2 T MANIJA

yatasaki said:
di ti je četvrti klip
Taj je zariba već u pošti.  :mrgreen:

Angie said:
Neću ulaziti u brojke, jer iskreno ne znam koje su točno, ali ono što znam jest da nije toliko teško izvuči konje iz dvotakta, koliko je teško napraviti krivulju snage povoljnom za vožnju.

Dvotakti već po samoj prirodi imaju peaky powerband, mislim čak da bi se i moglo izvuči tih 10ak konja, ali da bi motor bio teško iskoristiv.

No, o tom-po tom, treba naći brojke sa valjaka.
RS/RGV se da napravit na 65-70 cestovno podnošljivih konja. Pogotovo ako te ne brine donja tj. prva trećina okretaja šta većinu koji taj motor koriste za vikend vožnje ne brine jer ga na otvorenoj cesti ne spuštaš ispod 5k, a vozi se do max 12k.
 
Angie said:
U attachmentu je konkretno što Aprilia preporuča za RS125, isto što kažeš samo sa ograničenjem okretaja.

Copy/paste i za 250... al jedna bitna stavka vam promice u cijeloj prici  :mrgreen:
To je kad je motor nov, kako bi sjeo ovjes, kocnice, getriba, radilica... Klipovi i tak "nisu" u kontaktu s cilindrom  (y)
To je jos jedan u nizu propusta kod Aprilie, pola toga ne napisu...ili napisu al izostave najvaznije...i sad, promijenis klipove, i svi koji se slijepo drze manuala, ajmo opet 1600km razrade...  :LOL: :LOL: :LOL: pa skidaj 2-3 put ventile radi ciscenja od garezi, a motor vec razradjen, tak reci spreman za generalnu  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Jel stavljao netko "Battery eliminator Zeeltronic"
Il battery eliminator è un condensatore elettrolitico che permette di sostituire la comune batteria della moto con questo elemento, risparmiando molto sul peso, in quanto pesa soltanto 80grammi.
Funziona sulla maggiorparte delle moto con accensione CDI, ovviamente va utilizzato su moto da pista che non necessitano dei fanali o di altri accessori superflui.

20€ preko motoracingshop-a  :shock:
Slican kondenzator imam na ktmu...koja ljepota bi bila nemat bateriju :0648:
 
napravis ga za 50kn. treba ti kondenzator i otpornik, imas i shemu na stranici zeltronika.
 
balunoviću, zaboravil sam ti napisati kad smo diskutirali o cvajama i kad si rekao da je tomosovo vanbrodsko smeće nepoderivo
-ima jedna drastična razlika između vožnje po moru i cesti koja čini da je cvajo na VB motoru nepoderiv, a na cesti tako osjetljiv :mrgreen:
 
Nznm na sto tocno mislis

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
Nznm na sto tocno mislis

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
probaj odgonetnuti zašto cvajo na cesti ne traje, a na moru traje, isti agregat s borisovog motora da je na vanbrodskom nebi zaribao bez obzira na onu nesretnu sajlu; zašto  :mrgreen:
 
Mislis na "kocenje motorom" tj da na moru motor nece nikad biti pod malim gasom a visokim okretajima nego da odma padnu okretaji kako pustia gas :misli:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

 
mbalunovic said:
Mislis na "kocenje motorom" tj da na moru motor nece nikad biti pod malim gasom a visokim okretajima nego da odma padnu okretaji kako pustia gas :misli:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Ne samo to, nego 90% zivotnog vjeka provede u optimalnim okretajima :wink: