99 racing school

vjerujem da bi i drugi puta napravio isto da sam imao motor,,
a ne thundercata 600 prvi puta i savijenu kawu iz 96e drugi puta ...  :(
tek treči puta sam imao konkurentan motor ...  :?

ja navijam i divim se  nervi, dampi , gajsu, ercegu i svim mladjim dečkima te navijam za njih i jedva čekam dan da skinu ove starije trkače i zauzmu prva mjesta na listama najbržih hrvata ...  (y)
uglavnom može se i bez toga puno napraviti kao što su i napravili spomenuti ...  :shock:

nemoj samo shvatiti kao pljuvanje po nikome i ničemu jer svi koji idu ispod 1.45 su za mene odlični vozači i cijenim svakog od njih da nepričam o imenima kao što su  kec,  saša , loris , drmeš i slične rakete ... :)

 
Ja vjerujem da se kod Petra radi o nevjerojatnom talentu, ali stvarno, i o cinjenici da se vozio sa ljudima koj su odvozili vec punooooo krugova. Tako da je imao relativno dobar uzor.

Konkretno dvije godine tapkam na tom Grobniku u mraku, sa svakim, ali svakim dolaskom, poboljsam svoje vrijeme. Poboljsanje je doslo skoro na silu ni sam ne znam kako :? To kazem zato sto sam tek sad uvidio koliko sam gresio i koliko se Grobnik drugacije vozi :?
Pogledao sam ja i snimke i poslusao Sasu koje su putanje, primio milion misljenja i savjeta od ljudi iz kafica i nista to nije polucilo rezultat kao skola kod Keca.

Toliko vas lagano vodi da je to za nepovjerovati, ali stvarno. Ne mozete, a da se ne zapitate pa kako, kako on to tako lako, a meni je borba za goli zivot :mrgreen: a onda se podsjetite da se covjek 25 godina vozi na Grobniku :shock:

Takodjer ono sto je naprosto nevjerojatno, a to je da vas vuce, sve brze i brze. Kad ne mozete, priceka vas, pa opet, pa opet. Uglavnom ni najbolji prijatelj ne bi odvojio toliko vremena za mene :wink:
 
Sip said:
Ja vjerujem da se kod Petra radi o nevjerojatnom talentu, ali stvarno, i o cinjenici da se vozio sa ljudima koj su odvozili vec punooooo krugova. Tako da je imao relativno dobar uzor.

Konkretno dvije godine tapkam na tom Grobniku u mraku, sa svakim, ali svakim dolaskom, poboljsam svoje vrijeme. Poboljsanje je doslo skoro na silu ni sam ne znam kako :? To kazem zato sto sam tek sad uvidio koliko sam gresio i koliko se Grobnik drugacije vozi :?
Pogledao sam ja i snimke i poslusao Sasu koje su putanje, primio milion misljenja i savjeta od ljudi iz kafica i nista to nije polucilo rezultat kao skola kod Keca.

Toliko vas lagano vodi da je to za nepovjerovati, ali stvarno. Ne mozete, a da se ne zapitate pa kako, kako on to tako lako, a meni je borba za goli zivot :mrgreen: a onda se podsjetite da se covjek 25 godina vozi na Grobniku :shock:

Takodjer ono sto je naprosto nevjerojatno, a to je da vas vuce, sve brze i brze. Kad ne mozete, priceka vas, pa opet, pa opet. Uglavnom ni najbolji prijatelj ne bi odvojio toliko vremena za mene :wink:
boldao sam cijelu rečenicu, no ono što želim reći može biti napisao i  bez "kod Keca". Ne poznajem njega, no poanta je da je napredak osjetno bolji ako postoji netko stručan tko će ti se posvetiti, objasniti ti što i kako. Nebitno o čemu je riječ. Nakon nekog vremena taj napredak se uspori, a kad promjeniš osobu koja ti tumači (ili pak samo uzmeš nekog drugog) te čuješ jednu te istu informaciju iz drugog kuta, napredak se opet osjeti. Ovo tapkanje u mraku je jako dobar primjer....Ista stvar vrijedi svugdje. No....znaš kak se kaže, "Savjet koliko košta toliko i vrijedi".
Naravno, treba uzeti u obzir koliko je nekom stalo do rezultata. Mene boli k za vrijeme postignuto na stazi, no (ako Bog da) slijedeće godine ću se priključiti ovome samo zato da mi netko kvalitetno tehnički objasni ulaske i izlaske iz zavoja, kočenja, držanje tjela....i ine stvari za koje u ovom trenutku ne znam ili pak mislim da znam a u zabludi sam. Ovako kako sam počeo mogao bih do kraja svoje vozačke karijere, ali želim znati nešto više, a pozivajući se na gore napisano, znam da moram platiti. 1000 kn je prihvatljiv novac (meni) jer stvarno mislim da u birtiji ne mogu naučiti puno. Drugačije je kad te netko pogleda, upozori na tvoje, ne općenite greške, savjetuje tebe, a ne sve....a to vrijeme netko mora platiti. Sat u plesnoj školi (45 min) košta oko 150 kn, sat instrukcija iz engleskog oko 100, sat servisera oko 300...zar je realno očekivati da netko svoje znanje daje đabe...
 
