636 uzivancija ili problem?

Pitbull said:
Ma nego kaj!  :LOL:  :LOL:  :LOL: I kaj je bilo dok si se zbudil????  :jesus:
Malo je peklo  :LOL: :LOL:
 
GIXER said:
Ljudi,očigledno Kawasaki ima nešto lošiju završnu strojnu obradu cilindara i potrebno ga je malo dulje razrađivat.
Ako takav motor forsiramo od početka,dolazi do brzog trošenja karika tj. cilindar ih jednostavno ošmirgla.
Zato treba uzet kutiju Praxitena i polako par hiljada bez visokih obrtaja i bit će sve uredu.
Zamislite kako je tim karikama ,kao da uzmete pimpek i ostrugnete po fasasdi,mislim da nije baš ugodno  !!! :mrgreen:
gledaj, ni na jednom motoru od tih problem nije bio u RAZRADI! nije bilo problema ni sa cilindrima, ni sa karikama, vec je problem bio ventilima, gumicama i federima ventila.

ispusni ventili se nisu zatvarali kak treba i ulje je prolazilo anva na spulju.

sve sto se tice mehanike je bilo u toleranciji.

mozda ak cita dac moze detaljnije nekaj napisat, jer se meni faaaakat ne da na istu temu pricat vec trecu jaru za redom.

svi ovi akteri topica, ukljucujuci i mene su odradeni u garantnom roku, neki su cak dobili i nove masine i tak dalje...

mass production, sve je to isti kurac, pisaju yamahe, pisaju honde, suzukiji i kawasakiji.

jebote, pravo je cudo da ti motori uopce funkcioniraju u tim rezimima rada da se sve ne razleti...


 
Da najvjerojatnije je tak, al zato s ovom serijom 2005/06 nebi trebalo bit problema kaj se toga tiče!  (y)
 
Pitbull said:
Da najvjerojatnije je tak, al zato s ovom serijom 2005/06 nebi trebalo bit problema kaj se toga tiče!  (y)
drukcija je konstrukcija masine, da li ce biti problema to cemo tek vidjeti

 
Pa dečki se na prošlogodišnje ništ ne žale, bar ja nisam od nikoga čul. Nadam se da je tak i da se to nebu promjenilo, a opet nemože se nekaj zaključivat na jednom ili dava slučaja!
 
Pitbull said:
Pa dečki se na prošlogodišnje ništ ne žale, bar ja nisam od nikoga čul. Nadam se da je tak i da se to nebu promjenilo, a opet nemože se nekaj zaključivat na jednom ili dava slučaja!
gledaj, decki se ne zale...to ej RELATIVNO

mozda se ne bi znalo niti za ovih par slucajeva da vlasnici tipa splice, andreasa mene i jos nekih nisu onak, ajmo rec od onih SAVJESNIJIH i u motorima cijeli zivot, motore pratimo, osluskujemo i odrzavamo

kolko je ljudi kupilo 6icu a ni ne kuze gdje se nalazi stakalce za kontrolu ulja...

ma uopce je bespotrebna ova rasprava
 
Soho said:
gledaj, decki se ne zale...to ej RELATIVNO

mozda se ne bi znalo niti za ovih par slucajeva da vlasnici tipa splice, andreasa mene i jos nekih nisu onak, ajmo rec od onih SAVJESNIJIH i u motorima cijeli zivot, motore pratimo, osluskujemo i odrzavamo

kolko je ljudi kupilo 6icu a ni ne kuze gdje se nalazi stakalce za kontrolu ulja...

ma uopce je bespotrebna ova rasprava

Potpisujem!  (y)
 
Soho said:
gledaj, decki se ne zale...to ej RELATIVNO

mozda se ne bi znalo niti za ovih par slucajeva da vlasnici tipa splice, andreasa mene i jos nekih nisu onak, ajmo rec od onih SAVJESNIJIH i u motorima cijeli zivot, motore pratimo, osluskujemo i odrzavamo

kolko je ljudi kupilo 6icu a ni ne kuze gdje se nalazi stakalce za kontrolu ulja...

ma uopce je bespotrebna ova rasprava
Tako je !!! (y)
 
tomee said:
dadek daj ne pij dok tipkaš jel vidiš kad je spličo napisal taj post??
pa čoeka nema na forumu 2 godine :shock:

mozak baj baj :cijpadrva:
:letim:
 
Poznajem Spliću i pošto on više ne dolazi na forum,mogu vam reći da je 636-ticu prvih 1500 km vozio do 5000 okr,jer sam se vozio sa njim za vrijeme razrađivanja,kasnije je bio nekoliko puta na Grobniku,čisto amaterski,nekoliko desetaka krugova,a sve ostalo je 90% vožnje po gradu u gužvama.Nije iz motora ništa radio što se inače ne radi i zato navedena potrošnja ulja nema nikakvog opravdanja.Očito da taj model ima nekakvu konstrukcijsku grešku jer ima više takvih slučajeva.Priznali su mu to kao reklamaciju i nakon što je motor bio u KMS-u nekoliko mjeseci napravili generalku.Nakon nekoliko tisuća kilometara nakon generalke navodno opet ima slične simptome,ali nastavak neznam jer se Splićo ne vozi jer ima obiteljskih obaveza.
 
E , a di je nestalo pametovanje moderatora o neaktualnosti teme i razloge zaključavanja  topika ???
 
101 said:
E , a di je nestalo pametovanje moderatora o neaktualnosti teme i razloge zaključavanja  topika ???
kaj sad ti hoces?
jel vozis sesticu mozda?
:mrgreen:
 
kolko ja znam...kawa je uvijek bial uzor što se potrošnje ulja tiče...
moja pila ne troši ni kapi ulja...
ista situacija je i sa stričevom devetkom
a ak se doro sjećam onog nekog 24 sata endureance-a ili tak neš...kad su naši debitirali i osvojili 2. mjesto...
desetka koju su vozili također nije trošila ni kapi ulja...

2. soho
ak je bilo problema sa ispušnim ventilima...onda je prilikom 2. takta iliti kompresije dolazilo i do ispuštanja smjese u ispuh, a ne samo ulja, a to bi se jaaako odrazilo na snagu motora, a o zapaljenju i expanziji smjese u granama neću ni pričat...

motor troši ulje ako je potrošenost karika ili cilindra izražena toliko da se mora pojavit deblji sloj ulja na stjenkama cilindra koji se prilikom 3. takta iliti expanzije spali sa smjesom. Zbog tog oni motori koji troše ulje, vrlo vjerovatno i jako dime...
priču o lošim ispušnim ventilima ne pušim, neš je tu u toj priči gadno shebano i neko ne govori istinu,a vrlo često se dogodi da ti serviseri nemaju pojma šta rade, i eto ti onda zla.
teba postavit na forum anketu kolko je ko puta kod servisera dobio izjavu da je to zbog lošeg goriva kad se prvi put pojavio kod "majstora" sa nekim kvarom
vjerujte mi, začudili bi ste se za što sve gorivo može biti krivac :wink:
 
ma sve je to super, samo 636 je toliko lagan motor da je to za ........., kao i većina ovih novih....
stvar navike ili možda iskustva, ali po meni, je... motor koji nije preko 200kg!!! :mrgreen: :mrgreen:
 
101 said:
E , a di je nestalo pametovanje moderatora o neaktualnosti teme i razloge zaključavanja  topika ???

striček kaj se pjeniš rađe me nauči vozit po zadnjem :mrgreen: