amerikanizacija

z-1000mk said:
Predpostavljam da je (normalno da je prerađena radilica i blok za treći cilindar)

      Onda to jeste zvjezdasti motor, ali asimetričnog rasporeda cilindara. Kod aviona bi bili pod 120 st, simetrični radi smanjenja vibracija dok im moment na nižim okretajima nije bitan (avioni se rijetko kada vuku u leru, pa onda moraju naglo ubrzati). Ovdje na motoru je to, ajmo reć 60-60-240, ima vibracija, ali moment je najbitniji, i sigurno ga uz ovakvu konstrukciju ima dosta.
 
lemoo said:
...samo ne kuzim zasto je kvacilo okacio na malu rucku pored rezervara
  jako neprakticno...

ovo mi nije jasno, i po meni jeko neprakticno...
cak bi se usudio reci, bedasto i nepotrebno...  :mrgreen:



grgaSH said:
..ovak sam za sebe stvarno djeluje nespretno, bilo bi učinkovitije da je to dodatni kuplung na ručnom mjenjaču. 
kolko sam uspio vidjet neke od ručki su vezane za mjenjač, a neke nisu samo za njega :misli:

da se ne pravim pametan.  :mrgreen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_shifter

http://en.wikipedia.org/wiki/Jockey_shifter

ne znam da li si ti na ovo mislio ?!  :misli:


meni osobno je najinteresantniji onaj "clutched suicide shifter" !!  (y)

i jednog dana na nekom mom projektu, mozda..  :wink:
 
grgaSH said:
...kakva je to mašina na ovoj labudici :misli:

samo je dodan jedan cilindar, naravno s preinakama koje uz to moraju ići radi pojačanja. autor je Cory Ness, starog Arlena sin  :mrgreen:. Motor je rađen za natjecanje u preradama na Discovery-u, na onoj televiziji kaj 90 % ekipe na ovom forumu misli da su osnovani da snime OCC seriju.
Btw, motor je napravljen po pravilima natjecanja: za 10 dana. Naravno da ga nije radio sam i u garaži, ali svejedno je kratki rok. Pogledaj Nessovu stranicu.


zvjezdasti motor  :cry: ne mogu vjerovat :x


btw, onaj chopper s početka teme je bez veze
 
sid said:
redni V3, zasto  :mrgreen:

Moram, malo ispraviti :? Ne moze biti redni :(

Kad ucimo podjelu motora po vrsti bloka, kazemo; imamo redne, V-e, bokser i zvjezdaste :?

Tako da je ono V3 motor ili pola zvjezdastog :mrgreen:
 
Sip said:
Moram, malo ispraviti :? Ne moze biti redni :(

Kad ucimo podjelu motora po vrsti bloka, kazemo; imamo redne, V-e, bokser i zvjezdaste :?

Tako da je ono V3 motor ili pola zvjezdastog :mrgreen:
nemre bit v3, imao bi 2 cilindra s jedne i 1 s druge strane...tako pismen, a takav gaf... :no:
 
jolly the roger said:
nemre bit v3, imao bi 2 cilindra s jedne i 1 s druge strane...tako pismen, a takav gaf... :no:

To je istina, ali mozda i nije :?

Nismo bas precizirali kako mora V izgledati :? Eto V4 naprijed dva, odzada dva, obicni V2 ali sa dva polozaja same masine, V5 polozaj 3-2.

Ovaj neki zbilja zbunjujuci. Naime da bi se mogao dalje sa tobom raspravljati morao bi vidjeti koljenasto vratilo (klipnjacu preciznije). Onda bi sa sigurnoscu mogao tvrditi da je to V3 ili stvarno, sto nisam iskljucio pola zvjezdastog :?
 
James1100 said:
samo je dodan jedan cilindar, naravno s preinakama koje uz to moraju ići radi pojačanja. autor je Cory Ness, starog Arlena sin  :mrgreen:. Motor je rađen za natjecanje u preradama na Discovery-u, na onoj televiziji kaj 90 % ekipe na ovom forumu misli da su osnovani da snime OCC seriju.
Btw, motor je napravljen po pravilima natjecanja: za 10 dana. Naravno da ga nije radio sam i u garaži, ali svejedno je kratki rok. Pogledaj Nessovu stranicu.


zvjezdasti motor  :cry: ne mogu vjerovat :x


btw, onaj chopper s početka teme je bez veze

Dok god ima više od dva reda cilindara, ne može biti V.
Dok god ima više od dva cilindra i samo jedno koljeno na radilici, nije sasvim neispravno reći da je u osnovi zvjezdasti. A mi na ovom Forumu ga možemo prozvati Ness-ovim motorom (jer to je Cory Ness, sin starog Arlena zaslužio s obzirom na ideju i uloženi trud), što bi bilo najispravnije i time zaključiti raspravu oko imena ili tipa motora.
 