Nemojte biti samouki. Potrošit ćete hrpu novaca, guma, benzina dok dođete na vremena i na sigurnu i opuštenu vožnju na koju bi došli možda uz samo jedan dan proveden sa Kecom na stazi.

Jasno mi je da škola košta. Nekome je prihvatljiva, nekome manje prihvatljiva. Ovo što je Kec izračunao je po meni nevjerojatno jeftino.
Nekako mislim da oni koji se žele opustiti i koji žele nešto naučiti, da im je idealno otići u Kecovu školu. Ja znam šta bi ja dao da me netko učio kad sam prvi puta došao na Grobnik.
 
nebi htjeo da me krivo shvatite ali pogledajte koliko ima zdravih mladiča koji jure 1.32-1.36 a nisu vidili školu...
škola je za pohvalu ali da može bez nje - može !
dečki su dokazali da može  (y)
 
pero1986 said:
nebi htjeo da me krivo shvatite ali pogledajte koliko ima zdravih mladiča koji jure 1.32-1.36 a nisu vidili školu...
škola je za pohvalu ali da može bez nje - može !
dečki su dokazali da može  (y)
ako su oni tadovoljni tim rezultatom, i brzina napretka ih ne interesira već voze samo da voze, onda im je to sasvim ok, no ako im je cilj malo veći, nisi u pravu. Uostalom, tvoja tvrdnja se kosi sa tvrdnjama čovjeka koji je prošao put od amatera do profesionalca, prošao kroz sve faze napretka, sam i bez ikoga pa s nekim.....po njemu ipak ispadda da je jeftinije platiti nego učiti sam. Ja mu vjerujem. Do istog sam zaključka došao i sam, no na nekom sasvim drugom području. Kada sam to zaključio, život mi je postao jednostavniji.
 
pero1986 said:
nebi htjeo da me krivo shvatite ali pogledajte koliko ima zdravih mladiča koji jure 1.32-1.36 a nisu vidili školu...
škola je za pohvalu ali da može bez nje - može !
dečki su dokazali da može  (y)

u jednoj od scena na DVD-u moje riječi idu ovako nekako : "Mnogi su se mladi dečki pojavili, na brzinu bljesnuli, večina ih je palo i više nikad se nisu pojavili ili ako jesu, onda su vozili znatno sporije".

Poanta je u postupnom ubrzavanju. Imaš nekoliko odličnih primjera mladih vozača koji dođu, hrabrost zamjene sa ludosti i odvoze odlična vremena, ali na rubu zdravog razuma i pada. Onaj tko ne padne vozi dok padne, a onaj koji padne, naglo se obeshrabri i vozi slabije.

Jako rijetki su oni koji imaju u sebi stvarno veliki talent pa odmah mogu pojuriti sigurnim i brzim putanjama.

 
pero1986 said:
nebi htjeo da me krivo shvatite ali pogledajte koliko ima zdravih mladiča koji jure 1.32-1.36 a nisu vidili školu...
škola je za pohvalu ali da može bez nje - može !
dečki su dokazali da može  (y)

Ma to je istina, ali ti decki su izrazito rijetki i vjeruj mi, imaju izrazitu moc upijanja znanja. Na Grobniku sam realno rijetko :( i ovo mi je bio najbolji potez od kad se vozim.

Ajde da kazem da mi je sve objasnjeno, sve pokazano, ali ako sve bude uredu u skolu cu opet (y) a onda drzi gace na tom tvom vremenu :mrgreen: :mrgreen:
 
Ako znaš voziti motor ne znam zašto ne bi mogao :misli:
Možda treba potpis od roditelja. :misli:
I mlađi voze po Grobniku (y)
 
Saša 69 said:
Nemojte biti samouki. Potrošit ćete hrpu novaca, guma, benzina dok dođete na vremena i na sigurnu i opuštenu vožnju na koju bi došli možda uz samo jedan dan proveden sa Kecom na stazi.

