amerikanizacija

i na to kak je slika gore ovih klipnjaca od h-d da jos naguras trcu dva klipa bi morala ici skupa a onda bi ovaj koji ide kontra na paljenju gurao ta dva i nebi imalo bas prvise smisla
 
RC46 said:
i na to kak je slika gore ovih klipnjaca od h-d da jos naguras trcu dva klipa bi morala ici skupa a onda bi ovaj koji ide kontra na paljenju gurao ta dva i nebi imalo bas prvise smisla
ma o cemu ti pricas covjece
jesi vidio kako radi zvjezdasti motor
isto tako ti radi i HD
i isto tako i ova masina s 3 cilindra
samo je pitanje kakva je klipnjaca

btw neide kontra nijedan na paljenju, nego pali ti 3 pa 2 pa 1, ili 1 pa 2 pa 3, ovisno o smjeru vrtnje klipnjace :wink:
 
ajmo opet


James1100 said:
Pitanje za razmislit: reklamni Intelov custom ima dvije spojene HD mašine čime je dobiven V4, poprečni ako se gleda pravac radilice. Da li je to onda parcijalni dvostruki zvjezdasti motor?

intel-chopper-rear-view_5331.jpg
 
James1100 said:
ajmo opet
nije
to je v4
jedna od izvedbi V mašina je ta da jedna klipnjaca ima prihvat oko druge, a obje se hvataju na jedan leteci. time se ubijaju neka opterecenja radilice, al se zato komplicira s izradom dijelova (nemos imat npr 4 iste klipnjace, nego 2 "nutarnje" i 2 "vanjske"(s prihvatom oko nutarnjih)

zato kod modernijih V masina je jedan red izbacen u odnosu na drugi
 
http://www.youtube.com/watch?v=4hWZ40120BQ&feature=related

evo pa razmisli ,jer na njemu klipnjace nisu ko na harleyu direktno na bolcni radilice nego su malo odmaknute van  (y)
 
jolly the roger said:
nije
to je v4
jedna od izvedbi V mašina je ta da jedna klipnjaca ima prihvat oko druge, a obje se hvataju na jedan leteci. time se ubijaju neka opterecenja radilice, al se zato komplicira s izradom dijelova (nemos imat npr 4 iste klipnjace, nego 2 "nutarnje" i 2 "vanjske"(s prihvatom oko nutarnjih)

zato kod modernijih V masina je jedan red izbacen u odnosu na drugi

a da ne pricamo koliko je komplicirano za rastaviti i zamjeniti klipnjacu
 
RC46 said:
http://www.youtube.com/watch?v=4hWZ40120BQ&feature=related

evo pa razmisli ,jer na njemu klipnjace nisu ko na harleyu direktno na bolcni radilice nego su malo odmaknute van  (y)

imas malo prije puno bolju i citkiju moju animaciju kako radi zvjezdasti motor, hvala znam kako radi, naucio prije 5 godina :wink:

uglavnom na njemu ima 1 glavna klipnjaca na kojoj se hvataju ostale

po treci put :mrgreen:
 
jolly the roger said:
imas malo prije puno bolju i citkiju moju animaciju kako radi zvjezdasti motor, hvala znam kako radi, naucio prije 5 godina :wink:

uglavnom na njemu ima 1 glavna klipnjaca na kojoj se hvataju ostale

po treci put :mrgreen:

sto nije slucaj kod h-da  :wink:
 
OldBoy said:
    Na "pravom" zvjezdastom motoru se na glavnu klipnjaču vezuju sve ostale iz praktičnog razloga, jer bi onoliki broj paralelnih letećih ležajeva koliko je cilindara učinio ideju besmislenom (predugačko koljeno, uvijalo bi se). Ideja HDa o "hvatanju" pomoćnih klipnjača na glavnu kao paralelan spoj vodi ka laganom odmaku cilindara iz jedne ravnime čime se NE udaljavamo od ideje zvjezdastog motora. Drugim riječima, zvjezdasti motor MORA imati samo jedno koljeno, ali cilindri ne moraju biti u jednoj ravnini, ako to kojleno može otrpjeti. U slučaju HDa, dakle, paralelni ležajevi "prolaze" iz razloga što su u pitanju samo tri cilindra.
    Čtiam ovo što sam napisao i zvuči mi kao čisto sranje i perverzija, ali ne znam to drugačije opisati...

(y)
 
RC46 said:
sto nije slucaj kod h-da  :wink:
kod starijih da, kod novih ne. ajmo ponovit za one kojima je teško

ako želiš da ti cilindri nisu izmaknuti, i da stoje jedan iza drugog, ili ces imat glavnu klipnjacu na koju se veze druga, ili ces imat jednu klipnjacu s vilicastim prihvatom, i jednu koja je ajmo rec klasicnog oblika i koja se hvata za leteci unutar ove s vilicastim prihvatom


jel sad jasnije?
 
Nije, stvar je u koljenima, ak su dva ko na japancima onda su cilindri jako zamaknuti, a ak je jedno ko u HDa onda su zamaknuti manje ali su ipak zamaknuti... :mrgreen:
 
opet pricas bez veze jer je pitanje bilo kako onaj motor gore radi a ne kak radi zvjezdasti motor ,ono gore bi moglo raditi jedino sa sustavom klipnjaca kao kod zvjezdastog motora ,sa obicnom harly klipnjacom i radilicom tesko  :wink:

 
z-1000mk said:
Nije, stvar je u koljenima, ak su dva ko na japancima onda su cilindri jako zamaknuti, a ak je jedno ko u HDa onda su zamaknuti manje ali su ipak zamaknuti... :mrgreen:
i dosta japanaca ima jedno koljeno a h-d nije zamaknut ni milimetra  (y)
 
z-1000mk said:
Nije, stvar je u koljenima, ak su dva ko na japancima onda su cilindri jako zamaknuti, a ak je jedno ko u HDa onda su zamaknuti manje ali su ipak zamaknuti... :mrgreen:

e neda mi se više :jesus:

RC46 said:
opet pricas bez veze jer je pitanje bilo kako onaj motor gore radi a ne kak radi zvjezdasti motor ,ono gore bi moglo raditi jedino sa sustavom klipnjaca kao kod zvjezdastog motora ,sa obicnom harly klipnjacom i radilicom tesko  :wink:
a sto ako oko harley klipnjaca dodas trecu klipnjacu? tj klipnjacu koja se hvata na leteci "oko" ove 2 klipnjace, tj s lijeve i desne strane? jel bi tad radilo?
RC46 said:
i dosta japanaca ima jedno koljeno a h-d nije zamaknut ni milimetra  (y) zbog onakvih klipnjaca, da ima klasicne klipnjace bio bi odmaknut
 
evo ovako to imaju japanci s jednim koljenom i zamaknutim cilindrima

btw,jolly kuzim ja tebe kaj hoces reci i kak da stoje klipnjace ali pogledaj kuteve cilindara ko 1 to nije klasicni h-d kut izmedu cilindara ,a i da stavis trecu probaj si u glavi zamisliti kak bi se to vrtilo .a i meni se vise neda  :wink:
 
RC46 said:
evo ovako to imaju japanci s jednim koljenom i zamaknutim cilindrima

btw,jolly kuzim ja tebe kaj hoces reci i kak da stoje klipnjace ali pogledaj kuteve cilindara ko 1 to nije klasicni h-d kut izmedu cilindara ,a i da stavis trecu probaj si u glavi zamisliti kak bi se to vrtilo .a i meni se vise neda  :wink:

po meni bi se vrtilo, sam si zamisli 3 cilindra u zvijezdi od 7 cilindara, a ne svih 7 :wink:
 
jolly the roger said:
po meni bi se vrtilo, sam si zamisli 3 cilindra u zvijezdi od 7 cilindara, a ne svih 7 :wink:

no pa kuzim ali zvjezda nema direktan hvat na koljeno radilice nego je malo zamaknut prema van a h-d ima direktan hvat klipnjaca na bolcn
 
jolly the roger said:
nije
to je v4
jedna od izvedbi V mašina je ta da jedna klipnjaca ima prihvat oko druge, a obje se hvataju na jedan leteci. time se ubijaju neka opterecenja radilice, al se zato komplicira s izradom dijelova (nemos imat npr 4 iste klipnjace, nego 2 "nutarnje" i 2 "vanjske"(s prihvatom oko nutarnjih)

zato kod modernijih V masina je jedan red izbacen u odnosu na drugi

      Ovo je točno.
 
jolly the roger said:
e neda mi se više :jesus:
a sto ako oko harley klipnjaca dodas trecu klipnjacu? tj klipnjacu koja se hvata na leteci "oko" ove 2 klipnjace, tj s lijeve i desne strane? jel bi tad radilo?

      Jebote, pa to sam ja danas rekao u odgovoru od 14:12:24!