pa koliko ja znam kod V motora 2 cilindra se hvataju na 1 koljeno, osim ako se ne rade posebno koljena radi smiricanja vibracija (mislim da guzzi tak radi)
 
jolly the roger said:
pa koliko ja znam kod V motora 2 cilindra se hvataju na 1 koljeno, osim ako se ne rade posebno koljena radi smiricanja vibracija (mislim da guzzi tak radi)

Klivo, uglavnom imaju 2 koljena jedino Harly ima jedan, za Guzzija neznam, a to moš lako vidit kad pogledaš koliko su cilindri zamaknuti jedan od drugog (lijevo-desno)... :wink:
 
uf, uf, ja cu sutiti i uzeti kokice 8)
 
OldBoy said:
Dok god ima više od dva reda cilindara, ne može biti V.
Dok god ima više od dva cilindra i samo jedno koljeno na radilici, nije sasvim neispravno reći da je u osnovi zvjezdasti. A mi na ovom Forumu ga možemo prozvati Ness-ovim motorom (jer to je Cory Ness, sin starog Arlena zaslužio s obzirom na ideju i uloženi trud), što bi bilo najispravnije i time zaključiti raspravu oko imena ili tipa motora.

mislim da je definicija zvjezdastog motora ipak malo kompliciranija. po tvojoj logici je agregat na mom (običnom) Guzziju dio V8 motora. Ovaj glupi primjer navodim jer je Guzzi proizvodio V8, a mogao bi drobiti bez kraja na taj način.
Ako vam je baš stalo do klasifikacije, ovo je W3 motor, barem ga tako nazivaju oni koji su ga napravili i po novinama. Također je i Volkswagen imao koncept W12 motora.
Btw, Cory Ness nije ovo izmislio, ja sam ga spomenuo jer se radilo o konkretnom motoru koji je bio na slici u ovoj temi.

 
Na gornjoj slici je koncept Guzzijevog W3 motora za ultra lake letjelice, koji nisu stavili u proizvodnju, ali ima izložen primjerak u njihovom muzeju. Napravljen je i probni X agregat, spajanjem dvije mašine Breve 750. Taj X također nije zvjezdasti motor po klasifikaciji. Zvjezdasti motori uvijek imaju neparni broj cilindara.



z-1000mk said:
Klivo, uglavnom imaju 2 koljena jedino Harly ima jedan, za Guzzija neznam, a to moš lako vidit kad pogledaš koliko su cilindri zamaknuti jedan od drugog (lijevo-desno)... :wink:

Guzzi ima normalnu radilicu, mislim da je danas HD jedini koji ima obe klipnjače na jednom koljenu. Samo jedna klipnjača je spojena na radilicu, druga je spojena na prvu klipnjaču (da sad ne tražim slike). Oba cilindra imaju paljenje u istom krugu, naravno sa malim razmakom. Kao dvostruki jednocilindrični motor. Zato HD i ima specifičan zvuk.
 
z-1000mk said:
Klivo, uglavnom imaju 2 koljena jedino Harly ima jedan, za Guzzija neznam, a to moš lako vidit kad pogledaš koliko su cilindri zamaknuti jedan od drugog (lijevo-desno)... :wink:
evo sto kaze wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/V_engine

"Usually, each pair of corresponding pistons from each bank of cylinders share one crank pin on the crankshaft, either by master/slave rods or by two ordinary rods side by side. Some authorities even regard this as a distinguishing feature of a true V engine, and for example divide flat engines into boxer engines which do not share crank pins in this way, and 180° engines which do. On the other hand, some important V-twin engine designs have two-pin cranks. However, in German, these engines are all identified as boxermotors."

a tak su i mene ucili na faxu, mozda su me krivo ucili.
 
James1100 said:
mislim da je danas HD jedini koji ima obe klipnjače na jednom koljenu. Samo jedna klipnjača je spojena na radilicu, druga je spojena na prvu klipnjaču (da sad ne tražim slike). Oba cilindra imaju paljenje u istom krugu, naravno sa malim razmakom. Kao dvostruki jednocilindrični motor. Zato HD i ima specifičan zvuk.
tak je i kod zvjezdastih motora, ima glavna klipnjaca koja se hvata na radilicu, ostale se hvataju na glavnu klipnjacu
 
James1100 said:
Guzzi ima normalnu radilicu, mislim da je danas HD jedini koji ima obe klipnjače na jednom koljenu. Samo jedna klipnjača je spojena na radilicu, druga je spojena na prvu klipnjaču (da sad ne tražim slike). Oba cilindra imaju paljenje u istom krugu, naravno sa malim razmakom. Kao dvostruki jednocilindrični motor. Zato HD i ima specifičan zvuk.

nisam se baš spretno izrazio  :?