2 T MANIJA

tborzic said:
uvijek možeš otvoriti temu o vanbrodskim motorima. I naravno, ovo da je 50% gasa jednako 2/3 okretaja nije istina. Iako mi se neda sad objašnjavati, čovek se zapita za koji motor (mali, veliki, crveni, 2T, 4T, 8T, 0T)? Pod kojim uvjetima? Kojim opterećenjem? I da li si ikad vozio vanbrodski motor, gdje je prvih 50% gasa sve samo ne 2/3 okretaja (iako je ovo uostalom stvar proizvođača - prilagodbe karakteristike pojedinog agregata, tako da, eto, ne isključujem da na kugli zemaljskoj postoji baš takav).

U pravu si, ovisno je o opterečenju mašine.

fico_199 said:
moram se složit s balunovicem, u manualu od skoro svih novijih motora piše da se u razradi treba voziti dinamično. Znači ne baš full gas u mjestu nego ono zavojite ceste s raznim režimima itd. Ovo razrađivanje cvaja na 1/3 gasa su gluposti.

U attachmentu je konkretno što Aprilia preporuča za RS125, isto što kažeš samo sa ograničenjem okretaja.


 
a iste se masine na kartinzima od prvog dana teraju u iber  :misli:
 
ovo iz manuala je nebo i zemlja u odnosu na pun gas odpočetka
boris, dosta manja vjerojatnost zaribavanja nakon kočenja mašinom bi bila da je to bilo nakon 1000 km iz jednostavnog razloga- bila bi veća zračnost jer bi se razradilo plus manje trenje i shodno toga i grijanje klipa
 
mbalunovic said:
inace ima jos jedno specificno za grobnik a to je da se na stazama s puno Punog gasa, glavne dizne dizu za 10 (mikuni) tj 5 (dellorto i keihin) da bude malo bogatija smjesa. e sad on ima arrow koji to zahtjeva u suprotnom ssmjeru tj smanjenje tako da je tu to dobro. al pumpica nije radila na maximumu u tom momentu, i saltanje nadole i sve to se poklopilo nazalost. samo jedan od tih da nije bio tako verovatno ne bi nista bilo. masina je tamo vec bila razradjena

Zato ja ne volim to drkarenje sa spuhovima, poslije se hebas sa stelanjima, a dobit nula bodova... Drzim se tvornickog i bom  (y)

golum said:
ako se ovo primijeni na borisov slučaj, faktor rizika nije bio uzet u račun, i ovo "može poći po zlu" , nije spojio to što je trebao plus vozač je kočio mašinom ili je pustio da usporava na suho bez gasa; da se pristupilo s oprezom bez primjene teorije punog gasa, onda nebi zaribao

Borisu je otslo sve u kurac jer nije imao sajlu koja regulira pumpu kod pustanja gas, i jos k tome na Grobniku  :shock: i to je cijela tajna. Nema teorije urota, lose razrade i sl, to je jednostavno to. To ti je kao kad na ktm-une odzracis uljni sustav... par sto km i ode sve u pakrac  :mrgreen: (y)

golum said:
ovo iz manuala je nebo i zemlja u odnosu na pun gas odpočetka
boris, dosta manja vjerojatnost zaribavanja nakon kočenja mašinom bi bila da je to bilo nakon 1000 km iz jednostavnog razloga- bila bi veća zračnost jer bi se razradilo plus manje trenje i shodno toga i grijanje klipa

Skoro pun gas, da, ali do nekih okretaja... Nije mislio na ubijanje u crveno :mrgreen:
Koja zracnost? To je nikasil, trosenje minimalno zanemarivo, i daleko vecu ulogu igra izbor novog klipa nego to sta pricas. Ja sam uzeo nove vertexove klipove (bili su na snizenju  :0648: ), koji se navodno dosta sire, tak da cu ja u svome slucaju odradit sve to s dosta predostroznosti i stednje kad su u pitanju veci điri, da ne bi bilo kasnije otpao nikasil, zablokao klip i slične dogodovstine  :mrgreen:
 
Djelovi jucer poslani...pise da stizu u iduci petak  :0648:  Jel slobodan Grobnik u subotu  ??:mrgreen:
 
"Zato ja ne volim to drkarenje sa spuhovima, poslije se hebas sa stelanjima, a dobit nula bodova... Drzim se tvornickog i bom  (y)"

sugaya ili JL imas bez bilo kakvih drugih prepravki 10hp na zadnjem kolu, tyga i jolly vise na srednjim (ne 10 al vise usmjereno srednjim okretajima)


"Koja zracnost? To je nikasil, trosenje minimalno zanemarivo", misli na potrosenost klipa, al to nema smisla 1000km polako da bi se 300 vozio kako spada.

