2 T MANIJA

:mrgreen:
da li znas ko popunjava tu wikipediju, smrtnici kao sto si ti, vyp ili bilo ko drugi...
 
Ako je s 225 km/h bija najbrži, šta upućuje na dugi završni (lanac) prijenos, bolje da nisu mirili 0-100 km/h jer bi vjerojatno još uvik kružija po Bonevilleu. :mrgreen:
 
mbalunovic said:
:mrgreen:
da li znas ko popunjava tu wikipediju, smrtnici kao sto si ti, vyp ili bilo ko drugi...
Da, a upućeniji smrtnici je svakodnevno nadopunjavaju točni(ji)m podacima...

So, go for it.

(y)

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Vyp said:
Ako je s 225 km/h bija najbrži, šta upućuje na dugi završni (lanac) prijenos, bolje da nisu mirili 0-100 km/h jer bi vjerojatno još uvik kružija po Bonevilleu. :mrgreen:
stock prijenos
 
yatasaki said:
kr ima 60 ks na radilici
i službeno najbrži serijski 250, neka je 10 ks slabiji od rs, i ima vrhunski pogođen porting za cestu zato i traje

Mjereno kako? Vremenski uvjeti, dimenzije vozača, kotača/gume... I Aprilia zna na satu povuci do 230 u idealnim uvjetima sa drugim prijenosom i "mikro đokejom"... :mrgreen:
Ali nebitno  :mrgreen:
 
ko da je bitno koji ima vecu krajnju kad i jedan i drugi na grobniku na ciljnoj idu mozda 180 po GPS-u
i to da tvornici ima dug prenos, nista ne znaci ako je s time bio trom, i svi su stavljali kraci prenos...

bilo bi zanimljie cuti, koji radi brze krugove na grobniku, sto sumnjam da kr s zastarelom suspenziom moze  :mrgreen:
 
mbalunovic said:
ko da je bitno koji ima vecu krajnju kad i jedan i drugi na grobniku na ciljnoj idu mozda 180 po GPS-u
i to da tvornici ima dug prenos, nista ne znaci ako je s time bio trom, i svi su stavljali kraci prenos...

bilo bi zanimljie cuti, koji radi brze krugove na grobniku, sto sumnjam da kr s zastarelom suspenziom moze  :mrgreen:
sigurno da je na stazi rs brži jer i za cestu već ima daleko bolji setup
ali u krajnjoj je brži...na sveopću žalost

 
Ja nigde nisam rekao da je rs250 brzi, samo da je jaci :wink:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
yatasaki said:
stock prijenos

Pa o tome i govorin. Tvornički prijenos mu je predug. Šta će ti 250ica koja ide 225km/h?

Glupa tema. Izgledamo ka oni sa skuter foruma šta pričaju čiji runner ide 85km/h, a čiji 87km/h.
 
Vyp said:
Pa o tome i govorin. Tvornički prijenos mu je predug. Šta će ti 250ica koja ide 225km/h?

Glupa tema. Izgledamo ka oni sa skuter foruma šta pričaju čiji runner ide 85km/h, a čiji 87km/h.

To ja pricam vec par stranica....mene zanima da li i kako se tko vozi....upaliti motor da radi na leru i sminkati se s njim meni apsolutno nista ne znaci. O izdrzljivosti i kvaliteti mozemo pricati samo kada se zajedno provozamo  :wink: :mrgreen: :jesus:
 
letimično pregledo ovih zadnjih nekoliko stranica i ispada da je novi klip zaribao nakon 50 km vožnje; moje mišljnje je da iako kojekuda piše da se nikasil ne razrađuje već odma pun gas, da to nebi baš bilo tako
-klip, karike i cilindar se trebaju jedno drugome prilagodit i dok se to ne dogodi trenje je povećano i povećano je u nekim zonama posebno i to se pojačano grije i širi; dok ima crta od honanja po cilindru, trenje je veće bez obzira što na tim udubinama ima ulja, plus, dok ima tih crta i dok se sklop nije prilagodio nema pune kompresije pa je i iz tog razloga veće opterećenje
-ne vidim nikakvu logiku u razmišljanju odmah pun gas oplesti motor
-a kočenje naglo i šaltanje za više stupnjeva prijenosa naniže u leru je svakako problem za podmazivanje, naučio sam se vozit na 2 t motorima i došao sam na vozački za auto  i po navici kod kočenja stiskam kvačilo i dajem međugas, pita me instruktor kog vraga radim :LOL:, gotovo nikad se nisam riješio te navike kolko mi je ušla u motoriku, i sad auto s međugasom šaltam u nižu ako ga tjeram jako, gušta nekog radi jer volim okretaje i zvuk motora kad se vrti
 
