RS125), odlučija san je ispilat da vidin šta se dogodilo. Unutra postoje zupčanici.
 
:misli: :misli: :misli:

jendu je boris rastavio i poslikao, a i ja sam svoju mikunijeu otvarao jer sam joj mjenjao namenu, stvarno nezna di si ti tamo vidio zupcanik. imas klip koji ide gore dole, potrazi idi unazad u temi i naces
 
mbalunovic said:
:misli: :misli: :misli:

jendu je boris rastavio i poslikao, a i ja sam svoju mikunijeu otvarao jer sam joj mjenjao namenu, stvarno nezna di si ti tamo vidio zupcanik. imas klip koji ide gore dole, potrazi idi unazad u temi i naces

Očito nisu isti modeli. Ova je imala zupčanike. Žaj mi je šta je nisan slika prije nego san je bacija u smeće.  :?
 
Vyp said:
Ne grijen ga jer se na minimumu bezveze napuni ulja, pa mi dimi sljedećih 10km. Krenen lagano dok ne uvati radnu temperaturu (ili baren jako blizu).

Masinu treba grijati dok ne dođe na nekih, e sad se ne sjecam, cini mi se 30° (ili tako nesto), i tek onda mozes krenuti... Napomena aprilijinih inzenjera sa "obuke", znaci info iz prve ruke...  (y)
Tko kako radi je neka druga prica  (y)

Vyp said:
I ne bi se složija u ovon drugon dilu. Ja bi prije grija skuter. Ja RSa mogu vozit u režimu do 4000-5000 rpma dok se zagrije, a ti skuter voziš 90% vrimena u max okretajima.

Nekog lc alu nakitanca koji se vrti u nebo da, u svakom slucaju, al ac je meni smijesno grijat, pogotovo gusanog koji se ne vrti previse... Laganica krenem trecinu gasa i tak mi se najbrze zagrije...  :wink:
 
ajde kao covjek koji se bavi istim reci koja je razlika "grijanja na mjestu" i voznje bez opterecenja, tj kad koristis do recimo 10, 20% snage koju on moze isporuciti.
 
usput, dal itko zna nekoga ko ovo zna raditi.
znaci navariti, na novo pobrusiti i upresat u fazu. i centrirat.
nsr400_crank_weld5.jpg

nsr400_crank_done2.jpg
 
mbalunovic said:
oce'l ta slika  :misli:



Dakle i pod blicem on izgleda fantastično.  :mrgreen:
Napominjem, cilindar je renoviran, nije novi cilindar iz tvornice.

Žao mi je što se momak više ne bavi time, a ja ne znam iz koje tvornice je ovo izašlo, jer rad je fantastičan, sve je ispjeskareno i potokareno.  (y)
 
Jbt jel to stvarno plastificirano. Sta je to s bezbojnim a ?
jer gledam naspram volumena koji je tamo za vodu nevidim razliku u boji
A ta boja cilinda se dobije nakon sto biva uronjen u kiselinu radi ciscenja

Al jebeno izgleda  :0648:
 
moj kr ima skoro 60000 s istom radilicom, 15000 s pumpom (kojoj se izlizao pogonski zupčanik i rezultat je zariban jedan klip, srećom)
koji rs ili mito imaju toliko s istom radilicom za cestovnu upotrebu

pumpa služi za ekipu koja se ne želi usrat na pumpnoj kada toče gorivo već ulje toče doma
 
mbalunovic said:
:misli: :misli: :misli:

jendu je boris rastavio i poslikao, a i ja sam svoju mikunijeu otvarao jer sam joj mjenjao namenu, stvarno nezna di si ti tamo vidio zupcanik. imas klip koji ide gore dole, potrazi idi unazad u temi i naces
velika većina vas nije ni znala kako radi kontrola dobave prije par stranica :LOL:
 
mbalunovic said:
ajde kao covjek koji se bavi istim reci koja je razlika "grijanja na mjestu" i voznje bez opterecenja, tj kad koristis do recimo 10, 20% snage koju on moze isporuciti.