"daleko vecu ulogu igra izbor novog klipa nego to sta pricas. Ja sam uzeo nove vertexove klipove (bili su na snizenju  :0648: ), " 6/100 mm ti je zracnost za vertexe
 
mbalunovic said:
sugaya ili JL imas bez bilo kakvih drugih prepravki 10hp na zadnjem kolu, tyga i jolly vise na srednjim (ne 10 al vise usmjereno srednjim okretajima)

JollyMoto je imao cca +2,5 a ovi ostali su svi bili zanemarivo, ali slabiji od serijale (nisu ih u testu htjeli imenovati  :mrgreen: )... Sugaya znam da je najbolji, ali cisto sumnjam da izvuce vise od 4-5 konjica. 10 da, s kitom.

mbalunovic said:
6/100 mm ti je zracnost za vertexe

Odkud ti info :misli: (y)
Ak imas neki info i za ostale marke, napisi, nek se nađe  (y)
 
za tvornicki i za vertexe i wiseco kovane je 6/100 (forum rgv250) i TTW

sto se tice snage spuha. JL ti je kopija sugaya-e, (sugaya je 1400 funti dok je JL cca 450-500)

nikad spuh sam po sebi nece nista dati, isto kao ni samo spustanje glave, itd. al s JL + black cougar glavom + cougar ventilima + zell programabilnom elektronikom + vertex jedna karika dolazili do snage od 72 - 74hp na zadnjem kolu a vornicki ih ima oko 52 do 54.
 
Eno nekidan san odradija 21 000 km s istin klipovima i karikama i istin cilindrima (koji su i prije imali sigurno kojih 10ak tisuća odrađenih km). Koliko bi po vama ja triba puta slat cilindre na honovanje do sad?  :mrgreen:

mbalunovic said:
sugaya ili JL imas bez bilo kakvih drugih prepravki 10hp na zadnjem kolu, tyga i jolly vise na srednjim (ne 10 al vise usmjereno srednjim okretajima)

Je, u snovima.


mbalunovic said:
sto se tice snage spuha. JL ti je kopija sugaya-e, (sugaya je 1400 funti dok je JL cca 450-500)

nikad spuh sam po sebi nece nista dati, isto kao ni samo spustanje glave, itd. al s JL + black cougar glavom + cougar ventilima + zell programabilnom elektronikom + vertex jedna karika dolazili do snage od 72 - 74hp na zadnjem kolu a vornicki ih ima oko 52 do 54.

Sugaya je "kopija" Suzuki KIT auspuha, a JL je kopija Sugaye. Šta misliš koliko se izgubilo u tin kopijama? Prva kopija je u navodnicima jer su Suzuki KIT auspusi i Sugaye identični ako pričamo o RGVu. RS tad nije ni postoja, kasnije je Sugaya prilagodila auspuhe i za RSa jer ovi s RGVa nisu plug&play na RSu.

RGV sa kompletnin F3 KITon je razvija oko 72-74 konja na kolu. Taj kit je uključiva sve i svašta, tako da mislin da su neke informacije napuvane.

U svakon slučaju Sugaye sa Sugaya SAPC ili 23d10/23d60 SAPC i SP glavama (ili neke druge dobrog volumena, squisha i oblika) daju sigurno 10 konja na kolu. Ali i s te 3 stvari nećeš doć do 70+, a kamoli samo s auspusima.
 
pa kolko ti mislis da imas tvornicki na kolu  :misli:  ti ocito mislis da imas 60+ tvornicki sto je daleko.. imas 54, 56 mozda.
drugo ajde kad tolko znas reci sta su "prilagodjavali" s rgv na rs na bilo kom spuhu, SVE je isto, samo sto RGV ima topove blize horizontali tj stingeri se vise lome pre samog topa. i rupa za montiranje sto se montira kod klackalica je pomaknuto za pazi sad ovo, cijelih 7mm znaci produzis rupu i to je to....
 
mbalunovic said:
pa kolko ti mislis da imas tvornicki na kolu  :misli:  ti ocito mislis da imas 60+ tvornicki sto je daleko.. imas 54, 56 mozda.
drugo ajde kad tolko znas reci sta su "prilagodjavali" s rgv na rs na bilo kom spuhu, SVE je isto, samo sto RGV ima topove blize horizontali tj stingeri se vise lome pre samog topa. i rupa za montiranje sto se montira kod klackalica je pomaknuto za pazi sad ovo, cijelih 7mm znaci produzis rupu i to je to....

Pa kreće se oko 55 na kolu da. To i sam mislin. Sami auspusi ti neće dat 10 nikako. Pogotovo na motoru prilagođenon za rad na onin standardnin auspusima koji su tuga i žalost.
Kad san kupova Tygu bili su ponuđeni različiti setovi za RSa i RGVa. Doša mi je set za RSa i u nekin točkama su grane udaljene po 1mm od zadnje vilice/mašine/rame. Pošto i Sugaya ima set za RSa i RGVa pod različitin kodovima, ne bi baš reka da je razlika u kutu prigušivača i rupi koja se tvornički može napravit elipsoidna. Ovo je moja pretpostavka jer nisan vidija Sugayu uopće, a kamoli set za RSa i RGVa u usporedbi. Ako ti jesi, ja se ispričavan.

EDIT:
Kad bi ti to dalo 10 konja onda bi značilo da ostalih (čitavih!) 5 dođe s elektronikon sa skroz drugačijon mapon paljenja i otvaranja ventila, drugin ventilima, cilindrima i glavama (s različitin debljinama brtvi), airboxon, klipovima i "olakšanjima" ka šta su suho kvačilo i racing rotor i stator?
 
Serijala u dobrom stanje ima 55-57 na zadnjem kolu, sve STD  (y)
Tako nesto ima i smc660, tako da to nije bas malo :0648:

Vyp said:
Eno nekidan san odradija 21 000 km s istin klipovima i karikama i istin cilindrima (koji su i prije imali sigurno kojih 10ak tisuća odrađenih km).

A ovisi kak ga vozis... OEM klipovi i ventili imaju neke mane, pa je sve preko 10k lutrija, moze a i ne mora puknut (y)
Kakvo honovanje, pa to je nikasil. Dok su tolerancije u okviru dopustenih, odnosno dok nije pre ovalan i nema ostecenja, teras cilindar dok ide (y)
Ja sam mislio mozda sljedece/preksljedece gpdine uzet druge ventile, cisto predostroznosti radi, na Grobnik ne idem, tak da uz malo srece, sljedece desteljece imam za mjenjat karike i cistit ventile  :jesus:
 
Neću ulaziti u brojke, jer iskreno ne znam koje su točno, ali ono što znam jest da nije toliko teško izvuči konje iz dvotakta, koliko je teško napraviti krivulju snage povoljnom za vožnju.

Dvotakti već po samoj prirodi imaju peaky powerband, mislim čak da bi se i moglo izvuči tih 10ak konja, ali da bi motor bio teško iskoristiv.

No, o tom-po tom, treba naći brojke sa valjaka.
 
ako uzimas klipove uzmi za rgv vj 22 noviji jer su oni u rsu stari i zastareli koje je suzuki zamjenio za novije koji se ugradjuju i na rg125r f (fun)

sto se tice ventila imas za opciu jednog tipa iz njemacke koji potpuno obnovi iste. ili od cougara one za 600 funti :D
 
Angie said:
Neću ulaziti u brojke, jer iskreno ne znam koje su točno, ali ono što znam jest da nije toliko teško izvuči konje iz dvotakta, koliko je teško napraviti krivulju snage povoljnom za vožnju.

Dvotakti već po samoj prirodi imaju peaky powerband, mislim čak da bi se i moglo izvuči tih 10ak konja, ali da bi motor bio teško iskoristiv.

No, o tom-po tom, treba naći brojke sa valjaka.
tako je s ta dva postaje full peaky a to se kasnije ublazi (prosiri) odg glavama i tako dalje (paljenjem ponajvise)
 
rs250efftl4.jpg

Jim Lomas - crvena
arrow - zelena
tvornicki zblokana njemacka verzija s katalizatorom - plava
sve ostalo tvornicki. isti dan isti motor, samo su dizne mjenjane za arrow 10 manje a za JL iste kao tvornicke (ne ove s katalizatorom jer su one dosta vece)