teorija odma pun gas je sledeca.
obrada je MNOGO finija nego kad se smslila razrada od par sto km..
da bi se i karike razradile, one moraju da se potrose u jednoj mjeri. to trosenje odradjuju risevi na cilindru. ako se razradjuje po malo onda se ti risevi brzo otupe, tj vise nisu ostri, a karika se ne razradi,
kada das pun gas, tlak stiska karike iznutra i one se mnogo jace pritiskaju uz cilindar, i odma se istrose kako bi se razradile. malo sam lose objasnio jer mi se neda dalje pisati al imas za dokaz moj cilindar nakon cca 2000km slikano. od prvog momenta PUN gas, i malo bogatija smjesa (veca glavna dizna)

evo ti mnogo bolje objasnjenje kako i zasto ako znas engleski.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mototuneusa.com%2Fbreak_in_secrets.htm&ei=gU_gUYDOH6XP4QThJw&usg=AFQjCNEDqT6u0Ygck50F-NV1uPj_-yocUg&sig2=oGWnJIKf50FoXR3IP5FVZw&bvm=bv.48705608,d.bGE
 
sve ja to kužim, al ako i voziš na pola gasa i na 3/4 otvora gasa, opet imaš dovoljni pritisak, a nikasil je izuzetno tvrdi materijal i mora bit povećanog trenja i grijanja da ga he...š, nije samo stvar u karikama, i klip ima po sebi od obrade neravnine, i ako je zračnost jako mala, može se dogodit ono što je bilo kod borisa
 
gle, SVI na rgv forumu tako razradjuju, i vidi cuda, nije bilo takvih slucajeva... a procitao sam ga cijelog...
2 "greske" su dovele do toga sto se desilo, nema veze s "krivom" razradom... bas zato sto je nikasil JEBENO tvr, a on ima jos i ceramiku ne cist nikasill te da bi razradio cilindar, karike moraju biti dovoljno "ostre"

tolko od mene. ne mislim se ubedjivat. idi stranu dvije nazad i pogledaj moj cilindar pa reci dal je dobro razradjen. a kompresija je bila tolko da je probila brtvu glave, zbog cega je ona i skinuta bila...
ako zelis mozes i dalje po malo u pocetku, a mozes i stisnut kako treba, stavis vecu glavnu diznu, i pazi na temperaturu cilindra, pogotovo na zracnjaku.

sto se tice razlike izmedju punog, 3/4 i pol gasa, uzmi si mjerac kompresije pa izmjeri kolka je razlika. to makar nije tesko.
 
Ondaaa reci ljudima i da otpocetka sipas motorkote  :mrgreen:skupa sa .uljem za mjesavinu ...aaa i sta ti nije izbilo brtvu jer ti je tokar napravio premali kanal pa "brtva" tj o ring nije upadao kak spada?
 
prevelik (predubok) pa je malo kompresija probijala, al nebitno je brtvu progurao izmedju glave i cilindra, zao mi je sto nisam slikao, stanjio ju je u debljinu papira  :mrgreen:

i nije otpocetka motorkote, neg nakon prva 3 tanka goriva otp. cca 300km  (y) jer se inace ne bi ni razradio (po govoru sepica)
 
mbalunovic said:
teorija odma pun gas je sledeca.
obrada je MNOGO finija nego kad se smslila razrada od par sto km..
da bi se i karike razradile, one moraju da se potrose u jednoj mjeri. to trosenje odradjuju risevi na cilindru. ako se razradjuje po malo onda se ti risevi brzo otupe, tj vise nisu ostri, a karika se ne razradi,
kada das pun gas, tlak stiska karike iznutra i one se mnogo jace pritiskaju uz cilindar, i odma se istrose kako bi se razradile. malo sam lose objasnio jer mi se neda dalje pisati al imas za dokaz moj cilindar nakon cca 2000km slikano. od prvog momenta PUN gas, i malo bogatija smjesa (veca glavna dizna)

evo ti mnogo bolje objasnjenje kako i zasto ako znas engleski.
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.mototuneusa.com%2Fbreak_in_secrets.htm&ei=gU_gUYDOH6XP4QThJw&usg=AFQjCNEDqT6u0Ygck50F-NV1uPj_-yocUg&sig2=oGWnJIKf50FoXR3IP5FVZw&bvm=bv.48705608,d.bGE
ovo možda važi ako je sve novo

 
nove karike i obavezno honanje cilindra je sve sto treba biti novo