Ne bavim se ja istim, ja sam samo entuzijast  :0648: rekao mi jedan mehaničar koji je davno bio na obuci  :jesus:
Mogu ti reci, da su ti fakin inzenjeri znali sve mane mašine od A do Z, pa se tvornica pravila bedasta  :?
Koja je razlika? Pa to je sve alu... promjena zracnosti i sl.
Čuj, ja i ktm-a grijem na mjestu...radi istih razloga...  :jesus:

yatasaki said:
moj kr ima skoro 60000 s istom radilicom, 15000 s pumpom (kojoj se izlizao pogonski zupčanik i rezultat je zariban jedan klip, srećom)
koji rs ili mito imaju toliko s istom radilicom za cestovnu upotrebu

Mito niti jedan, mito se raspadne do 10k... :mrgreen: ali Aprilia ima, sam odu u kurac ili radi ventila ili klipova puknutih...  :jesus:
 
Yatasaki. Poredis babe i zabe
.. moj mito je izgurao sve skupa sigurno 25k km s radilicom od cega su 16k sigurno na poliniju. Koji dobrim vise opterecuje istu jer je tezi klip....

Kr1s ima mozda 50hp na radilici i jako slabu por mapu. Rs250 ima malo jacu port mapu. Dok mito tvornicki ima dobrim agresivnije port mape. I cca 33-34 hp na radilici. Znaci po cilindru 8hp vise od tvog... sta se cudis da krace traje ???

I pumpa ti je riknula zbog istrosenog zupcanika... pa jebem ti tu kvalitetu kad ti zupcanik vrisne nakon 15000 km.

Pumpice nisu samo za sminkere kako ti govoris. I nadam se da nece svi icu tim putem i sami mjesat. Pogotovo na rs250 (suzuki vj22 masina) jer im 4 bitna lezaja nece uopce biti podmazana....
 
Cagiva mito najobicniji cilindar. Ima i dosta jacih.
73037originaleob3.jpg


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
kr1porting01.gif

Onaj rgv je vj21 tj prvi model.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
mbalunovic said:
Yatasaki. Poredis babe i zabe
.. moj mito je izgurao sve skupa sigurno 25k km s radilicom od cega su 16k sigurno na poliniju. Koji dobrim vise opterecuje istu jer je tezi klip....

Kr1s ima mozda 50hp na radilici i jako slabu por mapu. Rs250 ima malo jacu port mapu. Dok mito tvornicki ima dobrim agresivnije port mape. I cca 33-34 hp na radilici. Znaci po cilindru 8hp vise od tvog... sta se cudis da krace traje ???

I pumpa ti je riknula zbog istrosenog zupcanika... pa jebem ti tu kvalitetu kad ti zupcanik vrisne nakon 15000 km.

Pumpice nisu samo za sminkere kako ti govoris. I nadam se da nece svi icu tim putem i sami mjesat. Pogotovo na rs250 (suzuki vj22 masina) jer im 4 bitna lezaja nece uopce biti podmazana....
kr ima 60 ks na radilici
i službeno najbrži serijski 250, neka je 10 ks slabiji od rs, i ima vrhunski pogođen porting za cestu zato i traje
 
Ja vjerujem da su svi motori dobri i glupe su mi te rasprave koliko kilometara koji izdrzi. Pogotovo jer nemamo pojma kako se tko vozi  :?
 
boRRis929 said:
Ja vjerujem da su svi motori dobri i glupe su mi te rasprave koliko kilometara koji izdrzi. Pogotovo jer nemamo pojma kako se tko vozi  :?

jos bitnije, ni jedan motor nije nov kuplje (cast izuzetcima)
tako da ko zna kakvu "kramu" ko pokupi. (moj od polomljenog kucista, raspadnutog lezaja zadnjeg kola, polomljenog nosaca celjusti zadnjih, krive glave, zaribanog klipa u novom cilindru takorec. itd, itd....)
 
yatasaki said:
kr ima 60 ks na radilici
i službeno najbrži serijski 250, neka je 10 ks slabiji od rs, i ima vrhunski pogođen porting za cestu zato i traje

Nije da želin krenit u raspravu "svaki cigo svoga konja fali", ali bi volija vidit taj službeni podatak.