Jasno mi je da škola košta. Nekome je prihvatljiva, nekome manje prihvatljiva. Ovo što je Kec izračunao je po meni nevjerojatno jeftino.
Nekako mislim da oni koji se žele opustiti i koji žele nešto naučiti, da im je idealno otići u Kecovu školu. Ja znam šta bi ja dao da me netko učio kad sam prvi puta došao na Grobnik.

Amen.  (y)
 
Mislim da škola vožnje osim što se nauči mnogo toga na pisti koristi i u normalnoj vožnji jer neke stvari se otkriju  na Grobniku ,pogotovo vožnja na "granici".Nikad na cesti niste provali  ili mogli provati više puta ulaz u zavoj sa još uvijek stisnutom kočnicom i odmah iza toga dodavanje gasa malo po malo.Upoznate  puno bolje motor i sebe jer tamo je sve drugačije nego na cesti pogotovo što vas vodi expert kao G.Erdec.Mogu se naučiti samo dobre i korisne stvari ali to ne znači da ih treba prenositi na cestu.Bolje ih je drzati za rezervu ne daj Bože da zatreba.Ja imam dosta krugova na Grobniku ali bi vrlo rado vozio za G.Erdecom i nešto naučio .Od boljeg se brže uči a ako ste nadareni onda  i učitelja nekad pređete (njega baš malo teško).Ja to ne bih pokušao  sa G.Erdecom !!!!!!             
Mate               
Da se upišemo i mi .?????
 
Ne želi me u školi, kaže da kad se sve zbroji ispada da imam već nekoliko mjeseci njegove škole ali i dalje na sve njegove upute radim suprotno. :mrgreen: :mrgreen:
Zanimljivo je da mi je Kec dužan školu, Saša motor, Pulseri stazu  :jesus: :mrgreen: :mrgreen: ali jednostavno nemam baš neke volje za Grobnikom. Ako se utrka u Mlaki ne potrefi sa slijedećim hepeningom, onda bi se možda i odlučio. :mrgreen:
 
APN na Grobniku? Pa tko vas pustio?  :shock:  Svaka čast! (y)

Anyway, evo kako izgleda kada prvi puta idete na Grobnik:

http://www.mototeka.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=236:kako-izbjei-suaku-bolnicu-via-grobnik&catid=1:najnovije

Čim smo došli do Grobnika Kec je bil tamo pa sam ga malo uhvatio za rukav da mi kaže bilo kakav/ikakav savjet u vezi rulanja po Grobniku. I čovjeka kojega prvi puta vidim u životu, skužil sam po forumu koji je to lik, pa reko ono, reci ti meni kako ovo, kako ono...i bez pardona je rekao na kaj da pazim(o) sa obzirom da smo prvi puta tam i lijepo smo popričali o njegovoj školi, rekao je cijene, i u potpunosti vjerujem da za tu cijenu vrijedi sve što će se naučiti! Sa mojega stajališta i gotovo nikakvog iskustva na stazi, vjerujem da taj čovjek i njegova škola može pomoći da se bolje, brže i sigurnije vozi. Meni je to bilo prvi puta na stazi, i pitanje je kada ću opet zbog para, pa bi za mene to bio preveliki trošak, al za one koji idu češće na G. mislim da je to super.
Bila je taj dan neka grupica kod keca u školi, zapamtil sam samo XJR1300, neki full dobro opremljeni i ta grupa je rundala ko pravi sa Kecom u vodstvu! Jebiga, ja bi opet na Grobnik, ima ko para za posudit?  :mrgreen:
 
Svaka čast Peri na ovom vremenu (y) Škola je pozitivna stvar,ali sa takvim vremenom i nije mu baš potrebna.
 
Killex said:
Svaka čast Peri na ovom vremenu (y) Škola je pozitivna stvar,ali sa takvim vremenom i nije mu baš potrebna.

E to bas ne znam :wink:

Pogledajte filmic

http://www.youtube.com/watch?v=icWLbi_a2Ac&feature=related

decko se vozi na brzih 1:46 ( kazem brzih jer sve ispod 1:45 je brzo ) a ja mu nalazim masu mana, tj. ne vozi ni malo kako je meni Kec pokazao, a ja se kasnije uvjerio da je tako bolje.

Ne znam ko je decko sa videa, ali da je otisao u skolu vrijeme bi mu bez problema bilo ispod 1:40 (y) Mozes jedino ostati na istom vremenu, ako ne slusas Keca :wink: